IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "All right Mr. De Mille, I'm ready for my close-up," [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2010 18:58 by Mark Profiel van Mark

De remake zuigt tieten, gewoon origineel kijken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2010 19:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

In de Omen remake had zeker meer gezeten, aangezien ze een trilogie in 1 film geprakt hebben.

Zelf gezien: Kick ass. Vermakelijk doch vrij slecht; leuke wisselwerking tussen Nicholas Cage en zijn dochter.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2010 19:53]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-05-2010 19:14 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

De verwijderde scenes uit de remake zijn wel smakelijk. Suf dat ze de PG13 route hebben genomen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-05-2010 20:55 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Extract: "..Then I will be the laughingstock of the Grindcorecommunity"

Predator: "Stick around"



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 21:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 mei 2010 19:11 schreef Mutilator het volgende:
Zelf gezien: Kick ass. Vermakelijk doch vrij slecht; leuke wisselwerking tussen Nicholas Cage en zijn dochter.

Waarom slecht?

Nicolas Cage was geniaal, haha, wat een druif.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2010 21:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 mei 2010 21:28 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom slecht?...


Omdat je er om vraagt:

Een flauw en onorigineel uitgangspunt (superheld zonder krachten, daarnaast ook nog eens een highschool setting )
Een soort comedy maar dan met minimale humor (behalve de vader-dochter relatie)
Overdreven begin met rukpapiertjes
Het moet spannend worden, maar het blijft knullig; vrnl de gangsters; de executie redt dit een beetje, ook al is het gevecht weer ondermaats uitgewerkt
De ongeloofwaardige smoes over dat beertje wordt gewoon geloofd
Het meisje is enerzijds overdreven, anderszijds niet goed genoeg uitgewerkt met een paar nepuiziende kills en sowieso nergens krachtzetting mbt de terugslag van wapens
Een bazooka kan pas schieten als ie met een raket geladen is
Het afvuren + ontploffing slaan nergens op.

Nogmaals, het was vermakelijk voor een keer, maar dit soort domme fouten zijn wel ergelijk tijdens het kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2010 21:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-05-2010 22:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 mei 2010 21:49 schreef Mutilator het volgende:
Een flauw en onorigineel uitgangspunt (superheld zonder krachten, daarnaast ook nog eens een highschool setting )

Welke andere films ken je waar een superheld zonder krachten en zonder daadwerkelijke motivatie buiten het superheld willen zijn aan de slag gaat?

En, tsja, je moet je film ergens in de realiteit af laten spelen Niet erg origineel, nee.
quote:
Een soort comedy maar dan met minimale humor (behalve de vader-dochter relatie)

Dat vond ik juist het aantrekkelijk van deze film, dat het geen pure comedy was. Net zoals met Hot Fuzz (die overigens wel een pak beter is).
quote:
Overdreven begin met rukpapiertjes

Klopt, hoeft voor mij ook niet. Maar moest de mood zetten, die gast is ook gewoon een kansloze rukker Functioneel overdreven dus
quote:
Het moet spannend worden, maar het blijft knullig; vrnl de gangsters; de executie redt dit een beetje, ook al is het gevecht weer ondermaats uitgewerkt

Ik vond de gevechten wel vet, had her en der wel beter gekund maar was over het geheel ruim goed (voor een film als deze).
quote:
De ongeloofwaardige smoes over dat beertje wordt gewoon geloofd

Deze volg ik even niet.
quote:
Het meisje is enerzijds overdreven,

Klopt, kwamen ze wel goed mee weg wat mij betreft. Maar had meer ingezeten.
quote:
anderszijds niet goed genoeg uitgewerkt met een paar nepuiziende kills en sowieso nergens krachtzetting mbt de terugslag van wapens

Een bazooka kan pas schieten als ie met een raket geladen is
Het afvuren + ontploffing slaan nergens op.


Nogmaals, het was vermakelijk voor een keer, maar dit soort domme fouten zijn wel ergelijk tijdens het kijken. [/quote]
Mjah, dat soort fouten zijn pas vervelend als de 'suspension of disbelief' niet werkt. Dat ligt of aan de kijker, of aan de filmmaker (of aan beiden). Bij mij werkte het wel, überhaupt in het algemeen wel, ik heb wel ernstigere dingen om me druk over te maken




Superbad weleens gezien en zo ja, wat vond je daarvan? Op papier ook totaal onorigineel, relatief weinig humor voor een comedy, et cetera. Die vond ik ook erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-05-2010 22:03]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-05-2010 22:19 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 19 mei 2010 22:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
Superbad..gaaf



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2010 22:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 mei 2010 22:03 schreef ZelThoR het volgende:
Welke andere films ken je waar een superheld zonder krachten en zonder daadwerkelijke motivatie buiten het superheld willen zijn aan de slag gaat?


Ik dacht aan Blankman, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het lang geleden is dat ik deze film gezien heb. Verder vind ik het superheld gegeven natuurlijk meeliften met de huidige Marvel/DC successen. Het eerste voorbeeld van 'graantje meepikken' is overigens imo Hancock.

quote:
Klopt, hoeft voor mij ook niet. Maar moest de mood zetten, die gast is ook gewoon een kansloze rukker Functioneel overdreven dus


Zonder die enorme overdrijving was het ook wel duidelijk geweest imo.

quote:
Deze volg ik even niet.


Gesprek bij de auto na dat uitgebrande pakhuis.

quote:
Mjah, dat soort fouten zijn pas vervelend als de 'suspension of disbelief' niet werkt. Dat ligt of aan de kijker, of aan de filmmaker (of aan beiden). Bij mij werkte het wel, überhaupt in het algemeen wel, ik heb wel ernstigere dingen om me druk over te maken


Het werkte ook wel op momenten, maar te vaak niet en dan telt die ergelijkheid zich op..

quote:
Superbad weleens gezien en zo ja, wat vond je daarvan? Op papier ook totaal onorigineel, relatief weinig humor voor een comedy, et cetera. Die vond ik ook erg gaaf.


Is dat hetzelfde team? Ik heb die film niet goed genoeg gekeken voor een totaalbeeld, maar de stijl en/of acteurs deed/deden me er wel aan denken. Wordt wel regelmatig door diverse vrienden aangeraden dus gaat nog wel een herkansing krijgen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-05-2010 0:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 mei 2010 22:37 schreef Mutilator het volgende:
Ik dacht aan Blankman, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het lang geleden is dat ik deze film gezien heb. Verder vind ik het superheld gegeven natuurlijk meeliften met de huidige Marvel/DC successen. Het eerste voorbeeld van 'graantje meepikken' is overigens imo Hancock.

Dus, één film die het echt nabootst

Mjah, op zich wel een punt met dat superheldgebeuren maar dat is ook wat er nu eenmaal gebeurt in cultuur; dat evolueert een bepaalde kant op Zij proberen er in ieder geval origineel mee om te gaan. Dat is al de betere fase van de ontwikkeling; eerst kopiërende films, dan films die zich het gegeven echt eigen maken en er een eigen draai aan geven.

Hancock ook, maar dat is een stuk minder goed uit de verf gekomen.
quote:
Zonder die enorme overdrijving was het ook wel duidelijk geweest imo.

Klopt, voor ons dan, denk ik.
quote:
Gesprek bij de auto na dat uitgebrande pakhuis.

Ok, ok. Gast is wel naïef natuurlijk, anders ga je überhaupt dat soort shit niet doen.
quote:
Het werkte ook wel op momenten, maar te vaak niet en dan telt die ergelijkheid zich op..

Ja, dan wordt je 'suspension of disbelief' telkens moeilijker. Vicieuze cirkel. Jammer dus dat het niet overkwam
quote:
Is dat hetzelfde team? Ik heb die film niet goed genoeg gekeken voor een totaalbeeld, maar de stijl en/of acteurs deed/deden me er wel aan denken. Wordt wel regelmatig door diverse vrienden aangeraden dus gaat nog wel een herkansing krijgen.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het hetzelfde team is, maar ze delen in ieder geval één acteur. Kwam op wat vlakken wel overeen.

Wel een aanrader!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2010 11:45 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ik snap die hele vergelijking niet, enkel dat er 'tieners' in de hoofdrol spelen. Superbad is een ontwapenend humoristische film met veel talent en dat kan je van Kick Ass moeilijk beweren.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 20-05-2010 12:08 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Frankenfish

Foute horrorfilm over gemuteerde vissen. Speelt zich af in een moerassig plekje in de VS. Het acteerwerk is niet eens zo heel slecht
De special effects zijn wel erg slecht, maar desalnietemin is de film best vermakelijk met alle lichamelijke verminkingen die er in zitten



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-05-2010 12:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 mei 2010 11:45 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ik snap die hele vergelijking niet, enkel dat er 'tieners' in de hoofdrol spelen. Superbad is een ontwapenend humoristische film met veel talent en dat kan je van Kick Ass moeilijk beweren.

* tieners
* quasi-comedy, wat je tegenwoordig meer en meer ziet, interessante ontwikkeling

Verder behoorlijk andere subject-matter, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 12:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

The Wrestler. /


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 20-05-2010 16:23 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Zojuist Martyrs gekeken..

Wat een ranzige film, hij gaat erg ver, maar het is wel een aanrader
Het is een soort Saw of Hostel, maar dan met een beter verhaal, en hijs nog absurder.



Jouke
Usericon van Jouke
Posted 20-05-2010 19:06 by Jouke Profiel van Joukehttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Vanmiddag "50 Dead men walking" gekeken, in de veronderstelling dat het om de zombiefilm "Dead men walking" ging. In dit geval was de vergissing totaal niet erg, want wat een goede film is dit! Doet me denken aan "Rise of the footsoldier" (die overigens wel wat bruter is). Het verhaal gaat over een jonge kerel die ten tijde van de gevechten in Noord-Ierland voor de IRA werkt en tegelijkertijd voor de politie spioneert. Absoluut een aanrader!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2010 19:09 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 20 mei 2010 11:45 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ik snap die hele vergelijking niet, enkel dat er 'tieners' in de hoofdrol spelen. Superbad is een ontwapenend humoristische film met veel talent en dat kan je van Kick Ass moeilijk beweren.


Nee, Superbad is een kutfilm.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-05-2010 19:17 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 20 mei 2010 19:06 schreef Jouke het volgende:
Vanmiddag "50 Dead men walking" gekeken, in de veronderstelling dat het om de zombiefilm "Dead men walking" ging. In dit geval was de vergissing totaal niet erg, want wat een goede film is dit! Doet me denken aan "Rise of the footsoldier" (die overigens wel wat bruter is). Het verhaal gaat over een jonge kerel die ten tijde van de gevechten in Noord-Ierland voor de IRA werkt en tegelijkertijd voor de politie spioneert. Absoluut een aanrader!


gebaseerd op een waar persoon.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2010 19:33 by Schaep Profiel van Schaep

Een waargebeurd iemand.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-05-2010 19:44 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wear geburduh persoonen sijn koel.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2010 19:48 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 20 mei 2010 19:09 schreef Schaep het volgende:
Nee, Superbad is een kutfilm.

Moet jij niet achter je spelcomputertje zitten..?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-05-2010 19:49 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

happer de hap


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2010 19:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 20 mei 2010 19:48 schreef Naturens Galleri het volgende:
Moet jij niet achter je spelcomputertje zitten..?


Wat zeg je dat denigrerend zeg, echt onsympathiek van je.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2010 19:58 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 20 mei 2010 19:51 schreef Schaep het volgende:
Wat zeg je dat denigrerend zeg, echt onsympathiek van je.



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 20-05-2010 20:11 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Die post hierboven geeft perfect weer wat ik van Superbad vind...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen