IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : za 27 maart 2010 || Halve finale Metal Battle: Bring on the Bloodshed, The Saucy Jacky Postcard, Rule of Reason & For Blood and Vengeance (met Faces of Cain tijdens juryberaad) || Walhalla, Deventer Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-03-2010 14:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Elk jaar vindt er door heel Nederland de metal Battle plaats! In elke provincie strijden 4 bands met elkaar om via de halve finale door te gaan naar de hele finale, om zo de Metal Battle 2010 te winnen!

De derde halve finale wordt in Walhalla, Deventer afgehandeld. Hierbij zullen de volgende 4 bands om een felbegeerde plek in de finale op 16 april in Atak Enschede, spelen.

Bring on the Bloodshed (N. Holland) http://www.myspace.com/bringonthebloodshedhc
The Saucy Jacky Postcard (Gelderland) http://www.myspace.com/thesaucyjackypostcard
Rule of Reason (Drenthe) http://www.myspace.com/25cigarettes
For Blood And Vengeance (Flevoland) http://www.myspace.com/forbloodandvengeance

De speelvolgorde van bovenstaande bands is nog onbepaald. Maar, we weten al wel dat Faces of Cain tijdens het juryberaad voor het nodige vermaak zal zorgen! http://www.myspace.com/facesofcain

http://walhalla-deventer.nl/e107_plugins/calendar_menu/event.php?1269644400.event.159

De boel gaat om 20:00 open! Entree is 4 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2010 0:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-03-2010 2:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Slopen bij Bring on the Bloodshed.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-03-2010 2:22 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Bring it on


Por Vida


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-03-2010 2:23 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Lekkere 'tak' trouwens Count


Por Vida


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 9:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wel even gedag zeggen dan, hè!

Bij ons (FoC) gaan jullie denk ik toch niet slopen zoals bij BotB, dus de tijd hebben jullie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-03-2010 9:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 15 March 2010 9:35 schreef ZelThoR het volgende:
Wel even gedag zeggen dan, hè!

Bij ons (FoC) gaan jullie denk ik toch niet slopen zoals bij BotB, dus de tijd hebben jullie


Doen we een biertje
En slopen doen we ook op aanvraag he


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 10:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Slopen op aanvraag? We zullen zien Misschien wil BotB jullie wel inzetten als ze niet winnen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 15-03-2010 12:19 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Bring on the sloophamer


Por Vida


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-03-2010 0:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

For Blood and Vengeance ((hard)core) is de winnaar van Flevoland!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 16-03-2010 10:14 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Pff, ik heb nu al geen zin meer om me door twee hardcorebands heen te moeten sleuren.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-03-2010 12:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 16 March 2010 10:14 schreef Hades het volgende:
Pff, ik heb nu al geen zin meer om me door twee hardcorebands heen te moeten sleuren.


Pff ik ook niet, wat een verschrikkelijke opgave


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-03-2010 13:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Dat For Blood and Vengeance klinkt wel mokerbruut. Fijn die bands op de scheidlijn van hardcore en metal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-03-2010 13:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik moet nog ff luisteren. Zit op m'n werk, deze pc's lopen nog op kolen/stookolie.

Waarschijnlijk komen we met een mannetje of 10 á 15 buurten


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-03-2010 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb het niet heel diepgaand geluisterd, ga het toch wel zien en ik ben niet genoeg thuis in de stijl om er veel zinnige dingen over te zeggen. Voor nu is het het belangrijkst dat het bruut klinkt, dan is de kans dik dat dat live ook goedkomt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-03-2010 14:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Precies, als het live maar knalt!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 16-03-2010 14:28 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

BOTB klinkt imho even een tikkie bruter als FBAV.


Por Vida


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 16-03-2010 19:53 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Op 16 March 2010 10:14 schreef Hades het volgende:
Pff, ik heb nu al geen zin meer om me door twee hardcorebands heen te moeten sleuren.


Geen zorgen over deze band, want ik heb FBAV afgelopen zaterdag in De Underground te Lelystad gezien. Als er íets moet zijn waar ik absoluut niet van houd, is het metalcore/hardcore. Maar wat deze band betreft, is het toch wel anders. Laat je niet afschrikken door de uitgebrachte opnames die je op hun MySpace-profiel kunt beluisteren, alsmede door het feit dat deze band zich met de stempel metal/hardcore laat bedrukken.

Zaterdag speelden ze echt ongelooflijk strak. Ik werd daarnaast overigens gelijk al getrokken door het heerlijke dieselmotorgeluid dat uit hun speakers knalden tijdens de soundcheck (gitaren in B-stemming). Tijdens het spelen dacht ik eerst van "mwah, niks bijzonders, wéér zo'n hardcoreband". Maar toen kreeg ik opeens een klap in mijn gezicht van de extreme beukstukken die ze erin gooiden, echt keihard gewoon!!! Ook een pluspunt is de drummert, met zijn (positief bedoeld!) irritante tegenritmes. Daarnaast hebben ze (ondanks de 'casual'kleding, petjes en korte koppies) ook een zeer agressieve podiumact. Ik kon mijn hoofd in ieder geval na een klein tijdje kijken niet meer stilhouden, hehe.

Enige minpunt dat ik blijf houden, is de rappende zanger, van mijn hoeft dit gewoon niet, maar dat zal wel aan mijn smaak liggen.

In ieder geval... Laat je verrassen door deze band en krijg kippenvel van het strakke samenspel en de ultraharde, extreme beukstukken!


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2010 19:55 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En voor het geval de bands kut zijn is het bier in Walhalla lekker goedkoop.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-03-2010 20:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Da's altijd prima


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-03-2010 15:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*kick*

Zaterdag al weer Mooie breed geörienteerde* avond!

*maar dan binnen metal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-03-2010 20:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 March 2010 19:55 schreef XXL het volgende:
En voor het geval de bands kut zijn is het bier in Walhalla lekker goedkoop.

Hahaha, in het kader van deze opmerking heeft onze drummer de volgende slogan bedacht voor dit optreden.

Faces of Cain Saturday 27th of March at Walhalla, Deventer - "We heard the beer was cheap!"



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Skwalto
Usericon van Skwalto
Posted 26-03-2010 19:56 by Skwalto Wijzig reactieProfiel van SkwaltoQuote dit berichthttp://www.mirdyn.com

Aanwezig, zoweiso voor het bier



Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 26-03-2010 20:10 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 24 March 2010 20:19 schreef ZelThoR het volgende:
Hahaha, in het kader van deze opmerking heeft onze drummer de volgende slogan bedacht voor dit optreden.

Faces of Cain Saturday 27th of March at Walhalla, Deventer - "We heard the beer was cheap!"


En tegen de tijd dat jullie mogen spelen is Michiel vast weer lam


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 20:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Michiel is nog te jong om bier te mogen drinken, toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 27-03-2010 11:45 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

Rule of Reason speelt niet i.v.m. lichamelijke klachten van de zanger.

Solidary Trust, de band die derde werd bij de Drentse voorronde, vervangt Rule of Reason. Icons of Brutality, die tweede werd in Drenthe, kon helaas niet als waardige vervanger optreden.



the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 27-03-2010 12:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 27 March 2010 11:45 schreef Jeunis het volgende:
Rule of Reason speelt niet i.v.m. lichamelijke klachten van de zanger.

Solidary Trust, de band die derde werd bij de Drentse voorronde, vervangt Rule of Reason. Icons of Brutality, die tweede werd in Drenthe, kon helaas niet als waardige vervanger optreden.

Idd jammer dat Icons niet kunnen maar goed dat ST wel kan spelen! En iig Drente kan vertegenwoordigen vanavond. Succes heren!


see you at occultfest!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen