IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Door welke band ben jij op hardrock gegaan? Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-04-2010 22:13 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

whitesnake


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:14 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Maar is Queen en U2 nou ook hard-rock of wat?



Queen eventueel wel, maar U2 zeker niet.


Bareuh...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2010 22:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Queen, zo circa... '88.
Daarna Anthrax, '90.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En dan vooral oude Queen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-04-2010 22:15 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ah, check
Dan was het Queen als klein kind, begin jaren 90.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 22:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Maar is Queen en U2 nou ook hard-rock of wat?



Nee!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-04-2010 22:18 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

die solo in The Final Countdown tilt het nummer ook naar een hoger plan, vooral als ie onverwachts langs komt op de radio, heeft iets magisch


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 22:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toch veel Europe aanhangers hier. Gaaf!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:19 schreef Staalman het volgende:
Toch veel Europe aanhangers hier. Gaaf!


Europe vond ik altijd veel oprechter dan de Amerikaanse equivalent Bon Jovi. Betere teksten vooral, Bon Jovi had voornamelijk liefdesliedjes waar Europe toch meer over andere zaken zong.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 22:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik denk vooral veel Final Countdown aanhangers

Natuurlijk wel DE metal-anthem bij uitstek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2010 22:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bon Jovi had zijn periode bij mij


shot through the heart...


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2010 22:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik begon met The Doors, Pink Floyd e.d., ging toen naar Nirvana, Radiohead en System of a Down, en toen plots de swing naar Marduk gemaakt.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:24 schreef Silence het volgende:
Ik begon met The Doors, Pink Floyd e.d., ging toen naar Nirvana, Radiohead en System of a Down, en toen plots de swing naar Marduk gemaakt.


Rigoreus!

Maar van die bands vallen alleen System Of A Down en Marduk onder de noemer hardrock.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-04-2010 22:32 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Bon Jovi was ook erg goed (in de jaren 80). Slippery When Wet was mijn eerste LP. En opvolger New Jersey mocht er ook wezen. Daarna werd het wat minder Maarja toen luisterde ik toch al Slayer


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2010 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eigenlijk is het bij mij begonnen bij de platen van mijn pa die ik meeluisterde

Deep Purple, Ted Nugent, Mud, Slade, ...

ik was 8 of 9 denkk


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

New Jersey is ook de laatste die ik heb van Bon Jovi.


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2010 22:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:32 schreef Hypnos het volgende:
eigenlijk is het bij mij begonnen bij de platen van mijn pa die ik meeluisterde

Deep Purple, Ted Nugent, Mud, Slade, ...

ik was 8 of 9 denkk


Mijn pa had geen platen.


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2010 22:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de mijne wel, duizenden,

disco Blackfoot, een discobar, met alle genre's zowat

deed feestjes en zo


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2010 22:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:26 schreef De Ulk het volgende:
Rigoreus!

Maar van die bands vallen alleen System Of A Down en Marduk onder de noemer hardrock.
Ja, ok. Maar om aan te geven hoe ik daar gekomen ben Via welke band ben jij op hardrock gegaan? Nou, via deze weg dus!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2010 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Maar is Queen en U2 nou ook hard-rock of wat?

U2 niet, maar draai "...Magic" eens van Queen, als je dát geen hardrock durft te noemen... (Nou ja, meeste nummers dan.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-04-2010 22:56 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nou ja, ik heb dus geen verstand van hardrock. Ben in 1 keer in de Rammstein gepleurd (bedankt pa)


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-04-2010 23:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee!
Boute uitspraak over een band die van symphonic en disco en hardrock zo'n beetje alles wel gespeeld heeft hoor.

Maar "puur hardrock" inderdaad niet nee. Wel een beste hoop nummers die zeker onder dat kopje passen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2010 23:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hun eerste plaat was zwaar doorspekt met Led Zeppelin invloeden, dus die is best hardrock!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2010 23:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Laat dit topic dan maar over HARDROCK gaan.

Het topic hoe je aan de METAL bent geraakt bestaat nl al:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1657/1


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 23:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 23:10 schreef Greycloak het volgende:
Boute uitspraak over een band die van symphonic en disco en hardrock zo'n beetje alles wel gespeeld heeft hoor.

Maar "puur hardrock" inderdaad niet nee. Wel een beste hoop nummers die zeker onder dat kopje passen.




Queen is een rockband, geen hardrockband.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen