IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metal Front Twente Vorige pagina | Volgende pagina
solitude within
Usericon van solitude within
Posted 24-03-2010 11:59 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 24 March 2010 9:49 schreef Hades het volgende:
Solitude Within en Silence: jullie hebben mail, en als het even kan zou ik er vandaag nog antwoord op willen hebben


en je hebt mail terug


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-03-2010 12:35 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 8:38 schreef MMayo het volgende:
Aan de ene kant werken die thema avonden vaak wel redelijk, maar aan de andere kant heb je de kans dat het te eenzijdig gaat zijn en je op sommige avonden haast geen publiek trekt. Het is en blijft een gok, maar als je de ruimte hebt is het natuurlijk harstikke mooi om uit te proberen. Het blijft moeilijk inschatten of iets wel of niet gaat lopen en is afhankelijk van zoveel verschillende dingen. Een samenwerking is denk ik wel een goed idee met een Atak of Metropool maar wellicht is er ook nog wat mogelijk in de vorm van Flatrock of een ander kleinschalig festivalletje in die omgeving?

Wellicht nog wat leuke prijsvragen (ZMfrontpage wil daar wel aan meewerken natuurlijk) of een prijsvraag in een stand zoals vorig jaar op Elsrock? Met gratis kaarten winnen voor degene die ter plekke de meeste leden binnen sleept ofzoiets? Gewoon een lekker ludieke actie opzetten zodat je naamsbekendheid krijgt.

Het moet wel goedkomen met MFT, kan me niet voorstellen dat er geen animo is voor dit soort initiatieven. Bedoel, genoeg metalminded lui in die regio en erbuiten. Maar succes!
Die prijsvragen is zo'n gek idee nog niet, ook heb ik dankzij jouw post weer tig andere ideetjes, van het weekend maar eventjes uitwerken!


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-03-2010 16:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

We zijn bezig een bandregister te maken, dus alle bands die het leuk lijkt een keer bij ons te spelen:

Mail je gegevens naar a-mft@hotmail.com
Je krijgt z.s.m. een antwoord terug, en we zullen zien of en wanneer er plek is voor jullie om een keer te komen spelen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 28-03-2010 16:26 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Alle bands of alleen metal/black metal bands?


Evil Dick


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2010 16:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 March 2010 16:25 schreef Silence het volgende:
We zijn bezig een bandregister te maken, dus alle bands die het leuk lijkt een keer bij ons te spelen:

Mail je gegevens naar a-mft@hotmail.com
Je krijgt z.s.m. een antwoord terug, en we zullen zien of en wanneer er plek is voor jullie om een keer te komen spelen.


Maak daar anders even een nieuw topic voor aan, iets als Metal Front Twente zoekt bands ofzo.

quote:
Op 24 March 2010 12:35 schreef Silence het volgende:
Die prijsvragen is zo'n gek idee nog niet, ook heb ik dankzij jouw post weer tig andere ideetjes, van het weekend maar eventjes uitwerken!


Ben benieuwd


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-03-2010 16:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 March 2010 16:28 schreef MMayo het volgende:
Maak daar anders even een nieuw topic voor aan, iets als Metal Front Twente zoekt bands ofzo.
Wilde ik doen, maar Illusione gooit altijd mijn topics dicht

Maar heb nu je toestemming! Dus dat ga ik zo maar even doen dan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-03-2010 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 March 2010 16:29 schreef Silence het volgende:
Wilde ik doen, maar Illusione gooit altijd mijn topics dicht

Maar heb nu je toestemming! Dus dat ga ik zo maar even doen dan.


Lol, ben geen modje he maar lijkt mij dat dit wel gewoon mag toch? Oproepjes zijn toch toegestaan?


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-03-2010 20:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hallo lezers,

Voor de mensen die bekend zijn met onze organisatie even een berichtje. Door verschillende vormen van miscommunicatie en handelingen binnen de organisatie moeten we afscheid nemen van ons bestuurslid Anton. Veel bands zullen via hem contact hebben gehad, voorlopig kan dit doorgestuurd worden naar a-mft@hotmail.com of de algemene metalfronttwente mail.

Ondanks een vervelend eind van onze samenwerking willen we Anton toch bedanken voor alle energie die hij in MFT heeft gestopt de afgelopen jaren: het ga je goed.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2010 20:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Andere mening dan de rest van het bestuur en er uit gekickt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-03-2010 20:34 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 29 March 2010 20:23 schreef Silence het volgende:
Hallo lezers,

Voor de mensen die bekend zijn met onze organisatie even een berichtje. Door verschillende vormen van miscommunicatie en handelingen binnen de organisatie moeten we afscheid nemen van ons bestuurslid Anton. Veel bands zullen via hem contact hebben gehad, voorlopig kan dit doorgestuurd worden naar a-mft@hotmail.com of de algemene metalfronttwente mail.

Ondanks een vervelend eind van onze samenwerking willen we Anton toch bedanken voor alle energie die hij in MFT heeft gestopt de afgelopen jaren: het ga je goed.
Bijzonder, ik had juist het idee dat Anton juist een van de grootste drijvende krachten achter de vereniging was.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2010 20:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vervelend voor MFT, vervelend voor Anton.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2010 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misschien handig om dit soort zaken gewoon binnen de vereniging te houden ipv op een openbaar forum? Komt imho beetje amateuristisch over zo ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2010 20:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 March 2010 20:44 schreef Jenje het volgende:
Misschien handig om dit soort zaken gewoon binnen de vereniging te houden ipv op een openbaar forum? Komt imho beetje amateuristisch over zo ..


Betrokken mensen zijn ingelicht, en ik vind het een net bericht. Beter dan over vermeende achtergehouden promo's bakkeleien op een forum in ieder geval.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2010 20:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 20:44 schreef Jenje het volgende:
Misschien handig om dit soort zaken gewoon binnen de vereniging te houden ipv op een openbaar forum? Komt imho beetje amateuristisch over zo ..


Niks mis met Silence haar bericht, kan prima in het topic over MFT. Veel (band)lui posten en lezen ook hier en zijn zodoende ook op de hoogte over de veranderingen en weten waar ze terecht kunnen. Niks raars aan, niks amateuristisch aan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2010 20:52]


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-03-2010 20:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Heb er inderdaad bewust voor gekozen. Anton post hier ook het forum, en zal naar mijn inzien ook akkoord gaan met het bericht. Ik wil dit graag posten voor dat bepaalde roddels een eigen leven gaan leiden, en daarbij zijn alle leden/bekende al doormiddel van een e-mail op de hoogt gebracht.

Daarom de ingekorte versie even hier op het forum, voor de lezers en betrokkene die we nog niet bereikt hadden.

@XXL: Zo zou je het kunnen zien, zat helaas wat meer achter.
@Hades: Anton was inderdaad een drijvende kracht, maar dit mag niet ten koste van andere dingen gaan. Hoe dan ook: we zullen hem nog missen in het bestuur. Maar we komen er hoe dan ook wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-03-2010 20:56]


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 29-03-2010 20:56 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 29 March 2010 20:44 schreef Jenje het volgende:
Misschien handig om dit soort zaken gewoon binnen de vereniging te houden ipv op een openbaar forum? Komt imho beetje amateuristisch over zo ..


dit forum bevat wel vaker allerlei amateuristisch geroddel... dus...?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2010 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is ook weer een punt ..


solitude within
Usericon van solitude within
Posted 29-03-2010 21:09 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

Het berichtje van Silence is inderdaad door mij
goedgekeurd.
Ik vind het ook zeer spijtig dat dit nodig was/is.

Ik wens de MFT ook al het beste toe maar ik heb inderdaad per direct mijn functie neergelegd en ook mijn lidmaatschap.

Misschien zijn er in de toekomst naar wat bestuurs wisselingen weer dingen mogelijk maar nu richt ik mij voor 100% op mijn vrouw en pas geboren zoon
QUINTEN.

Ik zal blijven posten hier en verwacht/hoop eind dit jaar of begin volgend jaar weer actief met organiseren kan zijn met een nieuw open air festival.

Ga dit festival niet in dit topic noemen want bepaalde dingen behoren gescheiden te blijven.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2010 21:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 21:09 schreef solitude within het volgende:
pas geboren zoon
QUINTEN.



Proficiat


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2010 21:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ja, Anton, nog gefeliciteerd met de geboorte!


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 19:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2010 20:23 schreef Silence het volgende:
.


email gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 21-04-2010 19:58]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-04-2010 20:01 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ligt Nijverdal niet in Salland?


herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 20:02 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nope... net niet....


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-04-2010 20:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 19:56 schreef herrie het volgende:
email gevonden
Mail terug.


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-05-2010 22:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Informatie over de reservingen de komende tijd, voor onder andere Herriefest:

Slechts 100 kaarten beschikbaar, dus reserveren wordt sterk aanbevolen!

Reserveringen kunnen gemaakt worden bij a-mft@hotmail.com, gelieve je voor + achternaam door te geven (ook van de personen die je meeneemt).

Je wordt op een lijst gezet, en betaald dan de vvk prijs aan de deur. Dit omdat ons online betaalsysteem momenteel nog niet correct werkt.

Belangrijk!
Degene die al gereserveerd hebben via de secretaris mail, neem zo snel mogelijk met mij op. Deze mail is niet meer in handen van MFT, en de reserveringen dienen omgezet te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-05-2010 22:26]


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen