IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : ZM wordt betaalsite Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 22:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

PHP hosting kost geen fuck, traffic daarentegen. ZM trekt denk ik zo'n 100GB traffic per maand en dat kost wel een euro of 50, 60..


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 22:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat gaat dus vnl over het forum?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 22:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 22:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
En dat gaat dus vnl over het forum?


Volgens 1 betrouwbare bron is het forum verantwoordelijk voor ongeveer 80% van het traffic.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-04-2010 22:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

100GB lijkt me heel ruim ingeschat hoor. Verder zou dat 600 euro betekenen, en dat heb je met deze constructie met 15 leden al.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 22:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 April 2010 22:41 schreef Snaack het volgende:
Volgens 1 betrouwbare bron is het forum verantwoordelijk voor ongeveer 80% van het traffic.


Dat verbaasd me helemaal niets. Nog redelijk laag, zou ik zo zeggen.

Maar goed, dat gaat dus beduidend minder worden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 22:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik had verwacht dat FP en forum meer in balans zouden zijn.

Een paar jaar geleden was het denk ik minimaal 90%/10% met de lultopics die nog in 1 avond volgespammed werden hehehehe


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 22:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien zegt dat ook wel wat over de fp?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 23:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Geen idee, ik heb geen statistieken over unieke hits tot mijn beschikking, maar volgens mij heeft de FP een paar duizend hits per dag! De redactie kan die vraag vast beantwoorden


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2010 23:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat valt me dan mee. Als ik er 1 x per jaar op klik, dan is het veel. Ligt niet aan de content, maar omdat het me niet interesseert.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-04-2010 23:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 23:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat valt me dan mee. Als ik er 1 x per jaar op klik, dan is het veel. Ligt niet aan de content, maar omdat het me niet interesseert.
En aan de leeftijd natuurlijk. Ik bedoel, wij weten wel dat er in metalland weinig bijzonders nieuw gemaakt wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2010 23:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Valt me wel op dat 1 april er bijna op zit en er nog steeds niemand van de redactie '1 april!' geroepen heeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2010 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Geen grap betekent wel einde ZM vrees ik, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan lappen om hier te posten. Jammer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2010 23:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Sowieso zie ik niet echt in hoe ik, woonachtig in Engeland, veel voordeel ga putten uit een ZM festival. En ik gun het jullie niet genoeg om zoiets te gaan sponsoren, dat zou me scene-points kosten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2010 23:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 23:25 schreef Staalman het volgende:
Geen grap betekent wel einde ZM vrees ik, kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gaan lappen om hier te posten. Jammer.


Idd. Dan zijn er genoeg (gratis) alternatieven.

Loyaliteit aan ZM eindigt zodra de kassa begint te rinkelen, zo werkt internet nu eenmaal


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2010 23:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik zit hier in NL ook niet op een zm-festival te wachten...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2010 23:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 23:27 schreef Snaack het volgende:
Loyaliteit aan ZM eindigt zodra de kassa begint te rinkelen, zo werkt internet nu eenmaal


Bij mij iig wel.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-04-2010 23:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Waarom niet een mogelijkheid tot het doen van giften ofzo, op vrijwillige basis? Als ik een financiële meevaller heb b.v. wil ik best een keer een donatie doen aan mijn inmiddels favoriete forum. Zo kan iedereen die wat kan missen bijdragen aan het voortbestaan ervan. Maar een verplichte maandelijkse bijdrage, daarvan gaan me de haren overeind staan, zelfs al zou het maar om b.v. een euro per maand gaan. Het verplichte karakter, dat staat me tegen.
Bovendien kunnen de mensen die weinig geld hebben, b.v. jonge gasten die nog studeren of op school zitten, zo wel blijven posten.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-04-2010 23:34]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-04-2010 23:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vrijwillige bijdrages zijn dan inderdaad een stuk sympathieker, verplicht opleggen is een garantie voor aversie.

Maar goed, we geven de grap weer teveel eer nu Hij was leuk, in elk geval twee dagen leesmateriaal erbij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-04-2010 23:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 April 2010 23:36 schreef Mark het volgende:
Vrijwillige bijdrages zijn dan inderdaad een stuk sympathieker, verplicht opleggen is een garantie voor aversie.

Maar goed, we geven de grap weer teveel eer nu Hij was leuk, in elk geval twee dagen leesmateriaal erbij.
Oja, oeps.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-04-2010 0:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zo, 12 uur geweest, tijd voor een slotje lijkt me.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-04-2010 0:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

2 april.... hahahahahahahaha


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-04-2010 0:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

* Gaap *


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2010 0:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-04-2010 0:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 April 2010 0:21 schreef ElitE het volgende:



Watist keerltien?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2010 0:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ddat de grap nu wel langdradig wordt.

Maar goed als het waar is jammer, dan moet ik grappige plaatjes maar op andere fora zoeken. En hier en daar een discussie was ook wel leuk. Maar ook weer niet verkeerd om mn tijd in andere dingen te steken hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen