IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haren, kapsels, haar, kapper en nog meer topic Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-03-2010 14:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:19 schreef Silence het volgende:
Dat is een ding dat zeker is, en ik wil het ook blond houden. En liever ook geen pony, of ponny. Ik houd niet van ponny's, of pony's in de wei, dus hoef ik ook geen pony, of ponny op mijn hoofd.


Is duidelijk, honneponny.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:23 schreef De Ulk het volgende:
Is duidelijk, honneponny.

P.s. de halve finale nog gezien gisteren?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-03-2010 14:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:23 schreef De Ulk het volgende:
Is duidelijk, honneponny.
Gemeen hoor!


@ Schaep: bedankt voor je adviezen! Ik zal ze uitzoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-03-2010 14:24]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dit vind ik nu echt een leuke dame voor kort haar:

Mooi koppie hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2010 14:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:24 schreef Silence het volgende:
Gemeen hoor!


@ Schaep: bedankt voor je adviezen! Ik zal ze uitzoeken.




quote:
Op 20 March 2010 14:10 schreef bastianus het volgende:
Hoe weet Schaep dat ik kromme benen heb?


Neerlands Hoop man, jij weet die dingen toch wel!

Binnenkort ook maar weer eens naar de kapper.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-03-2010 14:29 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

mijn tante kan goed knippen dus ik liet het altijd door haar doen.

nu heb ik geen kapper meer nodig de eerst komende tijd want ik laat het weer groeien. ik be3gin grijs te worden maar dat vind ik niet zo erg. geen zin om te verven te veel moeite.,\\


ik haat gewone kappers eigenlijk best wel. van die kut vragen over wat werk je doet en of je nog op vakantie gaat


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-03-2010 14:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:28 schreef Schaep het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens naar de kapper.
Doe het in laagjes, Schaep.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@ BJ: Ga je nog op vakantie dit jaar trouwens?


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-03-2010 14:30]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-03-2010 14:31 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 20 March 2010 14:30 schreef bastianus het volgende:
@ BJ: Ga je nog op vakantie dit jaar trouwens?





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2010 14:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:29 schreef bokaj het volgende:
Doe het in laagjes, Schaep.


Al jaren.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-03-2010 14:36 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:29 schreef Black Jew het volgende:
ik haat gewone kappers eigenlijk best wel. van die kut vragen over wat werk je doet en of je nog op vakantie gaat

Oh ja, dat soort fijne gesprekken.

Vorig jaar ging ik eens met mijn huisgenootje naar een andere kapper. Zij werd al geknipt en 'mijn kapster zou zo komen'. Ik voelde de grond tillen en toen stond er een meisje van zo 'n 130 kg achter mij. Dat was schrikken. Die wilde ook vanalles weten. Meestal heb ik dan wel een stom lulverhaal paraat. Meestal woon ik dan in een dorpje bij mijn ouders (Baflo, Jipsingboermussel, Een) en werk ik bij de plaatselijke Kruidvat. Dat snappen ze tenminste, dat voorkomt irritant doorvragen over je werk of studie.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jipsingboermussel? Bestaat zoiets? Cool!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2010 14:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:36 schreef Ohneschwanz het volgende:
zo 'n 130 kg achter mij. Dat was schrikken.


Heeeeeey.

Nu ben ik gekwetst.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-03-2010 14:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 20 March 2010 14:36 schreef Ohneschwanz het volgende:
Oh ja, dat soort fijne gesprekken.

Vorig jaar ging ik eens met mijn huisgenootje naar een andere kapper. Zij werd al geknipt en 'mijn kapster zou zo komen'. Ik voelde de grond tillen en toen stond er een meisje van zo 'n 130 kg achter mij. Dat was schrikken. Die wilde ook vanalles weten. Meestal heb ik dan wel een stom lulverhaal paraat. Meestal woon ik dan in een dorpje bij mijn ouders (Baflo, Jipsingboermussel, Een) en werk ik bij de plaatselijke Kruidvat. Dat snappen ze tenminste, dat voorkomt irritant doorvragen over je werk of studie.


hahah damn maar het is wel goed afgelopen??

bedankt voor de tip over dat doorvragen, goud waard.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-03-2010 15:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zit erover te dubben alles eraf te halen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-03-2010 16:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:29 schreef Black Jew het volgende:

ik haat gewone kappers eigenlijk best wel. van die kut vragen over wat werk je doet en of je nog op vakantie gaat


Haha, ik wilde daar net iets over posten. Killing vind ik dat, ik vind dat serieus zo irritant dat ik altijd net iets te lang wacht met naar de kapper gaan. Ik trek dat simpelweg niet zo goed. Heb echt geen zin in achterlijke mokkels met vragen als "En wat studeer je dan?" - "En wat kun je daarmee worden?" - "En ga je nog wat leuks doen dit weekend?" - "En ga je nog op vakantie?". Houd gewoon je mond en zorg ervoor dat mijn kapsel de komende tijd succes heeft, want daar tel ik per slot van rekening geld voor neer.

Ik zeg altijd "Doe het maar zo kort dat ik er de komende weken niks meer aan hoef te doen nadat ik uit de douche kom, maar zorg er ook voor dat het er niet uit ziet als een legerkapseltje", dat werkt altijd wel. Bovendien zorgt dat ervoor dat ik niet zo vaak meer naar de kapper hoef, win-win situatie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2010 16:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

op die manier kan je het toch wel zelf met een tondeuze af?

belachelijk hoge prijzen altijd, niet voor niets dat ik lang haar heb.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-03-2010 16:46 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 16:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
"En wat kun je daarmee worden?"

Ja, die is het allerergste.


Verrassend triviaal


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2010 16:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sjonge jonge wat een gezellige mensen hier, doen jullie niks leuks of zo


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-03-2010 16:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 16:45 schreef ElitE het volgende:
op die manier kan je het toch wel zelf met een tondeuze af?


Dan wordt het juist een beetje het crew cut idee, en dat wil ik vermijden. Dan laat ik het liever doen door iemand die wél weet wat er allemaal gebeuren moet.

Alleen dat gepraat.. doodziek word je ervan. Dieptepunt was een gesprekje wat ik vorige zomer noodgedwongen moest aangaan.

"En ga je nog op vakantie?"
"Eh, ja, het plan is Hongarije"
"O, maar is daar dan geen oorlog, enzo?"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2010 17:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat enzo vooral!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-03-2010 18:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

lol

ik ben er dus niet alleen in. fun fact; veel mannelijke kappers zijn homo.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-03-2010 18:20 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik ben nu sinds een jaar tevreden met wat de kapper met met haar uitspookt, mede vooral omdat ik zelf geleerd heb hoe ik het goed kan stylen. Het stylen laat ik dus nooit over aan de kapper zelf, dan ga ik wel met nat haar naar huis en doe ik het zelf. Verder geef ik ze wel een beetje de vrijheid om te doen wat ze willen met een paar voor de hand liggende aanwijzingen (niet korter dan dat, een pony of een schuine bles, blabla) en ik ben er tot nu toe elke keer tevreden mee geweest.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-03-2010 18:21 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

wtf is een bles?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-03-2010 18:25 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Een schuine pony, excuzes-moi voor het vlaamsch taalgebruik


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen