IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-09-2010 10:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 september 2010 10:18 schreef Mutilator het volgende:
Het is niet zeker dat hij ongelijk heeft:



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2010 10:42 by XXL Profiel van XXL

Succes.
Beste hap, dat rapport. Ik houd het wel bij de samenvatting en wacht tot de film uitkomt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-09-2010 10:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 september 2010 10:42 schreef XXL het volgende:
Succes.
Beste hap, dat rapport. Ik houd het wel bij de samenvatting en wacht tot de film uitkomt.


Ik zie het.
Maar het ziet er ook weer verdomd interessant uit. En ik heb Koran en Bijdel ook overleefd.

Volgende week weinig Kwellie@ZM.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2010 10:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 september 2010 10:40 schreef kwelgeest het volgende:



Waar is het onomstotelijke bewijs van het opeisen van de aanslag dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-09-2010 10:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 september 2010 10:44 schreef Mutilator het volgende:
Waar is het onomstotelijke bewijs van het opeisen van de aanslag dan?
De protocollen van Zion zijn ook echt!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2010 10:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 september 2010 10:45 schreef kwelgeest het volgende:
De protocollen van Zion zijn ook echt!


Dat discutabele motief sluit de andere motieven en de VS zelf niet uit. Ga dáár dan eens op in?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2010 19:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ach, 9/11 is het moderne equivalent van de aanval op Pearl Harbor

natuurlijk wisten ze er van af, het was gewoon een mooie kans om dan de landen binnen te vallen en de economische imperialist te worden onder het mom van democratische verlosser


en als dat lukt is dat een goeie zaak

alleen zal dat niet lukken zonder slag of stoot omdat het veel te doorzichtig is. Moslims zijn veelal achterlijk, maar niet dom

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-09-2010 19:31]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 20:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ophef tijdens de avant-première van de Belgisch-Turkse film Turquaze gisteren in Antwerpen. Verscheidene Turken verlieten geschokt de zaal omdat de liefdesscènes, zeker voor Turken van de eerste generatie, te expliciet zijn. Enkele mannen keerden wat later terug om vrouwen weg te halen. Turquaze, de eerste langspeelfilm van regisseur Kadir Balci, draait vanaf woensdag in alle bioscoopzalen.

De film gaat over een Turkse familie in Gent, waarvan één van de zonen een relatie heeft met een Belgische vrouw. Een overwegend Turks publiek kreeg de film gisteren in avant-première te zien in een zaal aan het Stuivenbergplein in Antwerpen. Vooral de interculturele liefdesrelatie zorgde voor de nodige wrevel. Een deel van de aanwezigen verliet uit protest de zaal.

Zaterdag was er in het Antwerps bioscoopcomplex Metropolis al een relletje geweest met allochtone jongeren. Door de actie 'voor 3 euro naar de film' van BNP Paribas, was er extra veel volk. De amokmakers moesten op de eerste rij zitten en begonnen uit protest de vuilnisbakken om te kieperen. De voorstelling werd tien minuten onderbroken om de jongeren uit de bioscoopzaal te verwijderen




signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-09-2010 11:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Groningse Moskee beklad

Onbekenden hebben afgelopen nacht tevergeefs geprobeerd een moskee in de Groningse wijk Selwerd in de hens te zetten. De gevels van het gebedshuis werden beklad met de tekst ‘Maak ons niet kwaad’.

De tekst is inmiddels alweer overgeschilderd. De politie heeft nog geen idee wie er achter de actie zit en heeft een onderzoek ingesteld.

In maart werd de moskee al met bloed besmeurd. Ook werden bij het gebouw dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2010/09/groningse_moskee_beklad.html




Terrorisme, foei.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2010 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Grey actief?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2010 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dat was wel een erg wild zwijn...


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2010 13:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2010 12:06 schreef Jenje het volgende:
Grey actief?
Nope, voor dit soort onzin wil ik geen tijd vrijmaken. Lezen, computeren en mijn legertje Space Marines uitbreiden is veel leuker. Behalve het parkeergeneuzel rond gebedstijd verder weinig last van hier.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2010 18:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat Grey's anti-liberale trekjes voortkomen uit zijn voorliefde voor Space Marines, de ruimtefascisten bij uitstek!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2010 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Niet voortkomend uit. Het sluit gewoon lekker aan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2010 8:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 september 2010 13:55 schreef Greycloak het volgende:
Nope, voor dit soort onzin wil ik geen tijd vrijmaken. Lezen, computeren en mijn legertje Space Marines uitbreiden is veel leuker. Behalve het parkeergeneuzel rond gebedstijd verder weinig last van hier.
Dusss, je komt in je leventje nooit moslims tegen? Heel PVV.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-09-2010 9:00 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Maak er maar weer wat moois van. Heel ZM.

En ja, Grey is mah homeboy jeweetzelf. .


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-09-2010 13:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 september 2010 8:32 schreef Jenje het volgende:
Dusss, je komt in je leventje nooit moslims tegen? Heel PVV.
Oh jewel hoor, vaak zat in de buurt van die moskee, en in het centrum en en...
Lekkere conclusie Janneman, heel erg ambtenaar weer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2010 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sorry als ik je gevoelens kwets hoor


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-09-2010 13:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Heb ik niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2010 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou ... daar verschillen de meningen dan over.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-09-2010 13:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Moet je er een paar aan Moslims vragen, die hebben erg veel gevoelens


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 29-09-2010 18:23 by Yirroth Profiel van Yirroth

Vooral in de tenen...


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2010 14:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

In Saoedi-Arabië is een man met een 10-jarig meisje getrouwd. De 34-jarige bruidegom is daarmee toe zijn derde echtgenote. De notaris die het huwelijkscontract opstelde, sjeik Said bin Abdullah al-Djalil, is naar eigen zeggen nog altijd ontzet, ook al dateren de feiten van twee jaar geleden.

De notaris zou meermaals geprobeerd hebben om de ouders van het kind te overtuigen om de trouw niet te laten doorgaan. Aangezien het kind echter toestemde, kon hij niet anders dan het contract op te stellen.

In Saoedi-Arabië mogen mannen volgens het islamitisch recht vier vrouwen hebben. Een minimumleeftijd voor een huwelijk opleggen, blijft voorlopig uit


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-10-2010 14:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 oktober 2010 14:16 schreef Hypnos het volgende:
In Saoedi-Arabië is een man met een 10-jarig meisje getrouwd. De 34-jarige bruidegom is daarmee toe zijn derde echtgenote. De notaris die het huwelijkscontract opstelde, sjeik Said bin Abdullah al-Djalil, is naar eigen zeggen nog altijd ontzet, ook al dateren de feiten van twee jaar geleden.

De notaris zou meermaals geprobeerd hebben om de ouders van het kind te overtuigen om de trouw niet te laten doorgaan. Aangezien het kind echter toestemde, kon hij niet anders dan het contract op te stellen.

In Saoedi-Arabië mogen mannen volgens het islamitisch recht vier vrouwen hebben. Een minimumleeftijd voor een huwelijk opleggen, blijft voorlopig uit



En meneer de notaris had niet kunnen zeggen: ga maar naar een andere?

Nee hij verdient er wel aan natuurlijk.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2010 23:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vrouw geeft man nieuwe vrouw cadeau

Een Saoedi-Arabische man heeft afgelopen week een wel heel bijzonder cadeau gekregen van zijn eega. De moslim heeft een nieuwe echtgenote gekregen.

Het onbekende echtpaar uit een dorp in de oostelijke provincie Ihsaa had relatieproblemen nadat de vrouw haar man voor zijn hele familie voor schut zette. Als goedmakertje gaf zij hem een nieuwe vrouw. Daarnaast nam ze alle kosten van de bruiloft op zich.

Haar man nam het geschek aan en trad met de nieuwe vrouw in het huwelijksbootje. Tijdens de bruiloft vertelde hij de gasten dat zijn eerste vrouw de bruid had uitgekozen voor haar man om hem te behagen en zijn waardigheid te herstellen.

Volgens de koran is het als man toegestaan maximaal vier vrouwen te hebben. Vrouwen daarentegen mogen slechts een echtgenoot hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2010 23:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen