IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-12-2010 14:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Moeten we je waterboarden of ga je nog vrijwillig de rest van de schuldigen hier aanwijzen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2010 16:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Mafketel van Sharia4Belgium is het in ieder geval met Wilders eens dat er geen gematigde moslims bestaan! Maar dan meer omdat hij gematigde moslims geen moslims vindt en hij die grens nogal extreem lijkt te leggen (schoot me te binnen bij de laatste minuut van het filmpje ofzo).

Wat een dwazen, totaal volgelopen met religieuze waanzin.


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-12-2010 17:02 by WMP Profiel van WMP

Gestoordheid manifesteert zich in vele vormen, of het nu religieuze fanatici of rijschoolhouders zijn.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 22-12-2010 17:06 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 22 december 2010 17:02 schreef WMP het volgende:
Gestoordheid manifesteert zich in vele vormen, of het nu religieuze fanatici of rijschoolhouders zijn.


Je zal maar zo'n fundamentalist als rij-instructeur hebben (bestaat er ook een sharia-verkeerswet, bijvoorbeeld "ezeltjes hebben altijd voorrang")... Maar met die uitspraak over "er bestaan geen gematigde moslims" bewijst hij die mensen die kost wat kost Wilders willen veroordelen geen dienst. Gaat nog leuk worden als deze mensen het initiatief voortzetten...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-12-2010 17:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 december 2010 17:06 schreef Vampire John het volgende:
Maar met die uitspraak over "er bestaan geen gematigde moslims" bewijst hij die mensen die kost wat kost Wilders willen veroordelen geen dienst.

Hij zégt dit niet zelf, overigens, ik concludeer dat uit zijn woorden.

Oh, en waar die uitspraak voor Wilders betekent dat de iets minder dan een miljoen moslims in Nederland allemaal ongematigd zijn, betekent het voor die Sharia4Belgium-druif dat juist alleen de kleine groep totaal ongematigden in NL moslims zijn. Dat is ook nog wel een behoorlijk verschil van insteek, waardoor Wilders niet zo makkelijk 'Zie je wel!' kan zeggen wat betreft het (al dan) niet bestaan van een gematigde islam naar aanleiding van dit soort mafketels.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-12-2010 17:11]


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2010 3:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ah, nog meer reli-fanatici. Het heeft nog lang geduurd, maar blijkbaar is de Arabisch-Europese Liga mislukt?

Die kunnen zich dan wel mooi aansluiten bij collega-fanatici als HUT en Millî Görüş.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-12-2010 16:46]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-12-2010 9:37 by bastianus Profiel van bastianus

Ik had een keer het geluk om bij een jeugdafdeling van die laatste binnen te vallen, lang geleden al. Alsof ik naar een gesubsidieerde Hitlerjugend stond te kijken. Maar toen ik daar een opmerking over maakte bij het plaatselijke welzijnswerk werd ik meteen van racisme beticht.
Volgens mij hadden ze ook banden met de Grijze Wolven, als ik het me goed herinner.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-12-2010 2:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Racisme roepen is een automatische reflex in politiek correcte kringen zoals het welzijnswerk (heb ertussen gezeten)

Vrij tekenend verder hierover vond ik ooit toen een bevriende autorijinstructeur (dus niet de rijinstructeur op wiens persoon WMP telkens zit te bashen) via ee van mij ouders vertelde, dat toen hij een Turk niet liet zakken voor zijn examen, hem ook meteen van racisme betichtte.

Het zou vast treffend geweest zijn als je over Joden was begonnen, en niet op de manier zoals Job Cohen laatst weer zo tactisch deed.




Nog een berichtje waarvan ik het nog telkens te schandalig bizar voor woorden vindt dat het in Nederland gebeurt:

In hoger beroep ook vrijspraak vader besneden meisje

Het gerechtshof in Amsterdam heeft donderdag Mustapha el M. vrijgesproken van het genitaal verminken van zijn 6-jarige dochtertje. Het meisje had aan haar pleegmoeder verteld dat 'papa met een grote schaar in haar plasser had geknipt'.

Het meisje werd besneden met een schaar

Volgens het gerechtshof is het bewezen dat het meisje genitaal verminkt is en ook dat zij dit niet zelf heeft gedaan.

Maar er ontbreekt bewijs om de vader te beschuldigen, vindt het hof. Volgens het gerechtshof was de verklaring van het meisje erg beknopt en weinig gedetailleerd. Ook zou ze eerdere verklaringen aan haar pleegmoeder later weer hebben ingetrokken.

Zware mishandeling
Het Openbaar Ministerie (OM) vond het wel bewezen dat de vader zijn dochter heeft verminkt en eiste zes jaar gevangenisstraf voor de 31-jarige El M. uit Haarlem. Vrouwenbesnijdenis valt onder zware mishandeling.

Het gerechtshof heeft El M. wel tot drie maanden celstraf veroordeeld voor mishandeling van zijn dochter. Hij zou haar hebben geslagen en in haar wang hebben gebeten. Ook door de rechtbank van Haarlem werd El M. veroordeeld tot drie maanden cel. Zowel El M. als het OM gingen in hoger beroep.

El M. is de eerste persoon in Nederland die werd berecht voor een besnijdenis. De zaak is ook opvallend omdat vrouwenbesnijdenis in Marokko, in tegenstelling tot in Oost-Afrikaanse landen als Egypte en Somalië, amper voorkomt.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/284770/In-hoger-beroep-ook-vrijspraak-vader-besneden-meisje.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-12-2010 2:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-01-2011 10:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Moslims willen kerken beschermen

Moslimgroeperingen bieden koptische kerken in Nederland bescherming aan tegen mogelijke aanslagen. Dat hebben woordvoerders van de Nederlandse Moslim Raad (NMR), de Raad Marokkaanse Moskeeën Nederland en de Federatie Islamitische Organisaties (FION) vandaag laten weten.

Het gaat om de drie koptische orthodoxe kerken in Nederland die op een lijst van al-Qaida staan als mogelijk doelwit voor een bomaanslag. De kerken staan in Eindhoven, Utrecht en Amsterdam. In totaal zijn er zeven koptische orthodoxe kerken in Nederland.

De pastoor van de koptische orthodoxe kerk in Amsterdam zei vandaag in een reactie een e-mail te hebben ontvangen met het aanbod. Het bestuur heeft een e-mail teruggestuurd om te bedanken. Het neemt het voorstel "serieus in overweging".

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/01/moslims_willen_kerken_bescherm.html




Moslims zijn niet metal!


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2011 10:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 december 2010 17:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hij zégt dit niet zelf, overigens, ik concludeer dat uit zijn woorden.

Oh, en waar die uitspraak voor Wilders betekent dat de iets minder dan een miljoen moslims in Nederland allemaal ongematigd zijn, betekent het voor die Sharia4Belgium-druif dat juist alleen de kleine groep totaal ongematigden in NL moslims zijn. Dat is ook nog wel een behoorlijk verschil van insteek, waardoor Wilders niet zo makkelijk 'Zie je wel!' kan zeggen wat betreft het (al dan) niet bestaan van een gematigde islam naar aanleiding van dit soort mafketels.
Dan heb je Wilders toch echt verkeerd begrepen. Wilders heeft nooit gezegd dat een ieder die zichzelf moslim noemt een, potentiele, terrorist is. Wilders heeft slechts gezegd dat er geen gematigde islam bestaat. Derhalve dat liberal individuen die zichzelf moslim noemen geen (echte) moslims zijn. Htzelfde als die sharia4-pipo's dusch.
Bosma zei het zelf nog bij P&W, dat zijn Turkse kapper geen (echte) moslim is er dat hij daarom met een gerust hart door die man zijn haar kan laten knippen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


rotor
Usericon van rotor
Posted 04-01-2011 11:02 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 4 januari 2011 10:57 schreef kwelgeest het volgende:Derhalve dat liberal individuen die zichzelf moslim noemen geen (echte) moslims zijn.

Haha, wat dat betreft zijn alleen moslim extremisten het met hem eens.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-01-2011 11:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 januari 2011 10:57 schreef kwelgeest het volgende:

Bosma zei het zelf nog bij P&W, dat zijn Turkse kapper geen (echte) moslim is er dat hij daarom met een gerust hart door die man zijn haar kan laten knippen.


LOL


Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-01-2011 11:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Hoe gaan die moslims die kerken dan beschermen? Ik vind t iig een goed initiatief, en het heeft sowieso waarde als 'gebaar', maar ik vraag me af wat ze precies bedoelen en of t dus meer dan alleen maar een gebaar kan zijn? Ik vind t iig wel verschrikkelijk als ik al die gezinnen in Bagdad, Alexandrie etc zie die hun leven niet zeker zijn...

edit: nav Zelthor's post dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 04-01-2011 11:10]


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-01-2011 11:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 januari 2011 10:57 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders heeft nooit gezegd dat een ieder die zichzelf moslim noemt een, potentiele, terrorist is. Wilders heeft slechts gezegd dat er geen gematigde islam bestaat. Derhalve dat liberal individuen die zichzelf moslim noemen geen (echte) moslims zijn. Htzelfde als die sharia4-pipo's dusch.

Gezien de manier waarop de PVV/Wilders over moslims praat, is dat echter alleszins niet duidelijk. In zijn uitingen rekent hij de meerderheid alsnog als 'echte' moslim, en dus nog steeds beduidend meer dan de Sharia4Pipo's. En als hij dat niet zo bedoeld, moet hij dat maar eens echt duidelijk maken. Maar ja, dan krijg je niet zoveel stemmen


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2011 12:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 januari 2011 10:57 schreef kwelgeest het volgende:
Dan heb je Wilders toch echt verkeerd begrepen. Wilders heeft nooit gezegd dat een ieder die zichzelf moslim noemt een, potentiele, terrorist is. Wilders heeft slechts gezegd dat er geen gematigde islam bestaat. Derhalve dat liberal individuen die zichzelf moslim noemen geen (echte) moslims zijn. Htzelfde als die sharia4-pipo's dusch.



Mooi semantisch geneuzel (als we moslims die niet extreem zijn geen moslims noemen is er geen niet-extreme islam!).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-01-2011 12:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 januari 2011 10:57 schreef kwelgeest het volgende:
Bosma zei het zelf nog bij P&W, dat zijn Turkse kapper geen (echte) moslim is er dat hij daarom met een gerust hart door die man zijn haar kan laten knippen.


Ja, want bij (echte) moslims kun je je haar namelijk niet met een gerust hart laten knippen. Die zagen gelijk je kop eraf.

Ongelooflijk idiote uitspraak, en zo doen ze er bij de PVV wel vaker. Ik blijf me er echt over verbazen hoe jij dit, niet dom als je bent of in ieder geval overkomt, blijft proberen te vergoeilijken terwijl de moslimangst en de discriminatie er vanaf druipt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-01-2011 12:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 januari 2011 12:24 schreef Ralph het volgende:
Ja, want bij (echte) moslims kun je je haar namelijk niet met een gerust hart laten knippen. Die zagen gelijk je kop eraf.

Ongelooflijk idiote uitspraak, en zo doen ze er bij de PVV wel vaker. Ik blijf me er echt over verbazen hoe jij dit, niet dom als je bent of in ieder geval overkomt, blijft proberen te vergoeilijken terwijl de moslimangst en de discriminatie er vanaf druipt.
Intelligentie heeft niks te maken met het aanhangen van bepaalde denkbeelden natuurlijk. Ik had op de lagere school zo'n politiek overcorrecte meester die zei dat tijdens WO2 alleen domme mensen bij de NSB zaten. Een grove onderschatting, op zijn minst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2011 13:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Er zaten zelfs joden bij de NSB voordat de Duitse bezetter ze eruit knikkerde.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-01-2011 13:09 by Nimbus Profiel van Nimbus

Er zaten zelfs Nederlanders bij de SS om tegen de communisten te vechten.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2011 13:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, die wilden gewoon de wereld zien en nieuwe mensen ontmoeten .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-01-2011 13:13 by Nimbus Profiel van Nimbus

:')


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-01-2011 13:20 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 januari 2011 12:50 schreef bastianus het volgende:
Intelligentie heeft niks te maken met het aanhangen van bepaalde denkbeelden natuurlijk. Ik had op de lagere school zo'n politiek overcorrecte meester die zei dat tijdens WO2 alleen domme mensen bij de NSB zaten. Een grove onderschatting, op zijn minst.


Even los van Kwels denkbeelden beschouw ik hem absoluut niet als een domme jongen. Oogkleppen dragend, zwart/wit-visie en behoorlijk naief misschien, maar niet onintelligent.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-01-2011 13:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 januari 2011 13:20 schreef Ralph het volgende:
Even los van Kwels denkbeelden beschouw ik hem absoluut niet als een domme jongen. Oogkleppen dragend, zwart/wit-visie en behoorlijk naief misschien, maar niet onintelligent.

Het valt denk ik allemaal wel mee, kwellie IRL is hartstikke geitewollensokkendragend


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-01-2011 13:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Klik.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 04-01-2011 13:23 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen