IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tegenvallers 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-04-2010 19:34 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Blackenend Shoegaze
Wat jij wil. Heeft volgens mij net zo weinig met shoegaze te maken als met black metal, maar ik weet dan ook niet zo veel van shoegaze.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-04-2010 19:41 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

- Over het algemeen zwakke programmering van de zomerfestivals (hmmz, wat zit hier achter? -->Ulk nog iets verdachts gezien?)
- Geen Waldrock
- Het door Scorpions aangekondige pensioen

Verder nog geen belachelijke platen gehoord, tenminste... geen platen waar ik hoge verwachtingen van had.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-04-2010 19:42]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-04-2010 19:48 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

De nieuwe Nae'blis, al heb ik die niet eens helemaal beluisterd.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-04-2010 19:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik hield die na een paar minuten ook niet meer uit.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-04-2010 19:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:34 schreef Helvete het volgende:
Wat jij wil. Heeft volgens mij net zo weinig met shoegaze te maken als met black metal, maar ik weet dan ook niet zo veel van shoegaze.


Ook niet van Black Metal blijkbaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-04-2010 19:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:49 schreef Helvete het volgende:
Ik hield die na een paar minuten ook niet meer uit.
Die cd mag ook wel in het fail-topic, ja.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-04-2010 19:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:53 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook niet van Black Metal blijkbaar.
Oh.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 14-04-2010 19:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:54 schreef Silence het volgende:
Die cd mag ook wel in het fail-topic, ja.
Inderdaad.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-04-2010 20:11 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 14 april 2010 19:54 schreef Silence het volgende:
Die cd mag ook wel in het fail-topic, ja.


Oke, die ga ik dan maar vermijden denk ik zo.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 14-04-2010 20:12 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Alles, dan toch, in dit topic? :')

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 14-04-2010 20:13]


Evil Dick


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-04-2010 22:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 april 2010 17:17 schreef Vampire John het volgende:
In ieder geval Darkthrone...


+1


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2010 22:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 19:48 schreef Silence het volgende:
De nieuwe Nae'blis, al heb ik die niet eens helemaal beluisterd.


es opsnorren...


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-04-2010 22:17 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Doe maar niet


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-04-2010 22:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mensen die de laatste Darkthrone niet leuk vinden vallen mij behoorlijk tegen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 14-04-2010 22:19 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Precies. die is gewoon erg gaaf.


Evil Dick


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-04-2010 22:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 april 2010 22:19 schreef bokaj het volgende:
Mensen die de laatste Darkthrone niet leuk vinden vallen mij behoorlijk tegen.


Want? Ik heb niets tegen punk, maar dan zet ik liever een oude punkband op. Ik trek die verschuiving van stijl gewoon niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-04-2010 22:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hap

Ik trek het zelf heel goed, smaken verschillen. Het is toch net wat anders dan oude punk, maar misschien ken ik de juiste bands niet.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-04-2010 22:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, anders, ja. Bij darkthrone is sowieso de zang tegenwoordig al zwaar kut, hehe.

Weer een mega hap, zeker?

Iig. Dit is punk voor mij. En heel wat beter als de darkthrone punk imo.





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-04-2010 22:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 22:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, anders, ja. Bij darkthrone is sowieso de zang tegenwoordig al zwaar kut, hehe.

Weer een mega hap, zeker?

Iig. Dit is punk voor mij. En heel wat beter als de darkthrone punk imo.

Beter dan.

Darkthrone gooit alle oude stijlen op een hoopje, er zit niet alleen oude punk in, ook rock en metal. Ik vind het wel feestmuziek en dat is toch heel wat anders dan wat ze vroeger maakten. Daar heb jij gelijk in.

Maar jij bent de laatste 4 platen al afgehaakt?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-04-2010 0:07 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

De nieuwe Ikuinen Kaamos valt me erg tegen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 0:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Darkthrone is geen tegenvaller aangezien ze al langer van dit soort rommel produceren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 april 2010 22:57 schreef bokaj het volgende:
Beter dan.

Darkthrone gooit alle oude stijlen op een hoopje, er zit niet alleen oude punk in, ook rock en metal. Ik vind het wel feestmuziek en dat is toch heel wat anders dan wat ze vroeger maakten. Daar heb jij gelijk in.

Maar jij bent de laatste 4 platen al afgehaakt?


Zo ongeveer vanaf de laatste twee platen. Die daarvoor had ik nog wel aangeschaft, maar bij nader inzien vond ik die alsnog tegenvallen. Ik luister ze nooit meer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-04-2010 17:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 20:11 schreef Mottighaerd het volgende:
Oke, die ga ik dan maar vermijden denk ik zo.
Misschien dat ik die ooit nog eens opzet als er hier een baby in de wieg ligt. Ik denk dat kids het wel kunnen waarderen, dat gepingel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe Mucupurulent


signature


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 10-08-2010 2:15 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

De show van Slayer op 2 aug. in 013


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen