IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hadouken! (Grindie UK)
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-02-2010 23:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik ga er hard op.



http://www.myspace.com/hadouken

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 17-02-2010 23:42]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-02-2010 0:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

GAY


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-02-2010 0:13 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

vette bandnaam, verder niks voor mij.



Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 18-02-2010 10:42 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

harde party in de ekko was dat jonguh


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2010 10:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gave band ja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-02-2010 11:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Zo 28 maart
HADOUKEN!
Doornroosje - Nijmegen


SQT
Usericon van SQT
Posted 18-02-2010 11:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik zit een hele tijd te wachten op een stuk grind door de indie, maar het komt niet. Waar staat grindie dan voor?

Alsnog wel vet, trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 18-02-2010 11:17]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-02-2010 12:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Grime + indie.

Ik vond het wel cool klinken, keer CD'tje van opsnorren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-02-2010 12:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dat grime gebeuren moet ik ook nog eens induiken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-02-2010 12:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hippe flikker muziek voor emokids, geef mijn portie maar aan fikkie..
domme hipster shit


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-02-2010 13:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 12:55 schreef Dentz het volgende:
Dat grime gebeuren moet ik ook nog eens induiken.

Grime mis je weinig aan.
quote:
Op 18 februari 2010 12:56 schreef irritante klootzak het volgende:
hippe flikker muziek voor emokids, geef mijn portie maar aan fikkie..
domme hipster shit

Hehehe, duidelijke taal

Ik vind het concept wel gaaf en zo op het eerste gehoor werkt het en luistert het lekker weg. Als ik een CD'tje achter de kiezen heb kan het ook nog meer naar bovenstaande mening schuiven (of positief blijven natuurlijk).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-02-2010 13:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Best saai dit, maar kan me goed voorstellen dat het scoort op dance avonden.

Is die bandnaam trouwens geen kreet uit Streetfighter 2? Dan voorspel ik ook bandnamen als Ha-joutens! en Hawr hawr hawr!

Waarom zie je een drummer als de beat uit gerecyclede housesamples bestaat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-02-2010 14:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 12:31 schreef ZelThoR het volgende:
Grime + indie.

Ik vond het wel cool klinken, keer CD'tje van opsnorren.

Ik heb wat gedownload en het verveelt niet binnen 5 minuten. Zit wel veel verschil tussen de nummers van 1 album, ene keer lekker agressief volgende is langzaam en kwijlerig.
Maar goed, ik vermaak me er wel mee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2010 22:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Supervet, kijk er naar uit om ze op Dour te zien!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-06-2010 18:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

What The Critics Said

All critic scores are converted to a 100-point scale. If a critic does not indicate a score, we assign a score based on the general impression given by the text of the review. Learn more...

80

Q Magazine

The resultant chaos is addictive, energizing and catchy as hell. [Feb 2010, p. 108]

50

Dot Music

Drum and Bass dons Noisia have been roped in on production duties and they've put a fair deal of weight into tracks that might otherwise have sounded flat.
Read Full Review >

30

Drowned In Sound

This aggressive tone is a constant throughout and pretty much breaks new boundaries in sounding absolutely ridiculous.
Read Full Review >

30

musicOMH.com

This album is only worthy of more than one star for provoking a reaction. That, at least, is better than being merely another dull shade of musical grey. But only marginally.
Read Full Review >

30

New Musical Express (NME)

Just when you think they’ve already smithereened the silly barrier, what the world needs most swiftly turns up: Hadouken! go Auto-Tune.
Read Full Review >

20

Alternative Press

For the most part, the album rehashes an overdone genre full of blustery, unoriginal, cryptic lyrics. [Mar 2010, p.94]

Wansmaak!

Check deze, Dentz!



http://www.myspace.com/doesitoffendyou



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 13-06-2010 20:12 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Hadouken ist !!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-06-2010 20:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2010 11:14 schreef SQT het volgende:
Ik zit een hele tijd te wachten op een stuk grind door de indie, maar het komt niet. Waar staat grindie dan voor?




Hierrrrrrrrrrrrr @ 40 sec





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen