IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ancestors (prog, stoner, doom en meer) Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 10:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Net ontdekt via de recensie op de FP:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/15287/Ancestors-Of-Sound-Mind.html

http://www.myspace.com/ancestorsband

Ik lust er tot nu toe wel koek van! Volgens de recensie een combinatie tussen: Black Sabbath, King Crimson en Pink Floyd. En inderdaad, dat hoor ik er wel degelijk in!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 10:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oja, er zit wat mij betreft in het nummer Neptune with fire zelfs wat post hardcore/sludge!



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 22-02-2010 12:08 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Erg fijne plaat ja! Heel veel Pink Floyd iniedergeval maar dat hoeft niet iets negatiefs te zijn

Zeer benieuwd naar hun show op Roadburn!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2010 12:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Klinkt inderdaad heerlijk, gelijk beide lp's besteld..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 12:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Das pas enthousiast!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2010 12:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heb de hele plaat even van het net geplukt en snel aan een luistertest onderworpen... Klonk goed genoeg om te bestellen, luister dan een stuk aandachtiger.

Het lukt me tegenwoordig snel om te horen of iets goed is of niet.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 13:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

I recenseren niet iets voor je? Mooi snel klaar.

Ik zal ze ook ns van het net plukken wie weet dat ik dan ook nog een LP bestel.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-02-2010 13:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2010 13:07 schreef Dirge for november het volgende:
I recenseren niet iets voor je? Mooi snel klaar.

Ik zal ze ook ns van het net plukken wie weet dat ik dan ook nog een LP bestel.


Ik heb wel eens een "sollicitatie" bij ZM gedaan... maar daar is toen niets uit gekomen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2010 13:15 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb net gesolliciteerd, ik ben benieuwd!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-06-2010 22:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vandaag eindelijk "Of Sound Mind" op vinyl binnen gekregen. Was het wachten echter wel waard, wat een fijne plaat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2010 22:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inderdaad! Ik draai m nog regelmatig! Ondanks dat ik m niet op vinyl heb



Northward
Usericon van Northward
Posted 17-06-2010 12:47 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Geniale band, beide albums zijn geweldig. Vond het ook een van de hoogtepunten op Roadburn.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-06-2010 14:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Klinkt niet verkeerd. Wel een beetje braaf, net iets te gepolijst vind ik.


When your people matter, menstrual health matters


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-06-2010 17:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Oeh vet! Doet me bij vlagen denken aan Borknagar.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-06-2010 17:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Vandaag toevalig hun debuut op vinyl gekocht.. Vanavond even lekker van genieten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-06-2010 17:32 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

nice! Laat maar even weten hoe die is t.o.v. Sound of Mind



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-06-2010 17:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik realiseer me dat je het wellicht over borknagar hebt . In dat geval my bad.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2010 17:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ook maar eens beluisteren binnenkort, de beschrijving is een kolfje naar mijn hand.


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-06-2010 23:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 17:32 schreef Dirge for november het volgende:
nice! Laat maar even weten hoe die is t.o.v. Sound of Mind


Uiteraard had ik het over Ancestors... Hun debut klinkt imo een stuk beter. Het geluid is rauwer en de composities hebben meer 70´s progressieve invloeden.
Ik stoor me ook een beetje aan die korte nummertjes op Of Sound Mind, ze halen de vaart uit de plaat en voegen echt helemaal niets toe.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2010 7:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Beter?!

Dan moet ik hem zeker gaan luisteren, Sound of Mind is zo'n beetje mijn ontdekking van t jaar.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2010 7:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

En ondanks dat spel ik de titel nog 2 keer verkeerd ook..

Of Sound Mind



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 24-06-2010 11:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmmm zo te lezen is het wel een leuke band... zal ook eens gaan checken.

de voorkant van de cd is iig al nice



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-06-2010 8:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Me like! Beide platen zijn gaaf!


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2010 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel aardig ja, iets te lichtjes voor me.


valfar
Usericon van valfar
Posted 01-07-2010 15:49 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Dit is gaaf



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2011 18:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Neptune With Fire aangeschaft op vinyl! Ik zag m liggen, en kon m niet laten liggen. Heerlijk genieten geblazen tot nu toe. Wat een klasseband is dit toch!



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen