IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 12-06-2012 22:19 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

als wij morgen zo hard knokken als die polen dan komen wij er ook wel!
wat staan die hard te werken zeg mooi om te zien!


REALLY OHH REALLY?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-06-2012 22:24 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Polen kun je enkel maar gelijk geven, want zowel bij een gelijkspel als verlies moeten ze winnen tegen Tsjechië.
Van Rusland verwachtte ik toch net iets meer, maar inderdaad een leuke wedstrijd die goed op en af gaat.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 12-06-2012 22:25 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 12 juni 2012 22:19 schreef mangamusicfan het volgende:
als wij morgen zo hard knokken als die polen dan komen wij er ook wel!
wat staan die hard te werken zeg mooi om te zien!

Wat Nederland doet zal me worst wezen, maar inderdaad mooi om Polen te zien spelen. Die halen denk ik de kwartfinales wel


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2012 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

In het stadion hebben ze het net omgeroepen dat het russische vee op hun plekken moet blijven na de wedstrijd. He he.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-06-2012 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

1-1 daar kan iedereen daar mee leven?

Veel politie, zeg.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 22:38 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2012 22:30 schreef Chelman het volgende:
In het stadion hebben ze het net omgeroepen dat het russische vee op hun plekken moet blijven na de wedstrijd. He he.


Mooi :')


Black seeds of bunny!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2012 22:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

1-1 op zich terecht maar uiteindelijk creerde PL meer kansen en ze stopten goed de parallele passen van die Arshavin en hun Tsetjeen (of Ossetier, iig een caucasusmoslim) was onzichtbaar behalve zijn ene doelpunt.


Iedereen kan nog door uit deze groep (Fetavreters hebben wel de minste kansen). Wordt een leuke derde ronde.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-06-2012 22:44]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 22:49 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik gok dat er in jouw huiskamer flink gescholden is geworden?


Black seeds of bunny!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2012 22:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Fors. Maar we moesten ons temmen watn mijn bijna vierjarige zoon keek mee. :DD Nu gaan we serieuzer pilsen en napraten. :DD

Maar het was vertederend om hem te horen schreewen: 'Schop die Rus kapot!'


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 22:53 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Netjes in het pools?


Black seeds of bunny!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2012 22:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2012 22:53 schreef Nyghtslave het volgende:
Netjes in het pools?


Natuerlich.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 23:07 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Heerschkind

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 12-06-2012 23:07]


Black seeds of bunny!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-06-2012 23:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Met weliswaar een Rus maar het is een lid van de Nomads uit St Petersburg dus dat kan wel door de beugel:


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-06-2012 23:16]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 23:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Hahaha gaaf!
Ergens wel slecht trouwens, dat jouw zoontje van 4 meer scheldwoorden kent dan ik... :')


Black seeds of bunny!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-06-2012 11:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Inglorious, ik hoop het.


Boeiender


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 11:58 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Klaas Jan, ik hoop het.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2012 12:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vergeet het maar, ik denk dat de opstelling alleen wijzigt t.a.v. Mathijsen. En zo hoort het ook vind ik, als je nu als coach het team gaat omgooien ben je volgens mij nog verder van huis.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 12:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Interesseert me allemaal weinig, wat er precies op het veld staat, als er maar weer eens een mooie wedstrijd gespeeld wordt! Al dat overgeanalyseer en gehuil: spelen voor je leven, verdomme!


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 12:21 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

@ M.: Een verandering aanbrengen is natuurlijk niet hetzelfde als omgooien. Huntelaar ipv Van Persie verandert weinig voor de rest van het team.
Verder ben ik het overigens wel met je eens, hoor, maar aangezien dit een alles-of-niets wedstrijd wordt en we de afgelopen wedstrijd zo ontzettend belabberd speelden, zou het niet vreemd zijn een kleine aanpassing te maken (naast uiteraard een aanpassing in snelheid, vrij lopen, en samenspel).
Een man mag hopen..


Edit:
quote:
Op 13 juni 2012 12:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Interesseert me allemaal weinig, wat er precies op het veld staat, als er maar weer eens een mooie wedstrijd gespeeld wordt! Al dat overgeanalyseer en gehuil: spelen voor je leven, verdomme!

Noord Korea tactiek: winnen of anders een kogel halen bij Bea!

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-06-2012 12:23]


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-06-2012 12:26 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hopelijk wat leuke doelpunten vanavond, maakt me verder weinig uit aan welke kant.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 12:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 12:21 schreef SQT het volgende:
@ M.: Een verandering aanbrengen is natuurlijk niet hetzelfde als omgooien. Huntelaar ipv Van Persie verandert weinig voor de rest van het team.
Verder ben ik het overigens wel met je eens, hoor, maar aangezien dit een alles-of-niets wedstrijd wordt en we de afgelopen wedstrijd zo ontzettend belabberd speelden, zou het niet vreemd zijn een kleine aanpassing te maken (naast uiteraard een aanpassing in snelheid, vrij lopen, en samenspel).
Een man mag hopen..

Die gasten hebben allemaal een IQ van -30 en trekken dit geanalyseer volgens mij allemaal heel slecht. Prima dat het gebeurt, maar volgens mij moet je ze het allemaal niet vertellen. Afsluiten van de buitenwereld en gewoon een opstelling opleggen en verder moeten ze hun bek houden, hoofd leeg houden en gewoon lekker vrij voetballen.
quote:
Noord Korea tactiek: winnen of anders een kogel halen bij Bea!

Indeed!


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 12:37 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 juni 2012 12:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die gasten hebben allemaal een IQ van -30 en trekken dit geanalyseer volgens mij allemaal heel slecht. Prima dat het gebeurt, maar volgens mij moet je ze het allemaal niet vertellen. Afsluiten van de buitenwereld en gewoon een opstelling opleggen en verder moeten ze hun bek houden, hoofd leeg houden en gewoon lekker vrij voetballen.
Wat ben je lomp en ongenuanceerd de laatste dagen. Is er iets?
En dat mensen uitten hoe zij hopen dat het beter kan dan de afgelopen dagen is alleen maar goed. Dat betekent dat men er bij betrokken is, en dat is natuurlijk het einddoel van een volkssport als voetbal: het gepeupel vermaken.
Wat betreft de voetballers: daar heb ik alle vertrouwen in (buiten dan Van Persie). Ik vind bijvoorbeeld dat lui als Sneijder (waar ik echt geen hoge pet van op heb) en Van der Vaart altijd ontzettend goed reageren naar de media toe, ook nu weer. En die media hoort er gewoon bij, want het is een volkssport, en het volk moet ermee vermaakt worden.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2012 12:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond die wedstrijd tegen de Denen helemaal niet verkeerd anders. Zeker niet het eerste half uur. Echt superveel kansen, goed positiespel, etc. Qua voetbal erg goed, alleen qua scoren niet.

Ik zie ook liever een dominerend Duitsland in het mes lopen van een smerige polder-counter. Voetballen kunnen ze wel, dat weten we allang. Nu nog winnen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-06-2012 12:42 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik denk dat ik de matches van gisteren met Tsjechie en Polen daarom ook wel wat beter trok

Niet zeiken, gewoon voetballen
Drama is voor homeaus


Black seeds of bunny!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-06-2012 12:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Met een beetje mazzel kan ik het laatste kwartiertje nog meepakken vanavond...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen