IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Wat is er na de dood? Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-04-2002 22:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(zingt 'en toen was er niets meer'van de brassers)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-04-2002 23:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wie weet is er niets, wie weet gaat iedereen na zijn dood naar een andere dimensie(tja ik heb een dodelijke fantasie en ik wil niet geloven dat er niets is; das zo saai).

Ooit kom ik erachter!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 20-04-2002 23:26]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-04-2002 23:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2002 23:25 schreef McDoom het volgende:
Ooit kom ik erachter!


Of niet, misschien gaat je lampje uit en weet je gewoon niets meer.


Bazzio Attacks!!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-04-2002 23:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2002 23:34 schreef bazzio het volgende:
Of niet, misschien gaat je lampje uit en weet je gewoon niets meer.

Desillusioneer me nou niet!
Dat zou ik erg betreuren(kan dan ook niet meer, maar toch).


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-04-2002 1:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2002 23:25 schreef McDoom het volgende:
Wie weet is er niets, wie weet gaat iedereen na zijn dood naar een andere dimensie(tja ik heb een dodelijke fantasie en ik wil niet geloven dat er niets is; das zo saai).

Ooit kom ik erachter!

Dude, als er niets is dan is dat helemaal niet saai, want er is niets om dat te ervaren als 'saai'.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-04-2002 1:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2002 1:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Dude, als er niets is dan is dat helemaal niet saai, want er is niets om dat te ervaren als 'saai'.

Ja hehe! Maar ik bedoel van uit dit moment gezien.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-04-2002 1:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

<opgeheven vingertje>Ja, maar DAT...... kan niet</opgeheven vingertje>



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-04-2002 2:04 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

POCH-MODUS : Ja maar ik wel!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-04-2002 4:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Niks. Nul.

Spijtig wel dat ik dan niet tegen al die gelovigen kan zeggen (met opgeheven vingertje) 'zie je wel!'. Als zij gelijk hebben kunnen zij dat wel.. 't Is allemaal ni eerlijk, ook niet na de dood dus..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-04-2002 6:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-04-2002 10:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 22:27 schreef Frietbal het volgende:
Wat er na de dood is:

Tietuh
Friet
&
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

ROFL


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2002 10:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm
ik denk dat er wel IETS is, alles bestaat uit energie, wij dus ook. Waarschijnlijk wordt deze energie omgezet.

ik weet het echt niet


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 21-04-2002 11:12 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Vast wel iets...en omdat we niet weten WAT er is, ben ik tegen de doodstraf, want wie weet doe je die criminelen er wel een hele goede dienst mee ze te vermoorden..snappie?


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 21-04-2002 12:22 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

helemaal NIKS!


Love is a curse


Black Dragon
Vroeger Lord Abortion
Usericon van Black Dragon
Posted 21-04-2002 15:18 by Black Dragon Wijzig reactieProfiel van Black DragonQuote dit bericht

Toen ik klein was geloofde ik dat iedereen die dood is ginder boven naar ons zaten te kijken en alles zagen wat we deden. Nu denk ik gewoon dat er helemaal niks meer is. Dood is dood.


A field of crystal tears, the downfall of heaven.Snow softly falls, frozen tears from above.This bitter loss...an angel's funeral.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 21-04-2002 15:19 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

nah t zal lekker wezen als ze met alles meekeken



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-04-2002 15:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dat gevoel heb ik nog steeds..Ik vind het gewoon raar.. de wereld, het mens zijn ect. Een beetje het idee van de truman show. Kennelijk hebben meer mensen dat gevoel anders hadden ze nooit zo'n film geschreven.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 21-04-2002 15:23 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Een grote pot met lava, wat meer dan 100000graden is, en waar wij elkaar weer in tegen gaan komen


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2002 15:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het ZM fest


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 21-04-2002 15:29 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

voor eeuwig



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 21-04-2002 15:29 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 21 april 2002 15:23 schreef Heosphoros het volgende:
Een grote pot met lava, wat meer dan 100000graden is, en waar wij elkaar weer in tegen gaan komen


zucht..



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-04-2002 15:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2002 15:29 schreef PsYcHo het volgende:
voor eeuwig


goed man!


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 22-06-2002 20:34 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

In de Middeleeuwen was het leven een voorbereiding op het leven na de dood.
Dus die boertjes denken dus even zelfmoord plegen kom ik in de hemel, en krijg ik het daar beter dan in deze shitzooi. Maar nee, want die bisschopjes zeiden dus dat je dan naar de hel ging. daarom moest je hard en braaf werken, je kop dicht houden en dan kwam je in de hemel. en die bisschopjes ondertussen feesten met de dochters.....


Do or do not. There is no try.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2002 20:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

uhm
wat moeten we moet die opmerking in dit topic?


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 22-06-2002 20:44 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2002 20:34 schreef ---Spike--- het volgende:
In de Middeleeuwen was het leven een voorbereiding op het leven na de dood.
Dus die boertjes denken dus even zelfmoord plegen kom ik in de hemel, en krijg ik het daar beter dan in deze shitzooi. Maar nee, want die bisschopjes zeiden dus dat je dan naar de hel ging. daarom moest je hard en braaf werken, je kop dicht houden en dan kwam je in de hemel. en die bisschopjes ondertussen feesten met de dochters.....


goeie ouwe tijd was dat
toen kon je, je vet laten betalen om voor iemands zieleheil te bidden (was zelfs een fulltime job) ennuh als je dood gaat wel alles aan de kerk geven, dan kom je zeker in de hemel.....


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen