IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Valt het volgende kabinet Balkenende voor dit topic vol is? [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2010 11:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Thomson, anyone? :p


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2010 14:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 april 2010 11:10 schreef ZelThoR het volgende:

Wel apart trouwens, dat ze de term politie-missie gebruiken. Bij mij roept dat direct het beeld op van de 'politionele acties' in Indonesië, wat natuurlijk gewoon oorlog was.
Volgens mij was dat strikt juridisch geen oorlog.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2010 14:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 april 2010 11:54 schreef WhiteRider het volgende:
Wij worden niet bedreigd, maar het volk wel als we weggaan (althans, zo wordt het ons voorgespiegeld). Ik vind dat je dat niet kunt maken naar de bevolking daar toe.
Niet bedreigt? Waarom gingen we ook alweer naar Afhanistan? 9/11, Al-Qaida, internationaal moslimterrorisme, Bin Laden, Londen, Madrid...

Daarnaast hebben we natuurlijk onze, internationale, plicht te volbrengen en onze bondgenoten te steunen.

Volgens mij voldoen wij momenteel nihil tot niet aan onze NAVO-verplichtingen in Afghanistan terwijl de vijand nog steeds niet uitgeschakeld en Bin Laden niet gevonden is. Schort ie opbouwmissies even op en organiseer een oorlogsmissie.
quote:
Op 23 april 2010 12:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Italianen zijn in ieder geval zelf nog dom genoeg om telkens op Berlusconi te stemmen :').
Berlusconi is dan niet perfect, het nou niet echt dat Italie een alternatief biedt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2010 14:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 april 2010 14:05 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij was dat strikt juridisch geen oorlog.

Zou kunnen, maar buiten het juridische had het wel veel van een oorlog weg


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2010 14:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 april 2010 14:15 schreef ZelThoR het volgende:
Zou kunnen, maar buiten het juridische had het wel veel van een oorlog weg
Maar waarom denk je dat het 'politionele acties' heette en nog steeds zo genoemd wordt? Omdat het geen, officiele, oorlog was. Net als dat terroristen volgens Geneve geen vijandelijke strijders zijn er daarom in in Bay vastgehouden kunnen worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2010 14:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Laat ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-04-2010 14:23]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2010 14:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 april 2010 14:18 schreef kwelgeest het volgende:
Maar waarom denk je dat het 'politionele acties' heette en nog steeds zo genoemd wordt? Omdat het geen, officiele, oorlog was. Net als dat terroristen volgens Geneve geen vijandelijke strijders zijn er daarom in in Bay vastgehouden kunnen worden.

Ik ben het met je eens hoor Zou best kunnen dat het in juridische zin geen oorlog is/was. Dat geloof ik graag.

Dat het in eerste instantie geen oorlog genoemd werd had er vooral mee te maken dat Nederland het buitenland gunstig probeerde te stemmen. Nee, nee, het is geen oorlog, we komen alleen de orde herstellen met een uhm... leger."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2010 14:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 april 2010 14:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Laat ook maar.

Wat zei je hier? Ik vind het altijd zo jammer als mensen opeens niet meer mee willen doen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2010 14:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 april 2010 14:31 schreef ZelThoR het volgende:
Ik ben het met je eens hoor Zou best kunnen dat het in juridische zin geen oorlog is/was. Dat geloof ik graag.

Dat het in eerste instantie geen oorlog genoemd werd had er vooral mee te maken dat Nederland het buitenland gunstig probeerde te stemmen. Nee, nee, het is geen oorlog, we komen alleen de orde herstellen met een uhm... leger."
Mwa, ik denk dat Nederland destijds ook daadwerkelijk vond niet in oorlog te zijn. Er was immers geen andere natie bij betrokken; slechts opstandelingen.

Er zijn overigens defenities van oorlog waarbij de politionele acties wel onder 'oorlog' vallen. Ik zeg slechts dat ik het idee heb/had dat het in juridische zin geen oorlog was.

En nu eens douchen en naar buiten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2010 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 april 2010 14:32 schreef ZelThoR het volgende:
Wat zei je hier? Ik vind het altijd zo jammer als mensen opeens niet meer mee willen doen
Mietjes, mietjes zijn het!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2010 14:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wat ik zei valt waarschijnlijk onder geheim. Realiseerde ik me ineens. Ik ben dan ook een fiks aantal jaren weg bij defensie, dat inzicht is inmiddels een beetje verwaterd, hehehe, dus ik hou m'n muil maar verder.

Niets te zien hier, loopt U maar door.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2010 16:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 april 2010 14:40 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, ik denk dat Nederland destijds ook daadwerkelijk vond niet in oorlog te zijn. Er was immers geen andere natie bij betrokken; slechts opstandelingen.

Er zijn overigens defenities van oorlog waarbij de politionele acties wel onder 'oorlog' vallen. Ik zeg slechts dat ik het idee heb/had dat het in juridische zin geen oorlog was.

En nu eens douchen en naar buiten.


Maar was Indonesië toen al erkend door andere landen (Amerika?). Dat zou het voor de internationale gemeenschap immers wel tot een oorlog verklaren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2010 19:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 april 2010 14:40 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, ik denk dat Nederland destijds ook daadwerkelijk vond niet in oorlog te zijn. Er was immers geen andere natie bij betrokken; slechts opstandelingen.

Oh, dat zou ook goed kunnen, ja. Ben niet zo thuis in de tijdsgeest van toen
quote:
Er zijn overigens defenities van oorlog waarbij de politionele acties wel onder 'oorlog' vallen. Ik zeg slechts dat ik het idee heb/had dat het in juridische zin geen oorlog was.

Eens.
quote:
En nu eens douchen en naar buiten.

Dat eerste had ik al gedaan en dat tweede net klaar mee
quote:
Op 24 april 2010 14:45 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat ik zei valt waarschijnlijk onder geheim. Realiseerde ik me ineens. Ik ben dan ook een fiks aantal jaren weg bij defensie, dat inzicht is inmiddels een beetje verwaterd, hehehe, dus ik hou m'n muil maar verder.

Niets te zien hier, loopt U maar door.

Hehe, verstandig ja.

Mijn opa heeft in Indonesië gevochten en mag allerlei dingen (eigenlijk ) ook niet vertellen, zit er sterk aan te denken een keer op te nemen/schrijven wat hij daar over te vertellen heeft.
quote:
Op 24 april 2010 16:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar was Indonesië toen al erkend door andere landen (Amerika?). Dat zou het voor de internationale gemeenschap immers wel tot een oorlog verklaren.

Ik geloof het niet, toch? Er werd wel gigantische druk gelegd vanuit de internationale gemeenschap.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2010 11:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ouwehand toch op tweede plaats kieslijst dierenpartij
zondag 25 april 2010 18:11

Leden van de Partij voor de Dieren hebben op het besloten congres van de partij in Ede Esther Ouwehand verkozen voor de tweede plaats op de kieslijst.

Ouwehand (links) en Thieme lezen samen de Gerda in de Kamer
Ouwehand, die nu namens de partij in de Tweede Kamer zit, stond in eerste instantie niet op de lijst.

De partij had daar officieel geen verklaring voor, maar partijleden meldden dat partijleider Marianne Thieme haar van de lijst had geschrapt.

Onvrede
Binnen de partij ontstond grote onvrede over het afserveren van Ouwehand.

Prominente leden en de afdelingen Noord-Holland en Zeeland voerde actie om Ouwehand terug op de lijst te krijgen. De twee afdelingen stopten de campagne. Vandaag hebben de leden gestemd over haar kandidatuur, 184 leden stemden voor haar plaatsing op de lijst, terwijl 140 leden tegen die plaatsing stemden.

Schuld
Een aantal leden klapte eerder al uit de school over het strenge regime van Thieme en wees haar aan als de schuldige voor de onrust binnen de partij.

Thieme zou geen weerwoord dulden en Ouwehand om die reden willen dumpen.

Door Maartje Willems

'Prachtig' hier niets over te lezen. Als iets dergelijks bij de PVV voorviel kraaide menig user victorie want het al jaren gefundeerd voorspelde LPF-moment was eindelijk gekomen, de PVV zou als een kaartenhuis in elkaar vallen en Wilders ontmaskert worden als een vuile dictator, een incarnatie van al het intens slechte van zowel Jehovah als Satan.
Maar het gaat niet over PVV, het gaat niet eens over een rechtse partij dus alle 'fair and balanced' ik ben niet links, maar ook niet rechts users doen alsof hun neus bloed.
Wat overigens niet slechts voor de gemiddelde ZM-users geldt, maar voor bijna de gehele Nederlandse media.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-04-2010 11:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Tsja, ik had het wel meegekregen, maar omdat de PvdD een margepartij is vond ik het niet zo boeiend. En inderdaad, omdat het niet zo breed wordt uitgemeten zakt het ook weer weg. Maar goed, for the record, als dat verhaal klopt wat betreft de invloed van Thieme is het bijzonder kwalijk.

Overigens is al er eerder aardig commentaar op de PvdD geweest hier, geloof ik. En ook op de SP en weet ik veel wat, niet te hard Calimeroën, kwellie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-04-2010 11:53 by WMP Profiel van WMP

Kwelgeest, bij de PVV was iets dergelijks niet mogelijk geweest, want die 'partij' heeft geen leden die dergelijke besluiten door het bestuur ongedaan kunnen maken. Slimmerik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2010 11:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 april 2010 11:48 schreef ZelThoR het volgende:
Overigens is al er eerder aardig commentaar op de PvdD geweest hier, geloof ik. En ook op de SP en weet ik veel wat, niet te hard Calimeroën, kwellie
Ja, en op de VVD, CDA, D66 en welke partij/stroming eingelijk niet?
Niet vergelijkbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2010 11:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 april 2010 11:53 schreef WMP het volgende:
Kwelgeest, bij de PVV was iets dergelijks niet mogelijk geweest, want die 'partij' heeft geen leden die dergelijke besluiten door het bestuur ongedaan kunnen maken. Slimmerik.
En jij begrijpt mijn punt blijkbaar niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-04-2010 11:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 april 2010 11:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, en op de VVD, CDA, D66 en welke partij/stroming eingelijk niet?
Niet vergelijkbaar.

Met de hoeveelheid commentaar die de PVV krijgt? Nee, niet vergelijkbaar. Maar over de PVV is ook veel commentaar te hebben, het representeert veel meer dan een partij die al decennia meeloopt en niet opeens op een ondergesneeuwde onvrede weet te kapitaliseren. En dat is nog buiten de aanvechtbaar bizarre voorstellen en acties die soms uit die hoek komen.

edit: trouwens, waar hebben we het überhaupt over? Moeten we de PVV zielig vinden dat ze zoveel commentaar krijgen terwijl dat juist onderdeel van hun strategie is?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-04-2010 11:59]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 13:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 11:44 schreef kwelgeest het volgende:
Ouwehand toch op tweede plaats kieslijst dierenpartij
zondag 25 april 2010 18:11

Leden van de Partij voor de Dieren hebben op het besloten congres van de partij in Ede Esther Ouwehand verkozen voor de tweede plaats op de kieslijst.

Ouwehand (links) en Thieme lezen samen de Gerda in de Kamer
Ouwehand, die nu namens de partij in de Tweede Kamer zit, stond in eerste instantie niet op de lijst.

De partij had daar officieel geen verklaring voor, maar partijleden meldden dat partijleider Marianne Thieme haar van de lijst had geschrapt.

Onvrede
Binnen de partij ontstond grote onvrede over het afserveren van Ouwehand.

Prominente leden en de afdelingen Noord-Holland en Zeeland voerde actie om Ouwehand terug op de lijst te krijgen. De twee afdelingen stopten de campagne. Vandaag hebben de leden gestemd over haar kandidatuur, 184 leden stemden voor haar plaatsing op de lijst, terwijl 140 leden tegen die plaatsing stemden.

Schuld
Een aantal leden klapte eerder al uit de school over het strenge regime van Thieme en wees haar aan als de schuldige voor de onrust binnen de partij.

Thieme zou geen weerwoord dulden en Ouwehand om die reden willen dumpen.

Door Maartje Willems

'Prachtig' hier niets over te lezen. Als iets dergelijks bij de PVV voorviel kraaide menig user victorie want het al jaren gefundeerd voorspelde LPF-moment was eindelijk gekomen, de PVV zou als een kaartenhuis in elkaar vallen en Wilders ontmaskert worden als een vuile dictator, een incarnatie van al het intens slechte van zowel Jehovah als Satan.
Maar het gaat niet over PVV, het gaat niet eens over een rechtse partij dus alle 'fair and balanced' ik ben niet links, maar ook niet rechts users doen alsof hun neus bloed.
Wat overigens niet slechts voor de gemiddelde ZM-users geldt, maar voor bijna de gehele Nederlandse media.



heeh ik zoek op Ester Ouwehand krijg ik dit plaatje weer voor mn kiezen


Blijft mooi


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-04-2010 13:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 april 2010 11:48 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, ik had het wel meegekregen, maar omdat de PvdD een margepartij is vond ik het niet zo boeiend.


Ook meegekregen, niet boeiend voor een partij met twee (toch?) zetels. Stond groot uitgemeten in de media (partijstructuur werd ook vaak vergeleken met PVV) afgelopen weken trouwens, dus wat dat betreft is de PVV niet alleen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-04-2010 13:34]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2010 23:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Hhmmzz, hoor net bij P&w van w. Middelkoop dat Cohen op havo-niveau bijles economie krijgt omdat hij anders echt niets begrijpt.
En dat wordt wellicht premier...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2010 13:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

PvDD heeft met 1 zetel niet zoveel in de koeiemelk te brokkelen, maar eergisteren ging P&W er toch wel over.

De PVV echter, gezien de peilingen, zijn een reële bedreiging voor het establissement. Hoge bomen vangen veel wind, dus probeert men dat te nivelleren, door bijv. te zeggen dat PVV stemmers dom zijn ed.
Zo'n grote groep moet echter wel een dwarsdoorsnede van de bevolking zijn -en dus diverse redenen hebben ipv louter de voor de hand liggende- of zouden toevallig alle domme mensen uberhaupt gaan stemmen en alleen maar PVV?


Overigens vond ik de speech van Rutten beschamend sneu "links wil alles inkomensafhankelijk maken met hun jaloeziebelastingen, overigens hebben linkse mensen meer geld dan wij" boehoe



Hier nog een speler:

Piratenpartij heeft genoeg handtekeningen voor verkiezingsdeelname

De Piratenpartij heeft genoeg handtekeningen verzameld om aan de Tweede Kamerverkiezingen mee te mogen doen. Daardoor wordt de partij toegelaten tot de verkiezingen en kan in heel Nederland op de piraten worden gestemd.

Dat maakte de partij dinsdagmiddag bekend. In alle negentien kiesdistricten zijn de vereiste ondersteuningsverklaringen ingeleverd; per district moesten er dertig handtekeningen worden ingezameld. Volgens lijsttrekker Samir Allioui is de partij daarin ruimschoots geslaagd.

"We gaan nu direct door met het ontwikkelen van onze standpunten en het voeren van campagne", zegt Allioui. Vooral in de grote steden kwamen veel toezeggingen binnen. Ook in Overijssel, waar de lijsttrekker vandaan komt, was veel aanhang; daar werden twee keer zoveel handtekeningen gezet als nodig.

De Piratenpartij wil onder meer de duur van het auteursrecht verkorten naar vijf jaar - op dit moment is dat zeventig jaar na de dood van de langstlevende auteur - en het auteursrecht voor niet-commercieel gebruik opheffen. Daarnaast zegt de partij zich te zullen inspannen voor privacy en burgerrechten. Begin maart meldde Tweakers.net dat de partij mee wilde doen aan de verkiezingen. Om mee te mogen doen moest 12.000 euro worden betaald, waarvan een deel als borg, en moesten de handtekeningen worden verzameld.

Volgens eerdere berichten dreigde de partij handtekeningen te kort te komen, onder meer omdat er op gemeentehuizen weinig voorbereiding was en mensen die hun krabbel wilden zetten zelfs naar huis werden gestuurd. Volgens lijsttrekker Allioui heeft zijn partij dat een 'beetje overdreven' om mensen ertoe aan te zetten alsnog hun handtekening te zetten voor de partij. "Het was tactiek", zegt hij. Er zouden wel daadwerkelijk problemen zijn geweest bij het zetten van de handtekeningen.

Overigens kan de Kiesraad nog beslissen om handtekeningen ongeldig te verklaren, maar Allioui zegt er vertrouwen in te hebben dat zijn partij kan meedoen. Volgens de voorman heeft de partij hiermee ook recht op de wettelijke zendtijd voor politieke partijen op de publieke omroep. Hij roept internetters op om zelf filmpjes op YouTube te zetten en deze naar de partij te sturen, waarna de filmpjes kunnen worden uitgezonden.

Eerder deze maand ontstond enige ophef over een kandidaat-kamerlid van de partij. Reinier Bakels werkte op een borrel een student journalistiek tegen de grond. Daarop is de kandidaat van de lijst gehaald. Volgens de voorzitter van de partij, Thijs Markus, 'keurt de partij alle vormen van fysiek geweld sterk af'.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2010 13:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-04-2010 13:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 april 2010 13:53 schreef Mutilator het volgende:
PvDD heeft met 1 zetel niet zoveel in de koeiemelk te brokkelen, maar eergisteren ging P&W er toch wel over.

De PVV echter, gezien de peilingen, zijn een reële bedreiging voor het establissement. Hoge bomen vangen veel wind, dus probeert men dat te nivelleren, door bijv. te zeggen dat PVV stemmers dom zijn ed.
Zo'n grote groep moet echter wel een dwarsdoorsnede van de bevolking zijn -en dus diverse redenen hebben ipv louter de voor de hand liggende- of zouden toevallig alle domme mensen uberhaupt gaan stemmen en alleen maar PVV?



Heeft een tv-programma geconcludeerd dat PVV-stemmers stom zijn? Ik lees oa het NRC en daar heeft men dit beeld juist genuanceerd door verschilleden PVV_stemmers in het daglicht te zetten.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2010 14:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 april 2010 13:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Heeft een tv-programma geconcludeerd dat PVV-stemmers stom zijn? Ik lees oa het NRC en daar heeft men dit beeld juist genuanceerd door verschilleden PVV_stemmers in het daglicht te zetten.


Ik bedoelde geen verband te leggen tussen P&W en PVV oid, het zijn een aantal losse opmerkingen onder elkaar.

Ik doelde zelf op een veelgebruikt stigma dat ik in discussies vaak lees & hoor. Ik zal dat artikel eens checken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen