IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : middel tegen kater Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 21:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tjah. Dat is nou eenmaal de maatstaaf die gehanteerd wordt en bij toenemende hoeveelheid alcohol wordt de hoeveelheid per glas naar die maat omgerekend.

Daarom zit sterke drank ook in die rottige kleine glaasjes.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-03-2010 21:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De oude buurman van mijn ouders had een jaar geleden een ongelukje met de auto. Of hij wel even wou blazen om 9 uur 's ochtends. Dat ging dus niet goed, hij had de vorige avond een halve fles jenever op en dat was nog niet verdwenen. Toen kon hij zijn rijbewijs inleveren want het was niet de eerste keer. En zo zijn er hier meer van dat soort figuren, ies koeltoer.


Voor mijn part hanteren ze gewoon de 0 grens in het verkeer.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-03-2010 21:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat geintje met rest alcohol, welliswaar zonder aanrijding maar bij een gewone controle, heeft mij dus ook 1100 euro gekost.

Sindsdien drink ik aanzienlijk minder als ik de dag erop nog moet rijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-03-2010 22:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:43 schreef bokaj het volgende:
Voor mijn part hanteren ze gewoon de 0 grens in het verkeer.
+1


 


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-03-2010 23:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:43 schreef bokaj het volgende:

Voor mijn part hanteren ze gewoon de 0 grens in het verkeer.

En de natuurlijke hoeveelheid alcohol dan?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-03-2010 4:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:22 schreef NotYourBitch het volgende:
Het is anderhalf uur per biertje.


Als je zo'n lekker klein dingetje als jij bent zeker.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-03-2010 4:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Een broodje schaepenvlees na het stappen schijnt ook nog wel eens te helpen.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-03-2010 4:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat is waarschijnlijk gewoon pork met shoarmakruiden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2010 7:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 21:22 schreef NotYourBitch het volgende:
Het is anderhalf uur per biertje.


Uuuh, jah. Dat bedoelde ik ook.

Thanx.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-03-2010 14:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 March 2010 4:41 schreef bokaj het volgende:
Een broodje schaepenvlees na het stappen schijnt ook nog wel eens te helpen.




Zeker! Maar niet voor de maag.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 07-03-2010 15:57 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

En ook niet voor je adem.


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 07-03-2010 18:10 by Kattekop Wijzig reactieProfiel van KattekopQuote dit bericht

Aquarius Ice Lemon


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2010 18:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kop onder de dekens en de hele dag in je nest blijven rotten.

Als je dan toch al een kater hebt kun je het jezelf maar het beste een beetje makkelijk maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-03-2010 20:58 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Psies!


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 07-03-2010 22:07 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Uitslapen is dan wel heel fijn.
Maar erg lang blijven liggen wordt ik vaak alleen maar lammer/duffer van.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-03-2010 22:48 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

lipton ice tea, de green tea variant


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 07-03-2010 23:12 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Sinaasappelsap was altijd mijn wondermiddel.

Nu net een halve bak bami naar binnen gewerkt (meer kreeg ik eeeeecht niet op). Maar ff kijken of het werkt want ik heb behoorlijk wat gedronken bij Shining.
(ondanks dat ik er niet zo héél erg veel van merk, maar dat kan morgen nog wel eens anders zijn)



Silence
Usericon van Silence
Posted 07-03-2010 23:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Inderdaad, ik herinner me nog mijn ergste kater ooit. Naar beneden gesleept voor versgeperst sinaasappelsap. Toen in de tuin gaan zitten, frisse lucht, en daarna van die zoute cracker dingentjes gegeten en veel water drinken.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-03-2010 23:19 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Schijnt ook te helpen.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 08-03-2010 0:08 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 7 March 2010 23:12 schreef Ingrimd het volgende:
Sinaasappelsap was altijd mijn wondermiddel.

Dat kan goed werken, maar als je te ver heen bent, kan die zure meuk er ook voor zorgen dat je lekker nog een paar keer over je nek gaat.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2010 0:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 March 2010 23:40 schreef Dentz het volgende:
En de natuurlijke hoeveelheid alcohol dan?


Die is wel erg laag hoor, maar de hoeveelheid in overrijp fruit en vruchtensap zorgt ervoor dat het niet gezond is om de grens op 0 te leggen. 0,2 promille die voor beginnende rijders geld zal wel okee zijn. De regels verscherpen helpen niet, alsof mensen tussen de 0,2 en 0,5 promille juist die ongelukken maken...

Maar eigenlijk is het oppassen met deze dingen, het promillage zegt niet al te veel over je rijvaardigheid. sommigen zijn best okee bij 8 bier terwijl andere bij 2 al waggelen. Hoe je lichaam met alcohol omgaat en moeheid zijn ook belangrijke factoren. En waarom regels verscherpen op alcoholgebruik terwijl moeheid volgens mij wel een groter probleem is. Dat de overheid zich er niet op richt is omdat het niet echt meetbaar is.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2010 9:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 0:08 schreef Ohneschwanz het volgende:
Dat kan goed werken, maar als je te ver heen bent, kan die zure meuk er ook voor zorgen dat je lekker nog een paar keer over je nek gaat.


Ghehe inderdaad, ranzig kotsen is dat. Net als sinas drinken na veel bier of wijn. Iew. Hmm ik drink meestal wat glazen water na teveel zuipen, geen hoofdpijn dan maar het algehele -ik ben dood- gevoel in je lichaam verdwijnt er niet mee. Dus drink ik tegenwoordig niet meer zoveel.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 08-03-2010 10:25 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 8 March 2010 0:08 schreef Ohneschwanz het volgende:
Dat kan goed werken, maar als je te ver heen bent, kan die zure meuk er ook voor zorgen dat je lekker nog een paar keer over je nek gaat.


Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt.

Gisteren een liter water gedronken. In combinatie met die bak bami heeft dat echt wonderen gedaan. Nergens last van



LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 08-03-2010 10:57 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Ik heb nooit een kater als in hoofdpijn, das kut want ik heb de hele dag honger maar als ik eet krijg ik weer bijna niks door mn keel, dus mijn middel is gewoon de hele dag niks eten en rond etenstijd... mwoh gewoon tussen een uur of 6 en 8 vet eten, kebab of zo.

Nog beter is om dat te doen voor het slapen gaan, volgende dag nergens last van!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-08-2011 18:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

ik heb het middel tegen kater gevonden, eerst een big mac menu wegschranzen en dan ouwe Tom Green filmpjes kijken



... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen