IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : U2 Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-04-2002 1:44 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Tjeetje, ik ben blij dat ik hier niet meer elke dag kom...
Wat moet U2 in satansnaam op ZM? Het was vroeger een rukband en dat zal het ook altijd blijven!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-04-2002 2:35 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 13 april 2002 0:22 schreef Pandaemonaeon het volgende:
u2 is echt opa muziek.. zelfs me vader heeft er ergens nog een bandje van


Ik jouw opa "zijn tijd" zijn vast ook zeer goede bandjes geweest. "Het is oud dus niet goed" is IMHO een foute redenatie. Probeer eens wat bandjes te beluisteren, vraag wat aan je opa, en waarschijnlijk kan je nog wat leren.



Witchking
Usericon van Witchking
Posted 13-04-2002 11:09 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

U2 tja ze hebben leuke nummers en dan heb ik het over de oude u2 (joshua's tree). Maar ze zingen steeds over wereldvrede en vrede in Ierland (alsof dat ooit komt)

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-04-2002 11:10]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 13-04-2002 11:44 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

U2 was vroeger een serieuze band .toen vond ik ze wel goed . eighties pop samen met depeche mode .
nu maken ze zo nu en dan een goed nummer.
Bono kan wel goed zingen by the way .
het engagement van Bono vind ik ook goed ,net als dat van Sting .
alleen vind ik nu dat als U2 een nummer maakt waar ze nauwelijks aandacht aan hebben besteed dat het ook heel vaak te horen is . dat was vroeger niet zo . vroeger waren ze serieus .



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-04-2002 18:12 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

U2, tja... "the MTV lover boy's" vind het een aantal aardige nummers hebben, maar die zijn op 1 hand te tellen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2002 22:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 11:44 schreef Vinay het volgende:
U2 was vroeger een serieuze band .toen vond ik ze wel goed . eighties pop samen met depeche mode .
nu maken ze zo nu en dan een goed nummer.
Bono kan wel goed zingen by the way .
het engagement van Bono vind ik ook goed ,net als dat van Sting .
alleen vind ik nu dat als U2 een nummer maakt waar ze nauwelijks aandacht aan hebben besteed dat het ook heel vaak te horen is . dat was vroeger niet zo . vroeger waren ze serieus .


U2 vergelijkbaar met Depeche MOde ??
Aaargh laat me niet lachen .. waar is je muziekkennis gebleven?


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 24-04-2002 2:56 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

met alle respect voor de liefhebbende en de band zelf, maar

Ik vind U2 niet om aan te horen


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 25-04-2002 15:06 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

U2 vind ik nogsteeds een meer dan geweldige band en maken weer geweldige muziek. Voor zenders als tmf een zegen.
Het eerste wat ik van hun zag (en ook hoorde) op tv was "Sunday Bloody Sunday" wat altijd mijn favoriete nummer van U2 zal blijven.
Maar ik hou gewoon van zoveel soorten muziek en dus ook U2 (nee, geen tmf/mtv-zooi meer, dat is allang verleden tijd), al hoeft dat echte extreme van mij ook weer niet...


Bring The People Together


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 25-04-2002 15:18 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2002 2:56 schreef Kreator het volgende:
met alle respect voor de liefhebbende en de band zelf, maar

Ik vind U2 niet om aan te horen


AMEN


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2008 7:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat hoor ik nu: gaat U2 -onder andere- de metal kant op?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-08-2008 7:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En trance, ja de publiciteit is er.

Achtung Baby, dat was pas een verademing.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-08-2008 8:19 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

1 woord : Zeikband.


[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 21-08-2008 8:19]


Een kleine snol zit zo vol.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-08-2008 9:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Metal zal wel meevallen, maar ben benieuwd... Koop hem toch wel, zoals ik hier elke plaat van U2 heb staan. Waanzinnige band!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 21-08-2008 10:40 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Och, ik vind sommige nummers best ok. Heb ook 1 cd van ze, The Best of 1980-1990, en die draai nog sporadisch. Het wat latere werk vind ik dan weer niet zo denderend. Slechts af en toe een wel ok nummertje.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 19:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gaaf dat U2 weer de experimentele kant opgaat, dat maakt een band interessanter.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-08-2008 0:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 augustus 2008 8:19 schreef SkinPeeleR het volgende:
1 woord : Zeikband.


een dikke vette -1 U2 heerscht, voornamelijk hun 80's werk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-08-2008 13:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hun oude platen, tot daar toe, maar die nieuwste om nog maar te zwijgen van Bono's air

Vooral War, Boy en October zijn


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-08-2008 16:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:29 schreef madeline usher het volgende:
Hun oude platen, tot daar toe, maar die nieuwste om nog maar te zwijgen van Bono's air

Vooral War, Boy en October zijn


Laatste platen bevallen mij een heel stuk beter dan Pop en Achtung Baby.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 22-08-2008 20:22 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Kom maar op met die nieuwe (uitgelekte) plaat!

Ik vind U2 top.
En de laatste plaat is gewoon vreselijk goed als je bedenkt dat ze al zolang meedraaien.
Kom er maar om, na 30 jaar nog platen maken die fris en nieuw klinken...

btw, persoonlijke favoriet; Unforgettable Fire


Herman van de bakker


EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 25-08-2008 21:03 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

Zit net ff het forum door te bladeren om te kijken waar ik eigenlijk terecht ben gekomen, zie ik ineens dit ruktopic. Tis maar goed dat jullie massaal over U2 plassen, anders was jullie reputatie al metain down the drain.


Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-08-2008 21:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alleen posers hechten waarde aan reputatie.

+1 @ broer konijn; The unforgettable fire is imo ook hun beste plaat


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 25-08-2008 23:01 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

Helemaal waar. Maar je kunt het moeilijk een metalforum noemen als U2 e.d. zwaar vertegenwoordigd zouden zijn.
U2 heeft hier niets verloren.

(dat betekent overigens niet dat ik vind dat je de muziek niet goed mag vinden)


Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-08-2008 23:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

We hebben hier zelfs een abba toppic. Hihihihihihihihihihi....

Ga je daar ook wat in posten?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2008 23:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2008 21:03 schreef EvilFreD het volgende:
Zit net ff het forum door te bladeren om te kijken waar ik eigenlijk terecht ben gekomen, zie ik ineens dit ruktopic. Tis maar goed dat jullie massaal over U2 plassen, anders was jullie reputatie al metain down the drain.
FAG. Rotstraal terug naar het riool waar je vandaan komt, penislikker.


Fuck the world and fuck you


EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 26-08-2008 0:00 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

Stappie terug doe
Ik zie hier zelfs mensen juichen over Boudewijn de Groot.
Er is toch hopelijk geen Britney Spears fopic? :D


Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen