IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Frontpage update Vorige pagina | Volgende pagina
De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 20:17 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ja, waar hebben we het over. De frontpage. Als ik die zie, ben ik geïrriteerd, want dan heb ik ergens verkeerd op geklikt.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 09-08-2016 20:18]


VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 20:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 19:23 schreef OZZWorks het volgende:
Jij en WMP hebben het over 3/4 keer een vraag stellen, ik maak alleen even duidelijk dat het maar twee keer was, lijkt mij niks bijdehands aan.




Quote van de week dit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-08-2016 20:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 19:32 schreef Mark het volgende:
Maar goed, een hele pagina verder, wat is nou de status van de nieuwe frontpage dan?


Waarom is dit zo belangrijk voor je? Graag even verantwoording afleggen tegenover Ozzworks.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 20:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 20:40 schreef faalhaas het volgende:
Waarom is dit zo belangrijk voor je? Graag even verantwoording afleggen tegenover Ozzworks.


aan

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-08-2016 20:56]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2016 20:57 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 augustus 2016 20:31 schreef Onweerwolf het volgende:


Quote van de week dit.

via Imgflip Meme Generator


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 20:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 20:57 schreef Fusion het volgende:
via Imgflip Meme Generator


Ben je weer loops, gristenhondje?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2016 21:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 21:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 21:03 schreef Fusion het volgende:



Je bent je eigengemaakte 'meme' van zonet aan het imiteren?

Dealer met vakantie?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-08-2016 21:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-08-2016 21:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

En toen hielden Onweerwolf en Fusion weer even op!

De vraag van faalhaas is overigens volkomen legitiem. Destijds leek het er inderdaad op dat we live konden gaan met de nieuwe frontpage, maar toen zijn er weer een aantal technische dingen in de weg gaan zitten. Wat dat betreft zit het steeds net tegen.

Dat gezegd hebbende, het ziet er naar uit dat die site er toch echt aan zit te komen. De problemen met het overzetten van de database lijken verholpen te zijn en de meest recente artikelen gemigreerd. Ik durf geen releasedatum te noemen, want die hebben we inderdaad steeds gemist.

Ga er van uit dat we zo snel mogelijk live gaan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-08-2016 22:27 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ok thanx voor de update.

Weet je toevallig ook of site en forum een responsive design krijgen, oftewel mobielvriendelijker worden gemaakt?


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-08-2016 22:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 22:27 schreef faalhaas het volgende:
Ok thanx voor de update.

Weet je toevallig ook of site en forum een responsive design krijgen, oftewel mobielvriendelijker worden gemaakt?


De site wordt volledig mobiel responsief. Ziet er in de testsite al mooi uit. Forum komt wellicht daarna nog, maar dat hangt een beetje van de financiën af. Het heeft niet de hoogste prioriteit, maar zou toch mooi uniform zijn.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 23:15 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Wat is er niet mobielvriendelijk aan dan?




VIESPEUK!!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-08-2016 23:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 22:46 schreef iPim het volgende:
De site wordt volledig mobiel responsief. Ziet er in de testsite al mooi uit. Forum komt wellicht daarna nog, maar dat hangt een beetje van de financiën af. Het heeft niet de hoogste prioriteit, maar zou toch mooi uniform zijn.


Voor het forum zou ik wel willen helpen met het front end werk.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-08-2016 23:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 23:15 schreef De Vieze Man het volgende:
Wat is er niet mobielvriendelijk aan dan?




Piepkleine knopjes. Ongewild op de frontpage komen enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-08-2016 23:35]


... hoe de hazen lopen ...


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 23:37 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Die maak ik groter, door op m'n telefoon... Nou, dat.

Ik heb veel meer last bij "moderne" mobiele pagina's. Maar dat kan aan mij liggen, hehe.

edit. swaar

Maar dat heb ik dus met meer... Nou, dat.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 09-08-2016 23:38]


VIESPEUK!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2016 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 augustus 2016 23:33 schreef faalhaas het volgende:
Piepkleine knopjes.
maar honderd keer beter dan veel andere sites waar je overprikkeld raakt en alsnog naar de verkeerde knoppen geleid wordt. Of van die trage laad en verspring websites(zoals fok).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 09-08-2016 23:39 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Juistem.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2016 23:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het forum prima zoals het is met uitzondering van deze



volstrekt onbegrijpelijke kut icoontjes.

De fp lees ik net als andere mensen maar 2,3 keer per jaar dus hoe die er uit ziet boeit niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-08-2016 23:48 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 23:37 schreef ElitE het volgende:
maar honderd keer beter dan veel andere sites waar je overprikkeld raakt en alsnog naar de verkeerde knoppen geleid wordt. Of van die trage laad en verspring websites(zoals fok).


Dat is idd ook vet irritant. Maar het feit dat sommige sites nog slechter zijn neemt niet weg dat er nog een slag te maken valt.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2016 23:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja maar zie je ook de historische waarde van deze site.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-08-2016 0:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 23:58 schreef ElitE het volgende:
Ja maar zie je ook de historische waarde van deze site.


Ja tuurlijk. De kneuterigheid is haast een stukje folklore aan het worden. Iets in mij zegt dat we dat moeten koesteren. Maar mocht er besloten worden de boel aan te pakken dan wil ik best helpen. Mijn idee is dan ook om in dat geval zoveel mogelijk elementen te behouden, zodat de look en feel toch ongeveer hetzelfde blijft.

Maargoed is ook iets dat we eerst kunnen polsen onder de gebruikers of ze daar wat voor voelen.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2016 0:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar dan niet met een poll maar een lijstje!

Overigens is het misschien goed om eerst contact op te nemen met Unesco.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2016 0:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2016 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:
De fp lees ik net als andere mensen maar 2,3 keer per jaar dus hoe die er uit ziet boeit niet.


Wat moet jij zo vaak op de FP, Mafkees?

Dingen over metal lezen doe wel gewoon hier .


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 30-09-2016 14:13 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Het nieuwe Zware Metalen!

Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is Zware Metalen 2.0 gearriveerd. Op woensdag 7 September zijn we met onze nieuwe site de lucht in gegaan. Het heeft lang geduurd voor we zover waren, te lang eigenlijk, maar wij denken dat deze nieuwe website de moeite van het wachten meer dan waard was!

Natuurlijk gaan we met enige weemoed afscheid nemen van de oude website, het geesteskind van Paul Hildebrand die alles hier zelf ontwikkeld heeft en Zware Metalen maakte tot wat het nu is. Als stichting hebben wij in de afgelopen jaren een hoop van de taken van Paul over mogen nemen, maar als stichter en webmaster is hij toch een belangrijke rol blijven vervullen in het geheel. Alle nieuwe technologische ontwikkelingen in de afgelopen tijd maakte echter dat de huidige site nog maar net mee kon en in steeds meer opzichten niet meer aan de wensen van gebruikers kon voldoen. Daarom nu een rigoureuze overstap naar een volledig nieuwe website. Dat vergt veel aanpassing, nog veel meer als eerst gedacht werd, en daarom heeft het allemaal veel langer geduurd dan in eerste instantie de bedoeling was.

De nieuwe website brengt voor de redactie veel voordelen mee, maar ook veel veranderingen en we vragen dan ook nu alvast om enig begrip als in den beginne nog sprake is van een wat minder soepel lopende organisatie. We zijn er van overtuigd dat het allemaal mooier, beter, en sneller wordt, maar de omschakeling gaat ook voor de redactie tijd en moeite vergen. Helaas is het wel zo dat we het forum nog even in de oude opzet moeten laten draaien, maar achter de schermen wordt hard gewerkt om ook dit onderdeel van de website ingrijpend te vernieuwen.

Met dank aan alle medewerkers, oud medewerkers en gebruikers van ZwareMetalen.com en de stichting Zware Metalen voor tijd, inbreng en vertrouwen eindigen wij deze aankondiging. Wij hopen veel oude maar ook nieuwe gebruikers te mogen ontmoeten op onze vernieuwde website.

Geschreven door Pim Kastelein





[Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 05-10-2016 16:01]


...niets is wat het lijkt...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen