IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : U2 Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-08-2008 0:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2008 0:00 schreef EvilFreD het volgende:
Stappie terug doe
Ik zie hier zelfs mensen juichen over Boudewijn de Groot.
Er is toch hopelijk geen Britney Spears fopic? :D


En wat dan nog... Muziek is muziek. Of ben jij Ep Oogklep?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 26-08-2008 0:09 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

Het zijn de rockers van vroegah niet meer


Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-08-2008 0:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nee, maar veel metallers van toen zijn nu rockers... En U2 rockt op de twee laatste platen weer heel behoorlijk!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-08-2008 0:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 augustus 2008 0:00 schreef EvilFreD het volgende:
Ik zie hier zelfs mensen juichen over Boudewijn de Groot.


Problemen mee misschien?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


EvilFreD
Blaaskapelmuziek is ook mooi
Usericon van EvilFreD
Posted 26-08-2008 0:15 by EvilFreD Wijzig reactieProfiel van EvilFreDQuote dit bericht

Ben het er mee eens daf U2 een zwaar gerespecteerde band is.
Vroeg me echter wel dringend af wat ze hier te zoeken hebben. Maar ja, als zelfs 2 Unlimited een plaatsje is gegund....
gaan we morgen bloemetjes plukken?

quote:
problemen mee?

Niet slaan, ik ben al braaf.

[Dit bericht is gewijzigd door EvilFreD op 26-08-2008 0:17]


Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-08-2008 0:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2008 0:15 schreef EvilFreD het volgende:
Ben het er mee eens daf U2 een zwaar gerespecteerde band is.
Vroeg me echter wel dringend af wat ze hier te zoeken hebben. Maar ja, als zelfs 2 Unlimited een plaatsje is gegund....
gaan we morgen bloemetjes plukken?


Niet slaan, ik ben al braaf.


Ach, ZM valt onder de noemer metal... Gelukkig komen hier meerdere stijlen en artiesten voorbij. Sommige serieus sommige met een knipoog. Hoe dan ook, ik ben blij dat hier meer mensen met een brede smaak zitten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-08-2008 0:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 april 2002 11:09 schreef Witchking het volgende:
U2 tja ze hebben leuke nummers en dan heb ik het over de oude u2 (joshua's tree). Maar ze zingen steeds over wereldvrede en vrede in Ierland (alsof dat ooit komt)


Hehehe, deze was het quoten wel waard, met name de laatste opmerking. :')



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2008 0:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Het zijn extremisten

ze dringen de wereld wereldvrede op

Hatelijke fanatiekelingen


signature


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-08-2008 0:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 augustus 2008 0:40 schreef Hypnos het volgende:
Het zijn extremisten

ze dringen de wereld wereldvrede op

Hatelijke fanatiekelingen


Psies! Nu ook al een tijd rustig in Ierland, waar gaat dat heen met deze wereld?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2008 0:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Als ze in Ierland, het land met twee religieuze groeperingen, massa's bier en brede bonken,
het land waar slechts 10 mooie vrouwen zijn voor 5.000.000 mannen, het land waar U2 constant op de radio komt ... als daar al geen oorlog meer is!!!


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-08-2008 0:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-08-2008 0:52]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2008 0:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-08-2008 0:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geniaal.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-08-2008 16:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2008 0:00 schreef EvilFreD het volgende:
Stappie terug doe
Ik zie hier zelfs mensen juichen over Boudewijn de Groot.
Er is toch hopelijk geen Britney Spears fopic? :D


Dat niet, desalniettemin is haar laatste cd puik. XD


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2008 10:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En ik blijf The Joshua Tree en October het beste vinden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-03-2009 23:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En morgen kan ik de vinyl versie van de nieuwe ophalen!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 18-03-2009 12:43 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

kom voor U2 eerder van m'n kruk dan voor menig metalband , U2 schopt konten heuj
no line on the horizon, 't is wennen maar hoe vaker ik hem hoor hoe meer ik hem ga warderen!
Eigenlijk rocked 't net iets te veel voor u2's begrippen & komen er net iets te weinig overheerlijke zweefpartijtjes van the edge in voor maar toch!


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-03-2009 12:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben benieuwd, ga hem straks ophalen... klinkt aantrekkelijk.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 18-03-2009 12:58 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

hij is zeker de moeite , ffkes een paar keer beluisteren.
Heb alles op vinyl t/m the joshua tree , daarna werden ze mij wat te experimenteel al bevatten de nieuwere albums altijd wel een paar pareltjes van he'kjoudoar!


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2009 13:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die nieuwe single is alvast niet het sterkste nummer op de nieuwe plaat

die ik ook niet zo sterk vind,

kleverige pop met catchy gitaar ,

en Bono


signature


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 18-03-2009 15:56 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

ah, iemand schopte het topic omhoog... gelukkig...
ik moet ook wel wennen aan het album. Ik vond het vorige album wel iets beter, denk ik. Die pakte me iets sneller en vaker, maar een nummer als unknown caller is gewoonweg weer brilliant. Wat een inspiratie hebben die gasten toch altijd, ongelooflijk.

Zoals gewoonlijk vind ik de single weer niks, hehe. U2 is voor mij de ultieme albumnummers-band.

En we gaan weer natuurlijk 20 juli!


Herman van de bakker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-03-2009 17:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 maart 2009 15:56 schreef broer konijn het volgende:

Zoals gewoonlijk vind ik de single weer niks, hehe.



Ah, eindelijk antwoord op mijn sms vraag, hehe. We denken dus hetzelfde.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-03-2009 19:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De -1e- single van U2 is altijd kut; een regelrechte stadion-meezinger, maar niet om aan te horen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-02-2012 10:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zou de nieuwe dit jaar verschijnen? Hij zou eerst 2011 uitgebracht worden maar die release werd weer verschoven. Van mij mag er dit jaar wel weer een nieuwe U2 plaat verschijnen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-02-2012 10:50 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik haat U2!


Ja hoor...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen