IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2010 12:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 augustus 2010 12:12 schreef bastianus het volgende:
Belachelijk, alle moslims over één kam scheren. Ook in positieve zin.

Uiteraard, maar ik deed dat ook niet. Dat deed 'men', 'her en der'.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 17-08-2010 19:36 by EpicAlastis Profiel van EpicAlastis

quote:
Op 16 augustus 2010 20:06 schreef ProgTon het volgende:
heeft het ook niet dat is er in gegoten met de paplepel.
Meer cultuur is het


Nee, dat volgens mij ook niet. In landen als Marokko en Turkije zien de meisjes er zoals wij uit. Zij dragen daar geen hoofddoek en dragen ook gewoon topjes (buiten de ouderwetse meisjes dan).

Hier in België doen ze precies of het zo hoort. Wat absoluut niet meer waar is. De lange kledij werd vooral gedragen omdat dat veel frisser is (probeer maar eens een lange luchtige rok als het warm is )

Vroeger was het leven niet zo goed in die landen (hier trouwens ook niet) en er werden veel vrouwen lastig gevallen tot verkracht. Daarom werd aan de vrouwen gevraagd om hun zoveel mogelijk te bedekken. Puur voor hun veiligheid. In deze tijd is dat niet meer nodig... dus elke moslim die min of meer zijn geloof kent weet wat dat betekent en zou blij moeten zijn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-08-2010 20:33 by M. Profiel van M.

Ahhh, the Daily Show over dat moskee-op-Ground-Zero verhaal:

http://www.thedailyshow.com/watch/tue-august-10-2010/municipal-land-use-hearing-update

Cool.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 18-08-2010 20:46 by FullMetalFloris Profiel van FullMetalFloris

Die Jon Stewart weet het toch wel aardig te brengen. Ik vraag me overigens af hoe ze een Moskeeverbod in bijvoorbeeld Zwitersland handhaven. Als je daar een moslimgezelligheidsvereniging begint, gaat de Zwiterse overheid dan controleren of er niet stiekem wordt gebeden?


Sli-Sla-Slayer!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-08-2010 22:14 by Nimbus Profiel van Nimbus

Nu was ik vorige week in Zwitserland, maar allochtonen zie je er amper, ik wist dat ze enigszins xenofoob zijn, maar zo erg.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 18-08-2010 22:35]


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 18-08-2010 22:19 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

quote:
Op 18 augustus 2010 20:46 schreef FullMetalFloris het volgende:
Die Jon Stewart weet het toch wel aardig te brengen. Ik vraag me overigens af hoe ze een Moskeeverbod in bijvoorbeeld Zwitersland handhaven. Als je daar een moslimgezelligheidsvereniging begint, gaat de Zwiterse overheid dan controleren of er niet stiekem wordt gebeden?


Er is geen verbod op bidden, alleen op minaretten in principe, zodat niet de hele buurt dat gejengel hoeft te horen.
Goeie zaak.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-08-2010 22:38 by Forever After Profiel van Forever After

Juist ja.
Wie zit er nou te wachten op dat geblehr van een doodbloedend schaap?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2010 22:41 by bastianus Profiel van bastianus

Mwoah. Dat klokkenluiden om half tien ben ik nou ook niet zo kapot van. Of dat lawaai van die kutblagen die 's nachts zat uit de après-ski kroeg komen. Of die "gezellige" muziek van Nederlandstalige artiesten die hier soms op de markt optreden. Enz.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 22:45 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 18 augustus 2010 22:14 schreef Nimbus het volgende:
Nu was ik vorige week in Zwitserland, maar allochtonen zie je er amper, ik wist dat ze enigszins xenofoob zijn, maar zo erg.


Ik was toch meer fan van de Einsatzcommando's


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-08-2010 22:46 by Forever After Profiel van Forever After

Half 10? Dan heb je nog mazzel.
Hier zondags om half 9.

Alsof de fanatieke gristen niet weet hoe laat ie aanwezig moet zijn voor de dienst.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-08-2010 22:46]


 


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 22:51 by jbassist Profiel van jbassist

Ik geef het een jaar of 10 voordat alles op zijn bek gaat met de islam in europa en we midden in iets vergelijkbaars met WWIII zitten btw.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 18-08-2010 22:51 by Heidenkloon Profiel van Heidenkloon

quote:
Op 18 augustus 2010 22:41 schreef bastianus het volgende:
Mwoah. Dat klokkenluiden om half tien ben ik nou ook niet zo kapot van. Of dat lawaai van die kutblagen die 's nachts zat uit de après-ski kroeg komen. Of die "gezellige" muziek van Nederlandstalige artiesten die hier soms op de markt optreden. Enz.


Da's geluidsoverlast, een minaret is meer dan alleen dat. Het is vijandige cultuurvervuiling.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2010 22:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 augustus 2010 22:51 schreef jbassist het volgende:
Ik geef het een jaar of 10 voordat alles op zijn bek gaat met de islam in europa en we midden in iets vergelijkbaars met WWIII zitten btw.
Tja. Dat hebben we dan aan ons zelf te danken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 23:13 by jbassist Profiel van jbassist

Ach, ze zijn toch kleiner en zwakker als de standaard europeaan, ik draai zo 10 van de schreeuwerige driftkikkertjes de nek om, meer houden ze toch niet in


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-08-2010 23:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 augustus 2010 23:13 schreef jbassist het volgende:
Ach, ze zijn toch kleiner en zwakker als de standaard europeaan, ik draai zo 10 van de schreeuwerige driftkikkertjes de nek om, meer houden ze toch niet in
En ze hebben altijd last van de roeg, dus je weet hun zwakke plek. Echt waar, elke Turk of Marokkaan die ik ken heeft daar last van zodra hij zwaar werk moet doen.
Ik denk dat het wel meevalt allemaal. In Marokko en Turkije kan ik vaak prima opschieten met veel moslims. Ze moeten alleen eens stoppen met de kansloze en daardoor ook vaak ouderwetsere gelovigen bij bosjes hier binnen te laten komen. Hiddema had daar laatst een mooie mening over bij Knevel en van de Brink.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 23:34 by jbassist Profiel van jbassist

Mensen met goeie meningen over de islam, daar hoe ik van.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2010 23:35 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben klaar voor de oorlog.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2010 23:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 augustus 2010 23:17 schreef bastianus het volgende:
...Hiddema had daar laatst een mooie mening over bij Knevel en van de Brink.


Zeer interessant optreden van Dhr Hiddema idd:

Vanaf 13.40min:

http://player.omroep.nl/?aflID=11273450


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 23:37 by jbassist Profiel van jbassist

Mannetjes van de oorlog, for fucksake!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2010 23:38 by jbassist Profiel van jbassist

Geen idee wat de roeg is iig.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2010 0:07 by bastianus Profiel van bastianus

Niet die van scheepskamelen. Maar Turken kunnen rug niet uitspreken, hebben het altijd over de roeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-08-2010 0:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 augustus 2010 23:37 schreef Mutilator het volgende:
Zeer interessant optreden van Dhr Hiddema idd:

Vanaf 13.40min:

http://player.omroep.nl/?aflID=11273450
Vanaf 20 min. 30 ben ik het met Theo eens. Ik trek alleen niet de conclusie dat ik PVV moet stemmen. Maar mijn ervaringen komen wel redelijk overeen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 19-08-2010 0:14 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Ik stem niks meer, die prutsers doen maar wat en beloven van alles, en er komt nooit een fuck van terecht, Doei dan maar he.


Evil Dick


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-08-2010 0:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 augustus 2010 22:14 schreef Nimbus het volgende:
Nu was ik vorige week in Zwitserland, maar allochtonen zie je er amper, ik wist dat ze enigszins xenofoob zijn, maar zo erg.
Godver, wat een kopvodden in Wenen. Praag was goed te doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-08-2010 0:29 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 19 augustus 2010 0:14 schreef Crypt_666 het volgende:
Ik stem niks meer, die prutsers doen maar wat en beloven van alles, en er komt nooit een fuck van terecht, Doei dan maar he.


Precies! Dan weet je zeker dat er iets gaat veranderen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen