IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-11-2010 18:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik vind de chistianisering waarschijnlijk storender dan islamisering, omdat er christenen zijn die politiek bedrijven vanuit hun geloof en daadwerkelijk macht hebben in NL. Nu weer de bekrompenheid om koopzondagen aan te scherpen, wat een bemoeizucht weer.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2010 18:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 november 2010 17:19 schreef Bastet het volgende:
trouwens :D guess who de concentratiekampen heeft uitgevonden
hint : alvast niet de Duitsers


Wie dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-11-2010 18:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zo is ook het aantal immigranten vooral mbt importbruiden tot recordhoogte gestegen toen er een moslima staatssecretaris was van Justitie. Lastig om staat en kerkte scheiden blijkbaar.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-11-2010 18:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 november 2010 18:38 schreef Fusion het volgende:
Zo is ook het aantal immigranten vooral mbt importbruiden tot recordhoogte gestegen toen er een moslima staatssecretaris was van Justitie. Lastig om staat en kerkte scheiden blijkbaar.


Oh?

Maar inderdaad, blijft moeilijk. Jammer.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2010 18:48 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb een aantal bebaarde moslims in de klas. Prima gasten, ze doen me qua mentaliteit een beetje denken aan de strenge christenen waar ik op de Veluwe weleens mee te maken had. Ik heb meer moeite met de verwesterde jongens met een Marokkaanse of andere etnische achtergrond die voor niks of niemand respect hebben. Ik denk dat er in de disussie nogal eens groepen door gehaald worden. Bovendien zie ik nergens zoiets als een 'moslimcultuur', daar is die groep veel te heterogeen voor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-11-2010 18:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 november 2010 18:48 schreef bastianus het volgende:
Ik heb een aantal bebaarde moslims in de klas. Prima gasten, ze doen me qua mentaliteit een beetje denken aan de strenge christenen waar ik op de Veluwe weleens mee te maken had. Ik heb meer moeite met de verwesterde jongens met een Marokkaanse of andere etnische achtergrond die voor niks of niemand respect hebben. Ik denk dat er in de disussie nogal eens groepen door gehaald worden. Bovendien zie ik nergens zoiets als een 'moslimcultuur', daar is die groep veel te heterogeen voor.


Sja, de overlast in bijvoorbeeld Gouda komt door de straatcultuur, maar volgens sommige mensen mag je dat niet los zien van de religie waaruit men komt. (Mijns inziens heeft het niets met religie te maken).



Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2010 18:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat moslims nu zo in opspraak zijn komt doordat je niet op afkomst mag dicrimineren maar bij geloof is dat meer toelaatbaar omdat je daarvoor kunt kiezen. 11 september heeft dit goed geholpen. Natuurlijk zijn er problemen met radicale moslims maar er wordt meestal allochtoonse straatterroristen en uitkeringstrekkers bedoeld.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2010 18:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 november 2010 18:50 schreef MR. N het volgende:
Sja, de overlast in bijvoorbeeld Gouda komt door de straatcultuur, maar volgens sommige mensen mag je dat niet los zien van de religie waaruit men komt. (Mijns inziens heeft het niets met religie te maken).




Als het met religie te maken had waren het de zondigen die het probleem waren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-11-2010 19:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 november 2010 18:36 schreef Mutilator het volgende:
Wie dan?


De Britten, boerenoorlog.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-11-2010 19:14 by Nimbus Profiel van Nimbus

Boeren waren toch Afrikaners?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2010 19:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jup, later gingen die weer negertjes onderdrukken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-11-2010 19:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 23 november 2010 18:38 schreef Fusion het volgende:
Zo is ook het aantal immigranten vooral mbt importbruiden tot recordhoogte gestegen toen er een moslima staatssecretaris was van Justitie. Lastig om staat en kerkte scheiden blijkbaar.



Daling migratiehuwelijken Turken en Marokkanen zet door

Steeds minder Turken en Marokkanen halen hun huwelijkspartner uit het land van herkomst. Trouwde in 2002 ruim de helft van de Marokkanen en Turken nog met iemand die naar Nederland overkwam, vorig jaar was dat respectievelijk 15 en 20 procent. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag heeft bekendgemaakt.

Volgens de onderzoekers lijkt het erop dat in plaats van migratiehuwelijken meer trouwerijen plaatsvinden van iemand uit dezelfde herkomstgroep die al in Nederland woont. Het aantal gemengde huwelijken is in de afgelopen vijf jaar niet toegenomen.

Of de daling van het aantal migratiehuwelijken het gevolg is van maatregelen door de overheid is niet duidelijk. De daling begon in 2003 en de nieuwe regelingen gingen eind 2004 in. Integratie en toename van ongehuwd samenwonen speelden mogelijk een rol, aldus het CBS.

http://www.depers.nl/binnenland/259900/Steeds-minder-importbruiden.html



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 23-11-2010 21:35 by Bastet Profiel van Bastet


De levenslustige Sumiati kwam in juli aan in Saoedi-Arabië. Ze was vastbesloten om als dienstmeisje te werken en zo haar familie in Indonesië te steunen. Haar droom werd al snel een heuse nachtmerrie. Vier maanden later is ze na de zware mishandeling het symbool van het Indonesische protest tegen het misbruik van migranten in het Midden Oosten.

Bewustelooos
Haar bazin werd na de zware foltering ondervraagd door de politie. De beschuldiging is niet mals. De vrouw knipte een deel van haar lippen af met een schaar, bewerkte haar rug met een heet strijkijzer, brak haar middenvinger en sloeg haar zo hard op haar benen dat ze nog amper kan stappen. Drie weken geleden werd de arme Sumiati opgenomen in het ziekenhuis. Ze was er heel erg aan toe: ze had het bewustzijn verloren, bleek ondervoed, had veel bloed verloren, vertoonde heel wat snijwonden in haar aangezicht en had ook een pak brandwonden over haar hele lichaam. Naast de gruwelijke zichtbare verwondingen bleek ze ook nog nauwelijks te kunnen praten toen ze weer bijgekomen was.

Taken niet goed uitgevoerd
Sumiati beweert dat zowel haar bazin als haar dochter haar regelmatig sloegen. De Saoedische vrouw heeft de foltering al bekend. Ze stelt dat Sumiati haar taken als meid niet goed had uitgevoerd. De straf was extreem buiten proportie. Het was haar zoon Mustapa die de politie op de hoogte bracht van het zware misbruik. In eerste instantie probeerde de moeder de politie nog om de tuin te leiden door te stellen dat haar zoon zelfmoord wilde plegen, maar uiteindelijk viel ze door de mand. De vrouw is aangehouden op verdenking van zware geweldpleging met voorbedachten rade.

14 pinnen in lijf met hamer
Arbeiders uit het Verre Oosten worden massaal in de dienstensector en als huispersoneel ingezet in het Midden Oosten. Het regent gevallen van zwaar misbruik. Zo sloeg een man in Koeweit liefst 14 metalen pinnen met een hamer in het lijf van een meid uit Sri Lanka. Een nog erger geval van mishandeling is door de zaak van Sumiati aan het licht gekomen. In Abha werd twaalf dagen geleden op een vuilnisbelt het lijk aangetroffen van Kikim Komalasari, een 36-jarige meid die door haar Saoedische werkgever dood werd gefolterd.

Gsm
Indonesië alleen al stuurt jaarlijks 6,5 miljoen arbeiders naar het buitenland, maar het land heeft nog altijd de VN-conventie uit 1990 voor de bescherming van emigrerende arbeiders niet ondertekend. Om de Indonesische migranten beter te beschermen vinden vrouwenrechtenorganisaties dat alle migranten een gsm moeten krijgen waarmee ze in contact kunnen blijven met hun families. (kh)

[Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 23-11-2010 21:35]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-11-2010 0:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 november 2010 18:26 schreef Fusion het volgende:
Toch snap ik het wel enigzins. De angst voor islamisering.

Ik ook. Bepaalde dingen uit de islam moeten we hier absoluut niet willen hebben. Maar ik zie daarin vooral een kans om te definiëren wat we dan wél willen hebben. Of beter gezegd, wat we nu bereikt hebben nog wat verder aanscherpen en duidelijker maken waarom het werkt zoals het werkt. En vanuit die set 'normen en waarden' is naar mijn idee prima een samenleving te scheppen waarin iedereen zijn individuele beleving van welk geloof dan ook of gewoon geen geloof kan uitvoeren.


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 11:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 november 2010 19:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Daling migratiehuwelijken Turken en Marokkanen zet door

Steeds minder Turken en Marokkanen halen hun huwelijkspartner uit het land van herkomst. Trouwde in 2002 ruim de helft van de Marokkanen en Turken nog met iemand die naar Nederland overkwam, vorig jaar was dat respectievelijk 15 en 20 procent. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag heeft bekendgemaakt.

Volgens de onderzoekers lijkt het erop dat in plaats van migratiehuwelijken meer trouwerijen plaatsvinden van iemand uit dezelfde herkomstgroep die al in Nederland woont. Het aantal gemengde huwelijken is in de afgelopen vijf jaar niet toegenomen.

Of de daling van het aantal migratiehuwelijken het gevolg is van maatregelen door de overheid is niet duidelijk. De daling begon in 2003 en de nieuwe regelingen gingen eind 2004 in. Integratie en toename van ongehuwd samenwonen speelden mogelijk een rol, aldus het CBS.

http://www.depers.nl/binnenland/259900/Steeds-minder-importbruiden.html

Lekker oud nieuws

"In februari 2007 trad Nebahat Albayrak van de PvdA aan als staatssecretaris van Justitie, binnen deze functie viel het vreemdelingenbeleid onder haar. Albayrak voerde een minder stringent beleid dan Verdonk, het aantal migranten naar Nederland steeg in 2007 naar 118.000 en in 2008 naar 141.000, dit was een recordaantal. Vooral het aantal zogenoemde 'importbruiden' nam in die jaren met 30% sterk toe."

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-11-2010 11:53]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-11-2010 11:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 november 2010 0:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ook. Bepaalde dingen uit de islam moeten we hier absoluut niet willen hebben. Maar ik zie daarin vooral een kans om te definiëren wat we dan wél willen hebben. Of beter gezegd, wat we nu bereikt hebben nog wat verder aanscherpen en duidelijker maken waarom het werkt zoals het werkt. En vanuit die set 'normen en waarden' is naar mijn idee prima een samenleving te scheppen waarin iedereen zijn individuele beleving van welk geloof dan ook of gewoon geen geloof kan uitvoeren.
Prima verwoord. Ik zou op je stemmen


When your people matter, menstrual health matters


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-11-2010 15:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het was dan wel geen koorknaapje maar vooruit.

quote:
Moslimpedo veroordeeld

Een 45-jarige moslimgeestelijke is door de rechtbank in Indonesië veroordeeld tot vier jaar cel wegens seks met een 12-jarig meisje. Hij was ook illegaal met het meisje getrouwd. Dat melden de Indonesische media.

Het slachtoffer, Lutfiana Ulfa, was aanwezig in de rechtszaal en moest hevig huilen toen de rechter het vonnis voorlas.

Geestelijke Pujiono Cahyo Widiyanto was eigenaar van een islamitische kostschool in de stad Semarang op het eiland Java. Hij stelt via zijn advocaat dat hij niks illegaals heeft gedaan. Het meisje was ongesteld geworden en vanaf dat moment waren er volgens Widiyanto geen obstakels voor seks met zijn 'bruid'.

In Indonesië moeten meisjes minstens 16 jaar oud zijn om te kunnen trouwen, maar in achtergebleven gebieden komen huwelijken tussen oudere mannen en minderjarige meisjes vaak voor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2010 15:05 schreef Greycloak het volgende:
Het was dan wel geen koorknaapje maar vooruit.


Spitsnieuws? Wie begint er in vredesnaam een kop met "moslimpedo".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-11-2010 15:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Sorry, tags vergeten.

maar je mag ook "repectabele moslimgeestelijke" ofzo lezen. Maar idd, SN mag graag beestjes bij hun naampje noemen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-11-2010 15:24 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 24 november 2010 15:08 schreef Greycloak het volgende:
Maar idd, SN mag graag beestjes bij hun naampje noemen.


En feiten niet checken, wederhoor toepassen of fatsoenlijk Nederlands schrijven. Zeg maar veel van wat een journalist een journalist maakt. Die beperkte aanpak past wel bij de doelgroep, ook beperkt op bepaalde gebieden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:32 by bastianus Profiel van bastianus

Ik mis vooral het grijze gedeelte, zogezegd de nuance, in hun berichtgeving. Verder zorgen dit soort koppen bij mij vooral voor koppijn, het schreeuwt je al van een kilometer tegemoet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-11-2010 15:36 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Ik zie de nieuwswaardigheid uberhaupt niet zo. Er is een pedo veroordeeld. Hoera! Boeiend voor het land (en eventueel omringende landen indien er iets in een grensstreek gebeurt), maar daar houdt het wel op.


I'm not being rude. You're just insignificant.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 15:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2010 15:36 schreef helmet het volgende:
Ik zie de nieuwswaardigheid uberhaupt niet zo. Er is een pedo veroordeeld. Hoera! Boeiend voor het land (en eventueel omringende landen indien er iets in een grensstreek gebeurt), maar daar houdt het wel op.
Het is in dit geval natuurlijk vooral boeiend omdat het een moslim betreft. En in sommige landen proberen ze ook de tijd weer terug te draaien naar de tijd van het ontstaan van de koran, toen het nog normaal was om met jonge meisjes te huwen. Ook in onze regionen trouwens. Maar omdat het een moslim betreft wil Spitsnieuws zoiets graag vermelden. Ze hebben het b.v. ook altijd over "haatbaarden". Alles voor het goede doel om een bepaalde bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te stellen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-11-2010 16:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Als je denkt dat lui als Faizel Ani Eliat & Fawaz Jneid geen haatbaarden voorstellen, dan riskeer je het predikaat 'boterhoofd'

quote:
Op 24 november 2010 15:24 schreef WMP het volgende:
En feiten niet checken, wederhoor toepassen of fatsoenlijk Nederlands schrijven. Zeg maar veel van wat een journalist een journalist maakt. Die beperkte aanpak past wel bij de doelgroep, ook beperkt op bepaalde gebieden.


Hoe kom je erbij dat die site mikt op journalisticiteit?
Iedereen weet toch dat het een herschreven knip-en plaksite is, net als de krant met dezelfde naam?

Wat echt erg is, zijn mensen die wel pretenderen journalistiek bezig te zijn en dan bovengenoemde elementen niet toepassen, zoals Zembla met hun 'Wilders, profeet vd angst' uitzending.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2010 17:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2010 16:27 schreef Mutilator het volgende:
Als je denkt dat lui als Faizel Ani Eliat & Fawaz Jneid geen haatbaarden voorstellen, dan riskeer je het predikaat 'boterhoofd'


Ja tuurlijk. Ze zijn er ook wel, maar ze zijn het niet allemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen