IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-10-2010 19:28 by XXL Profiel van XXL

Ik vind het romantisch.



Ontvoerders eisen einde Frans boerkaverbod
ANP − 11/10/10, 14:28

DUBAI - Al Qaida in Noord-Afrika eist dat Frankrijk het aanstaande boerkaverbod intrekt, militanten vrijlaat en circa 7 miljoen euro betaalt. In ruil daarvoor is Al Qaida bereid tot vrijlating van zeven gijzelaars onder wie vijf Fransen, meldde Al Arabiya TV in Dubai maandag.
De eerste contacten met Al Qaida via lokale stamhoofden in Mali verliepen 'niet bemoedigend' door het karakter van de eisen, meldden bronnen aan Al Arabiya.

De gijzelaars zijn zes mannen en een vrouw. Ze werken voor de Franse bedrijven Areva and Vinci en werden halverwege september in Niger ontvoerd en vervolgens naar Mali gebracht.

Onderhandelingen
De Noord-Afrikaanse tak van Al Qaida executeerde in juli al een 78-jarige gijzelaar Michel Germaneau, toen Franse commando's hem tevergeefs probeerden te bevrijden.

Frankrijk zegt nog geen eisen te hebben ontvangen van de ontvoerders, maar zegt onderhandelingen te overwegen.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-10-2010 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

goed bezig


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-10-2010 22:08 by XXL Profiel van XXL

Ik zou als Nederlander dat soort landen maar even niet bezoeken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2010 22:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Succesvolle moslims:

Schnitzel aan moslims kost lerares de kop
print


De 59-jarige Ursula E. is maar liefst achttien jaar lerares wiskunde en kunst geweest op een kleine scholengemeenschap in het Duitse Betzdorf. Thans is de lerares ontslagen. Ze heeft een paar islamitische leerlingen een schnitzel voorgeschoteld waarin varkensvlees zat verwerkt.

"In de kantine stonden twee schotels met schnitzels", vertelt de gewezen lerares. "De ene schaal bevatte vier schnitzels, de andere elf. Hoewel ze niet waren gelabeld, heb ik het vlees onder een paar leerlingen verdeeld." Wat ze niet wist, was dat sommige schnitzels van varkens afstamden. Een negenjarige, islamitische leerling vroeg nog aan haar of zij wist wat voor soort vlees het eigenlijk was, maar kreeg een ontkennend antwoord.

De jongen liet het vlees liggen, terwijl een Turks meisje haar lap vlees aan een Duitse leerling gaf. Voor de lerares was hiermee de kous af, tot de moeder van het Turkse jongetje de volgende dag woedend aan de telefoon hing. Enkele dagen later had zich een groep van vijftien Turkse vaders en moeders op de school verzameld, die het ontslag van Ursula eisten.

Het schoolbestuur reageerde adequaat en stuurde de lerares direct met verlof. "Ik moest onmiddellijk de school verlaten. In een gesprek met het schoolbestuur werd voorgesteld mij te ontslaan."

De school met 302 leerlingen telt 45 moslimkinderen. Het schoolbestuur heeft schriftelijk verklaard voortaan naast vegetarisch voedsel uitsluitend kip- en rundvlees aan te bieden. Ursula heeft excuses aangeboden aan de ouders van het bewuste jongetje, maar tevergeefs. Ze zit inmiddels zeven maanden thuis en lijdt aan angststoornissen. Ze heeft gevraagd haar ontslag in te trekken, maar hier wil de school niets van weten. "Ze is niet ontslagen, ze zit ziek thuis", vertelt een woordvoerster. "Het hele incident is geen probleem meer. Daarbij hebben we gewoon weer varkensvlees op het menu gezet, dus ze is welkom."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2010 22:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Gewoon blíjven dreigen, dan kom je er wel.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-10-2010 22:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Kunnen die Duitsers zich niet eens aanpassen?


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2010 22:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja pcies, zo integreren ze natuurlijk nooit hè.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2010 22:39 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind het een mooi verhaal. Het zegt wat over de maatschappij waarin wij leven.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2010 22:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 oktober 2010 22:39 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind het een mooi verhaal. Het zegt wat over de maatschappij waarin wij leven.
Leef jij in Deutschland ofzo?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2010 22:50 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Europa zonder grenzen toch?

EDIT: Oh wacht, ik bedoel: Als het aan Dolf gelegen had wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-10-2010 22:51]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2010 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het wordt dus echt wel eens tijd dat Europeanen zich leren aanpassen. Wat een klotevolk


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-10-2010 23:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Europa als een volk? Volgens mij lukt het onze zuiderburen nog niet eens om zich met elkaar te vereenzelvigen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-10-2010 6:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

'Taliban dreigen met aanslag in Nederland'

AMSTERDAM - De Taliban dreigen met een aanslag in Nederland als het 'anti-islambeleid' van Geert Wilders wordt uitgevoerd. Dat heeft de Volkskrant gemeld na een telefonisch interview met Zabiullah Mujahed, de officiële Talibanwoordvoerder in Oost- en Noord-Afghanistan. "Als hij het voor elkaar krijgt het Nederlandse parlement te manipuleren om meer anti-islamitische wetgeving of (nadelige) wetten voor moslims goed te keuren, dan is er geen twijfel mogelijk dat moslims uit andere landen actie zullen ondernemen om hun moslimbroeders en -zusters te helpen", aldus Mujahed.

Ook de Taliban in Pakistan hadden zich al uitgesproken over een aanslag in Nederland. In een interview met RTL Nieuws zei de Pakistaanse Talibancommandant Wali-ur Rehman dat hij Nederland een lesje wilde leren voor 'de anti-islamtoon' in Nederland. (ANP)



Ja, daar "help" je je broeders en zusters ook echt mee. Way to go, geitenneuker.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-10-2010 8:19 by XXL Profiel van XXL

Anders geven ze Geert ook nog even een reden om 'i told you so' te gaan roepen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2010 11:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 oktober 2010 6:56 schreef Lainedil het volgende:
'Taliban dreigen met aanslag in Nederland'



Oh, alweer?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 11:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 oktober 2010 11:05 schreef MMayo het volgende:
Oh, alweer?
Geet wel over. Mijn zoontje van twee krijgt ook al minder van die driftbuien zolang wij niet teveel toegeven..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2010 13:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Gisteren was er in Buitenhof een werkelijk keurige moslima die wat verdergedachte kritiek op de islamideologie uiteenzette:

http://player.omroep.nl/?aflID=11565465

Vanaf 38.21 geeft Naema Tahir de visie van gematigde moslims vanuit de Koran op de westerse maatschappij weer.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 13:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 oktober 2010 13:01 schreef Mutilator het volgende:
Gisteren was er in Buitenhof een werkelijk keurige moslima die wat verdergedachte kritiek op de islamideologie uiteenzette:

http://player.omroep.nl/?aflID=11565465

Vanaf 38.21 geeft Naema Tahir de visie van gematigde moslims vanuit de Koran op de westerse maatschappij weer.



Mooie vrouw wel, die mag bij mij thuis ook weleens haar visie komen verkondigen. Frits geeft trouwens meteen al de oplossing voor alles.
De moslima lijkt trouwens erg op mij qua visie op haar geloof, ik kijk ongeveer hetzelfde tegen het christendom aan. Je bent gematigd christen, maar dat betekent wel dat je deels je leven leidt volgens de veehoudersethiek uit een boek van tweeduizend jaar geleden.
Frits zegt hoe het zit, die man is goed bezig de laatste tijd. Religie hoort in de kerk of moskee, en niet in het staatsdomein.
Christelijke politici vermengen geloof en staat ook trouwens, christenen nemen beslissingen ook vanuit hun geloof, gematigd of niet. Dat mag ook vind ik, ook als je moslim bent, bepaalde ethiek kan je best met je geloof in overeenstemming laten zijn. Wat is daar mis mee?
Dat de gematigde moslim moeite heeft met bepaalde aspecten van de moderne westerse samenleving daar kan ik goed inkomen trouwens. Zelf heb ik dat ook. De lasten die door een economisch probleem zijn veroorzaakt op de zwakkeren afwentelen, daar heb ik zelfs als niet-christen en niet-moslim moeite mee. Vroeger bood het geloof nog sociale cohesie en gemeenschapszin, zij het in de eigen zuil meestal. Nu dat weg is merk je ineens dat niemand belasting wil betalen en dat er minder empathie is voor de zwakkeren. Als niet-gelovige vind ik dat toch een kwalijke zaak, je merkt dat er hier in de maatschappij toch een gat is gevallen. Ik kan me goed voorstellen dat gelovige mensen, of dat nu wel of niet moslims zijn, moeite hebben met het "vooruitgangsdenken" in de westerse wereld.
En noem me gerust een conservatieve ouwe lul, maar ik vind dat er wel degelijk een verval is qua normen en waarden, waar vroeger het geloof wel goede richtlijnen bood. B.v. respect voor oudere mensen, niet altijd maar proberen alles met een grote muil in je eigen voordeel te draaien, opkomen voor de zwakkeren, niet frauderen en je houden aan de regels etc. etc.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-10-2010 13:52]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-10-2010 14:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

lol, Tahir zegt ook dat de Kamer niet intellectueel genoeg is voor zulke problematiek en Bolkenstein beaamt dat gretig.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 14:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 oktober 2010 14:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
lol, Tahir zegt ook dat de Kamer niet intellectueel genoeg is voor zulke problematiek en Bolkenstein beaamt dat gretig.
Daar hebben ze wel gelijk in vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-10-2010 14:58 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Tsja, de kamer is VOLKSvertegenwoordiging...



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-10-2010 14:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ja, vertegenwoordiging. Al die onzin over dat de Kamer moet een afspiegeling van de samenleving zijn, rot toch op. Dan kunnen we ook wel door middel van een steekproef de Kamer kiezen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 15:02 by bastianus Profiel van bastianus

Als we gaan doen wat "het volk" echt wil, wat dat ook zijn mag, dan wordt Sinterklaas daar ook niet bepaald vrolijk van denk ik. Ik weet nog wel een leuke steekproef die ik bij Naema wil doen trouwens..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-10-2010 21:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 oktober 2010 15:02 schreef bastianus het volgende:
Ik weet nog wel een leuke steekproef die ik bij Naema wil doen trouwens..
quote:
Op 18 oktober 2010 14:39 schreef bastianus het volgende:
Ik ben er gek op, al zolang als ik me herinner. Dus ik ben niet zoals de meesten pas ingehaakt toen Buttman en al die Privatefilms met anaal salonfähig werden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 21:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 oktober 2010 21:38 schreef Greycloak het volgende:



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen