IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : zomer festivals Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2009 22:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:52 schreef Judge M. het volgende:
Hahaha, wie hapt er nu ?

Opruier..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2009 11:58 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Zeker:
29-31 – 5: Rock Hard - Gelsenkirchen
26-28 – 6: Graspop - Dessel
11-7: FortaRock - Nijmegen
24-26 – 7: Zwarte Cross - Lichtenvoorde
30-7 – 1-8: Wacken
8-8: Alcatraz Metalfest - Deinze
16-8: Booch? - Heerlen

Mogelijk:
21-5: Urpop - Urmond
20-6: Sonisphere - Nijmegen
19-21 – 6: Hellfest - Clisson
2-7 – 7-7: Metalcamp - Tolmin
4-7: Conincxpop - Elsloo
12–7: Bospop - Weert
19-7: De Affaire - Nijmegen
13-15 – 8: Summer Breeze - Dinkelsbühl
14-15-16 – 8: Bloodstock - Derby
20-22 – 8: Rock Area - Loreley
20-22 – 8: Pukkelpop - Hasselt
21-23 – 8: Lowlands - Biddinghuizen
29-8: Elsrock - Rijssen
11&12-9: Appelpop - Tiel

De eerste komen al hard dichterbij, dus moet maar eens wat beslissingen gaan nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-04-2009 11:19]


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-04-2009 15:08 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 22 april 2009 10:26 schreef Snark het volgende:
hou je bek


Heb je het tegen mij?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-04-2009 15:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 april 2009 22:27 schreef MischiefMira het volgende:
Ach, Snark is gewoon een domme veel te jonge sukkel die denkt dat een beetje fokken hier wel een nuttige levensbesteding is... Razende hormonen in combinatie met een beetje jaloezie op mensen die veel leuke dingen doen.

MrUgly geniet van zijn werk en de festivals en Snarkje is gewoon minder fortuinlijk.
ik kan me nog een topic herinneren waarin Snark probeerde Metallica tickets te bestellen en niet snapte hoe de website werkte. Toen het eindelijk duidelijk werd was de boel al uitverkocht. Zielig!
En Snarkje vroeg ons ooit om hulp toen ie een belachelijk afzetterig mobiel abbonementje had afgesloten maar de factuur niet begreep. Ahgossiegossie!


Euh, Miraskatje, je haalt 2 personen door elkaar heen nark en snark, hehehe. En allebei zijn ze al lang van gierende hormonen af.


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2009 15:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 15:08 schreef Ziona het volgende:
Heb je het tegen mij?


Ja.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-04-2009 15:20 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 23 april 2009 15:16 schreef Lionheart het volgende:
Ja.


Jou vroeg ik niet lieverd


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2009 15:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Antwoord blijft onveranderd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-04-2009 15:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Snark
Usericon van Snark
Posted 23-04-2009 15:51 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 15:08 schreef Ziona het volgende:
Heb je het tegen mij?


ik vond het geen nuttige opmerking!




Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-04-2009 15:54 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 23 april 2009 15:51 schreef Snark het volgende:
ik vond het geen nuttige opmerking!





Jouw mening interesseert me verder weinig. Ik wens alleen niet zo toegesproken te worden. Het mag dan wel een forum zijn, dat houdt niet in dat je je als een lompe hufter hoeft te dragen. Dat geldt overigens wel voor meer mensen hier.

Zo, dat was het wel weer. Kunnen we het nou weer over de zomer hebben?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 15:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:52 schreef Snark het volgende:(vooral al die poserende lamballen)

Als je op de foto wil buiten het concertgedeelte moet je bijna altijd wel poseren van mrugly, vet gemeen van hem

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-04-2009 15:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2009 16:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 15:54 schreef Ziona het volgende:
Zo, dat was het wel weer. Kunnen we het nou weer over de zomer hebben?


Het ging toch over zomerfestivals en niet over de zomer zelf, toch?


Snark
Usericon van Snark
Posted 23-04-2009 17:34 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 23-04-2009 17:36]


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 23-04-2009 18:32 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Rock Hard
Metalcamp
Fortarock
Dong
WAcken
Partysan
Occultfest


tenminste.. dat is de planning



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 23-04-2009 18:36 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 23 april 2009 16:20 schreef Lionheart het volgende:
Het ging toch over zomerfestivals en niet over de zomer zelf, toch?


Voor mij is dat hetzelfde..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2009 21:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hoor net dat er weer wat bijkomt.

Black Troll Fest
Metal Camp
Stonehenge
Wacken
Party San
OccultFest

W00t and such, ik reken de fests waarbij je geen tent meehoeft niet mee.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 07-05-2009 19:53 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 23 april 2009 18:32 schreef Ingrimd het volgende:
Rock Hard
Metalcamp
Fortarock
Dong
Wacken
Party San
Occultfest


tenminste.. dat is de planning


+ Summer Breeze



Snark
Usericon van Snark
Posted 07-05-2009 20:31 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

moderaters zijn apen

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2009 5:59]


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-05-2009 20:50 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Greycloak, blijf van mn posts af als ze niet offtopic zijn, of niemand afzeiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2009 19:04]


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-05-2009 21:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

In overweging:

Wâldrock
Fortarock

+ een hoop techno/drum n bass feesten


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 07-05-2009 21:47 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Het r n beetje op te lijken dat het ergens op lijkt

Waldrock
Graspop
Zwarte Cross
Bospop
Sziget
Occultfest


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-05-2009 22:14 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dit jaar voor het eerst maar een festival denk ik. Na jaren er mijn vakantie van te maken werd het al langzaam minder, vorig jaar nog Waldrock en Occultfest. Dit jaar hou ik het wel alleen bij de laatste.


Life doesn't get much better than this!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-05-2009 22:17 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Graspop en lowlands


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Killkenny
Usericon van Killkenny
Posted 07-05-2009 22:40 by Killkenny Wijzig reactieProfiel van KillkennyQuote dit bericht

Paaspop te Schijndel was al aardig, Graspop en Pukkelpop staan in de agenda. Waldrock wegens tegenvallende line up voor een iets te dikke prijs maar overslaan.


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-05-2009 23:44 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Planning (onder voorbehoud)

May 29-30 Neurotic Deathfest ipv Rockhard Festival

Jun 05-07 Sauna Open Air Tampere (Finland)
Jun 12-14 Provinssi Rock Seinäjoki (Finland)
Jun 18-20 Nummirock Nummijärvi (Finland)
Jun 26-28 Tuska Open Air Helsinki (Finland)

Jul 3-5 Ruisrock Turku (Finland) maar zit ook wel te denken aan WFF het zelfde weekend (bovendien op de route terug)

Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany)
Jul 25 Stonehenge Festival Steenwijk (Holland)
Jul 30-Aug 1 Wacken Open Air Wacken (Germany)
Aug 6-8 Party San Open Air Bad Berka (Germany)
Aug 13-15 Summerbreeze Dinkelsbühl (Germany)
Aug 29 Elsrock Rijssen (Holland)
Sep 5 Occultfest Hoogeveen (Holland)


nog in beraad:
Aug 20-22 Rock Area Open Air 2009 (met Bolt Thrower) Losheim (Germany)


offtopic

quote:
Op 22 april 2009 22:52 schreef Snark het volgende:
Dat je festivals etc leuk vind oke... ik heb alleen dat metalshots gewoon nooit begrepen (vooral al die poserende lamballen) en snap ook totaal niet waar de drive vandaan komt en wat t nut er verder van is.



Als je ergens een passie voor hebt ...komt de drive vanzelf. Het mooiste vind ik dat je in metalshots in de loop van de jaren progressie ziet en dat maakt het steeds leuker. Ik wist ook niet dat fotograferen zo verslavend zou werken. Het is leuk om iets op te bouwen van scratch en het ook te zien werken. Ik denk dat Mira en Ik in een paar jaar tijd met Metalshots wel wat neer hebben gezet, wat alleen met "drive" lukt.

Ik zie het als een voorrecht om zoveel concerten en festivals te mogen bijwonen en ook van de bands foto's te mogen maken. Er zijn veel hobby fotografen die dat zouden willen. Ik koester dat

Het leuke van mensen fotograferen is dat je er ook een heleboel mensen plezier mee doet. Het zijn de best bekeken foto's op Metalshots en kunnen niet tegen band foto's op. En daar hoeft niet altijd "Nut" aan ten grondslag te liggen. Als je maar plezier hebt.

Ben eigenlijk wel benieuwd of jij er op staat.
En of je het dan ook leuk vond?

quote:
Op 22 april 2009 22:52 schreef Snark het volgende:
De keren dat ik met meneer lelijk heb gesproken kwam hij over als een aardige vent en ik gun m z'n hobby best wel. Ik zou alleen voor die duizenden euro's per jaar eerder een leuke vakantie boeken ipv al die zompige grasveldjes, brakke tentjes en 100.000 keer dezelfde bands over and over again.




Bedankt! Ik vertrek over een kleine maand voor 5 weken naar Finland ... lijkt me toch ook een leuke vakantie.
Daarnaast weet je niet wat ik nog meer prive doe of gedaan heb (bv afgelopen 5 jaar, 2 keer rondreis door Amerika een maand Thailand en een maand Finland).

Dit jaar is de 5 keer dat ik met een Camper de festivals langs ga, maar ik kan me voorstellen dat als je in een doorweekte tent moet liggen, je inderdaad na 1 of 2 festivals een vlucht naar spanje neemt. Vind ik het nog steeds beter om voor de 1000ste keer een metal band te kijken dan het smartlappen gelal van Nederlanders op een franse of spaanse camping aan te moeten horen




Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen