IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Dødsengel (NO Black, Dodsengel) Vorige pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-03-2014 19:24 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2014 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Heb het even opgezocht, prima stukje. Bleh? en bokkie666 doen gewoon niet meer mee.

Ik durf bijna niet meer naar de split met Hetroertzen te luisteren nu.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-03-2014 23:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Moet je je huiswerk maar beter doen, jonge dame.

ಠ_ಠ
<|>
/ω\


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2014 10:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2014 17:37 schreef Hérésie het volgende:
Het is niet alleen idioot maar ook ontzettend irritant. Wat ik al zei: als de muziek de moeite is zal de cultstatus wel volgen. Het spijtige is dat in het geval van Dødsengel de muziek absoluut de moeite is en het enige bereikte effect dus is dat veel mensen een exemplaar willen maar er niet aan kunnen geraken. Lijkt me economisch gezien verstandiger om dan gewoon enkele duizenden exemplaren te produceren, maar goed. Ik wil ze heel graag, maar ik koop niet van flippers.

Tsja, blijft wel een risico, hè; muziek fysiek uitbrengen. Geen geringe investering, en als je met de zut blijft zitten ben je dus niet heel blij. Wat dat betreft snap ik dat men aan de conservatieve kant produceert. Kan me voorstellen dat dat soort labeltjes anders moeilijk overeind blijven. En normaal is Dødsengel-spul toch niet supersnel uitverkocht? Als in: het is niet extreem gelimiteerd en moeilijk hip met diehard kul-edities.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-03-2014 10:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 maart 2014 10:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Tsja, blijft wel een risico, hè; muziek fysiek uitbrengen. Geen geringe investering, en als je met de zut blijft zitten ben je dus niet heel blij. Wat dat betreft snap ik dat men aan de conservatieve kant produceert. Kan me voorstellen dat dat soort labeltjes anders moeilijk overeind blijven. En normaal is Dødsengel-spul toch niet supersnel uitverkocht? Als in: het is niet extreem gelimiteerd en moeilijk hip met diehard kul-edities.
Op zich waar, maar dit gaat voor een Dodsengel niet op. Deze band heeft een iets grotere afzetmarkt dan de gemiddelde NLDM-rommel die niet verder komt dan JOC "De Vergulde Fecaliën".
Hun debuut was redelijk snel niet meer te vinden. Hun tweede plaat gaat op Discogs voor meerdere tientjes, net als de nu heruitgegeven obscure EP'tjes, die vrij snel 'op' waren. Hun laatste Full-length was binnen enkele maanden niet meer normaal verkrijgbaar. Het lijkt erop dat die laatste twee splits eindelijk op een wat normalere schaal geproduceerd zijn. Maar voor de rest ruikt dit redelijk naar met vooropgezette rade gelimiteerd experimenteren. Als Dodsengel een investeringsrisico zou zijn, zie ik niet hoe ze in een jaar vier releases konden uitpoepen. Beperkte oplagen zorgen gewoon voor een snellere verkoop bij zo'n band, omdat fans deze niet willen missen en geen geflipte rijzen willen betalen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2014 11:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2014 10:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Op zich waar, maar dit gaat voor een Dodsengel niet op. Deze band heeft een iets grotere afzetmarkt dan de gemiddelde NLDM-rommel die niet verder komt dan JOC "De Vergulde Fecaliën".
Hun debuut was redelijk snel niet meer te vinden. Hun tweede plaat gaat op Discogs voor meerdere tientjes, net als de nu heruitgegeven obscure EP'tjes, die vrij snel 'op' waren. Hun laatste Full-length was binnen enkele maanden niet meer normaal verkrijgbaar. Het lijkt erop dat die laatste twee splits eindelijk op een wat normalere schaal geproduceerd zijn. Maar voor de rest ruikt dit redelijk naar met vooropgezette rade gelimiteerd experimenteren. Als Dodsengel een investeringsrisico zou zijn, zie ik niet hoe ze in een jaar vier releases konden uitpoepen. Beperkte oplagen zorgen gewoon voor een snellere verkoop bij zo'n band, omdat fans deze niet willen missen en geen geflipte rijzen willen betalen.

Hun debuut is wel in 3 verschillende versies uitgebracht in 3 jaar tijd, en die kun je prima goedkoop vinden. Misschien had men (de betrokken labels) simpelweg niet genoeg geld voor de initiële investering, er zijn schijnbaar wel over de tijd genoeg exemplaren losgekomen. Voor de self-titled lijkt dat ook.

Dat van Imperator en
Mirium gaat wel goed nergens over, ja; die staan ook voor respectievelijk 60 en 40 euro en meer op discogs. Dat zou best een limiteringsstreek kunnen zijn, ook al een beste tijd verstreken waarin gerereleased had kunnen worden. De Hetroertzen-split begint ook al voor aardige prijzen daarop gezet te worden zie ik trouwens. Toch niet genoeg exemplaren Ecstatic en Alongside ook, maar daar is gelukkig de rerelease van.

Beetje half wel / half niet te gelimiteerd bij nader inzien.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-03-2014 11:15 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 31 maart 2014 11:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hun debuut is wel in 3 verschillende versies uitgebracht in 3 jaar tijd, en die kun je prima goedkoop vinden. Misschien had men (de betrokken labels) simpelweg niet genoeg geld voor de initiële investering, er zijn schijnbaar wel over de tijd genoeg exemplaren losgekomen. Voor de self-titled lijkt dat ook.


Er staat dan ook 'was', pedantje, niet 'is'.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2014 11:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2014 11:15 schreef Kvelgeest het volgende:
Er staat dan ook 'was', pedantje, niet 'is'.

Jaja, maar ik wilde dus aangeven dat er in dat geval wel zat exemplaren werden vrijgegeven (uiteindelijk). Dat riekt dan uiteindelijk toch niet echt naar exclusiviteit in stand houden En dat was het debuut, niet zo gek als daar de inschatting verkeerd was.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-03-2014 11:22]


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 31-03-2014 18:37 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 31 maart 2014 10:52 schreef Kvelgeest het volgende:
[...] de gemiddelde NLDM-rommel die niet verder komt dan JOC "De Vergulde Fecaliën" [...]


:')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2014 21:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hey, sidekick ST is terug


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-05-2017 22:37 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De nieuwe plaat:



Mijn eerste kennismaking met Dødsengel, klinkt fantastisch! Niet al te gepolijst, maar wel progressief en psychedelisch met geweldige vocalen!



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-05-2017 10:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik ben er niet zo enthousiast over. Het venijn mist en de zang is op het valse af in sommige nummers.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 31-05-2017 19:09 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Afknapper van het jaar. Ronduit gênant.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen