IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-01-2010 23:11 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

.nvm, godver. Allah Akhbar.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-01-2010 23:11]


Bruce Banner


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-01-2010 9:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Bij gebrek aan moslims:

Tampa police: Marine reservist attacked Greek priest he mistook for terrorist


TAMPA — Marine reservist Jasen Bruce was getting clothes out of the trunk of his car Monday evening when a bearded man in a robe approached him.

That man, a Greek Orthodox priest named Father Alexios Marakis, speaks little English and was lost, police said. He wanted directions.

What the priest got instead, police say, was a tire iron to the head. Then he was chased for three blocks and pinned to the ground — as the Marine kept a 911 operator on the phone, saying he had captured a terrorist.

Police say Bruce offered several reasons to explain his actions:

The man tried to rob him.

The man grabbed Bruce's crotch and made an overt sexual advance in perfect English.

The man yelled "Allahu Akbar," Arabic for "God is great," the same words some witnesses said the Fort Hood shooting suspect uttered last week.

"That's what they tell you right before they blow you up," police say Bruce told them.

Bruce ended up in jail, accused of aggravated battery with a deadly weapon. He was released Tuesday on $7,500 bail. Marakis ended up at the hospital with stitches. He told the police he didn't want to press charges, espousing biblical forgiveness.

But Tuesday, Bruce wasn't saying sorry.

• • •

The two men are a year apart in age, and a world apart in life experiences.

Father Michael Eaccarino of St. Nicholas Greek Orthodox Cathedral in Tarpon Springs says Marakis, 29, entered a Greek monastery as a teenager and became a priest nine years ago. He is studying theology at Holy Cross, a Greek Orthodox school in Massachusetts, and traveled to Tarpon Springs two months ago to work on his master's thesis. He has taken a vow of celibacy.

Eaccarino says the visiting priest got lost Monday after ministering to the elderly in a nursing home.

Jasen Bruce, 28, enlisted as a reserve Marine as a teenager, was discharged honorably when he finished his contract, and enlisted again this March. He has never been deployed to Iraq or Afghanistan, a Marine Corps spokesman said. He got married last month in full dress uniform.

Bruce is a sales manager for APS Pharmacy in Palm Harbor. His blog entries tout the benefits of increasing testosterone and human growth hormones. He was charged with misdemeanor battery in 2007 for hopping over the bed of a tow truck and shoving its driver. He pleaded no contest.

Online photo galleries depict him flexing big muscles wearing little clothing.

An exterior surveillance video of Tuesday's chase captured the two men in motion, said Tampa Police Department spokeswoman Laura McElroy:

"You see a very short, small man running, and an enormous, large muscular man chasing after him."

This is what police say happened at 6:35 p.m. Monday:

The priest's GPS gave him the wrong directions, leading him off Interstate 275 and into downtown Tampa. He followed a line of cars into a garage at the Seaport Channelside condominium to ask for help.

He found Bruce, whose back was turned, bending over the trunk of his car, and he tapped his shoulder before saying, in broken English, "please" and "help."

That's when Bruce reached for the tire iron. Police say that by the end of the chase, he had hit the priest four times.

Hours after his release from Orient Road Jail on Tuesday, Bruce stood silently as his attorney, Jeff Brown, told his version:

The bearded man wearing a robe and sandals was clearly trespassing in the garage. In a sudden move, the stranger made a verbal sexual advance and grabbed Bruce's genitals. The Marine defended himself. And immediately, he called 911 as he chased him.

Brown said the police initially called the Marine a "hero" and said the priest was "mentally ill."

He called the police's account "one-sided" and said the department should investigate a sergeant he said made derogatory comments about the Marine's military background.

Police said that sergeant is, himself, a veteran. They say that the priest was disoriented when they found him at the corner of Madison and Meridian avenues, but a translator at Tampa General Hospital helped him communicate. And that the GPS corroborates the priest's story.

When police arrived at Bruce's apartment at 1:30 a.m., before they had mentioned charges, he had already called an attorney.

Television news stations showed the priest's photo on Tuesday and mentioned what the Marine said he did. If the priest had watched, he wouldn't have understood it.

He'd spent the day in great spirits, his fellow priest said. His main worry was that he inconvenienced the others who had to care for him. Then, a man named Jerry Theophilopoulos got in touch with him. He's a lawyer, speaks Greek and served as a former board member of the church. The lawyer said he told the priest what the Marine said. Marakis was stunned. His eyes grew wide. He said it was a lie.

Times researcher John Martin and staff writer Jamal Thalji contributed to this report.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2010 9:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ouddd....


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-01-2010 9:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 januari 2010 9:39 schreef kwelgeest het volgende:
Ouddd....

Dat was dat kinderen voor kinderen filmpje ook...


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-01-2010 9:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

't Is allemaal weer prachtig leesvoer. Vooral Grey en zijn "ik weet er geen antwoord op en heb door dat ik mezelf vast zit te lullen dus verwijs ik maar naar een oud topic op een andere locatie zodat ik van die vraag af ben" praktijken zijn weer mooi. Gewoon voor eens een concreet antwoord geven op een simpele vraag is kennelijk erg lastig. :')

Maar goed, OT dan maar:

quote:
Egypte opnieuw in finale Afrika Cup
Uitgegeven: 28 januari 2010 22:38
Laatst gewijzigd: 28 januari 2010 22:39
BENGUELA - Egypte heeft donderdagavond in Angola voor de derde keer op rij de finale bereikt van het toernooi om de Afrika Cup. De kampioen van 2006 en 2008 versloeg in de halve eindstrijd Algerije met ruime cijfers: 4-0.
© AFP

De verliezende ploeg beëindigde het duel met acht man door drie rode kaarten. Egypte speelt zondag in de finale tegen Ghana, dat met 1-0 won van Nigeria .

Middenvelder Hosny Abd Rabou van Egypte maakte uit een goedkope strafschop het openingsdoelpunt. Dat deed hij na een nogal haperende aanloop.

De Algerijnse protesten haalden evenwel niets uit. Rafik Halliche van Algerije kreeg wegens het veroorzaken van de strafschop zijn tweede gele kaart. Zijn ploeg moest derhalve vanaf de 38e minuut met tien man verder.

Kleedkamer

In de zeventigste minuut werd ook ploeggenoot Nadir Belhadj van het veld gestuurd. De stand was toen al 2-0 door een treffer van Mohamed Zidan. In de slotfase tilde Mohamed Abdelshafi de stand naar 3-0.

Daarna moest ook Fawzi Chaouchi nog vroegtijdig naar de kleedkamer. Gedo bepaalde in de extra tijd de eindstand op 4-0.

Revanche

Met de royale overwinning nam Egypte revanche voor de nederlaag tegen Algerije in een beslissingswedstrijd om het laatste WK-ticket.

Beide ploegen eindigden vorig jaar in de kwalificatiegroep volledig gelijk waarna een barrage volgde in Soedan. Die wedstrijd won Algerije met 1-0.
© ANP


En nou niet beginnen dat het geen moslim-nieuws is; Egypte bestaat voor 90% uit Islamieten dus is 'ie gewoon on-topic.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2010 13:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh ja, Egypte, prachtig land en goede reaclame zo met dat voebele.

quote:
Meisje vraagt Obama om redding

Een vijftienjarig meisje uit Egypte heeft president Obama een brief geschreven waarin ze hem vraagt haar familie te redden. Moslimgeestelijken hebben namelijk opgeroepen het kind samen met haar vader af te slachten, omdat zij zich onlangs tot het christendom bekeerden.

Dina El-Gowhary schrijft: 'Meneer president Obama, we behoren tot een minderheid in Egypte. We worden erg slecht behandeld. U zei dat de moslimminderheid in Amerika heel goed behandeld wordt, dus waarom worden wij hier niet net zo behandeld?'

(SN)

Zeer mooi land, leuke bevolking.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 13:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat minderheden onderdrukken is wel precies waar jij naar toe lijkt te willen in Nederland

Verder;

quote:
Op 27 januari 2010 11:15 schreef Greycloak het volgende:
Ik suggereer niets, stel ook geen retorische maar een open vraag. Jenje had dat dus -wel- door.

Ik had niet over die vraag. Ik had het over die post waar ik op inging. Daarin suggereer je wel degelijk dat er hier mensen zijn die ook de sharia ingevoerd zouden willen zien. Als je dat onbewust suggereerde moet je maar eens nadenken over hoe je dingen opschrijft. Als je zelfs dat opschrijven bewust zo doet maar niet om iets te suggereren; expres dingen ambigu opschrijven zodat je er later om kan lachen omdat mensen je fout interpreteren is wel bijzonder kinderachtig. Een beetje moderator zou snappen dat hij zelf niet zo moet trollen.
quote:
Ach, onder andere een half jaar geleden een Engelse rechter. Mag aannemen dat zo iemand ervoor gestudeerd heeft.

Ik denk dat die beste man ook gewoon gelijk heeft, maar dat jij weer eens niet weet waar het over gaat. Hij vroeg ook helemaal niet om invoering van de sharia, maar zei dat bepaalde delen ervan konden worden toegepast voor bemiddeling als mensen daar contractueel mee instemmen. En zelfs dan met sowieso de voorwaarde dat de uitkomst aan de Britse wet moet voldoen, wat mij een beetje overbodige toevoeging leek want ik neem aan dat net als hier niets onwettelijks in een contract mag staan.
quote:
Dus vraag ik me af wat de gemiddelde forummer voor mening is toegedaan.

Vraag dat dan gewoon (<-- als in; op een gewone manier). In jouw geval betekent dat helaas dat het je veel moeite gaat kosten omdat je ongeveer nooit laat zien dat je dingen normaal kan uitleggen als het om de islam gaat. Die verduidelijking van je vraag (waar ik dus op inging) maakte het bijvoorbeeld alleen maar erger.
quote:
Mooi, dan zijn we het hierover eens. Want zoals je uit mijn zin kan opmaken bedoel ik niet wat jij intikte. Je draait het leuk om, dat wel.

Wat tikte ik in dan?

Ik draai niets om, ik trek alleen de conclusie dat jouw conclusie gezwets is omdat de redenering niet klopt (omdat loeiveel=0 niet klopt maar dat dat wel uit jouw redenering volgt).

Zelfs al zouden hier veel mensen zijn die tegen veel zijn wat anti-moslim is lijkt het me onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen. Ook Jenje wil echt niet dat hier de sharia wordt ingevoerd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-01-2010 14:20 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 januari 2010 13:53 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, Egypte, prachtig land en goede reaclame zo met dat voebele.


(SN)

Zeer mooi land, leuke bevolking.


Lijkt wel een soort spelletje zo. Iemand draagt een land of een onderwerp aan en jij weet via dat StraatNieuws wel iets negatiefs en tendentieus op te vissen.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2010 14:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hey, gewoon het eerste dat verschijnt als je bij "zoeken" Egypte intikt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2010 14:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 januari 2010 13:58 schreef ZelThoR het volgende:
Dat minderheden onderdrukken is wel precies waar jij naar toe lijkt te willen in Nederland
Nee hoor, alleen niet dat meerderheden zich maar moeten aanpassen aan minderheden en dat minderheden met fluwelen handschoentjes moeten worden aangepakt want "anders gaan we dreigen en dreigingen uitvoeren" (denk terug aan de bomaanslag in Spanje, erg toevallig zo vlak voor de verkiezingen terwijl "rechts" in de polls een meerderheid zou gaan halen, en opeens gaan tóch de Spaanse troepen uit het buitenland terug) maar gewoon, aanpassen en normaal doen en anders dikke doei en de groetjes thuis.



@ rest, helder.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 29-01-2010 14:40]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-01-2010 14:41 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 januari 2010 14:36 schreef Greycloak het volgende:
Hey, gewoon het eerste dat verschijnt als je bij "zoeken" Egypte intikt.


Op SN ja. Als je daar op Unox Rookworst zoekt kom je nog wel iets smaakmakends over de Islam tegen.

Via google kom ik achtereenvolgens op www.landenweb.net/EGYPTE/, www.egypte.nl/, een Engelse en Nederlandse wikipedia en een nieuwsbericht over het voetballen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 15:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 januari 2010 14:40 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, alleen niet dat meerderheden zich maar moeten aanpassen aan minderheden en dat minderheden met fluwelen handschoentjes moeten worden aangepakt want "anders gaan we dreigen en dreigingen uitvoeren" (denk terug aan de bomaanslag in Spanje, erg toevallig zo vlak voor de verkiezingen terwijl "rechts" in de polls een meerderheid zou gaan halen, en opeens gaan tóch de Spaanse troepen uit het buitenland terug) maar gewoon, aanpassen en normaal doen en anders dikke doei en de groetjes thuis.

Komt op hetzelfde neer hoor! Wij zijn met meer, dus wij hebben gelijk, dus jullie moeten je aanpassen. De manier waarop verschilt, ja, maar het blijft minderheden onderdrukken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2010 15:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2010 15:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2010 15:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 januari 2010 15:47 schreef ZelThoR het volgende:
Komt op hetzelfde neer hoor! Wij zijn met meer, dus wij hebben gelijk, dus jullie moeten je aanpassen. De manier waarop verschilt, ja, maar het blijft minderheden onderdrukken

Als het aan vreemden vragen of zij zich willen gedragen ondrukken is, ja, dan ben ik wel voor een bepaalde mate van onderdrukking.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 15:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 januari 2010 15:53 schreef kwelgeest het volgende:
Als het aan vreemden vragen of zij zich willen gedragen ondrukken is, ja, dan ben ik wel voor een bepaalde mate van onderdrukking.

Zich gedragen is een redelijke vraag, ja, maar in ieder geval GC lijkt meer aanpassing te willen zien van de immigranten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2010 16:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 januari 2010 15:58 schreef ZelThoR het volgende:
Zich gedragen is een redelijke vraag, ja, maar in ieder geval GC lijkt meer aanpassing te willen zien van de immigranten.
Meer aanpassing dan wat? Dan heden ten dagen? Lijkt mij niet onredelijk gezien het percentage allochtonen in de criminaliteit en in de bakken van het CWI.
Nou weet ik wel dat het een sport is om GC te pesten, maar volgens mij zegt hij, in zijn eigen woorden, niet gek veel meer dan redelijk is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 16:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 januari 2010 16:01 schreef kwelgeest het volgende:
Meer aanpassing dan wat? Dan heden ten dagen? Lijkt mij niet onredelijk gezien het percentage allochtonen in de criminaliteit en in de bakken van het CWI.

Meer aanpassing dan de aanpassing die nodig is om 'zich gedragen' (voor mij is dat incl. criminaliteit e.d.) te bereiken.

Het is aanpassen én zich normaal gedragen hè, waar GC om vraagt.
quote:
Nou weet ik wel dat het een sport is om GC te pesten, maar volgens mij zegt hij, in zijn eigen woorden, niet gek veel meer dan redelijk is.


Ik pest GC niet om wat hij zegt. Ik pest hem sowieso niet, denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2010 16:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 januari 2010 15:47 schreef ZelThoR het volgende:
Komt op hetzelfde neer hoor! Wij zijn met meer, dus wij hebben gelijk, dus jullie moeten je aanpassen. De manier waarop verschilt, ja, maar het blijft minderheden onderdrukken

Ok, misschien dat ik teveel van gasten verwacht, zowel thuis als landelijk.

bijvoorbeeld.

Tuurlijk, daar heb je Rotzak als evenwicht voor als autochtoon, maar toch, qua percentage...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2010 16:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 januari 2010 16:12 schreef ZelThoR het volgende:
Het is aanpassen én zich normaal gedragen hè, waar GC om vraagt.

Dat is indd wel onredelijk, ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 16:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 januari 2010 16:14 schreef Greycloak het volgende:
Ok, misschien dat ik teveel van gasten verwacht, zowel thuis als landelijk.

bijvoorbeeld.

Tuurlijk, daar heb je Rotzak als evenwicht voor als autochtoon, maar toch, qua percentage...

Mwjah, lastige problematiek überhaupt. Ten eerste moet ik wel zeggen dat dit zeer waarschijnlijk geen gasten zijn. Dat zou namelijk suggereren dat ze hier niet geboren zijn en op een moment weer terug gaan (zijn we met de gastarbeiders ook ingetrapt ). Dan bestaat de optie "terugsturen" dus ook niet, hoogstens "wegsturen".

Het uitzetten van criminele immigranten (ongeacht land van herkomst) pre-naturalisatie vind ik wel goed te verdedigen, maar dan niet voor slechts een vergrijp als in dat filmpje of in het algemeen niet aangepast zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2010 16:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Enwaarom niet denaturaliseren?
En ik zie het probleem ook niet met het terugsturen van mensen die hier niets anders doen dan staatsruifvreten. Ga dat maar thuis doen, daar betalen we geen belasting voor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-01-2010 17:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, lastige problematiek Ik -vermoed- dat als we alle origineel-niet-Nederlandse staatsruifvreters wegsturen er binnen een paar jaar relatief evenveel staatsruifvreters zullen zijn maar dan Nederlands. Ik weet er echter het fijne niet van (in nummers), wat het voor mij erg moeilijk maakt om over dat punt harde uitspraken over te doen.

Buiten dat vind ik het eigenlijk überhaupt een te harde of zwart/witte oplossing omdat het sterk voorbij gaat aan wat de oorzaken zouden kunnen zijn. Ik vermoed dat dat argument voor jou niet van toepassing is

Ik ga overigens (hopelijk binnenkort) ook nog reageren op je laatste post naar mij in het PVV-topic


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-01-2010 17:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik ook (@ kwelgeeest)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-01-2010 17:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 januari 2010 9:40 schreef MR. N het volgende:
Dat was dat kinderen voor kinderen filmpje ook...






Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-01-2010 20:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 29 januari 2010 16:14 schreef Greycloak het volgende:
Ok, misschien dat ik teveel van gasten verwacht, zowel thuis als landelijk.

bijvoorbeeld.

Tuurlijk, daar heb je Rotzak als evenwicht voor als autochtoon, maar toch, qua percentage...


Nou, ik heb altijd respect voor ouderen of andere mensen die gewoon op straat lopen, zelfs als ik gezopen heb. Ik zou dit ook nimmer nooit doen. Buiten zeiken daarentegen.


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen