IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wilds Forlorn
Gruis
Usericon van Gruis
Posted 24-02-2010 18:43 by Gruis Wijzig reactieProfiel van GruisQuote dit bericht

Wilds Forlorn

Eenmansproject uit Utrecht.
Mix van black/doom en piano stukken.
Net een full-length uitgebracht, niet de meest heldere kwaliteit maar daar zal menig gebruiker van dit forum zich niet aan storen.
Album is te downloaden via link op de Myspace.

Myspace:

www.myspace.com/wildsforlorn


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 31-10-2012 18:06 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Dit verdient wel een schop omhoog. Dit jaar is We, The Damned uitgebracht in eigen beheer en als gratis download. Een must-have voor liefhebbers van atmosferische black metal!



1. Traces (11:10)
2. Path of Sorrows (03:33)
3. Renouncing the World (07:46)
4. We, the Damned (15:40)
5. Parting (05:06)

Released as a free download on 1 January 2012, to be followed by a CD release by Obscure Abhorrence Productions, which will include two bonus tracks.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 31-10-2012 20:42 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Hij mag (naar mijn smaak) alles wel wat 'echter' programmeren. Geen must voor mij, wel een leuk project om in de gaten te houden.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 31-10-2012 21:14 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Alsin de drums?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2012 21:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

stuur es een promo zou ik zo zeggen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2012 21:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind die link namelijk niet


signature


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 31-10-2012 21:31 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2012 21:14 schreef holysjit het volgende:
Alsin de drums?

En alle folkinstrumenten.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 31-10-2012 21:46 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 31 oktober 2012 21:20 schreef Hypnos het volgende:
ik vind die link namelijk niet


Leer Googlen


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 31-10-2012 22:50 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Heeft indrukwekkend materiaal uitgebracht inderdaad, en met een demo, 2 full-lengths en een EP ook al een aardige discografie. Geloof dat alles uit de disco nog gratis te downloaden is, of in elk geval de laatste 2 releases.

Bellum Omnium Contra Omnes, de EP, is hier ook nog te krijgen trouwens.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-10-2013 20:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Fijn spul! Vooral de EP en 'We, the Damned'.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2017 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet slecht hoor,

de drums klinken idd wat te levensloos


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen