IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "All right Mr. De Mille, I'm ready for my close-up," [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-05-2010 3:22 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 11 mei 2010 3:20 schreef Schaep het volgende:
Wat vind jij de beste anime-films?
Ik heb geen flauw idee, ik kijk niet zoveel anime. Als jij nog aanraders weet dan hoor ik het graag. Liever films dan series en actie ben ik ook niet zo dol op.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2010 3:27 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 mei 2010 3:22 schreef Helvete het volgende:
Ik heb geen flauw idee, ik kijk niet zoveel anime. Als jij nog aanraders weet dan hoor ik het graag. Liever films dan series en actie ben ik ook niet zo dol op.


Zelf ken ik ook vrij weinig anime, vandaar mijn vraag.

Favorieten zijn denk ik wel Princess Mononoke, Grave of the Fireflies en Vampire Hunter D: Bloodlust, maar het is vrij waarschijnlijk dat jij die alle drie al hebt gezien. Blood: The Last Vampire vind ik trouwens wat betreft stijl wel erg gaaf, maar verder niet bijzonder.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-05-2010 3:33 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 11 mei 2010 3:27 schreef Schaep het volgende:
Zelf ken ik ook vrij weinig anime, vandaar mijn vraag.

Favorieten zijn denk ik wel Princess Mononoke, Grave of the Fireflies en Vampire Hunter D: Bloodlust, maar het is vrij waarschijnlijk dat jij die alle drie al hebt gezien. Blood: The Last Vampire vind ik trouwens wat betreft stijl wel erg gaaf, maar verder niet bijzonder.
Princess Mononoke wilde ik eigenlijk vanavond gaan kijken, maar dat is er toch niet van gekomen helaas. Wel heb ik laatst My Neighbor Totoro en Howl's Moving Castle van dezelfde regisseur gekeken, die bevielen me wel. Grave of the Fireflies was ook mooi inderdaad. Vampire Hunter D: Bloodlust heb ik ook gezien, maar daar kon ik toch wat minder mee. Verder ken ik Ghost in the Shell, is me toch iets te veel sci-fi.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2010 3:36 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 mei 2010 3:33 schreef Helvete het volgende:
Princess Mononoke wilde ik eigenlijk vanavond gaan kijken, maar dat is er toch niet van gekomen helaas. Wel heb ik laatst My Neighbor Totoro en Howl's Moving Castle van dezelfde regisseur gekeken, die bevielen me wel. Grave of the Fireflies was ook mooi inderdaad. Vampire Hunter D: Bloodlust heb ik ook gezien, maar daar kon ik toch wat minder mee. Verder ken ik Ghost in the Shell, is me toch iets te veel sci-fi.


My Neighbor Totoro moet ik nog zien, Howl's Moving Castle staat hier wel in de kast! Ghost in the Shell vind ik zelf wel erg gaaf, vooral het eerste deel. Akira vind je wellicht ook wat te sci-fi, maar dat is toch ook wel een aanrader.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-05-2010 3:39 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 11 mei 2010 3:36 schreef Schaep het volgende:
My Neighbor Totoro moet ik nog zien, Howl's Moving Castle staat hier wel in de kast! Ghost in the Shell vind ik zelf wel erg gaaf, vooral het eerste deel. Akira vind je wellicht ook wat te sci-fi, maar dat is toch ook wel een aanrader.
Ik zal Akira eens proberen, heb er wel vaker van gehoord. Verder schiet Angel's Egg me te binnen, dat vond ik ook een mooie, wel erg donkere, animefilm.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2010 3:45 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 mei 2010 3:39 schreef Helvete het volgende:
Ik zal Akira eens proberen, heb er wel vaker van gehoord. Verder schiet Angel's Egg me te binnen, dat vond ik ook een mooie, wel erg donkere, animefilm.


Zeker eens doen!

Ik zal Angel's Egg eens opzoeken!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-05-2010 3:46 by Helvete Profiel van Helvete



Silence
Usericon van Silence
Posted 11-05-2010 7:59 by Silence Profiel van Silence

Howl's Moving Castle, waar ken ik die toch van? Ik heb me er de hele nacht suf over gepiekerd. Maar ik weet het niet.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-05-2010 15:06 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Alice In Wonderland. De tweede Tim Burton film op rij die mij compleet onberoerd liet. Ondiepe karakters (vertolkt door alweer hetzelfde clubje acteurs), lelijke CGI en het gevoel dat ik dit al eerder en beter had gezien. Voer voor verstokte Tim Burton fans... ik zou graag iets nieuws zien.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2010 15:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Kick-Ass.

En ook nog Crazy Heart. Nice!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 11-05-2010 22:16 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

Observe And Report, was wel vermakelijk .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-05-2010 22:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 mei 2010 15:36 schreef NecRobert het volgende:
Kick-Ass.

En ook nog Crazy Heart. Nice!


Beide erg goed ja.


Boeiender


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 11-05-2010 23:06 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

I love Dries - Waar Tarantino keihard op zijn bek mee gaat weet Tom Six pure onversneden grindhouse te maken met een prachtige rol van Dries Roelvink. Ik heb me suf gelachen om dit stukje kleinkunst.


Evil Dick


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-05-2010 23:12 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 11 mei 2010 7:59 schreef Silence het volgende:
Howl's Moving Castle, waar ken ik die toch van? Ik heb me er de hele nacht suf over gepiekerd. Maar ik weet het niet.


Dat is 1 van de "bekende" Studio Ghibli films.

Ghibli films heerschen zowiezo de pan uit. Howl's Moving Castle, Laputa, My Neighbor Totoro, Porco Rosso, etc, etc. Ik heb volgens mij nog geen Ghibli film gezien die *niet* goed is. Alhoewel ik paar die me niet aanspraken nooit gekocht heb natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-05-2010 23:12]



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-05-2010 4:29 by Helvete Profiel van Helvete

Princess Mononoke





Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2010 4:34 by Schaep Profiel van Schaep

Goed bezig!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-05-2010 4:42 by Helvete Profiel van Helvete

Zeker.


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-05-2010 4:59 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 11 mei 2010 15:06 schreef Mortis Rex het volgende:
Alice In Wonderland. De tweede Tim Burton film op rij die mij compleet onberoerd liet. Ondiepe karakters (vertolkt door alweer hetzelfde clubje acteurs), lelijke CGI en het gevoel dat ik dit al eerder en beter had gezien. Voer voor verstokte Tim Burton fans... ik zou graag iets nieuws zien.


dan zal ik wel verstokt zijn....

heb je m in de bios gezien of gewoon thuis? ik heb m in 3d gezien, en ik vond het een erg leuke film. en even een wilde gok dat de andere sweeney todd was, die vond ik echt geweldig. Maar je moet er wel maar net van houden, kan wel begrijpen dat sommige mensen er niks aan vinden.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-05-2010 5:01 by watery black Profiel van watery black

oh, en vanavond gaan we valley girl kijken :D

http://www.imdb.com/title/tt0086525/

lijkt me een hele leuke film, en mister cage is zowiezo gewoon geweldig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2010 5:03 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben niet zo dol op Nicolas, behalve in Wild at Heart (Leaving Las Vegas moet ik nog eens volledig zien, maar die zag er ook veelbelovend uit).

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-05-2010 5:03]


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-05-2010 5:14 by watery black Profiel van watery black

leaving las vegas is een hele goeie.

hij heeft veel goeie films hoor. gone in 60 seconds, honeymoon in vegas (met de flying elvises ), the rock, con air, face off, city of angels, 8mm, national treasure, lord of war, the weather man, WTC, Knowing....

ik vind m erg goed in ieder geval.



oh, en even iets anders, dit is nick cage zn zoon



een omygoth! scary!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2010 5:17 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 mei 2010 5:14 schreef watery black het volgende:
leaving las vegas is een hele goeie.

hij heeft veel goeie films hoor. gone in 60 seconds, honeymoon in vegas (met de flying elvises ), the rock, con air, face off, city of angels, 8mm, national treasure, lord of war, the weather man, WTC, Knowing....

ik vind m erg goed in ieder geval.



oh, en even iets anders, dit is nick cage zn zoon



een omygoth! scary!!!


Tja, ik vind hem zelf over het algemeen toch veel te glad, en films als Gone In 60 Seconds gaan zelfs mij veel te ver. Zijn zoon trekt het ook duidelijk slecht.


watery black
Usericon van watery black
Posted 12-05-2010 5:19 by watery black Profiel van watery black

ieder zn smaak natuurlijk.

een andere favoriet is michael douglas


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2010 5:21 by bokaj Profiel van bokaj

Hij heeft ook een bandje. De zoon dan. http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540289563


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2010 5:21 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 mei 2010 5:19 schreef watery black het volgende:
ieder zn smaak natuurlijk.

een andere favoriet is michael douglas


Vooruit, vanwege The Game.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen