IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het teisteren der trommelvliezen (Now Playing) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 4:09 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 januari 2010 3:58 schreef Argh het volgende:
recyclewerk, maar dan lang niet zo boeiend... imo. Dan toch liever een oude gorgoroth plaat, of zelfs liever Twilight of the Idols

Ik vind Quantos... leuker dan Twilight of the idols. Je moet hem wel de kans geven om te groeien natuurlijk. En ik heb er geen problemen mee dat de songs bekend voorkomen, integendeel dat juich ik toe. Niet elke band hoeft vooruitstrevend te zijn, wat mij betreft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-01-2010 4:12 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 januari 2010 4:09 schreef bokaj het volgende:
Ik vind Quantos... leuker dan Twilight of the idols. Je moet hem wel de kans geven om te groeien natuurlijk. En ik heb er geen problemen mee dat de songs bekend voorkomen, integendeel dat juich ik toe. Niet elke band hoeft vooruitstrevend te zijn, wat mij betreft.


Heb je uiteraard gelijk in, vooruitstrevend kan ook zeer vervelend zijn/te progressief/experimenteel etc al houd ik daar zelf juist wel van. Maar goed die nieuwe is gewoon ondermaats met wat tegenwoordig zo'n beetje de standaard is... maar ach wie ben ik, ik heb jaren lang BM als hoofdgenre gevolgd maar het boeit me steeds minder, ook al die new wave/post bands... de scene al helemaal.. zal wel iets met volwassen worden te maken hebben ofzo. Maar geniet ervan


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-01-2010 4:13 by Bleh? Profiel van Bleh?

Ik heb liever helemaal geen Gorgoroth.

quote:
Op 30 januari 2010 4:01 schreef Argh het volgende:
Dale Cooper Quartet & the Dictaphones - Mon Bibliotheque

Godverdomme wat een geniale darkjazz...



Die zocht ik, nav je post van gisteren, maar niet gevonden.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-01-2010 4:15 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 januari 2010 4:13 schreef Bleh? het volgende:
Die zocht ik, nav je post van gisteren, maar niet gevonden.


Haha, ja de naam alleen al is al ontzettend tof natuurlijk Muziek ligt her en der ook in het verlengde van Lynch/Badalamenti uiteraard, maar toch net wat anders. Het is moeilijk verkrijgbaar, maar toch vrij op het net te vinden dus klik hier


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-01-2010 4:17 by Bleh? Profiel van Bleh?

dank!


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-01-2010 4:20 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 januari 2010 4:17 schreef Bleh? het volgende:
dank!


Geen dank! Ik ga al de hele week met dit album slapen, heerlijk! Met name de langere nummers zijn zeer genietbaar (rest is veel dark ambient etc) maar une celier en mon bibliotheque zijn echt prachtig!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 4:34 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 januari 2010 4:12 schreef Argh het volgende:
Heb je uiteraard gelijk in, vooruitstrevend kan ook zeer vervelend zijn/te progressief/experimenteel etc al houd ik daar zelf juist wel van.
Ik ook op zijn tijd.
quote:
Maar goed die nieuwe is gewoon ondermaats met wat tegenwoordig zo'n beetje de standaard is...
Oldschool noemen we dat. Lees de recensie van de FP nog eens en tel daarbij op dat ik de drums wél tof vind en dat de laatste zin van de recensie voor mij opgaat. http://www.zwaremetalen.com/recensie/14420/Gorgoroth-Quantos-Possunt-ad-Satanitatem-Trahunt.html
quote:
maar ach wie ben ik, ik heb jaren lang BM als hoofdgenre gevolgd maar het boeit me steeds minder, ook al die new wave/post bands... de scene al helemaal.. zal wel iets met volwassen worden te maken hebben ofzo.
Daar groei je wel over heen, zo dacht ik ook, vroeger.
quote:
Maar geniet ervan
Zal ik doen

[/zelthormode]
NP: Bloodline - Hate procession


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-01-2010 4:47 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 30 januari 2010 4:34 schreef bokaj het volgende:
Oldschool noemen we dat.




Oldschool is dit inmiddels al niet meer, dan zet ik wel een oude gorgoroth plaat op. Het reproduceren van iets wat ver in het verleden al gedaan is, slaagt in mijn ogen vrijwel nooit. Daarnaast kijk ik persoonlijk meer uit naar een plaat die klinkt als "Soulblight" van "Obtained Enslavement" als het dan toch oldschool moet klinken. Die plaat ìs oldschool, doch nog steeds vooruitstrevend.

quote:

Lees de recensie van de FP nog eens en tel daarbij op dat ik de drums wél tof vind en dat de laatste zin van de recensie voor mij opgaat. http://www.zwaremetalen.com/recensie/14420/Gorgoroth-Quantos-Possunt-ad-Satanitatem-Trahunt.html



Tja, ieder z'n mening/ding maar dan nog zet ik liever een oude Gorgoroth plaat op, ondanks dat ik weinig BM meer luister dus.

quote:

Daar groei je wel over heen, zo dacht ik ook, vroeger. Zal ik doen



Weet niet, misschien over een jaar of paar jaar... muzikaal vooruitstrevende bands houd ik nog wel in de gaten, maar voor de oude vertrouwde BM sound zet ik dus wel wat oude platen op.


[/slethoermode]


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-01-2010 4:51]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 5:01 by bokaj Profiel van bokaj

De oude platen blijven voor mij ook de beste. We zijn het eens wat dat betreft.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-01-2010 5:03 by Argh Profiel van Argh

maakt ook niet uit anyway! Maar goed, wel hulde voor je dat je zo doorzet als Gorgoroth fan/strijder Ga hoe dan ook die Obtained Enslavement plaat eens luisteren mocht je dat nog niet gedaan hebben Toch wel 1 van m'n favo alltime BM platen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-01-2010 5:07 by bokaj Profiel van bokaj

Die obtained enslavement is een fijne cd, te lang niet meer geluisterd.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-01-2010 7:59 by Bub Profiel van Bub



bub


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-01-2010 10:02 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike




El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 30-01-2010 11:37 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Selvhat - Fange til evig tid


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-01-2010 11:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Lost Soul (Po) - Myspace; Klinkt best aardig, maar ik hoor er toch wel redelijk wat nieuwere Behemoth in. En dat vind ik niet echt een pre'bij een andere Poolse band.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-01-2010 11:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Hate Forest - Most Ancient Ones


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 30-01-2010 11:48 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Krallice - Timehusk


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-01-2010 12:08 by Verval Profiel van Verval

Morrigan - Come On Bitch, Be My Victim


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-01-2010 12:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

joy division


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-01-2010 13:14 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 30-01-2010 13:17 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Nuclear Assault - L.S.D.


Here kitty kitty kitty!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-01-2010 13:29 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

MONO - You Are There



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-01-2010 14:13 by MetalJan Profiel van MetalJan

Morbid Angel - God Of Emptiness


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 30-01-2010 14:16 by Ancient Times Profiel van Ancient Times



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-01-2010 14:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Born of Osiris - A Higher Place


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen