IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-12-2008 16:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Slaat ook nergens op, nu verhuur je ook je lichaam, waarom ook niet na de dood?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-12-2008 16:25 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 16:23 schreef Helvete het volgende:
Waarom?


Omdat ik het gewoon niet wil.
Mijn hart is zowizo niet bruikbaar meer.

quote:
Op 27 december 2008 16:24 schreef Lionheart het volgende:
Slaat ook nergens op, nu verhuur je ook je lichaam, waarom ook niet na de dood?


ha-ha nou nou het grapje van de dag hoor...

poe poe..


Het is de lichtinval ;')


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 27-12-2008 16:26 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 16:25 schreef Kimmey het volgende:
Omdat ik het gewoon niet wil.
Mijn hart is zowizo niet bruikbaar meer.
Ah ok, je wil je organen niet geven omdat je het gewoon niet wil.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 27-12-2008 16:26]


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-12-2008 16:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 16:26 schreef Helvete het volgende:
Ah ok, je wil je organen niet geven omdat je het gewoon niet wil.


Ja.
Iedereen beslist zelf over zijn lichaam.


Het is de lichtinval ;')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-12-2008 17:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 16:29 schreef Kimmey het volgende:
Ja.
Iedereen beslist zelf over zijn lichaam.


Maar eh als je zelf een orgaan nodig hebt van een of andere dooie om je kwaliteit van leven te verbeteren of je leven te redden.. dan wil je die wel ontvangen?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-12-2008 17:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik wil geen organen geven en ik hoef ze ook niet van een ander.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-12-2008 18:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 17:59 schreef Burzum het volgende:
Ik wil geen organen geven en ik hoef ze ook niet van een ander.


Dat kan ennem verder ook niks aan geloof gebeuren na de dood? Gewoon van dood is dood? Of heb je nog een leuk verhaal?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-12-2008 18:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik geloof niet in een leven na de dood / hiernamaals.
Gewoon dood verder niets, one with the dust, zogezegd.
Voor mij ook een heel geruststellende gedachte eigenlijk.

Dus weinig spannends hier, sorry mayo


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-12-2008 18:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 12:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is er bewijs voor dood na de dood?


nee, wel voor dood voor de dood



signature


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 05-04-2009 13:06 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 17:59 schreef Burzum het volgende:
Ik wil geen organen geven en ik hoef ze ook niet van een ander.


Terecht. Mogen ze van mij in de grondwet opnemen. Geen orgaandonor? Dan ook geen donororganen ontvangen.

OT: Ik denk dat als je lichaam ermee ophoudt dat er misschien (hopelijk) zoiets als een ziel/geest of energie oid voort blijft bestaan. Rondspoken lijkt mij wel wat

[Dit bericht is gewijzigd door Papillonneke op 05-04-2009 13:12]


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2009 13:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als er niet eens een goede definitie van leven is wanneer ben je dan dood?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-04-2009 14:05 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 13:49 schreef ElitE het volgende:
Als er niet eens een goede definitie van leven is wanneer ben je dan dood?


NIET!!!

Het voortbestaan van de ziel.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-04-2009 14:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Na de dood is er niets, er bestaat immers ook geen god die zich over je ziel gaat ontfermen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-04-2009 14:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Eindelijk rust, denk ik ;p


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-04-2009 14:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 14:10 schreef FRNK het volgende:
Eindelijk rust, denk ik ;p


Met de hoeveelheid wiet die jij wegrookt zou je toch denken dat je nu ook voldoende rust hebt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-04-2009 14:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha meneer is ook gestopt hoor ;p
hvh wiet thuis valt mee btw


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-04-2009 14:17 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 14:08 schreef XXL het volgende:
Na de dood is er niets, er bestaat immers ook geen god die zich over je ziel gaat ontfermen.


Er zal niemand over je ziel ontfermen, het leven is te kort en ingrijpend op de planeet aarde, er niets zo relatief als de dood.
Werk in je leven op de planeet aarde je karma uit wat je hebt opgebouwd bij anderen, wat je anderen aandoet krijg je terug.
En bouw vooral geen nieuw karma op zodat je de untermenschen, en deze geestelijke arme planeet voor altijd vaarwel kan zeggen.
Heb respect voor anderen, waardering, behulpzaam enz, dan hoef je nooit meer in deze rotzooi op de planeet aarde mee te draaien.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-04-2009 14:20 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

mm.. ook van de week formulieren gehad voor donorschap, eventjes goed nadenken. Meeste dingen sta ik zonder moeite af. Maar m´n hoornvliezen bijvoorbeeld? brr, eng idee!

Verder is er vást wel iets na de dood. Gewoon ophouden lijkt me namelijk nog onwaarschijnlijker. Ach, who cares, je merkt het tegen die tijd wel


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2009 14:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 april 2009 13:49 schreef ElitE het volgende:
Als er niet eens een goede definitie van leven is wanneer ben je dan dood?

welke ziel heb je het over dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-04-2009 15:07 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 april 2009 13:06 schreef Papillonneke het volgende:
Terecht. Mogen ze van mij in de grondwet opnemen. Geen orgaandonor? Dan ook geen donororganen ontvangen.



En als die organen anders ongebruikt blijven?


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-04-2009 15:08 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 april 2009 14:17 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Er zal niemand over je ziel ontfermen, het leven is te kort en ingrijpend op de planeet aarde, er niets zo relatief als de dood.
Werk in je leven op de planeet aarde je karma uit wat je hebt opgebouwd bij anderen, wat je anderen aandoet krijg je terug.
En bouw vooral geen nieuw karma op zodat je de untermenschen, en deze geestelijke arme planeet voor altijd vaarwel kan zeggen.
Heb respect voor anderen, waardering, behulpzaam enz, dan hoef je nooit meer in deze rotzooi op de planeet aarde mee te draaien.




He Earl.


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2009 15:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 april 2009 15:07 schreef SkinPeeleR het volgende:
En als die organen anders ongebruikt blijven?


hehe dat is eigenlijk nog niet van toepassing tot we organen uit stamcellen kunnen kweken.
En je zal niet snel een organen overschot krijgen, want dan zullen artsen toch geen nieuwe meer uit hersendoden halen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-04-2009 15:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Moet nu ineens aan Gummbah denken:

"Nee, ik geloof niet in god, maar wel dat er IETS is" - citeerde Wim de halve wereldbevolking.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 06-04-2009 19:29 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 15:07 schreef SkinPeeleR het volgende:
En als die organen anders ongebruikt blijven?



*zucht*
Eén woord: wachtlijsten...





L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 06-04-2009 19:32 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 14:20 schreef Silence het volgende:
mm.. ook van de week formulieren gehad voor donorschap, eventjes goed nadenken. Meeste dingen sta ik zonder moeite af. Maar m´n hoornvliezen bijvoorbeeld? brr, eng idee!


Waarom is specifiek je hoornvliezen afstaan/ laten hergebruiken voor jou een eng idee?

Als je dood bent merk je er toch niets van als ze je hoornvliezen verwijderen...toch?


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen