IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Peter Steele (weer) de pijp uit? Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 16:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:15 schreef ElitE het volgende:
Jij bent Giovanni Bentein uit Houthulst Belgie, en 28 jaar oud.


En je punt is?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2010 16:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

je vroeg toch wie je was?

Maar lijkenpikkerij zeker weten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2010 16:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:17 schreef Count Usher het volgende:
En je punt is?
Vraag het dan niet..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 16:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:15 schreef ElitE het volgende:
Jij bent Giovanni Bentein uit Houthulst Belgie, en 28 jaar oud.




edit: en jezus christus @ Dekker!

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 15-04-2010 16:19]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 16:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:18 schreef ElitE het volgende:
je vroeg toch wie je was?






When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2010 16:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vreemd trouwens dat ik nergens commentaar heb gelezen van Dekker toen Teddy Scholten het hoekje omging.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 16:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Niet internationaal genoeg.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


RGB
Usericon van RGB
Posted 15-04-2010 16:22 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht


quote:
Op 15 april 2010 16:12 schreef Count Usher het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138532

Ik zeg lijkenpikkerij... maar wie ben ik.
Beetje haantje de voorste idd

[Dit bericht is gewijzigd door RGB op 15-04-2010 16:23]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 16:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:21 schreef Count Usher het volgende:
Niet internationaal genoeg.


Eurovisiesongfestivalwinnares? Nou en of dat Internationaal is!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 16:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Eurovisiesongfestivalwinnares? Nou en of dat Internationaal is!


Ja, maar is het internationaal genoeg voor TMDC? Die jongens zijn heel wat hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-04-2010 16:23]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2010 16:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:22 schreef RGB het volgende:
Beetje haantje de voorste idd
Typisch geval van na het zingen de kerk in.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 16:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:23 schreef Count Usher het volgende:
Ja, maar is het internationaal genoeg voor TMDC? Die jongens zijn heel wat hoor!




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2010 16:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 15:03 schreef bastianus het volgende:
Juist het rauwe van Carnivore en oude TON kon mij nogal bekoren. Ik ben b.v. ook helemaal leip van Autopsy en Warpath..


Ik heb dat ook, zal wel een "leeftijdding" zijn ofzo.

Maar goed, triest natuurlijk dat er zo een getalenteerde muzikant zichzelf naar de klotenheeft geholpen..


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-04-2010 16:52 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 15 april 2010 16:12 schreef Count Usher het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=138532

Ik zeg lijkenpikkerij... maar wie ben ik.


Onzin, ik post iets op onze eigen My Space wat Blabbermouth vervolgens overneemt. Daar kan ik weinig aan doen, schijnbaar zijn we voor Blabbermouth dermate interessant dat er continu een oogje op onze sites wordt gehouden.

Wat dan wel weer terecht is natuurlijk



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2010 16:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 16:52 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Wat dan wel weer terecht is natuurlijk
Tuurlijk ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-04-2010 17:00 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Robin is ook fan van Steele, kijken of ze zijn stukje ook overnemen.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-04-2010 17:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:00 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Robin is ook fan van Steele, kijken of ze zijn stukje ook overnemen.


Stuur nog een mailtje.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-04-2010 17:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 april 2010 16:52 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Onzin, ik post iets op onze eigen My Space wat Blabbermouth vervolgens overneemt. Daar kan ik weinig aan doen, schijnbaar zijn we voor Blabbermouth dermate interessant dat er continu een oogje op onze sites wordt gehouden.

Wat dan wel weer terecht is natuurlijk


Sja, daar doe je niets tegen. Vond het sowieso geen lijkenpikkerij overigens.

Hmm, betekent dat Wacken 2007 dus de laatste keer is dat ik hem zag, en de tering, wat was dat een aanfluiting, ben ik bij weggelopen.

Verder kan ik de meeste cd's wel waarderen.


Boeiender


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 15-04-2010 17:12 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Usher,

denk jij nu werkelijk dat wij, de koningen van de publiciteit, als een stel paupers mailtjes sturen naar Blabbermouth om het overlijden van Peter Steele op te luisteren? Ik heb een blog op de space geschreven, omdat wij altijd redelijk zijn beïnvloed door Type O Negative.

Sinds wij oorlog hadden met Karl Sanders houdt Blabbermouth onze sites continu in de gaten en nemen alles klakkeloos over. Mindere goden hebben niet de beschikking over deze gratis publiciteitsmachine, ik snap dat dit voor sommige mensen wat moeilijk te verteren is, maar we kunnen er verdomd weinig aan doen.

Eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat Blabbermouth dit item zou overnemen, maar de wegen van de HEERE zijn ondoorgrondelijk.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2010 17:10 schreef MR. N het volgende:


Hmm, betekent dat Wacken 2007 dus de laatste keer is dat ik hem zag, en de tering, wat was dat een aanfluiting, ben ik bij weggelopen.

Verder kan ik de meeste cd's wel waarderen.


Aanfluiting? Man o man, wat heb ik zitten genieten! Geweldige show. Die in nederland was wat minder, maar nog steeds geweldig want het is gewoon fucking carnivore.

Verdomde slecht nieuws, dit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 17:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:16 schreef De Tegenpartij het volgende:
Aanfluiting? Man o man, wat heb ik zitten genieten! Geweldige show. Die in nederland was wat minder, maar nog steeds geweldig want het is gewoon fucking carnivore.

Verdomde slecht nieuws, dit.



Carnivore was in 2006, Wim!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-04-2010 17:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2010 17:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Carnivore was in 2006, Wim!


Op wacken dus? Zou best kunnen, ik heb geen idee. Mr. N zit er dus naast?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 15-04-2010 17:23 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 15 april 2010 17:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Op wacken dus? Zou best kunnen, ik heb geen idee. Mr. N zit er dus naast?
Of zou hij doelen op het TON optreden een jaar later



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2010 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Op wacken dus? Zou best kunnen, ik heb geen idee. Mr. N zit er dus naast?


Nee. Type O Negative was in 2007.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 15-04-2010 17:25 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Type O negative was in 2007
Ik vond het toen ook niet veel soeps meer, hij was behoorlijk afgetakeld en greep vrij vaak naar het zuurstofmasker.
Zonde

*dubbelpost*


[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 15-04-2010 17:26]



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen