IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Franse chansons versus Duitse schlagers Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2010 22:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Geen Frans Bauwer maar Franse chansons,
heerlijk eerlijk, en soms ook mateloos gay, maar zoveel beter dan Duitse Schlagers

enkele voorbeelden:



Françoise Hardy




ook Patricia Kaas idd



deze kent iedereen wel





zalig nummer, over donkere seks... de brown one

en de meester: een Belg



durf maar eens open te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-01-2010 0:24]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2010 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




zelfs Placebo covert Serge Gainsbourg




signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-01-2010 23:07 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2010 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooi hese stem, ik had eigenlijk nog niets van haar gehoord.
sterke tekst iig


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2010 23:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 22:00 schreef Hypnos het volgende:




Vreselijk. Een maat van me draaide dat nummer continu toen zijn vriendin het had uitgemaakt. En barstte dan steeds in huilen uit. Muziek voor dweepzieke, labiele figuren. Werd ook gedraaid op de begrafenis van een borderliner-vriendin van me.
De ex van die maat kwam ook nog op de verjaardag van die jankerd met zijn Jacques Brel langs, en vrat ter plekke de kast leeg. Wat een monster. En hij weer Brel draaien en janken. Uiteindelijk hebben we die kutplaat van Brel van de draaitafel af gezeild, Pro-Pain opgezet en mevrouw de ex verteld dat ze al vet genoeg was en van het vreten van onze maat af moest blijven. Ook voegden we haar toe dat ze het feest had verpest en weg moest gaan. Nee, subtiel waren we niet in die dagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-01-2010 23:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 22:00 schreef Hypnos het volgende:
beter dan Duitse Schlagers


Nee.





[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-01-2010 23:45]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 0:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 23:36 schreef bastianus het volgende:
Vreselijk. Een maat van me draaide dat nummer continu toen zijn vriendin het had uitgemaakt. En barstte dan steeds in huilen uit. Muziek voor dweepzieke, labiele figuren. Werd ook gedraaid op de begrafenis van een borderliner-vriendin van me.
De ex van die maat kwam ook nog op de verjaardag van die jankerd met zijn Jacques Brel langs, en vrat ter plekke de kast leeg. Wat een monster. En hij weer Brel draaien en janken. Uiteindelijk hebben we die kutplaat van Brel van de draaitafel af gezeild, Pro-Pain opgezet en mevrouw de ex verteld dat ze al vet genoeg was en van het vreten van onze maat af moest blijven. Ook voegden we haar toe dat ze het feest had verpest en weg moest gaan. Nee, subtiel waren we niet in die dagen.





signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 0:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2010 23:44 schreef bastianus het volgende:
Nee.







signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maar Schlagers.. komaan, wat een immense drek is me dat! goed na een braspartij en op perverte familiefeesten en om extreem cynisch te doen.



dit is mijn favo!




met Snoop Dogg


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-01-2010 0:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Bastianus scores again!

Mathias Reim is trouwens niet verkeerd.
Maar gaver is natuurlijk Bergvagabunden van Heino:



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die titel moet hier veranderd worden!!!

maar wat een akelige man is dat?!!! Is dat de Duitse David Bowie????

nuja, Frankrijk heeft ook van die zemelaars



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 0:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



veel teveel gespeeld op trouwfeesten

maar ik zou wel eens willen horen welke Duitse schlager zo episch is!


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-01-2010 5:01 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk





Doe mij maar Duits, helemaal op dit tijdstip.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2010 7:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Inferieure buitenlandse rommel.

Als het op tranentrekkers aan komt is er uiteraard maar één die alle anderen deed verbleken:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 7:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat heb ik nooit begrepen, maar alles is beter dan die man met dat lied van de regenboog


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-01-2010 10:03 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Goed zo, als je het zou begrijpen was er iets grondig met je mis .



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2010 11:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Manic Movement coverde ooit


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-01-2010 11:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Duitse s(ch)lager:





[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 31-01-2010 11:55]


 


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-01-2010 12:34 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2010 5:01 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:



Doe mij maar Duits, helemaal op dit tijdstip.




Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-01-2010 15:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2010 0:11 schreef Hypnos het volgende:

Gaaf! Hulde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 01-02-2010 1:17 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht





bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-02-2010 1:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Duitsland 10 punten


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2010 2:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 01-02-2010 7:40 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Franse chansons zo nu en dan + 1. Brel op vinyl


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2010 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



dit is een leuke Duitser


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2010 20:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2010 20:03 schreef Hypnos het volgende:


dit is een leuke Duitser
Die hebben we vaak gezongen met veel drank op, net als "Es gibt kein Bier auf Hawaï".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen