IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Imperium Dekadenz (melancholische black)
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-02-2010 12:55 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Imperium Dekadenz is een Duitse black metal band, die veel nadruk legt op sfeer en melancholie. Ik ken het oudere werk van de heren niet, maar het nieuwe album "Procella Vadens" is meer dan de moeite waard. Ik zou zeggen: check deze band op http://www.myspace.com/imperiumdekadenz en laat je aangenaam verrassen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2010 13:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hij blijft groeien


signature


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-02-2010 13:40 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

check, niet verkeerd nee!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 14-02-2010 19:52 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Leuk bandje


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-02-2010 21:12 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik vind het maar niks.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-10-2010 20:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

net nummer geluisterd... toch niet verkeerd... ben benieuwd wat er gaat komen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-10-2016 16:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuw album!



Mijn eerste kennismaking met deze band en het is een prettige. Eigenlijk luister ik zelden dit soort blackmetal, maar dit bevalt me wel.



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen