IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 9:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
'Flevoland is koud, kaal en lelijk'
Uitgegeven: 17 mei 2010 20:56
Laatst gewijzigd: 17 mei 2010 21:02

AMSTERDAM - Het landschap in de provincie Flevoland is 'koud, kaal en lelijk'. Dat schrijft de Vereniging Nederlands Cultuurlandschap (VNC) in een rapport met aanbevelingen voor de provincie.
© NU.nl/Jan van der KolkDat meldt Omroep Flevoland.

Ook ziet het landschap er anders uit dan het in eerste instantie gepland was. "Waar is de geborgenheid? Waar is de liefde voor het landschap?", vraagt VNC-directeur Jaap Dirkmaat zich af.



"Er moeten hommels zoemen en bijtjes vliegen", vindt Dirkmaat. "Ik neem geen genoegen met een kale steppe. Dat zouden mensen die daar wonen ook niet moeten doen."


Jong

De provincie laat in een reactie weten dat een jonge provincie als Flevoland niet te vergelijken is met de rest van het land. De VNC zou daar in de rapportage niet genoeg rekening mee gehouden hebben.

De VNC wilde het rapport aan de provincie aanbieden, maar die weigert het in ontvangst te nemen. Dirkmaat ziet dit als een gemiste kans. Hij is van mening dat het rapport als breekijzer gebruikt had kunnen worden om meer geld van de overheid te verkrijgen.



Euh, en daar hebben ze onderzoek naar gedaan? Sjeez....


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-05-2010 9:24 by Dentz Profiel van Dentz

Dat moet nader onderzocht worden.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-05-2010 10:25 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2010 9:21 schreef MR. N het volgende:
Euh, en daar hebben ze onderzoek naar gedaan? Sjeez....


Tja, of je kan juist genieten van de woeste ongereptheid.
Dat die kerel verslonden wordt door zijn eigen hommels en bijtjes.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2010 10:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 18 mei 2010 9:24 schreef Dentz het volgende:
Dat moet nader onderzocht worden.


Een commissie zeg ik je! Nee, twee commissies! Één om de ander te controleren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2010 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Parlementair onderzoek, er moeten koppen rollen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2010 10:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

We moeten die jongen die zn duim in de dijk in Flevoland steekt ontslaan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 10:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 10:49 schreef ElitE het volgende:
We moeten die jongen die zn duim in de dijk in Flevoland steekt ontslaan!


Dat is al lang geleden gebeurt, vandaar dat we nu opgescheept zitten met de Oostvaardersplassen.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2010 10:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja dat is ook het enige mooie stukje Flevoland toch?

Of we moeten in de rest van Flevoland ook overal uitgehongerde dieren rondstrooien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2010 10:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zorgpersoneel overweegt massaal op te stappen
Leegloop in de zorg zet bejaarden in de kou. FOTO ANP/LEX VAN LIESHOUT

ROTTERDAM - Meer dan de helft van het personeel in de zorg denkt erover om een andere job te zoeken. Het grootste deel van hen is bang dat de kwaliteit de komende jaren stukken minder wordt. Ook te weinig geld en hoge werkdruk spelen mee in de onvrede op het werk.
Een en ander blijkt uit een landelijke zorgenquête onder vierduizend medewerkers in de zorg, die dinsdag wordt gepresenteerd. In het onderzoek door zorgverzekeraar Menzis krijgt vooral de politiek stevige onvoldoende. De voorgestelde bezuinigingen maken mensen bezorgd.

Door de vergrijzing van Nederland en de daardoor stijgende kosten van de zorg vreest driekwart van het zorgpersoneel dat het onverantwoord wordt om nog voor patiënten te zorgen. Verder geven zij aan dat veel van hun tijd gaat zitten in het uitvoeren van administratieve taken, waardoor te weinig tijd voor de zorg overblijft.

Winstbejag
Ook het winstbejag van de verzekeraars wordt door de zorgwerkers als boosdoener gezien. De verzekeraars zouden te weinig oog hebben voor de patiënten en alleen uit zijn op winst. Bestuursvoorzitter van Menzis, Roger van Boxtel, vindt de uitkomsten van de enquête 'zeer verontrustend'.

,,Medewerkers zijn tenslotte onmisbaar,'' zegt hij in De Telegraaf. De verwachting is dat over vijftien jaar ongeveer 400.000 zorgverleners extra nodig zijn. Dat zijn er nu 1,1 miljoen. ,,Het is essentieel dat mensen nu vooral werkzaam blijven in de zorg.'

Van Boxtel pleit ervoor dat werkgevers, personeel en verzekeraars gezamenlijk de problemen aan pakken. Het terugdringen van administratieve taken is er daar één van. Maar ook het aantrekken van nieuw personeel heeft prioriteit. Van Boxtel stelt daarom een stichting voor voor die voor meer slagkracht moet zorgen. Die stichting zou er voor het einde van het jaar moeten zijn. (DVHD)


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 10:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 10:52 schreef ElitE het volgende:
Nouja dat is ook het enige mooie stukje Flevoland toch?

Of we moeten in de rest van Flevoland ook overal uitgehongerde dieren rondstrooien.


Meest onzinnige stukje Flevoland.... Natuur, ja hoor, jammer dat het niet op tijd drooggelegd was, dan had men de zeldzame plantjes niet gezien en was het nu bruikbare bouwgrond.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2010 11:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja een beetje natuur kunnen we in Nederland wel gebruiken hoor. Ik heb geen problemen met een extra eiland in de Noordzee natuurlijk sloop je wel wat zeeleven onder dat eiland maar kustlijn is meestal veel belangrijker voor natuur, als we daar nog de nodige kustlijn bij kunnen maken als goede paaigrond kunnen we de visstand wat veiliger stellen. Voor de rest kan je het vol gooien met havens en andere industrie die we liever niet te dicht bij woongebieden hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-05-2010 11:08 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 mei 2010 1:17 schreef XXL het volgende:
Eva: Hoe vind je mijn nieuwe truitje, bram?
Bram: IK ZIE JE BORSTEN!


:')


lol! Altijd gedacht dat Bram van de heren was, pakt ie potver net die!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-05-2010 11:26 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ik dacht eigenlijk meer dat ie van de jongetjes was.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2010 11:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nouja ook wel weer een chick om een uitzondering voor te maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2010 11:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 mei 2010 10:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zorgpersoneel overweegt massaal op te stappen
Leegloop in de zorg zet bejaarden in de kou. FOTO ANP/LEX VAN LIESHOUT

ROTTERDAM - Meer dan de helft van het personeel in de zorg denkt erover om een andere job te zoeken. Het grootste deel van hen is bang dat de kwaliteit de komende jaren stukken minder wordt. Ook te weinig geld en hoge werkdruk spelen mee in de onvrede op het werk.
Een en ander blijkt uit een landelijke zorgenquête onder vierduizend medewerkers in de zorg, die dinsdag wordt gepresenteerd. In het onderzoek door zorgverzekeraar Menzis krijgt vooral de politiek stevige onvoldoende. De voorgestelde bezuinigingen maken mensen bezorgd.

Door de vergrijzing van Nederland en de daardoor stijgende kosten van de zorg vreest driekwart van het zorgpersoneel dat het onverantwoord wordt om nog voor patiënten te zorgen. Verder geven zij aan dat veel van hun tijd gaat zitten in het uitvoeren van administratieve taken, waardoor te weinig tijd voor de zorg overblijft.

Winstbejag
Ook het winstbejag van de verzekeraars wordt door de zorgwerkers als boosdoener gezien. De verzekeraars zouden te weinig oog hebben voor de patiënten en alleen uit zijn op winst. Bestuursvoorzitter van Menzis, Roger van Boxtel, vindt de uitkomsten van de enquête 'zeer verontrustend'.

,,Medewerkers zijn tenslotte onmisbaar,'' zegt hij in De Telegraaf. De verwachting is dat over vijftien jaar ongeveer 400.000 zorgverleners extra nodig zijn. Dat zijn er nu 1,1 miljoen. ,,Het is essentieel dat mensen nu vooral werkzaam blijven in de zorg.'

Van Boxtel pleit ervoor dat werkgevers, personeel en verzekeraars gezamenlijk de problemen aan pakken. Het terugdringen van administratieve taken is er daar één van. Maar ook het aantrekken van nieuw personeel heeft prioriteit. Van Boxtel stelt daarom een stichting voor voor die voor meer slagkracht moet zorgen. Die stichting zou er voor het einde van het jaar moeten zijn. (DVHD)
Wel logisch. Ben er zelf ook mee bezig om gedeeltelijk op te stappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2010 11:57 by XXL Profiel van XXL

In alle bedrijven buiten de zorg waar ik heb gewerkt is ook altijd minstens de helft van de mensen aan het klagen en zoekt ander werk.

Zorgwekkend. Misschien gaat nederland wel massaal slecht om met personeel en verdienen we met zijn allen te weinig en werken onder werkdruk.

Edit: Noem het toeval of niet maar mijn werkgevers waren ook altijd uit op winst.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-05-2010 11:59]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 11:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 11:57 schreef XXL het volgende:
In alle bedrijven buiten de zorg waar ik heb gewerkt is ook altijd minstens de helft van de mensen aan het klagen en zoekt ander werk.

Zorgwekkend. Misschien gaat nederland wel massaal slecht om met personeel en verdienen we met zijn allen te weinig en werken onder werkdruk.


Hehehe, "Zorgwekkend".

Maar het is inderdaad wel een probleem ja.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2010 12:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 18 mei 2010 11:59 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, "Zorgwekkend".




Die was me niet eens opgevallen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2010 12:01 by bastianus Profiel van bastianus

Of we zijn verwend natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2010 12:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nekshot.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 12:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 12:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nekshot.

Praat Nederlands or die!


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2010 12:06 by XXL Profiel van XXL

Koffie


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2010 12:11 by XXL Profiel van XXL

Duo vast voor neerknuppelen bejaarde
Uitgegeven: 18 mei 2010 11:09

AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagochtend twee jongens uit Cuijk opgepakt voor de zware mishandeling van een 71-jarige plaatsgenoot.

De man werd in de nacht van 7 mei door overvallers zwaar mishandeld en beroofd.

De Brabantse politie vond het bejaarde slachtoffer met meerdere breuken in zijn gezicht langs de Beersebaan. Naast hem lag een knuppel. De politie verspreidde onder meer flyers om de daders te vinden.

Door het onderzoek konden dinsdag twee mannen van 18 en 19 jaar worden opgepakt. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit.
© Novum



Kan iemand die rakkers met een moeilijke jeugd even uitnodigen voor een opvoedkundig gesprek?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-05-2010 12:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van de mensen die ik ken vinden het allemaal behoorlijk kut geregeld in de zorg. Nu vind iedereen dat wel maar volgens mij is het ook wel redelijk zwaar werk. Aan de ene kant is het goed om verbetering te zien. Aan de andere kant kun je niet alles in leven houden. Het is altijd een bodemloze put.
Ik weet eigenlijk zelf niet zo goed hoe ik er tegenaan moet kijken maar ik vraag me ook goed af of het wel een verrijking van de samenleving is.
Een goed begin is een acceptatie van hulp bij zelfdoding voor de oudere niet terminaal zieken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 18-05-2010 12:12 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen