IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-04-2011 14:19 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 18 april 2011 13:37 schreef bastianus het volgende:
Teeth of Lions Rule The Divine natuurlijk.


ik hoor te weinig rond deze band.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-04-2011 14:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 april 2011 14:17 schreef Nimbus het volgende:
Aan mieren had ik ook al gedacht. Vooral die glazen bakken met gel zijn gaaf.
Vroeger ging ik altijd graag naar de bladsnijders mieren kijken in het Noorder Dierenpark, helaas hebben ze die niet meer.



Zie exotyische dieren opitc


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-04-2011 15:52 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 april 2011 13:55 schreef Nimbus het volgende:
Sociale insecten sowieso.


Sociaal? Woon er maar eens een week mee in huis. Dat onophoudelijke gezoem, dat voortdurende gevlieg rond je hoofd, en dan heb ik het nog niet eens over die angel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 17:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 15:52 schreef Mark het volgende:
Sociaal? Woon er maar eens een week mee in huis. Dat onophoudelijke gezoem, dat voortdurende gevlieg rond je hoofd, en dan heb ik het nog niet eens over die angel.
Ik vond angel altijd wel leuk bij Vuurwerk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-04-2011 17:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 18 april 2011 17:36 schreef bastianus het volgende:
Ik vond angel altijd wel leuk bij Vuurwerk.


Kan dat niet terug op de radio?
Zou een hele verbetering zijn.


 


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 22-04-2011 0:43 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

Als God het had gewild dat er homo's zouden zijn dan had Hij de vrouw niet geschapen... Te walgelijk voor woorden. Vooral die aandacht zoekende, kijk mij eens homo zijn homo's als Albert Verlinde, Gerard Joling, Paul de Leeuw en Gordon zijn wat mij betreft het ergste soort wat er is. Dat in Nederland dat soort figuren kinderen mag adopteren doet me walgen.Die geadopteerde kinderen zullen nooit een normale jeugd hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 22-04-2011 0:44]


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 22-04-2011 1:55 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

quote:
Op 22 april 2011 0:43 schreef Pit Beast het volgende:
Als God het had gewild dat er homo's zouden zijn dan had Hij de vrouw niet geschapen... Te walgelijk voor woorden. Vooral die aandacht zoekende, kijk mij eens homo zijn homo's als Albert Verlinde, Gerard Joling, Paul de Leeuw en Gordon zijn wat mij betreft het ergste soort wat er is. Dat in Nederland dat soort figuren kinderen mag adopteren doet me walgen.Die geadopteerde kinderen zullen nooit een normale jeugd hebben...
wel lekker on topic, jij



[/zachteG]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 13:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 0:43 schreef Pit Beast het volgende:
Als God het had gewild dat er homo's zouden zijn dan had Hij de vrouw niet geschapen... Te walgelijk voor woorden. Vooral die aandacht zoekende, kijk mij eens homo zijn homo's als Albert Verlinde, Gerard Joling, Paul de Leeuw en Gordon zijn wat mij betreft het ergste soort wat er is. Dat in Nederland dat soort figuren kinderen mag adopteren doet me walgen.Die geadopteerde kinderen zullen nooit een normale jeugd hebben...
Ook SGP-stemmer toevallig?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 22-04-2011 13:53 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 22 april 2011 13:48 schreef bastianus het volgende:
Ook SGP-stemmer toevallig?
Dat niet. Ik heb echt helemaal niets meer met politiek. Fijn te lezen dat er nog mensen als jij zijn, en die homo's ook niets vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 22-04-2011 13:53]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2011 13:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 april 2011 13:48 schreef bastianus het volgende:
Ook SGP-stemmer toevallig?
Ik wist niet dat SGP-stemmerts per definitie homofoob waren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2011 13:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 april 2011 14:19 schreef Black Jew het volgende:
ik hoor te weinig rond deze band.
Mwa, aardig hoor, maar er bestaat zoveel beter.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 22-04-2011 14:02 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 22 april 2011 1:55 schreef Bright_Eyes het volgende:
wel lekker on topic, jij




Niets mis met een beetje homo's haten / bashen. Dat soort lui irriteren mij al genoeg met hun Gay parades, hun Gay olympics, etc. Al die lui zitten steeds te mekkeren over het feit dat ze normaal behandeld willen worden, net als ieder ander. Maar ondertussen vinden ze het wel nodig om zichzelf te onderscheiden met gay parades , roze maandagen en weet ik het allemaal wat ze nog meer hebben. Doe gewoon dan wordt je vanzelf geaccepteerd. Dan maakt het echt niets uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 22-04-2011 14:03]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 14:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 13:53 schreef Pit Beast het volgende:
Dat niet. Ik heb echt helemaal niets meer met politiek. Fijn te lezen dat er nog mensen als jij zijn, en die homo's ook niets vinden.
Ik ben geen hater ofzo. Ik vind het gewoon geen issue, iedereen moet gewoon doen waar ie zin in heeft en wat ie het beste vindt. Maar adoptie door twee mannen of vrouwen vind ik wel raar. Als het zo bedoeld was, waren mensen wel zo gemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2011 14:18 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 22 april 2011 14:16 schreef bastianus het volgende:
Maar adoptie door twee mannen of vrouwen vind ik wel raar. Als het zo bedoeld was, waren mensen wel zo gemaakt.
Dus onvruchtbare mensen mogen ook niet adopteren? Anders waren ze wel anders gemaakt?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-04-2011 14:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 22 april 2011 14:16 schreef bastianus het volgende:
Ik ben geen hater ofzo. Ik vind het gewoon geen issue, iedereen moet gewoon doen waar ie zin in heeft en wat ie het beste vindt. Maar adoptie door twee mannen of vrouwen vind ik wel raar. Als het zo bedoeld was, waren mensen wel zo gemaakt.

:')

Maar het gebruik van auto's vind ik wel zo raar. Als mensen bedoeld waren zo snel te gaan, waren mensen wel zo gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-04-2011 14:22]


I wish I was a butterfly


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 22-04-2011 14:21 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 22 april 2011 14:18 schreef Silence het volgende:
Dus onvruchtbare mensen mogen ook niet adopteren? Anders waren ze wel anders gemaakt?
Als het een normaal stelletje is wel... maar bij homo's... ik weet het niet ik vind dat gewoon echt eng.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 14:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 14:18 schreef Silence het volgende:
Dus onvruchtbare mensen mogen ook niet adopteren? Anders waren ze wel anders gemaakt?
Dat is anders. Ik denk dat een kind een mannelijk en een vrouwelijk rolmodel nodig heeft. En een butch is geen man. Maar ik ben redelijk serieus. Een vriendje van mij vroeger had twee moeders, dan mis je toch dingen in je opvoeding. Liep ook allemaal maar raar bij hem thuis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2011 14:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2011 14:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:')

Maar het gebruik van auto's vind ik wel zo raar. Als mensen bedoeld waren zo snel te gaan, waren mensen wel zo gemaakt.
Dat is anders. Homo's zijn geen verbeterde vervoerstechniek ofzo, ook al mogen ze soms graag aandrukken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2011 14:29 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 22 april 2011 14:23 schreef bastianus het volgende:
Dat is anders. Ik denk dat een kind een mannelijk en een vrouwelijk rolmodel nodig heeft.
Ach, vaak is er bij twee moeders toch een mannelijker, en bij twee mannen eentje vrouwelijker. En rolmodellen hoeven niet alleen ouders te zijn, vind ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2011 14:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 april 2011 14:29 schreef Silence het volgende:
Ach, vaak is er bij twee moeders toch een mannelijker, en bij twee mannen eentje vrouwelijker. En rolmodellen hoeven niet alleen ouders te zijn, vind ik.
Klopt, gewoon voor de tv zetten zo'n gup.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2011 14:34 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat twee volwassenen, bij hun volle verstand, ergens voor kiezen is hun goed recht. Maar bij homoadoptie plaats je een ander individu (het kind) ongevraagd in een 'onnatuurlijke' situatie. Dat is niet vergelijkbaar met in een vliegtuig stappen; dat is nmlk ook een vrije keus.

Niet dat weeshuizen oid zo 'natuurlijk' zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2011 14:34 by Silence Profiel van Silence

Daar heb je wel een punt, maar ik denk dat twee mensen van hetzelfde geslacht ook een kind liefdevol en goed kunnen opvoeden. Kinderen die geboren worden op natuurlijke wijze, kiezen hun ouders ook niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-04-2011 14:38]


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-04-2011 14:41 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 22 april 2011 14:18 schreef Silence het volgende:
Dus onvruchtbare mensen mogen ook niet adopteren? Anders waren ze wel anders gemaakt?


Er is natuurlijk een verschil tussen homoseksualiteit en onvruchtbaarheid. Het tweede heeft een medische oorzaak/is een ziekte. Het eerste, volgens de meeste mensen, niet.

quote:
Op 22 april 2011 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
Dat twee volwassenen, bij hun volle verstand, ergens voor kiezen is hun goed recht. Maar bij homoadoptie plaats je een ander individu (het kind) ongevraagd in een 'onnatuurlijke' situatie. Dat is niet vergelijkbaar met in een vliegtuig stappen; dat is nmlk ook een vrije keus.


En je kinderen meenemen het vliegtuig in?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-04-2011 14:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 april 2011 14:41 schreef Sater het volgende:

En je kinderen meenemen het vliegtuig in?
Tuurlijk, had ik zelf ook al aan gedacht. Punt is dat je terughoudend moet zijn bij het ingrijpen in het leven van een kind.

Hoewel ik i.e.i. tegen homoadoptie ben, denk ik dat het voor kind dat anders zonder aandacht of mogelijkheden opgroeid niet zo'n slechts alternatief hoeft te zijn. Moeilijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-04-2011 14:53 by Sater Profiel van Sater

Niet wenselijk is hier ook enorm relatief. Ik zou een kind inderdaad niet graag bij Albert Verlinde in het gezin plaatsen, maar dat geldt ook voor Rene Froger.
Er zijn zoveel 'slechte' ouders dat discussiëren over homoseksuele ouders m.i. overbodig wordt.
Ik denk ook niet dat het per definitie slecht voor een kind is om door twee mannen of vrouwen opgevoed te worden.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen