IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Illegale autoraces Vorige pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-04-2002 21:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hier goddank niet. Tenzij je de complete chipset gaat vervangen; mechanisch, zoals nokkenassen e.d. mag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-04-2002 21:52 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

de chip hoef je hier in NL ook niet op te geven.

had en golf GTI II top 260KM/H gewoon als extra onderdelen verzekert werkt prima.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-04-2002 21:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eh? Een maatje had een Astra van de zaak, had er een chip inzitten alleen dat mocht niet van de verzekering, of was dat vanwege auto v.d. zaak?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-04-2002 21:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dat was vanwege z'n eigen veiligheid.



Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 26-04-2002 19:28 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

quote:
Op 24 april 2002 20:33 schreef Greycloak het volgende:
Oh ja, wat voor bakkie (jaar + motor) had jij en wat voor een had hij (zij)?


Ik heb een vw golf gti edition uit `94


We`re not dead we`ve never lived


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2002 19:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jammer da'k m'n vorige auto niet meer heb, had ik je makkelijk kunnen hebben.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 30-04-2002 14:39 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Op een recht stuk misschien, maar in bochten ben ik iedereen de baas!


We`re not dead we`ve never lived


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:48 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned


ik ben dom, o zo dom


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 8:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2002 21:53 schreef Greycloak het volgende:
Eh? Een maatje had een Astra van de zaak, had er een chip inzitten alleen dat mocht niet van de verzekering, of was dat vanwege auto v.d. zaak?


Sommige lease maatschappijen willen niet dat je je auto mod.

De mijne is ook gechipped. Ik heb gewoon een brief naar de lease maatschappij gestuurd om te vragen of het mag en het mocht. Die van mij is sowieso geen rac3r. Het is een diesel die ik van 110 naar 135 pk gechipped heb.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 12-01-2004 10:41 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ikzelf heb ook een zwak voor snelle wagens! Maar illegale straatraces zijn gewoon te gevaarlijk, en moet verboden worden.

Kun je beter gaan schampen over de duitse autobaan!

Wat trouwens wel ontzettend lekker rijdt is een VW Corrado VR6, 2,8liter.

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 12-01-2004 10:42]


Immortal Pride


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-01-2004 11:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 8:52 schreef Chelman het volgende:
Sommige lease maatschappijen willen niet dat je je auto mod.

De mijne is ook gechipped. Ik heb gewoon een brief naar de lease maatschappij gestuurd om te vragen of het mag en het mocht. Die van mij is sowieso geen rac3r. Het is een diesel die ik van 110 naar 135 pk gechipped heb.


Wow! Dus het kan om even een leas-bak te chippen?! Maf

Dat extensieve racen in bebouwde gebieden vind ik onverantwoord. Nu rijd ik zelf wel met een motorfiets die hoogst illegale snelheden kan halen, en heowel ik nog nooit een full race gedaan heb, komt het onderweg wel eens voor dat er zich eentje aan mij gaat meten,....toch al eens gezellig met twee motoren achter elkaar aan 190 ofzo over de expressweg zitten scheuren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 11:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 11:16 schreef Gunman het volgende:
Wow! Dus het kan om even een leas-bak te chippen?! Maf



Als je lease maatschappij het toestaat, ja. Je moet het wel bij een erkende dealer laten doen. Het ging bij mij om een 'fabriekschip'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen