IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-04-2010 14:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 april 2010 14:05 schreef Mark het volgende:
Ark van Noah lijkt nu echt gevonden

ARARAT - De structuur die op de berg Ararat in Turkije ligt, is wel degelijk de Ark van Noah. Dat beweert althans een team van Chinese en Turkse evangelische onderzoekers. Ze onderzochten de ouderdom van het hout van de structuur en kwamen tot de conclusie dat die ongeveer 4.800 jaar oud moet zijn, wat overeen zou moeten komen met de periode waarin de zondvloed plaatsvond.
Volgens de Bijbel strandde de Ark na de zondvloed op een berg. Velen geloven dat dat de berg Ararat is, de hoogste berg in de omgeving.

,,Helemaal zeker zijn we natuurlijk niet, maar het staat wel voor 99,9 procent vast dat het om de Ark van Noah gaat,'' vertelde Yeung Wing-cheung van Noah's Ark Ministries International en documentairemaker aan AFP.

De houten constructie op de berg bevat enkele compartimenten, waarvan sommigen zijn uitgerust met balken. De onderzoekers denken dat er in die 'kamers' ooit dieren woonden. Van een menselijke nederzetting kan er volgens de onderzoekers geen sprake zijn. ,,In de omgeving van de berg is nog nooit een nederzetting gevonden op een hoogte van 3.500 meter of hoger,'' aldus Wing-cheung.

De onderzoekers hopen nu dat de ark op de Unesco Werelderfgoedlijst komt. Op die manier kan er een grote archeologische opgraving plaatsvinden.


bron: AD
-----------------



Ik denk, ik doe de interessante passages maar even dikgedrukt ipv dat ik zelf commentaar erbij ga leveren. Dat lijkt me afdoende...
Oud nieuws dat één keer in de zoveel tijd uit de evangelische onderzoekshoek naar voren komt. Ik kan me zo al twee keer herinneren dat de EO hierover een documentaire heeft uitgezonden.
Maar goed, waarom zouden er geen resten van een ark kunnen zijn gevonden? Op de Veluwe ging ooit de sage over de geest van een koning die bij een bepaalde heuvel rondzwierf. Men is daar gaan opgraven en toen bleek dat er een Keltische koning met toebehoren in die heuvel begraven lag. Sagen en legenden (zoals veel bijbelverhalen) bevatten soms een kern van waarheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-04-2010 14:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zo is ook het gezicht van jezus weer opgedoken:

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14668


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-04-2010 14:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 april 2010 14:31 schreef Mutilator het volgende:
Zo is ook het gezicht van jezus weer opgedoken:

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14668
Weer eens wat anders dan in de kont van een hond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-04-2010 14:57 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-04-2010 16:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, maakt niet uit of die giftig is, die angel prikt toch alles in je al kapot.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2010 7:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee dan dit...

quote:
Celstraf wegens 'heilig sperma'

In Israël heeft een man een celstraf van tien jaar gekregen, omdat hij beweerde over heilig zaad met helende krachten te beschikken. De man ging middels deze bewering met een grote groep vrouwen van bil, meldt de BBC.

De man, een voormalig ambtenaar bij het ministerie van Defensie, is schuldig bevonden aan verkrachting en fraude. Hij vroeg geld van zijn slachtoffers in ruil voor zijn genezende sperma. "Zijn sekshonger was niet te stillen", oordeelde de rechter. Naast de celstraf moet de man aan de vijf aanklagende vrouwen 20.000 euro betalen.

(SN)

:')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2010 7:48 by Forever After Profiel van Forever After

Crypt_666 ?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2010 13:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stempassen gehandicapten weggegooid

De stempassen van verstandelijk beperkten worden massaal weggegooid door de instellingen waar ze verblijven. Dat concludeert het blad van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) uit een rondgang langs vijftig woongroepen, schrijft Trouw woensdag.

De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat mensen met een verstandelijke beperking ook mogen stemmen als ze onder curatele staan. Daarom kregen instellingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart stempassen voor hun bewoners.

Die zijn vervolgens weggegooid. Bij de onderzochte instellingen hebben slechts twaalf bewoners een stem kunnen uitbrengen. De instellingen zouden niet weten wat ze met de stempassen moeten doen.

De instellingen moeten in het zorgplan opnemen dat de bewoners hulp en begeleiding krijgen als ze willen stemmen, stelt eindredactrice Lia Bruin van het VGN-blad Markant Lia Bruin in de krant. Ook ouders of verzorgenden zouden in de gaten kunnen houden wanneer de pas binnenkomt.

K hoorde het idd ook van andere mensen dat ze mochten stemmen. Als je ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard hoor je toch automatisch het recht tot stemmen te verliezen...

Anders kun je gelijk het stemrecht voor dieren gaan invullen, die drukken net zo gericht op die knopjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2010 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2010 13:04 schreef ElitE het volgende:
Stempassen gehandicapten weggegooid

De stempassen van verstandelijk beperkten worden massaal weggegooid door de instellingen waar ze verblijven. Dat concludeert het blad van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) uit een rondgang langs vijftig woongroepen, schrijft Trouw woensdag.

De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat mensen met een verstandelijke beperking ook mogen stemmen als ze onder curatele staan. Daarom kregen instellingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart stempassen voor hun bewoners.

Die zijn vervolgens weggegooid. Bij de onderzochte instellingen hebben slechts twaalf bewoners een stem kunnen uitbrengen. De instellingen zouden niet weten wat ze met de stempassen moeten doen.

De instellingen moeten in het zorgplan opnemen dat de bewoners hulp en begeleiding krijgen als ze willen stemmen, stelt eindredactrice Lia Bruin van het VGN-blad Markant Lia Bruin in de krant. Ook ouders of verzorgenden zouden in de gaten kunnen houden wanneer de pas binnenkomt.

K hoorde het idd ook van andere mensen dat ze mochten stemmen. Als je ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard hoor je toch automatisch het recht tot stemmen te verliezen...

Anders kun je gelijk het stemrecht voor dieren gaan invullen, die drukken net zo gericht op die knopjes.
Niet zo kort door de bocht Bram. Niet alle verstandelijk gehandicapten zijn ontoerekeningsvatbaar. Bovendien zijn er hele goede computerprogramma's waarmee je verstandelijk beperkten hun politieke voorkeur kan laten inschatten.
Verder zijn er ook veel verstandelijk beperkten die wel gewoon in de maatschappij meedraaien. Die zitten meer rond het niveau wat ze vroeger "zwakbegaafd" noemden, zeg maar ITO-niveau. Lijkt me dat je dan van veel PVV-stemmers ook het stemrecht af moet pakken, die zullen veel onder deze doelgroep scoren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2010 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hij zegt toch "als je ontoerekeningsvatbaar verklaard word", en niet dat alle verst. gehandicapten ontoerekeningsvatbaar zijn


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2010 13:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 april 2010 13:11 schreef bastianus het volgende:
Niet zo kort door de bocht Bram. Niet alle verstandelijk gehandicapten zijn ontoerekeningsvatbaar. Bovendien zijn er hele goede computerprogramma's waarmee je verstandelijk beperkten hun politieke voorkeur kan laten inschatten.
Verder zijn er ook veel verstandelijk beperkten die wel gewoon in de maatschappij meedraaien. Die zitten meer rond het niveau wat ze vroeger "zwakbegaafd" noemden, zeg maar ITO-niveau. Lijkt me dat je dan van veel PVV-stemmers ook het stemrecht af moet pakken, die zullen veel onder deze doelgroep scoren.


Ik bedoelde ook mensen die ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, alle andere mogen van mij idd stemmen, genoeg buiten een instelling die ook mogen stemmen idd.

Onder curatele plaatsen is toch als je ontoerekeningsvatbaar bent? nouja er zitten daar natuurlijk gradaties in, maar ik weet iig dat er in de instelling waar een paar vrienden van me werken dat er daar een paar tussen zitten die geen idee hebben wat het woordje stemmen betekend en toch een pas hebben gekregen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2010 13:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2010 13:11 schreef bastianus het volgende:
Lijkt me dat je dan van veel PVV-stemmers ook het stemrecht af moet pakken, die zullen veel onder deze doelgroep scoren.
Vergeet PvdA en GL niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 13:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 13:45 schreef Greycloak het volgende:
Vergeet PvdA en GL niet.

GL is juist veel hoogopgeleid, hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2010 13:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 april 2010 13:49 schreef ZelThoR het volgende:
GL is juist veel hoogopgeleid, hoor.
Hoogopgeleid is overrated


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 13:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 13:50 schreef Jenje het volgende:
Hoogopgeleid is overrated

Dat kan best, ik gaf echter geen waardeoordeel dus ik weet niet wat het ermee te maken heeft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2010 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom noem je het dan als het geen waarde-oordeel is?

Daarnaast zit er onder dat zogenaamd hoogopgeleidde 'sociale' spul ook teveel volk wat teveel vrije tijd heeft en dan ineens vind dat hun normen en waarden landsbreed uitgevoerd moet worden.

Nekschot


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2010 13:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 april 2010 13:56 schreef Jenje het volgende:
Waarom noem je het dan als het geen waarde-oordeel is?

Daarnaast zit er onder dat zogenaamd hoogopgeleidde 'sociale' spul ook teveel volk wat teveel vrije tijd heeft en dan ineens vind dat hun normen en waarden landsbreed uitgevoerd moet worden.

Nekschot


Rode Khmer?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 13:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 13:56 schreef Jenje het volgende:
Waarom noem je het dan als het geen waarde-oordeel is?

Omdat Grey zegt dat GL op zwakbegaafden drijft, dat weerlegde ik. Het waardeoordeel is vervolgens van jouw hand


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2010 14:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2010 13:57 schreef ZelThoR het volgende:
Omdat Grey zegt dat GL op zwakbegaafden drijft, dat weerlegde ik. Het waardeoordeel is vervolgens van jouw hand
Er zitten veel punten in hun programma die niet echt door iemand met een fatsoenlijke opleiding met dito baan bedacht kunnen zijn.
Soms denk ik wel eens, als ik hun punten doorneus, dat Nederland het beste af is als we alle wegen dichtmikken, luchthavens sluiten, overal bomen poten en iedereen die dat wil van een stevige uitkering voorzien.

Leuk plan dat, maar uitvoerbaar...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 14:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 14:08 schreef Greycloak het volgende:
Er zitten veel punten in hun programma die niet echt door iemand met een fatsoenlijke opleiding met dito baan bedacht kunnen zijn.

Noem maar een paar voorbeelden dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2010 14:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2010 14:21 schreef ZelThoR het volgende:
Noem maar een paar voorbeelden dan
Nu ff niet, als ik een glimlach wil hebben spit ik http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variations wel ff door.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 14:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 14:37 schreef Greycloak het volgende:
Nu ff niet, als ik een glimlach wil hebben spit ik http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variations wel ff door.



Niks inhoudelijks te melden dus en alleen maar uit automatisme schoppen, duidelijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2010 14:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2010 14:39 schreef ZelThoR het volgende:
Niks inhoudelijks te melden dus en alleen maar uit automatisme schoppen, duidelijk
[hap]Als jij dat wilt geloven, be my guest. Heb geen zin en geen tijd die bende nogmaals door te spitten, Een aantal leuke dingen, een hoop groene stierestront maar om daar nogmaals mijn tijd aan te verdoen, enkel om jou van iets te overtuigen...

[/hap]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-04-2010 14:42]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2010 14:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 28 april 2010 14:40 schreef Greycloak het volgende:
Als jij dat wilt geloven, be my guest.



Dat wil ik niet geloven, maar:


Schoppen: ja.
Inhoud: nee.

...het is vooralsnog de enige conclusie die ik kán trekken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2010 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, ja nu ga ik dat ook geloven.

Volgens mij is het niet zo moeilijk om een paar onhaalbare puntjes van GL erbij te halen. maarja ik me er zelf ook niet in verdiepen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen