IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : SETI@home team-ZM misschien interesse? Is zo aangemaakt... Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-04-2003 14:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 april 2003 13:49 schreef MBMarduk het volgende:
3.08 is lllaaaanngggzzzaaaammm

Mgrmllbblm... hebben die sufkutten alleen een i686 versie voor UNIX/Linux vrijgegeven, alle andere architecturen hebben ze niet gepubliceerd. Nou is de maintainer (van de Debian 'setiathome' package) weer aan 't wachten tot ie reactie krijgt op z'n mail... *mopper*


I'm not being rude. You're just insignificant.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-04-2003 16:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is het niet mogelijk om gewoon die .TGZ uit te pakken en een .DEB er van op te rollen?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-04-2003 16:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 april 2003 16:24 schreef MBMarduk het volgende:
Is het niet mogelijk om gewoon die .TGZ uit te pakken en een .DEB er van op te rollen?

Ja, maar ze moeten volgens de Debian policy alle architecturen (powerpc,
alpha, sparc, hppa, ia64, i686) in die .deb stoppen willen ze 'm via de officiele kanalen distribueren.

Dus ik kan natuurlijk wel gewoon die .tgz installeren hier, maar het liefst heb ik 'm via apt/dpkg want dan heb ik er geen omkijken naar.


I'm not being rude. You're just insignificant.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-04-2003 16:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oh op die fiets.
Heb ooit 1 week ervaring gehad met Debian in mei 2001 dus dat wist ik nog niet.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-04-2003 22:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2003 17:03 schreef MBMarduk het volgende:
In de Windows-wereld weet je't nooit maar dat zou mij erg onlogisch lijken.
GUI en procesvoorrang hebben niks met elkaar te maken IMO.


SetiHide trekt wel iets CPU-kracht weg natuurlijk...

Het verschil tussen een Pentium III 800 en een Celeron 800 is ook wel te merken trouwens. Ik doe er nu 4x zo lang over(terwijl de CPU time 2x zo veel is).
Langzaaaaaam!!! Dooooooom!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-04-2003 22:37]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-04-2003 23:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Overigens, de nieuwe Linux versie is net zo snel als altijd.
Waarom kan dit GVD niet met de win32 versie??


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-05-2003 3:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Pentium III 800 MHz -->10½ uur CPU time
Celeron 800 MHz ----->24½ uur CPU time



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-05-2003 20:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die Celerons zijn sowieso bagger CPU's. Echt compleet bagger. Voor dezelfde prijs een snelle Athlon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-05-2003 21:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ik red me er voorlopig wel mee.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-05-2003 22:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Muahah.. nog even en ik zit aan de 2000 WUs

quote:
Op 11 februari 2003 17:53 schreef MBMarduk het volgende:
Een simpele AXP1800+/256MB
Pffff... echt niet normaal.. zit ik dan met m'n P3-700s..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-05-2003 22:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 22:34 schreef helmet het volgende:
Muahah.. nog even en ik zit aan de 2000 WUs

Ik zag het...
het ZM-team is trouwens de 4000 voorbij als ik het me goed herinner.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-05-2003 17:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 mei 2003 22:34 schreef helmet het volgende:
Muahah.. nog even en ik zit aan de 2000 WUs
Blegh! Ze hebben niet eens een 2000 WU certificate


I'm not being rude. You're just insignificant.


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-05-2003 17:44 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

195 nu na 2169 uur



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-05-2003 18:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Toch Gefeliciteerd Helmet!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-05-2003 18:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Bedankt

Ik zie dat ze een 2500 WU milestone hebben, dus ik neem aan dat daar dan weer een certificaat bij komt Heb ik weer wat om naar toe te werken.



I'm not being rude. You're just insignificant.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-05-2003 19:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 mei 2003 18:22 schreef helmet het volgende:
Bedankt

Ik zie dat ze een 2500 WU milestone hebben, dus ik neem aan dat daar dan weer een certificaat bij komt Heb ik weer wat om naar toe te werken.


En het *IS* hard werken


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-05-2003 20:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 mei 2003 19:12 schreef Claw het volgende:
En het *IS* hard werken
Ja hoor, ik moet een paar keer per week controleren of m'n stagair de client niet heeft gedeinstalleerd


I'm not being rude. You're just insignificant.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-05-2003 21:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb geen eens stagaires...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-05-2003 22:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 20:15 schreef helmet het volgende:
Ja hoor, ik moet een paar keer per week controleren of m'n stagair de client niet heeft gedeinstalleerd

Dan zeg je vooraf "als je dat doet installeer ik een gedeelte van m'n voet ergens bij jou" of als het een vrouwelijke is dan installeer je wat anders

Trouwens -on topic- ik meen dat ik binnen 100 dagen ook bij de 2000 WU zit.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 15-05-2003 22:03]


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 14:12 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 22:02 schreef MBMarduk het volgende:
Dan zeg je vooraf "als je dat doet installeer ik een gedeelte van m'n voet ergens bij jou" of als het een vrouwelijke is dan installeer je wat anders

Trouwens -on topic- ik meen dat ik binnen 100 dagen ook bij de 2000 WU zit.



sorry heel erg offtopic maarre... fuck! jij ook hier????? hoorde dat je ook meeging naar Graspop...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2003 14:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 14:12 schreef Midnight het volgende:
sorry heel erg offtopic maarre... fuck! jij ook hier????? hoorde dat je ook meeging naar Graspop...

En wie mag jij zijn? Het enige wat in je profiel staat is dat je een vrouw bent


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 15:21 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 14:51 schreef MBMarduk het volgende:
En wie mag jij zijn? Het enige wat in je profiel staat is dat je een vrouw bent



doe is denken douchie....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-05-2003 15:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Aha! Da's toevallig. Welkom babe Ik neem aan dat je verjaardag 28 juni is?

Trouwens 'tis niet echt de bedoeling hier in te slowchatten terwijl we een heuse slowchat thread hebben maar die kun je pas zien als je 50 posts hebt gemaakt.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-05-2003 16:09]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-06-2003 13:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Poepoe. Ik sta al op 97...

En ga hard richting de 20 uur per WU nu.


far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 07-07-2003 15:17 by far Wijzig reactieProfiel van farQuote dit berichthttp://www.fschoutens.nl

dag mensen

ja ik zou wel graag meedoen, maar als ik die linux dingen zie vraag ik mij af of mijn eigen pc een alien is

0110010101101010101010

hell yeah


euh..ja...headbang!!!!!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen