IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-04-2011 4:44 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/






Niemand in mijn (grote) familie is geloof ik homo. Heb wel een paar tantes die eruit zien als potten, maar daarbij houdt het geloof ik op..


[/zachteG]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 17-04-2011 4:45 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 17 april 2011 4:43 schreef G.I.R.L. het volgende:
Nee, gesuicideerd vanwege het feit dat hij niet met zijn geaardheid om kon gaan.


Seriously? Zuur zeg...


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-04-2011 5:02 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 17 april 2011 4:43 schreef G.I.R.L. het volgende:
Nee, gesuicideerd vanwege het feit dat hij niet met zijn geaardheid om kon gaan.
fuck man, das zo zonde .



Ik snap eigenlijk sowieso niet dat mensen daar zo'n big deal van kunnen maken. Geaardheid is toch iets persoonlijks waar verder niemand iets mee te maken heeft?

Ook die hele maatschappelijke druk dat alles een naam moet hebben (homo, hetero, bi), vind ik zo'n dikke onzin. Ik ken iemand die een flink moeilijke identiteitscrisis heeft gehad, omdat hij niet goed wist wát hij precies was. Dat mensen gewoon doen waar ze zich goed bij voelen in plaats van zich meteen druk te maken dat ze 'iets' wel of niet zijn


[/zachteG]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 17-04-2011 5:06 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 17 april 2011 5:02 schreef Bright_Eyes het volgende:
fuck man, das zo zonde .



Ik snap eigenlijk sowieso niet dat mensen daar zo'n big deal van kunnen maken. Geaardheid is toch iets persoonlijks waar verder niemand iets mee te maken heeft?

Ook die hele maatschappelijke druk dat alles een naam moet hebben (homo, hetero, bi), vind ik zo'n dikke onzin. Ik ken iemand die een flink moeilijke identiteitscrisis heeft gehad, omdat hij niet goed wist wát hij precies was. Dat mensen gewoon doen waar ze zich goed bij voelen in plaats van zich meteen druk te maken dat ze 'iets' wel of niet zijn



Zooooo'n ontzettende plus 1!!! Toevallig laatst ook over gehad. Dat ik niet snap dát er moeilijk over gedaan wordt, maar inderdaad ook die behoefte aan een 'label' wat er blijkbaar bij hoort. Onzin. Als je voor jezelf weet/denkt te weten dat je 100% hetero bent heb je 'mazzel' want je hoeft je nergens druk over te maken omdat het als normaal gezien wordt en volkomen geaceppteerd is. Maar als het ook maar enigszins anders ligt, is het ineens een issue? Onbegrijpelijk


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-04-2011 5:07 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 april 2011 5:02 schreef Bright_Eyes het volgende:
fuck man, das zo zonde .



Ik snap eigenlijk sowieso niet dat mensen daar zo'n big deal van kunnen maken. Geaardheid is toch iets persoonlijks waar verder niemand iets mee te maken heeft?

Ook die hele maatschappelijke druk dat alles een naam moet hebben (homo, hetero, bi), vind ik zo'n dikke onzin. Ik ken iemand die een flink moeilijke identiteitscrisis heeft gehad, omdat hij niet goed wist wát hij precies was. Dat mensen gewoon doen waar ze zich goed bij voelen in plaats van zich meteen druk te maken dat ze 'iets' wel of niet zijn



Het zal je verbazen hoeveel mensen daar toch nog verschrikkelijk veel moeite mee hebben.

Ik spreek uit ervaring.

Je kunt het rationaliseren als geen big deal maar dat wil nog niet zeggen dat je gevoel daar ook in mee gaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-04-2011 5:07 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Zeker met je eens Brighty. Mijn oom's geval speelde zich ook nog eens af in de jaren 70. Volgens mij waren mensen toen wat minder understanding about gay ppl (weet ik niet zeker, ik was toen niet eens geboren ).


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-04-2011 5:18 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 17 april 2011 5:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel mensen daar toch nog verschrikkelijk veel moeite mee hebben.

Ik spreek uit ervaring.

Je kunt het rationaliseren als geen big deal maar dat wil nog niet zeggen dat je gevoel daar ook in mee gaat.
Klopt. Maar dan nog vind ik het één dikke 'get over it'. Het is vaak ook alleen maar omdat het minder voorkomt, dat mensen er problemen mee hebben.


(Uiteraard véél makkelijker gezegd dan gedaan, maar daar zul jij wel het meest vanaf weten)

quote:
Op 17 april 2011 5:06 schreef Pem het volgende:
Maar als het ook maar enigszins anders ligt, is het ineens een issue? Onbegrijpelijk
Maar ik bedoel ook homo en bi zijn, hoor. Er zijn zóveel mensen die ook niet in zo'n homo/hetero/bi hokje passen! Ik denk eigenlijk dat zeker 50% van de meiden niet in zo'n hokje pas..


[/zachteG]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 17-04-2011 5:22 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 17 april 2011 5:18 schreef Bright_Eyes het volgende:
Maar ik bedoel ook homo en bi zijn, hoor. Er zijn zóveel mensen die ook niet in zo'n homo/hetero/bi hokje passen! Ik denk eigenlijk dat zeker 50% van de meiden niet in zo'n hokje pas..



Wederom plus 1. Hehe ik merkte op een gegeven moment bij mezelf een soort irritatie op, bij [bijvoorbeeld] sites als MySpace; dat je dan je geaardheid in kunt vullen en dus uit hetero, gay of bi 'moet' kiezen. Net alsof het altijd zo zwart/wit is.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-04-2011 5:34 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 17 april 2011 5:07 schreef G.I.R.L. het volgende:
Zeker met je eens Brighty. Mijn oom's geval speelde zich ook nog eens af in de jaren 70. Volgens mij waren mensen toen wat minder understanding about gay ppl (weet ik niet zeker, ik was toen niet eens geboren ).
Oei, jaren '70. Kan het me helaas wel een beetje voorstellen .


quote:
Op 17 april 2011 5:22 schreef Pem het volgende:
Wederom plus 1. Hehe ik merkte op een gegeven moment bij mezelf een soort irritatie op, bij [bijvoorbeeld] sites als MySpace; dat je dan je geaardheid in kunt vullen en dus uit hetero, gay of bi 'moet' kiezen. Net alsof het altijd zo zwart/wit is.
true.

Een vriend van me noemt zich 'heteroflexibel' . Nja, eigenlijk is meer de ultieme open-minded hetero. Hij heeft een aantal homovrienden en ook wel eens met een van hen gezoend, onder voorwaarde dat hij een avondje bier zou betalen.


Verder ben ik zelf ook niet goed in te delen, maar zo ken ik er wel meer..


[/zachteG]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 17-04-2011 5:42 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 17 april 2011 5:34 schreef Bright_Eyes het volgende:
Een vriend van me noemt zich 'heteroflexibel' . Nja, eigenlijk is meer de ultieme open-minded hetero. Hij heeft een aantal homovrienden en ook wel eens met een van hen gezoend, onder voorwaarde dat hij een avondje bier zou betalen.


Verder ben ik zelf ook niet goed in te delen, maar zo ken ik er wel meer..


Precies. Al merk ik het 'openminded' gehalte toch altijd duidelijk meer op bij dames dan mannen. En ik heb het nou niet over macho mannen, maar gewoon openminded kerels die er écht oprecht niet mee kunnen zitten, maar die voor zichzelf echt zeker weten dat ze helemaal hetero zijn.

hehe heteroflexibel. Leuke term, wel. Ga ik misschien wel jatten


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-04-2011 5:44 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 april 2011 5:42 schreef Pem het volgende:
maar gewoon openminded kerels die er écht oprecht niet mee kunnen zitten, maar die voor zichzelf echt zeker weten dat ze helemaal hetero zijn.



Ik word dagelijks voor homo uitgemaakt. Ik zie het als een compliment.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-04-2011 5:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 april 2011 5:44 schreef G.I.R.L. het volgende:


Ik word dagelijks voor homo uitgemaakt. Ik zie het als een compliment.


Dat komt gewoon omdat je gruwelijk lekker bent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-04-2011 5:54 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 17 april 2011 5:42 schreef Pem het volgende:
Precies. Al merk ik het 'openminded' gehalte toch altijd duidelijk meer op bij dames dan mannen. En ik heb het nou niet over macho mannen, maar gewoon openminded kerels die er écht oprecht niet mee kunnen zitten, maar die voor zichzelf echt zeker weten dat ze helemaal hetero zijn.

hehe heteroflexibel. Leuke term, wel. Ga ik misschien wel jatten
haha die vriend is juist qua uiterlijk dé ultieme macho .


quote:
Op 17 april 2011 5:44 schreef G.I.R.L. het volgende:


Ik word dagelijks voor homo uitgemaakt. Ik zie het als een compliment.
precies. Don't hate me, 'cause you ain't me!



Heb overigens vorig jaar eens met een groepje voor de nationale jeugdraad (via een vriendin die nog op de middelbare zat) een kroegentocht (bier voor gratiz ) gehouden in het uitgaansleven van Roermond om te kijken hoe mensen tegen tegenover gay's/bi's stonden. We kregen shirts met "IK BEN HOMO/HETERO/BI/*WHATEVER". Opvallend dat iedereen er vanuit ging dat ik pot was . Wel leuk eigenlijk. beetje provoceren.


[/zachteG]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 17-04-2011 6:03 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 17 april 2011 5:54 schreef Bright_Eyes het volgende:
Heb overigens vorig jaar eens met een groepje voor de nationale jeugdraad (via een vriendin die nog op de middelbare zat) een kroegentocht (bier voor gratiz ) gehouden in het uitgaansleven van Roermond om te kijken hoe mensen tegen tegenover gay's/bi's stonden. We kregen shirts met "IK BEN HOMO/HETERO/BI/*WHATEVER". Opvallend dat iedereen er vanuit ging dat ik pot was . Wel leuk eigenlijk. beetje provoceren.



Ja, want je kunt natuurlijk alleen maar zo'n boodschap uitdragen/meedoen aan zo'n actie als je hartstikke gay bent! hehe mensen zijn idiots.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-04-2011 7:47 by bastianus Profiel van bastianus

En toch, ik vind de confrontaties die ik gehad heb met homosex knap afstotend. Ik doe ook altijd heel openminded, maar homo's in het echt die hun seksualiteit beleven, ik heb het in mijn kroegtijd een paar keer live moeten zien, dat blijft iets smerigs. Terwijl ik dus wel wat homo's in de kennissenkring heb, maar ik wil niet weten wat ze doen met elkaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-04-2011 7:52 by XXL Profiel van XXL

En als het vrouwelijke homosexuelen betreft, Bas?
Vind je het dan ook smerig om te zien?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-04-2011 8:36 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 april 2011 5:22 schreef Pem het volgende:
Wederom plus 1. Hehe ik merkte op een gegeven moment bij mezelf een soort irritatie op, bij [bijvoorbeeld] sites als MySpace; dat je dan je geaardheid in kunt vullen en dus uit hetero, gay of bi 'moet' kiezen. Net alsof het altijd zo zwart/wit is.

Al lijkt het of veel vrouwen bi invullen om interessant te zijn en je bijna zou denken dat het een modegril is.


quote:
Op 17 april 2011 7:52 schreef XXL het volgende:
En als het vrouwelijke homosexuelen betreft, Bas?
Vind je het dan ook smerig om te zien?


Nee, maar verder wat Bas zegt.


 


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-04-2011 8:47 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 17 april 2011 7:47 schreef bastianus het volgende:
En toch, ik vind de confrontaties die ik gehad heb met homosex knap afstotend. Ik doe ook altijd heel openminded, maar homo's in het echt die hun seksualiteit beleven, ik heb het in mijn kroegtijd een paar keer live moeten zien, dat blijft iets smerigs. Terwijl ik dus wel wat homo's in de kennissenkring heb, maar ik wil niet weten wat ze doen met elkaar.



Er zijn meer dan genoeg hetero's waar ik niet van hoef te weten wat ze doen met mekaar...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-04-2011 9:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 april 2011 7:52 schreef XXL het volgende:
En als het vrouwelijke homosexuelen betreft, Bas?
Vind je het dan ook smerig om te zien?
Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-04-2011 9:06 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 april 2011 8:47 schreef powertieke het volgende:
Er zijn meer dan genoeg hetero's waar ik niet van hoef te weten wat ze doen met mekaar...


+1

(denk Tank, als je die nog kent... )

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-04-2011 9:06]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-04-2011 9:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 april 2011 8:47 schreef powertieke het volgende:
Er zijn meer dan genoeg hetero's waar ik niet van hoef te weten wat ze doen met mekaar...
Ja, als ze lelijk zijn. Maar bij knappe homostellen blijft het afstotelijk voor mij, bij mooie heterostellen niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2011 9:09 by Staalman Profiel van Staalman

+1! @powertieke

En verder maakt het mij niet uit hoe of wat iemand is. Mijn beste vriend is ongeveer een jaar geleden uit de kast gekomen. Kon alleen maar zeggen dat ik blij voor hem was.

Nu gaan we nog steeds samen naar de sauna, en vraagt hij of ik dat niet vreemd vind. Tja, ik ben er niet mee bezig, alsof de dingen die eerst wel samen konden nu opeens niet meer kunnen.
Volgens mij is hij meer bezig met dat het moeilijk zou kunnen zijn dan dat ik dat ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 17-04-2011 9:09]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-04-2011 9:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 april 2011 9:09 schreef Staalman het volgende:
+1! @powertieke

En verder maakt het mij niet uit hoe of wat iemand is. Mijn beste vriend is ongeveer een jaar geleden uit de kast gekomen. Kon alleen maar zeggen dat ik blij voor hem was.

Nu gaan we nog steeds samen naar de sauna, en vraagt hij of ik dat niet vreemd vind. Tja, ik ben er niet mee bezig, alsof de dingen die eerst wel samen konden nu opeens niet meer kunnen.
Volgens mij is hij meer bezig met dat het moeilijk zou kunnen zijn dan dat ik dat ben.
Dat herken ik dan ook wel weer. Op SPH had ik twee homo's in de klas, ging rustig na de sport tegelijk met ze douchen, terwijl een hetero klasgenoot dat weer raar vond. Kom op zeg, alsof ze door hun geaardheid anders op me zouden reageren. Bovendien weet ik zeker dat ze niet op mij vielen. Met een vrouwelijke collega douchen na het zwemmen heb ik dan weer niet gedaan, omdat ik van haar wist dat ze er wel jeuk aan had. Je moet de kat natuurlijk niet op het spek binden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-04-2011 9:21 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Laatst een collega, naar aanleiding van de uit-de-kastkoming van iemand van de leiding: "Allemaal leuk en aardig, maar ze moeten me niet proberen te versieren!"

ik : "Kan me niet voorstellen dat iemand jou zou willen versieren..."


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2011 9:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 april 2011 9:18 schreef bastianus het volgende:
ging rustig na de sport tegelijk met ze douchen,


Dit stukje klinkt net alsof je je er zelf over hebt zitten te verbazen

Het maakt mij niet uit wat voor geaardheid iemand heeft, het maakt de ander er qua persoonlijkheid niet anders op en persoonlijkheid is hetgeen mij aantrekt in de ander.

Ik ben overigens wel nieuwsgierig naar wat voor negatieve reacties Onweerwolf heeft gehad na zijn uit de kast gebeuren?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen