IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Homo-haat op Zware Metalen" - een Goed Gesprek (tm) met Schaep. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 13:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 11:02 schreef Bub het volgende:
Da's mooi kut ja.

Toch even de andere kant en niet om één en ander goed te praten.
En niet van eigen ervaren maar van horen en zeggen.
In de meeste gevallen hebben mannen die dit doen genoeg aan een vluchtig bezoek aan zijn ontmoetingsplaats, 1 keer in de zoveel tijd om vervolgens weer bij de vrouw en kids lekker thuis te zitten en gewoon pappa spelen. Niets aan de hand voor die persoon en ze leefden nog lang en gelukkig. (zonder dat de partner hier verder mischien niet van afweet...of doet oogkleppen op)

In een enkel geval zullen toch bepaalde gevoelens de overhand krijgen en kan de man in kwestie niets meer met zijn relatie = vrouw + eventuele kinderen.
De man heeft het echter "gemaakt", huisje, vrouwtje, kids en huisdier plus een auto voor de deur.
Om hier vanaf te stappen is voor een hele hoop mannen een ongeloofelijk probleem en een hoop psychologische problemen kunnen hier door ontstaan.
Het is heel veilig om je achter je, dan huidige relatie, te schuilen en doen of er niets aan de hand is. Het is je enige houvast die je op dat moment hebt.
Om dan uiteindelijk toch die stap te maken...tja, dat schijnt voor dat soort mannen ongeloofelijk moeilijk te zijn.
Het is geen excuus maar ik kan mij dat wel enigszins voorstellen.





Ik kan me dat ook heel erg goed voorstellen, temeer omdat ik zelf ook ben opgevoed met het idee van huisje, boompje, beestje en dat idee ook gewoon heel aantrekkelijk heb gevonden, en eigenlijk nog steeds wel vind. Gewoon een normaal leven zeg maar. Gelukkig heb ik anderhalf jaar geleden zelf op tijd ingezien dat ik echt iets moest veranderen. Had ik dat niet gedaan dan had ik mezelf wel in een bovenstaande situatie terecht zien komen en dat lijkt me echt verschrikkelijk, zowel voor mezelf als voor vrouw/gezin want je kunt geen kant op.

Die zogenaamde parkeerplaats scene staat ook aardig buiten de gewone gayscene heb ik het idee. Zelfs bij 'gewone' online datingsites of chats zie je heel vaak dat mensen zeggen: "bi-mannen?* Toch maar niet!" Gewoon omdat het ethisch niet juist is om dat soort dingen aan te moedigen.

*Getrouwde mannen die op zoek zijn naar seks met andere mannen profileren zichzelf meestal als bi, afgezien van de vraag wat ze nou echt prefereren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 13:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 12:57 schreef Rasputin het volgende:
Houd je wel een beetje van voetbal?


Nee, echt totaal niet!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-04-2010 13:15 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 april 2010 13:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, echt totaal niet!


Hehe, Ik ken verder ook geen enkele homo die van voetbal houdt.
Binnen het voetbal is het natuurlijk ook nog steeds taboe om uit de kast te komen. Zeker weten dat als er een voetballer in NL toegeeft van de mannen te zijn, dat hij spreekkoor na spreekkoor over zich heen gaat krijgen.
Wat laatst nog een voetballer uit Bulgarije aangenomen bij Steaua Boekarest, maar toen bleek dat hij homoseksueel was werd zijn contract ontbonden omdat homo's volgens de voorzitter toch echt niet thuishoorden op een voetbalveld.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-04-2010 13:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 13:15 schreef Rasputin het volgende:
Hehe, Ik ken verder ook geen enkele homo die van voetbal houdt.
Binnen het voetbal is het natuurlijk ook nog steeds taboe om uit de kast te komen. Zeker weten dat als er een voetballer in NL toegeeft van de mannen te zijn, dat hij spreekkoor na spreekkoor over zich heen gaat krijgen.
Wat laatst nog een voetballer uit Bulgarije aangenomen bij Steaua Boekarest, maar toen bleek dat hij homoseksueel was werd zijn contract ontbonden omdat homo's volgens de voorzitter toch echt niet thuishoorden op een voetbalveld.


Ik heb iets dergelijks gelezen inderdaad. Waardeloos voor die jongen!

Homo zijn in de (extreme) metalscene is al behoorlijk ongewoon. Tenminste openlijk in ieder geval wel. Maar in de voetbalscene is het echt helemaal een probleem.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2010 13:47 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 april 2010 13:15 schreef Rasputin het volgende:
Hehe, Ik ken verder ook geen enkele homo die van voetbal houdt.


John Blankenstein!!

Een vriend van me is homo, heeft zelf gevoetbald en fluit nu nog steeds voetbalwedstrijden, hij volgt de grote competities ook uiteraard. Ze bestaan .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-04-2010 13:50 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 april 2010 13:47 schreef M. het volgende:
John Blankenstein!!

Een vriend van me is homo, heeft zelf gevoetbald en fluit nu nog steeds voetbalwedstrijden, hij volgt de grote competities ook uiteraard. Ze bestaan .


Scheidsrechters is wat anders. Die kunnen de hele wedstrijden met een fluit in de mond lopen.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2010 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2010 12:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Bronski Beat - Smalltown Boy gaat hier echter wel altijd ontzettend hard.
Ja begrijp ik. Da's gewoon supermuziek. Why? ook trouwens. Eigenlijk is alles van Jimmy Sommerville gaaf. En Army of Lovers en de Village People heerschen ook de pan uit. En Grace Jones natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-04-2010 0:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 april 2010 23:56 schreef bastianus het volgende:
Ja begrijp ik. Da's gewoon supermuziek. Why? ook trouwens. Eigenlijk is alles van Jimmy Sommerville gaaf. En Army of Lovers en de Village People heerschen ook de pan uit. En Grace Jones natuurlijk.


Vijf maal +1!

Nou ja, Village People is op het randje maar de rest is uiteraard goed. Grace Jones vind ik zelfs heel erg goed.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2010 1:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 april 2010 13:15 schreef Rasputin het volgende:
Hehe, Ik ken verder ook geen enkele homo die van voetbal houdt.
Binnen het voetbal is het natuurlijk ook nog steeds taboe om uit de kast te komen. Zeker weten dat als er een voetballer in NL toegeeft van de mannen te zijn, dat hij spreekkoor na spreekkoor over zich heen gaat krijgen.
Wat laatst nog een voetballer uit Bulgarije aangenomen bij Steaua Boekarest, maar toen bleek dat hij homoseksueel was werd zijn contract ontbonden omdat homo's volgens de voorzitter toch echt niet thuishoorden op een voetbalveld.


Een of andere Italiaan gok ik:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 18-04-2010 10:02 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 16 april 2010 13:27 schreef Onweerwolf het volgende:

Homo zijn in de (extreme) metalscene is al behoorlijk ongewoon.


Toch wel vreemd, gezien het hoge gehalte aan mannen en de weinige vrouwen.

Als je het dan over Gaahl hebt bijvoorbeeld, men maakt er wel grapjes over maar eigenlijk heeft niemand er echt een probleem mee dat hij homoseksueel is, toch?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-04-2010 10:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Is Ghaal echt homo?




Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 18-04-2010 10:09 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 18 april 2010 10:07 schreef Slechtheid het volgende:
Is Ghaal echt homo?





God ja, dat moet je aan hem zelf vragen. Misschien is het ook alleen maar een publiciteitsstunt geweest.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-04-2010 10:29 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Het is natuurlijk wel het ultieme shocken van mensen. Wat bloed en varkenskoppen is tegenwoordig niet meer genoeg. Zeggen dat je homo bent shockeert de mensen dan toch een hoop meer. Of het nou waar is of niet .

Trouwens:

Homo
- Onweerwolf
- Beli
- Mutilator
- ZwaarMetaal
- Bub

Bi
- Crypt-dinges
- Hypnos (vrouwen en kinderen)
- Grindmastert

Frigide
- Psychonaut

Omniseksueel
- Black Jew
- Schaep

Homohaters:
--> Moslims

Sexy:
- karnivoor


Why doesn't my music get me all the chicks?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-04-2010 10:37 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Ik voel me gedemoniseerd


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2010 10:37 by Staalman Profiel van Staalman

goed .

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 18-04-2010 10:38]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-04-2010 10:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 18 april 2010 10:37 schreef Psychonaut het volgende:
Ik voel me gedemoniseerd
Ga je nu weer 3 dagen nadenken over je ondoordachte posts?

Homo
- Onweerwolf
- Beli
- Mutilator
- ZwaarMetaal
- Bub

Bi
- Crypt-dinges
- Hypnos (vrouwen en kinderen)
- Grindmastert

Frigide
- Psychonaut

Omniseksueel
- Black Jew
- Schaep

Homohaters:
--> Moslims

Sexy:
- karnivoor

A-seksueel:
- Slechtheid

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-04-2010 10:54]


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 18-04-2010 13:11 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

homohaat zuigt, veel van dat soort argumenten komt voort uit 'christenen' die menen te vinden dat homo's er niet bij mogen horen.
Belachelijk, want iedereen mag bij Hem horen.
Geen enkel iemand die daar anders over beslist.




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-04-2010 13:15 by Schaep Profiel van Schaep

In Nederland valt het trouwens sowieso wel mee met de homo-haat, als je het vergelijkt met een land als Suriname.


R.
Usericon van R.
Posted 18-04-2010 13:21 by R. Profiel van R.

quote:
Op 18 april 2010 1:51 schreef Mutilator het volgende:
Een of andere Italiaan gok ik:




Wtf?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-04-2010 13:39 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 18 april 2010 13:11 schreef ProgTon het volgende:
homohaat zuigt, veel van dat soort argumenten komt voort uit 'christenen' die menen te vinden dat homo's er niet bij mogen horen.
Belachelijk, want iedereen mag bij Hem horen.
Geen enkel iemand die daar anders over beslist.




neuken?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2010 13:42 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 18 april 2010 13:39 schreef GrindMaster het volgende:
neuken?


Erg kinderachtig hoor, je weet toch dat je dan eerst met hem moet trouwen. Dat is dan wel weer heel erg on-topic!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-04-2010 13:49 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Progtron dan een heel wat slechtere band met zijn familie zal onderhouden daarna.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2010 13:50 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 18 april 2010 13:11 schreef ProgTon het volgende:
Belachelijk, want iedereen mag bij Hem horen.
Geen enkel iemand die daar anders over beslist.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-04-2010 14:11 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 18 april 2010 10:54 schreef Slechtheid het volgende:
Ga je nu weer 3 dagen nadenken over je ondoordachte posts?

Homo
- Onweerwolf
- Beli
- Mutilator
- ZwaarMetaal
- Bub

Bi
- Crypt-dinges
- Hypnos (vrouwen en kinderen)
- Grindmastert

Frigide
- Psychonaut

Omniseksueel
- Black Jew
- Schaep

Homohaters:
--> Moslims

Sexy:
- karnivoor

A-seksueel:
- Slechtheid

Grappig om te lezen. Je gaat er toch vanuit dat iedereen hetero is.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 18-04-2010 14:16 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Ikzelf heb helemaal niets tegen homo's,ik vind zelfs dat homo's zelfs een voordeel zijn voor hetero's. Hoe meer homomannen, hoe meer vrouwen er naar verhouding overblijven voor de heteroman en zitten de mannen niet in elkaars vaarwater.


Evil Dick


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen