IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In The Woods ... Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:03 schreef wladimir het volgende:
Even kijken op de displeased site.
Ze hebben geen homepage meer zeker?

Alle info over In the Woods op Prophecyproductions website


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 19:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Gave site , bedankt.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 19:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

De nieuwe in the woods is zeker helemaal geen metal meer


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-06-2003 19:42 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 17:31 schreef Jenje het volgende:
Ik zit nu naar HEart of the Ages van In The Woods te luisteren

Wat een fantastische muziek.

Dit is pas een mate van ionheilspellende muziek waar al die flut BM bands nog niet eens bij in de buurt kunnen komen.

Nog meer liefhebers van deze muziek hier?


Je hebt gelijk dat Heart of the Ages een geweldige cd is maar die kut opmerking daaronder is wel zo dom


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:29 schreef wladimir het volgende:
De nieuwe in the woods is zeker helemaal geen metal meer
Er komt geen nieuwe In the Woods cd meer,ze hebben hun afscheidsoptreden op 24 december 2001 gegeven in Kristiansand.
Het 4 uur durende optreden is wel opgenomen en verschijnt op dubbel cd.
Volgens Anders(drums) had de cd al uit moeten zijn.Weet dus niet waarom het zo lang duurt.
Ben wel benieuwd naar die live cd.Ik zou eigenlijk bij dat optreden zijn maar moest wegens persoonlijke problemen afzeggen en daar baal ik nu nog van.
Alle In the Woods muzikanten ooit hebben meegespeeld bij dat optreden.

Ik zet nog maar eens "Omnio" op


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 20:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je moet me nog maar is een paar cd's laten horen hub.
In the woods klinkt zeker gaaf.
Eerst even wennen.

De oudere in the woods was toch harde bm?
Ik kan me dit haast niet voorstellen.
Maar dit is waarschijnlijk ongeveer zoiets als ulver (alleen een vergelijking)


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:29 schreef wladimir het volgende:
Je moet me nog maar is een paar cd's laten horen hub.
In the woods klinkt zeker gaaf.
Eerst even wennen.

De oudere in the woods was toch harde bm?
Ik kan me dit haast niet voorstellen.
Maar dit is waarschijnlijk ongeveer zoiets als ulver (alleen een vergelijking)
Het is een verre vergelijking maar de eerste Ulver zou je misschien kunnen vergelijken met het oude ItW werk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 21:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik had ook al weer gehoord, dat het een beetje als de oude burzum klonk.
De oude ulver klinkt me iets te schel door de speakers.

De bandnaam is zeer goed gevonden!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 21:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 21:27 schreef wladimir het volgende:
De oude ulver klinkt me iets te schel door de speakers.


Dan heb je zeker Nattens Madrigal beluisterd. Dat is een beetje overdone qua rauwe productie.

Ik denk dat je Bergtatt en Kveldssanger eens moet proberen, als je die nog niet kent. Dat is de beste kant van Ulver als je het mij vraagt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 21:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die werd mij ook heel vaak aangeraden.
Ik heb nog een klein stukje van wolf & fear.
Maar dit is een beetje off-topic he


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 21:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wolf & Fear is prachtige herrie vind ik, maar inderdaad:

In the Woods, hmm. Lastige muziek vind ik. Ik ken alleen Heart of the Ages en die steekt goed in elkaar, maar ik luister er niet vaak naar. Er is iets wat me gewoon niet helemaal aanspreekt. (lekker zinloos)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 21:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je vind het toch niet gay he


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:17 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nee deze mensen zijn serieus met muziek maken bezig, dat is niet gay. Grapdrol


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 10:12 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hallo!!!!!!!

iemand die in the woods niet kan waarderen mag van mij terug naar de metal kleuterschool!!

Sjezus wat is dat een magistrale band die zich enorm heeft ontwikkeld over de jaren! Ze hebben gewoon gedaan waar ze zin in hadden en deze mensen maken muziek met het hart!!

toch wel jammer dat ze uit elkaar zijn...


I Find That I Am Not There...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 13:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 10:12 schreef rvanderholst het volgende:
hallo!!!!!!!

iemand die in the woods niet kan waarderen mag van mij terug naar de metal kleuterschool!!


Hmmm? Toch een beetje oppassen met dit soort uitspraken hoor.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 13:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Metal is een wijd begrip. Mensen die van alleen harde deathmetal houden, zullen dit zeker niet waarderen bijvoorbeeld.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2003 15:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 juni 2003 21:27 schreef wladimir het volgende:
Ik had ook al weer gehoord, dat het een beetje als de oude burzum klonk.
De oude ulver klinkt me iets te schel door de speakers.

Neeeeeeee In The Woods lijkt totaal niet op Nattens Madrigal en heeft erg weinig weg van Burzum. Je moet er niet over lullen, gewoon luisteren! En dan wel al hun cd's, want ze zijn behoorlijk van stijl veranderd maar wel altijd erg tof gebleven.


Zenial


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 15:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 13:36 schreef Claw het volgende:
Hmmm? Toch een beetje oppassen met dit soort uitspraken hoor.


Ach, ik weet ook wel: Smaken verschillen, maar het is eigenlijk een van de eerste metal bends die ik vanaf het begin heb gevolgd... Ik blijf ze steen goed vinden!

en op Burzum lijkt het dus helemaal niet!

het gehele euvre van In The Woods... geeft mij KIPPENVEL!


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 15:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:12 schreef Zenial het volgende:
Neeeeeeee In The Woods lijkt totaal niet op Nattens Madrigal en heeft erg weinig weg van Burzum. Je moet er niet over lullen, gewoon luisteren! En dan wel al hun cd's, want ze zijn behoorlijk van stijl veranderd maar wel altijd erg tof gebleven.
Ik moet niks


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-06-2003 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:17 schreef rvanderholst het volgende:


het gehele euvre van In The Woods... geeft mij KIPPENVEL!
Mij ook!!!!

Maar ga dan maar eens naar Green Carnation luisteren en dan vooral hun nieuwste "A blessing in disguise".
GC is min of meer een logisch vervolg op In the Woods


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mij ook!!!!

Maar ga dan maar eens naar Green Carnation luisteren en dan vooral hun nieuwste "A blessing in disguise".
GC is min of meer een logisch vervolg op In the Woods


Green Carnation heerscht inderdaad ook de pannen van het dak ja! Kheb de nieuwe nog niet maar heb op een metal site (andere dan deze) een zeer slechte review van die cd gelezen.

Maar ik zal hem eens in de lokale metal zaak gaan beluisteren!!

"What is Addiction In the Absence of Drugs?, What is Grey In the Absence of White? Days Remain Hollow In the Absence Of Night!"


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-06-2003 10:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kheb us effe wat van de neiuwe Green Carnation gedowned en ik moet zeggen, Hub, het is weldegelijk goed!!! wat een kippevel vocalen!!!

toch maar eens aanschaffen die cd denk ik!


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 17:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:08 schreef rvanderholst het volgende:
kheb us effe wat van de neiuwe Green Carnation gedowned en ik moet zeggen, Hub, het is weldegelijk goed!!! wat een kippevel vocalen!!!

toch maar eens aanschaffen die cd denk ik!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-07-2003 14:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zo mooi die nieuwe Green Carnation

"A Blessing In Disguise"

schitterend


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-07-2003 14:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

IN THE WOODS...Live Album


In the autumn of 2000 IN THE WOODS announced their break up.
IN THE WOODS were not worthy of this news. The mammoth project called "In The Woods Live At The Caledonien Hall" took place on 29th December in their hometown Kristiansand, It was to be a retrospect of one the most meaningful formations of our time.
In Summer 2003 the Live double CD "Live At the Caledonian Hall" will appear as a legacy to IN THE WOODS.
The double CD has a 3rd additional bonus CD that gives an overview of the newly founded Karmakosmetix label. (the newly founded record label and artist platform made up of IN THE WOODS band members). The Karmakosmetix releases will be through Prophecy.

GOED NIEUWS!!!!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen