IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2012 21:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tijd voor wat anders.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-06-2012 21:46 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 21:39 schreef attila_de_hun het volgende:
maar hij heeft wel gelijk. ik kan alleen maar concluderen dat dit team (dat bijna Wereldkampioen werd nota bene) niks op dit EK te zoeken heeft.
+1
Waarom Huntelaar er niet in, heel duitsland schrikt per defenitie van die vent. goeie scoorder in de bundesliga... Persie heeft kansen gehad.. nu mag Huntelaar... en achter is het gatenkaas, maar dat wisten we vanaf het begin al


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2012 21:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 21:41 schreef Forever After het volgende:
Daar haal je meer voldoening uit dan naar die oranjekneuzen kijken.
*proest*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-06-2012 21:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 21:39 schreef attila_de_hun het volgende:
maar hij heeft wel gelijk. ik kan alleen maar concluderen dat dit team (dat bijna Wereldkampioen werd nota bene) niks op dit EK te zoeken heeft.
Stond Kuytje op het WK niet ook op het veld?
Tijd voor echte Hollandse jongens, Kuyt en Huntelaar.

...en dan nu even verder huilen.


Subtiel kamerolifantje


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-06-2012 22:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 21:47 schreef stigma het volgende:
Stond Kuytje op het WK niet ook op het veld?
Tijd voor echte Hollandse jongens, Kuyt en Huntelaar.

...en dan nu even verder huilen.

Dit. Ik had liever Kuyt dan v/d Vaart gezien.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2012 22:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 21:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tijd voor wat anders.




Yeah. Het is UIT tussen van Marwijk en Oranje, denk ik. Er klopt veel te veel niet en Duitsland is gewoon veeeeel beter.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 13-06-2012 22:15 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Heujjjj



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-06-2012 22:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAA!!! Nu worden we kampioen!!! *stuiterstuiter*


#latenwelekkernaïefgaandoen


Subtiel kamerolifantje


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-06-2012 22:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zalig van Robben hoe hij gewoon over de reclameborden springt en zo terugkeert bij zijn vervanging.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-06-2012 22:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is het al afgelopen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-06-2012 22:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

nu wel ja


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2012 22:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Maar we hebben nog kans!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-06-2012 22:37]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2012 22:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Pffff....




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 22:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Slechte zaak.


Maar goed. Met twee doelpunten winnen van Portugal moet onder normale, lees: Duitsers winnen van de Denen, omstandigheden volstaan.


Als dat gebeurt mogen de Nederlanders een standbeeld voor Varela optuigen. Bij een gelijkspel van Portugal en Denemarken was Nederland nu uitgeschakeld....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-06-2012 22:46]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-06-2012 22:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

van Marwijk: "We moeten iets verzinnen om met 2 punten van Portugal te winnen."

Valsspelen jongen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-06-2012 22:56]


Subtiel kamerolifantje


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 13-06-2012 22:58 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Dus nog enkele dagen lezen hoe ze zonder al te veel problemen voorbij Portugal gaan en daarna is het afgelopen?


Een kleine snol zit zo vol.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-06-2012 22:58 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Damn wat is er toch gebeurd met de spelers? Na de totaal onnodige nederlaag tegen Zweden lijkt Nederland in verval...

Misschien tijd voor een holocaust in het team en kansen voor een nieuwe generatie. Hopelijk blijft Koeman bij Feyenoord want van Marwijk stapt wel op.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-06-2012 23:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat gewandel de hele tijd, het leek wel de avondvierdaagse.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2012 23:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 22:44 schreef Chelman het volgende:
Slechte zaak.


Maar goed. Met twee doelpunten winnen van Portugal ..

Ik zie dit somber in. Plus ook nog eens zo een Ronaldo die met de huidige verdediging wellicht nagenoeg vrij spel zal hebben. nee, het gaat'm niet worden dit keer


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 23:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Op de Poolse TV hebben ze na elk wedstrijd een soort sketch over de landen die net speelden. Het speelt zich af in een voetbalkroeg.

De aflevering van vandaag was geniaal. Ging over de belerende Hollandse vingertjes.

Kroeg. Lol. Jolijt. Kastelein en gasten praten over de wedstrijd en zeggen allemaal voor NL te zijn omdat ze tegen Duitsland spelen.

Er komen twee blindines van 1.80 met forse tieten en hazetanden naar binnen. Ze worden verwelkomd. Feest.

Kastelein gooit wat zooi weg en vraagt een ober om het weg te brengen.

De dames kijken verontwaardigd en houden een reeks plaatjes omhoog met teksten in het Pools:

"Recyclen is noodzaak!"

"Electro-afval is ook afval!"

"Dit is tegen EU regels!"

"We moeten consuminderen!"

"We zien je bij het gerechtshof in Strasbourg!"

De eigenaar jaagt ze weg.

Opeens komen er twee Oranje-mannen naar binnen. Stiekem. Ze willen overduidelijk niet gezien worden en ze zijn overduidelijk gerelateerd aan de Dolle Mina's van zojuist.

Ze worden verwelkomd, krijgen pils.

"Je bent hier veilig voor ze. Dit is een vrij land."


Hehe....ik heb gelachen zo treffend was het.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-06-2012 23:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 23:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zie dit somber in. Plus ook nog eens zo een Ronaldo die met de huidige verdediging wellicht nagenoeg vrij spel zal hebben. nee, het gaat'm niet worden dit keer

Ik denk niet dat jullie op dit EK schrik moeten hebben van Ronaldo als je ziet welke kansen die miste vandaag. Neemt niet weg dat het erg lastig zal worden om te winnen met 2 doelpunten verschil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2012 23:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 23:06 schreef bokkie666 het volgende:
Dat gewandel de hele tijd, het leek wel de avondvierdaagse.

30 graden he, het was wel snikheet. Dat snap ik op zich nog wel, aan de Duitsers zag je het ook.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-06-2012 0:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Maar Duitsland zette wel druk met het hele team en konden bij balbezit vervolgens lekker ongestoord wandelen. En in Zuid Afrika was het ook heel warm twee jaar geleden. Er zit toch iets niet goed.

quote:
Op 13 juni 2012 23:38 schreef Tool-fan het volgende:
Ik denk niet dat jullie op dit EK schrik moeten hebben van Ronaldo als je ziet welke kansen die miste vandaag. Neemt niet weg dat het erg lastig zal worden om te winnen met 2 doelpunten verschil.
Ronaldo loopt echt tegen en voor zichzelf te voetballen, maar houdt wel 2 tegenstanders bezig. Dan speelt Portugal 10 tegen 9 en het is geen verkeerd team verder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-06-2012 0:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 0:16 schreef bokkie666 het volgende:
Maar Duitsland zette wel druk met het hele team en konden bij balbezit vervolgens lekker ongestoord wandelen. En in Zuid Afrika was het ook heel warm twee jaar geleden. Er zit toch iets niet goed.

Dat laatste vind ik ook. Het is geen hecht team meer, dit elftal. Je ziet het uit elkaar brokkelen, de Duitsers liepen er zo doorheen, niemand neemt verantwoordelijkheid. Ergens ook nogal wiedes, want waarom zou je ook -- het heeft geen zin, want als jij het doet, ben je de enige. Dat is dodelijk.

Het heeft een tijdje goed gewerkt. En van Marwijk vind ik ook best een goede coach. Hij lijkt alleen geen "plan B" te hebben, en improviseren kan hij ook al niet. Ik denk dat het tijd is voor iemand anders en ik hoop voor van Marwijk dat hij nog een leuke club vindt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 14-06-2012 1:00 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 0:16 schreef bokkie666 het volgende:
En in Zuid Afrika was het ook heel warm twee jaar geleden.



Niet waar. Het was daar winter en een graad of 15-20.


wouter023


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen