IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-06-2012 12:21 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 juni 2012 11:56 schreef Mortis Rex het volgende:
Hoe durven ze!


Ja, doe dat lekker op een tippelzone.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 14:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 12:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ben er voor om landen direct uit het toernooi te flikkeren als hun hooligans wat flikken.


Dat is dan weer een stap te ver in mijn optiek. Je kunt er als land niet altijd wat an doen als een stel idioten besluiten te gaan rotzooien. Enige wat je kunt doen is mensen die bekend zijn bij de politie in verband met stadionverboden e.d. meldplicht geven tijdens grote toernooien, maar anders zou ik het ook niet weten. Het hele land uitsluiten is weer zo'n gruwelijke veralgemeniserende maatregel waarmee je de baby met het badwater wegflikkert. Pak de relschoppers hard aan, niet alle voetbalfans. Je pakt toch ook niet alle Marokkanen op als er 5 een ramkraak plegen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 11-06-2012 15:18 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 9:38 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Mwoah..van Marwijk heeft van alle bondscoaches na Rinus Michels nog het meeste gepresteerd met het Nederlands elftal dan alle alle blaaskaken met een Ajax verleden bij elkaar met van Gaal en Marco van Basten als trieste dieptepunten..

Wat heeft híj dan gewonnen met Oranje? Het spel op de laatste WK is enkel relevant als ze de cup daarmee ook winnen, die tweede plek is derhalve niets waard. Hiddink vond ik persoonlijk de beste coach voor Nederland vanwege de degelijkheid gecombineerd met aanvallend voetbal. Bij BvM is het enkel schijn-degelijkheid, wat heb je eraan om twee verdedigende middenvelders op te stellen tegen een land als Denemarken. Dan spoor je gewoon niet en ben je halsstarrig met het systeem bezig.

Kortom:
Stekelenburg - keeper die geen punten pakt.
Van der Wiel - speelt enkel goed als het hele elftal draait.
Heitinga - Zijn sterke punt is opbouwend, nu misten ze Mathijssen en moest Heitinga de mandekking op zich nemen.
Vlaar - Komt zwaar tekort.
Willems - Leuk aanvallend bezig maar was meer in het midden te vinden dan op de flanken, verdedigend niet getest.
De Jong - handelingssnelheid is te laag en houdt een opkomende Heitinga tegen.
Van Bommel - Speelde niet onaardig maar voegde opbouwend niets toe.
Sneijder - Enige speler met voldoende.
Afellay - pingeldoos met af en toe een leuke actie.
Robben - Ga eens de achterlijn halen en doe waarvoor je opgesteld bent (Dus niet minutenlang besluiteloos voor het strafschopgebied hangen).
Van Persie - Zakte veel te ver terug waardoor hij niet op de juiste momenten in de spits te vinden was.


[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 11-06-2012 15:32]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 15:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 14:08 schreef Mark het volgende:
Dat is dan weer een stap te ver in mijn optiek. Je kunt er als land niet altijd wat an doen als een stel idioten besluiten te gaan rotzooien. Enige wat je kunt doen is mensen die bekend zijn bij de politie in verband met stadionverboden e.d. meldplicht geven tijdens grote toernooien, maar anders zou ik het ook niet weten. Het hele land uitsluiten is weer zo'n gruwelijke veralgemeniserende maatregel waarmee je de baby met het badwater wegflikkert. Pak de relschoppers hard aan, niet alle voetbalfans. Je pakt toch ook niet alle Marokkanen op als er 5 een ramkraak plegen?

Ja, klopt wel...

Hoop dat het genoeg helpt om daar verder mee te gaan, want als je dat soort gedrag ziet...


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 15:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Helpt natuurlijk ook niet dat er bijvoorbeeld tussen Polen en Russen al een flinke spanning heerst. En zowel Polen als Oekraine liggen natuurlijk aangrenzend aan landen waar er nogal wat 'foute' groeperingen rondlopen die graag onder het mom van een voetbalwedstrijd de boel op stelten zetten. Wat in eerste instantie nooit had mogen gebeuren is dit toernooi aan de Polen en Oekraieners geven. Maar nu dat eenmaal gebeurd is, zullen die politiemachten uiteindelijk toch verantwoordelijkheid moeten dragen voor het handhaven van de openbare orde.

Kijk bijv de laatste grote supportersrellen op een eindtoernooi erop na, dat was geloof ik in Belgie in 2000. In Nederland gebeurde er nauwelijks iets, maar in Belgie was het meermalen flink hommeles. Ligt toch ook een beetje aan de lokale aanpak. Zo lees je momenteel overal dat er 4 Poolse stewards (vrijwilligers) door Russische fans gemolesteerd zijn in het stadion. Als je dan vervolgens de Russische kant van het verhaal hoort dan wordt het weer heel anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-06-2012 15:40]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 15:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 15:38 schreef Mark het volgende:
Helpt natuurlijk ook niet dat er bijvoorbeeld tussen Polen en Russen al een flinke spanning heerst. En zowel Polen als Oekraine liggen natuurlijk aangrenzend aan landen waar er nogal wat 'foute' groeperingen rondlopen die graag onder het mom van een voetbalwedstrijd de boel op stelten zetten. Wat in eerste instantie nooit had mogen gebeuren is dit toernooi aan de Polen en Oekraieners geven. Maar nu dat eenmaal gebeurd is, zullen die politiemachten uiteindelijk toch verantwoordelijkheid moeten dragen voor het handhaven van de openbare orde.

Kijk bijv de laatste grote supportersrellen op een eindtoernooi erop na, dat was geloof ik in Belgie in 2000. In Nederland gebeurde er nauwelijks iets, maar in Belgie was het meermalen flink hommeles. Ligt toch ook een beetje aan de lokale aanpak.

Duidelijk
quote:
Zo lees je momenteel overal dat er 4 Poolse stewards (vrijwilligers) door Russische fans gemolesteerd zijn in het stadion. Als je dan vervolgens de Russische kant van het verhaal hoort dan wordt het weer heel anders.

Wat was de Russische kant van het verhaal dan?


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-06-2012 15:51 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wat het verhaal ook is, de beelden die ik zag kun je op geen enkele manier relativeren. Eerder poging tot doodslag dan een knokpartijtje..


You have time. You are doing fine.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 15:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat was de Russische kant van het verhaal dan?


Russische supporters gooiden vuurwerk op het veld, waar de UEFA de Russische bond inmiddels flink voor beboet heeft. Stewards gingen vervolgens de tribunes op en pakten (volgens de Russen dan, he) de verkeerde lui eruit en leken niet bereid tot enige conversatie of terechtwijzing. Uiteraard blijft een handgemeen dan nog altijd fout, maar het kan niet ontkend worden dat zo'n steward-baantje bij sommige figuren nogal wat misplaatste meerderwaardigheidsgevoelens opwekt (zie elk stadion in Nederland tijdens de competitie). En dat gegeven, in combinatie met de Poolse afkeer van Russen (wat ik begrepen heb tenminste, wellicht kan iemand als Chellie me hier terechtwijzen), geeft natuurlijk nogal makkelijk aanleiding tot opstootjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 15:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 15:51 schreef intothevoid het volgende:
Wat het verhaal ook is, de beelden die ik zag kun je op geen enkele manier relativeren. Eerder poging tot doodslag dan een knokpartijtje..


Heb de beelden verder niet gezien, en zoals gezegd is erop beginnen te meppen natuurlijk sowieso fout. Maar een beetje nuance is in de pers ook ver te zoeken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-06-2012 16:10 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heb die beelden van dat zogenaamde knokpartijtje op de Nederlandse tv gezien. Sorry, maar dat was pure poging tot doodslag. En maar in blijven trappen op die stewards terwijl ze al op de grond lagen. Eentje lag er heel naar levenloos bij, zelfs. Maar kennelijk leeft ie nog want anders hadden we er wel van gehoord.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 16:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 16:10 schreef Marcel H. het volgende:
Heb die beelden van dat zogenaamde knokpartijtje op de Nederlandse tv gezien. Sorry, maar dat was pure poging tot doodslag. En maar in blijven trappen op die stewards terwijl ze al op de grond lagen. Eentje lag er heel naar levenloos bij, zelfs. Maar kennelijk leeft ie nog want anders hadden we er wel van gehoord.


Ah, dat is inderdaad wel erg triest dan. Kut-Russen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-06-2012 16:32 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 11 juni 2012 16:10 schreef Marcel H. het volgende:
Heb die beelden van dat zogenaamde knokpartijtje op de Nederlandse tv gezien. Sorry, maar dat was pure poging tot doodslag. En maar in blijven trappen op die stewards terwijl ze al op de grond lagen. Eentje lag er heel naar levenloos bij, zelfs. Maar kennelijk leeft ie nog want anders hadden we er wel van gehoord.
Voeballuh!!!!!!!!!!111


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 11-06-2012 16:47 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 16:32 schreef G.I.R.L. het volgende:
Voeballuh!!!!!!!!!!111

Kom op, probeer het eens. Niet al je opmerkingen hoeven nutteloos te zijn.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 11-06-2012 16:56 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hey, i am the 99%.

Locatie is kut. Vooraf aan het EK een filmpje gezien van een of andere vrij neutrale gay bijeenkomst die echt bruut verstoord werd door rechts tuig. Daar waar het EK nu is.
Maargoed het is al bezig, dusch...

Verder was afgelopen wedstrijd vet kudt, en ben ik best wel benieuwd naar wat "we" presteren tegen Duitsland.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 11-06-2012 16:58]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 18:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Engeland doet het boven verwachting, positief verrast.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 11-06-2012 20:33 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Vind je? Slechtste wedstrijd tot nu toe, engeland -frankrijk. gigantisch verschil met italie - spanje, dat was gewoon genieten



Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 11-06-2012 20:41 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Meneer heeft echter een ietwat lichte voorkeur voor dat team.

Frankrijk speelde ze in de eerste helft toch redelijk weg, het is dat die Engelsen met 8 man liepen te verdedigen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2012 20:57 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Weinig kans op rellen straks na Zweden - Oekraïne aangezien alle fans blauw-geel zijn. Je zou niet weten wie je aan moet vallen!
Lekker eensgezind stadion ook!

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-06-2012 20:57]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 21:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 20:33 schreef blackstar666 het volgende:
Vind je? Slechtste wedstrijd tot nu toe, engeland -frankrijk. gigantisch verschil met italie - spanje, dat was gewoon genieten


Dat is het punt niet, vantevoren had iedereen Engeland al opgegeven vanwege de trainerswissel en het ontbreken van belangrijke jongens als Lampard en Rooney. Maar je ziet dat ze de in mijn ogen grootste titelfavoriet Frankrijk goed kunnen bijbenen en zelfs bij vlagen gevaarlijker zijn. En slechtste wedstrijd was het zeker niet, dan heb je de afgelopen dagen weinig voetbal gekeken. Ierland-Kroatie alleen al was voetballend een stuk belabberder.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 21:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 20:41 schreef Teneighty het volgende:
Frankrijk speelde ze in de eerste helft toch redelijk weg, het is dat die Engelsen met 8 man liepen te verdedigen.


Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik, juist in de eerste helft hadden de Engelsen meer echte doelkansen dan de Fransen en grossierden de Fransen in slechte passes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-06-2012 21:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Leuke wedstrijd voorlopig! Gaat goed op en af.
Nu al meer gezien dan in de volledige vorige match

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 11-06-2012 21:28]


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-06-2012 21:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Het gaat inderdaad mooi gelijk op, veel kansen en beide ploegen lekker gretig. De kwaliteit laat wel wat te wensen over, maar dat was ook te verwachten.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 21:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 21:28 schreef Tool-fan het volgende:
Leuke wedstrijd voorlopig! Gaat goed op en af.
Nu al meer gezien dan in de volledige vorige match


Kwalitatief is Zweden-Oekraine natuurlijk een drama tov Frankrijk-Engeland. Als vandaag een juiste afspiegeling is van de krachten in poule D, dan gaan Frankrijk en Engeland fluitend door.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-06-2012 21:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2012 21:38 schreef Mark het volgende:
Kwalitatief is Zweden-Oekraine natuurlijk een drama tov Frankrijk-Engeland. Als vandaag een juiste afspiegeling is van de krachten in poule D, dan gaan Frankrijk en Engeland fluitend door.

Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het is een leukere match om te volgen vind ik. Zeker in die 2de helft zag je dat zowel Engeland als Frankrijk erg tevreden waren met een gelijkspel terwijl je nu 2 ploegen hebben die echt willen winnen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 21:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Moeten winnen, vooral. Voor allebei geldt dat de verliezer van vandaag waarschijnlijk naar huis kan. Maar het maakt het inderdaad wel spannend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen