IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Anti rechtse kabinet Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-08-2002 22:58 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik fietste vanmiddag door de stad (Groningen ) en werd bijna letterlijk van m'n fiets afgeslagen door een of andere trut die kranten verkocht en erbij schreeuwde:"Krant tegen het rechtse kabinet!!!!"

Nou vraag ik je; zijn het echt zulke mongolen of ligt het aan mij?
Ik bedoel, het feit dat we zo ranzig tolerant en links waren afgelopen jaren betekend toch niet dat je meteen zo door moet slaan als het iets rechtser wordt?
Ik vind het echt niet erg dat er een strenger azielzoekers beleid komt.
Doen die linkse eikels meteen of de wereld vergaat.
Don't get me wrong, ik ben niet extreem rechts, maar dit vind ik ook echt sneu.



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 31-08-2002 23:01 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik vindt het maar mafkezen, ik blijf bij "zie handtekening van heosphoros"


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-09-2002 8:58 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Tsja, vaak zijn die ultra-linkse gasten we een beetje debiel...


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 01-09-2002 9:52 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 1 september 2002 8:58 schreef elmar het volgende:
Tsja, vaak zijn die ultra-linkse gasten we een beetje debiel...


mee eens, zie Volkert van der G of te wel V van der Graaf


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-09-2002 10:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Van mij mag dat rechts kabinet anders helemaal opstappen. Ik blijf het jammer vinden dat de SP niet mee regeerd. Ze moeten met de vieze klauwen van ons geld afblijven verdomme!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 11:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zo 'ranzig tolerant links' vond ik het de afgelopen jaren helemaal niet anders.

Waar ik me persoonlijk aan kan ergeren is dat er in Nederland niet meer op een normale, genuanceerde manier over politiek gepraat kan worden. Het is òf 'de kogel kwam van links', 'puinhopen van paars', 'ranzig tolerant links' en ander reactionair gelul.... òf er moet meteen een krant komen over een nieuw 'anti-rechts kabinet'. In de media hoor je vaak dat het 'debat weer opengebroken is' of iets dergelijks, nou, ik merk vandaag de dag weinig van debatten, alleen maar van mensen die elkaar de ogen willen uitsteken omdat ze elkaar continu als politieke tegenpool zien.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 14:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 22:58 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ik vind het echt niet erg dat er een strenger azielzoekers beleid komt.
Doen die linkse eikels meteen of de wereld vergaat.



Niet zo zwart-wit aub. Ik beschouw me best als links maar ben wel uiterst streng als het om asielzoekers en allochtonen gaat. Ik was blij dat paars oprotte maar het alternatief , nu dus, is tien keer zo erg. en al die plannen betreffende allochtone/asielzoekers die je de laatste tijd hoort zijn gewoon inhoudsloze plannen die nooit uitegevoerd zullen worden. Ik garandeer je dat over 4 jaar alles wat betreft asielzoekers etc exact hetzelfde zal zijn als nu.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 01-09-2002 14:25 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Wat ik zo irritant vind van Nederland zijn allemaal die uitkeringen. Er zijn erbij die natuurlijk wel fijn zijn, en dan heb ik het over het pensioen en dat soort dingen, maar die uitkeringen voor werklozen vind ik echt te ver gaan. Ik vind het fout dat je van een uitkering kan leven en dat is wat er nu wel gebeurt. Ik hoop ook dat daar nu een einde aan komt met het nieuwe kabinet

[Dit bericht is gewijzigd door LordJohn_2 op 01-09-2002 14:26]


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 14:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Moet je dan van de honger doodgaan als je gedurende een aantal maanden geen baan kan vinden? Heb je daar wel eens over nagedacht?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 14:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 14:25 schreef LordJohn_2 het volgende:
Wat ik zo irritant vind van Nederland zijn allemaal die uitkeringen. Er zijn erbij die natuurlijk wel fijn zijn, en dan heb ik het over het pensioen en dat soort dingen, maar die uitkeringen voor werklozen vind ik echt te ver gaan. Ik vind het fout dat je van een uitkering kan leven en dat is wat er nu wel gebeurt. Ik hoop ook dat daar nu een einde aan komt met het nieuwe kabinet


Ja, maar soms hebben mensen geen werken omdat ze geen werk KUNNEN vinden (wegens stupide eisen van de werkgevers bijvoorbeeld)ook al willen ze dolgraag. Moeten die mensen dan nog een trap na krijgen? Gewoon strenge controle en leeglopers echt straffen. En nu we het toch over straffen hebben, wat voor straf krijgen al die hoge pieten in de bouwwereld??? hoe denkt dat rwchts kabinet van nu dat aan te pakken? nee, die criminelen krijgen waarschijnlijk een goude handdruk. BAH!!!!!!!!!!!!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, inderdaad. En wat dacht je van Bram Peper, met al z'n declaraties. En die Ed Maas van de LPF, met z'n vriendjes in het vastgoed... die lui zijn *rijk* dat wil je niet weten en hebben vast geen schone handjes. Dat gelul altijd van de LPF met 'de vuist op tafel' en 'een einde aan de achterkamertjespolitiek'... eikels, ze hebben gewoon de witteboordencriminaliteit de kamer binnengelaten. Van duffe ministers (ik wou dat we weer Paars hadden) naar handige zakenlui en 'vrije jongens'... Van Kooten en de Bie's 'Tegenpartij' maar dan in het echt.

Kut kabinet.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 01-09-2002 14:43 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 14:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Moet je dan van de honger doodgaan als je gedurende een aantal maanden geen baan kan vinden? Heb je daar wel eens over nagedacht?


Als je echt wil werken dan kan je werk vinden. Het hoeft toch ook niet meteen een topbaan te zijn. Iedereen moet onderaan beginnen. Ik kan je zo een paar bedrijven opnoemen waar je altijd kan beginnen. Je kan altijd in een loods gaan werken van bijv. een vrachtwagenbedrijf. Daar maak je ook gewoon 38 uur in de week. Daarnaast zijn er nog zoveel kleinere baantjes, als krantjes. Nu krijg je daar geen dag mee vol maar ik wil hiermee zeggen dat als je wil werken dat je altijd kan werken


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 15:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het hoeft inderdaad niet meteen een topbaan te zijn.

Het hoeft echter ook niet te betekenen dat het meteen een kutbaan moet zijn. Niet iedereen is stratenmaker. En als je de hele dag moet beulen heb je geen tijd om te solliciteren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 15:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 14:43 schreef LordJohn_2 het volgende:
Als je echt wil werken dan kan je werk vinden.


ABSOLUUT NIET WAAR!!!!

bijv:

Te oud
Te jong
Te ver doorgeleerd
Te weinig geleerd
Ziekte/handicap
"je past niet in het team"

enz. enz. Ze moeten die werkgevers maar eens flink aanpakken. Die zijn soms belachelijke selectief.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-09-2002 15:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

links heeft 'verloren' in de laatste verkiezing en schijnbaar kunnen sommige mensen niet tegen hun verlies


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 15:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 15:19 schreef karnivoor het volgende:
links heeft 'verloren' in de laatste verkiezing en schijnbaar kunnen sommige mensen niet tegen hun verlies


ja carnivore. moet jij geen allochtonen pesten of zo?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 15:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 15:19 schreef karnivoor het volgende:
links heeft 'verloren' in de laatste verkiezing en schijnbaar kunnen sommige mensen niet tegen hun verlies
Waar gaat dit nou weer over.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-09-2002 15:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 september 2002 15:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Waar gaat dit nou weer over.


bijvoorbeeld die mensen die nu erg anti-regering zijn zoals die lui in de eerste post met die anti-rechts-krant


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-09-2002 15:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 15:43 schreef karnivoor het volgende:
bijvoorbeeld die mensen die nu erg anti-regering zijn zoals die lui in de eerste post met die anti-rechts-krant
Ik vind die mensen niet representatief voor 'links', dat zijn eerder wat extremisten in de marge.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-09-2002 15:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 september 2002 15:31 schreef attila_de_hun het volgende:
ja carnivore. moet jij geen allochtonen pesten of zo?


neuh, ben pacifist, ook op kleine schaal


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-09-2002 15:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 september 2002 15:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind die mensen niet representatief voor 'links', dat zijn eerder wat extremisten in de marge.


niet representatief, maar ze zijn het wel...

de afgelopen jaren heb ik iig weinig van dit soort acties gehoord... nu de regering ietsje rechtser is geworden 'komen ze tot leven'


Je moeder.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-09-2002 14:16 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 15:46 schreef karnivoor het volgende:
niet representatief, maar ze zijn het wel...

de afgelopen jaren heb ik iig weinig van dit soort acties gehoord... nu de regering ietsje rechtser is geworden 'komen ze tot leven'


Wat is dit nu weer voor onzin? Nu komen wij tot leven? We zijn nooit weg geweest hoor ook tijdens paars, werd er geflyered, gedomstreerd en gebarricadeerd, als voorbeeld de kraak-acties rond de betuwelijn, de acties rond de bijde kerncentrales, de acties tegen de chloor-treinen etc. etc.

Maar ach het komt rechts natuurlijk wel goed uit om net te doen of dat niet zo is, en het stelletje hypocriete klootzakken komt er nog mee weg ook omdat de gemiddelde burger nou eenmaal 'n kort geheugen heeft.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-09-2002 14:23 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Stem gewoon D66


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-09-2002 16:03 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 14:16 schreef Dargull het volgende:
Maar ach het komt rechts natuurlijk wel goed uit om net te doen of dat niet zo is, en het stelletje hypocriete klootzakken komt er nog mee weg ook omdat de gemiddelde burger nou eenmaal 'n kort geheugen heeft.


Ho wacht eens even met je grote bek, waar slaat dat nou weer op en wie val je er mee aan.
Beetje lompe opmerking he?!
ik heb geen kort geheugen maar dat betekend niet dat ik een extreem linkse activist ben.



-edit- betekend trouwens ook niet dat ik LPF heb gestemd...-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 02-09-2002 16:03]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2002 16:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 14:23 schreef Sjaan het volgende:
Stem gewoon D66


of nog beter, SP.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2002 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of nog beter .. niks


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen