IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Van de kaart, vermagerd met een baard[drugs topic 7] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2010 11:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 augustus 2010 21:06 schreef bokaj het volgende:
Ik zie het er wel van komen dat de jeugd zelf met die testen aan de haal gaat. Nog een trekje, héé hij reageert nog niet. Nog maar een trekje...

6 soorten drugs. Cocaïne, XTC en THC zijn al bevestigd. Iemand een idee voor de andere 3? GHB ook denk ik.
GHB is maar enkele uren te herkennen en dan nog moeilijk te interpreteren.

GHB maak je zelf aan in je slaap, als het in je bloed gevonden wordt zegt het helemaal niets, en het wordt gewoon netjes afgebroken. Vandaar dat GHB verkrachtingsclaims bij teveel drinkende meisjes ook niet ontkracht worden.


Er wordt ook op opiaten getest, Ik denk dat als die test positief uitvalt dat de moeder dan wel weet dat hun kind gebruikt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2010 11:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 augustus 2010 9:16 schreef Nyghtslave het volgende:
Thee word normaal gemaakt van de blaadjes, en de zaden worden gegeten. Maar Datura is iets waarmee je niet wil kutten, want je OD't heel makkelijk


En de trips zijn ook niet geheel veilig, daarvan kan je volgens mij met goede voorbereiding en setting nog naakt wakker worden onder een brug in zuid frankrijk, met een pallet koffielepeltjes naast je.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-09-2010 16:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

gisteren voor het eerst echt ketamine geprobeerd, erg ontspannen maar het sloeg zo vloeiend in dat het toch wel moeilijk te voelen was tussen de alcohol en wiet en speed. Maar iig erg ontspannen en relaxed, een downer maar waar je wel redelijk wakker van blijft

Later voor het eerst coke geprobeerd maar daar voelde ik echt maar heel weinig van. Ook niet de verwachtte ego boost.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-09-2010 16:37 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 4 september 2010 16:12 schreef ElitE het volgende:
..ketamine..alcohol..wiet..speed..coke..


Mooi feestje gehad dus?

Ik heb gister echt behoorlijk hard getript op tien gram truffels, de volgende soort welteverstaan:



Nog nooit zo'n visuele trip gehad, immens veel plezier aan beleefd ook.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-09-2010 16:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zat ook nog salvia bij dat viel ook wel goed samen met alles


Moet ook weer eens aan een echte trip, maar elke keer weet ik toch geen hele goede setting te vinden, in de stad is het toch wel wat kutter dat mn huis niet zo dicht meer bij een natuur gebied is en dat ik niet thuis veel kan rondlopen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 04-09-2010 18:42 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

hmm, zelfde gehad met coke ooit naast andere drugs, vond er niks aan en ook nooit meer gedaan.

Paddo's vond ik thuis altijd juist het leukst,maar dat was ook omdat ik altijd een beetje bang werd dat we buiten mensen zouden tegenkomen enzo..moest ook altijd telefoon uit hebben dan. Ik deed trouwens bijna altijd gedroogde hawaiaanse paddo's als thee, werkte echt binnen 15 minuten al.

oh, the good old days

[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 04-09-2010 18:43]


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-09-2010 8:01 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 4 september 2010 16:12 schreef ElitE het volgende:
gisteren voor het eerst echt ketamine geprobeerd, erg ontspannen maar het sloeg zo vloeiend in dat het toch wel moeilijk te voelen was tussen de alcohol en wiet en speed.

Misschien lag het aan de speed, maar ketamine + veel alcohol/wiet was voor mij een aardig lijpe ervaring. Meer nog dan alleen ketamine. Wel vrij ongezond trouwens, de combinatie met alcohol.

Ik heb het afgelopen jaar slechts één keer getript (2C-B ), verder ook niets meer aangeraakt behalve een grammetje hasj per twee maanden ofzo. Begint nu wel weer een beetje te kriebelen voor acid, komend voorjaar waarschijnlijk weer eens doen.
Verder wel redelijke kans dat ik hier opium tegen het lijf ga lopen, dat lijkt me ergens wel tof om een keer te proberen. Weet echter niet of ik daar de ballen voor heb.


You have time. You are doing fine.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-09-2010 13:44 by Schaep Profiel van Schaep

Dit weekend een jaar niet meer. Maar sommigen wel.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-09-2010 14:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 september 2010 8:01 schreef intothevoid het volgende:
Misschien lag het aan de speed, maar ketamine + veel alcohol/wiet was voor mij een aardig lijpe ervaring. Meer nog dan alleen ketamine. Wel vrij ongezond trouwens, de combinatie met alcohol.

Ik heb het afgelopen jaar slechts één keer getript (2C-B ), verder ook niets meer aangeraakt behalve een grammetje hasj per twee maanden ofzo. Begint nu wel weer een beetje te kriebelen voor acid, komend voorjaar waarschijnlijk weer eens doen.
Verder wel redelijke kans dat ik hier opium tegen het lijf ga lopen, dat lijkt me ergens wel tof om een keer te proberen. Weet echter niet of ik daar de ballen voor heb.


Hehe jah zou kunnen bij de eerste keer keta wilde ik me eigenlijk gewoon wat laten verrassen. Gisteren heb ik thuis een wat grotere hoeveelheid genomen maar tering, je gaat dan echt helemaal weg, nog geen out of body experience maar iig wel gedeeltelijk. Ook snel een klein beetje wiet erbij genomen omdat dat er wel lekker bij leek, en dat was ook wel zo maar bij elkaar was het toch net iets te intens om te kunnen onthouden hehe.
Het is een dissociatief anestethicum en dat begrijp ik nu wel heel goed, Ik ben wel redelijk bekend met die dissociatie soms vanuit mezelf en vroeger bij wiet ook wel sterk gehad.
Ik krijg het idee dat dissociatie bij meditatie een belangrijk component is, probleem bij veel dissociatieve middelen is dat je het wat minder goed kan herinneren.

Leuk middel maar ik voel vandaag een lichte hoofdpijn, misschien door de wiet en de 2 biertjes die ik ook op had.


Opium lijkt me echt tof hoor, had van gasten gehoord dat ze op een avond wel wat meer gebruikte en na wat opium dat het effect van alle andere drugs gewoon overspoeld werd door het effect van de opium maar op echt een lekkere manier. Er zit natuurlijk een iets verslavend karakter aan, maar je komt er niet zo gemakkelijk aan, en opium is natuurlijk veel beter in de hand te houden dan morfine en heroine.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-09-2010 14:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 06-09-2010 11:12 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 4 september 2010 16:12 schreef ElitE het volgende:
gisteren voor het eerst echt ketamine geprobeerd, erg ontspannen maar het sloeg zo vloeiend in dat het toch wel moeilijk te voelen was tussen de alcohol en wiet en speed


daarna nog even lekker wezen shoppen zeker :



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-09-2010 11:23 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Handig in je eentje drugs gebruiken!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2010 12:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 september 2010 11:12 schreef flebbie het volgende:
daarna nog even lekker wezen shoppen zeker :




Haha nu ik het terug zie lijkt het me eerder een flinke ketamorfose dan alcohol idd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-09-2010 15:09 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

die lichaamstaal tussen 3.10 en 3.20 zegt genoeg... sad


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2010 15:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jou houding is ook zo met een sleutelpuntje keta teveel, het is alleen niet zo slim om naar de winkel te gaan en bier te halen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-09-2010 15:37 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

je kan zien dat hij zich er voor schaamt

inderdaad niet zo slim om je te tonen op momenten van retardness


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-09-2010 15:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

MEt drugs moet je je ook afvragen hoeveel je je met mensen gaat mengen, ik ben met de erge middelen liever in een besloten omgeving en het liefst alleen zelfs.

Dat is toch wel een beetje de fout die veel mensen maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-09-2010 14:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Na de drugs is het ook niet handig je te mengen in de buitenwereld.

Hier nog even een klassiekertje:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-09-2010 14:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 6 september 2010 15:41 schreef ElitE het volgende:
MEt drugs moet je je ook afvragen hoeveel je je met mensen gaat mengen, ik ben met de erge middelen liever in een besloten omgeving en het liefst alleen zelfs.

Dat is toch wel een beetje de fout die veel mensen maken.


Dat, en hoe goed ken je jezelf en welk effect het op je heeft. Ik zit ook het liefst thuis met vrienden met veel dekentjes en kussens en veel films/lekker eten. Maar ik weet dat uitgaan op een combinatie van lsd/mdma (allebei in een kleine hoeveelheid zodat je alleen de licht positieve effecten ervan voelt ipv wappie te zijn) echt helemaal te gek kan zijn, memorabele avondjes.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-09-2010 14:36 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 6 september 2010 15:41 schreef ElitE het volgende:
MEt drugs moet je je ook afvragen hoeveel je je met mensen gaat mengen, ik ben met de erge middelen liever in een besloten omgeving en het liefst alleen zelfs.

Dat is toch wel een beetje de fout die veel mensen maken.


Kan inderdaad niet al te handig zijn. De laatste keer tijdens het trippen op de truffeltjes zijn we halverwege naar de super gelopen voor bier (ja, ik zuip eigenlijk altijd bier tijdens het trippen, veel mensen vinden het niks, maar ik vind het wel prettig). Dat was me net even te heftig, haha. Ik had het idee dat iedereen me aan zat te staren (wat natuurlijk niet zo is), en het afrekenen in de supermarkt was echt op alle fronten te wazig. Toen toeristen de weg aan mij vroegen (in het Frans, nota bene, en dat weet ik 100% zeker) trok ik het niet meer en schoot ik na het uitkramen van 'eh..' in de lach, best wel lullig. Omdat ik wel doorhad dat ik niet in staat was om iets zinnigs uit te kramen ben ik maar gauw doorgelopen


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-09-2010 14:42 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik ken het probleem. In zwolle was ik met mn toenmalige vriend trippend naar de supermarkt gelopen en daar liep Carnagath (denk ik?) ook opeens. Ik kende hem alleen van de foto maar allejezus wat was dat ongemakkelijk en bizar, en een goede eerste indruk ook.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 16-09-2010 14:43]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-09-2010 14:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 september 2010 14:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Kan inderdaad niet al te handig zijn. De laatste keer tijdens het trippen op de truffeltjes zijn we halverwege naar de super gelopen voor bier (ja, ik zuip eigenlijk altijd bier tijdens het trippen, veel mensen vinden het niks, maar ik vind het wel prettig). Dat was me net even te heftig, haha. Ik had het idee dat iedereen me aan zat te staren (wat natuurlijk niet zo is), en het afrekenen in de supermarkt was echt op alle fronten te wazig. Toen toeristen de weg aan mij vroegen (in het Frans, nota bene, en dat weet ik 100% zeker) trok ik het niet meer en schoot ik na het uitkramen van 'eh..' in de lach, best wel lullig. Omdat ik wel doorhad dat ik niet in staat was om iets zinnigs uit te kramen ben ik maar gauw doorgelopen


Haha, nog even snel het hondje van de bejaarde buurvrouw uitlaten, de paddenstoelen zijn er toch nog niet ingeklapt... :')

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-09-2010 14:57]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-09-2010 15:32 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Nouja, het naar buiten gaan voor bier was wel een bewuste keuze, aangezien de trip op dat moment écht wel goed en wel aan de gang was, en het dus niet een kwestie was van 'oja, kut, nog even snel, voordat het niet meer kan'. Verder is er ook niets mis gegaan, op het moment dat we zoiets hadden van 'hm, het wordt nu allemaal wel iets teveel van het goede' zijn we gauw naar huis gegaan, waar we er smakelijk om gelachen hebben. Volgens mij valt het andere mensen ook nauwelijks op dat je aan het trippen bent, ik denk dat de meeste mensen gewoon iets hebben van 'hm, zal wel moe zijn ofzo' op het moment dat je wat glazig / versuft overkomt, zoals bij het afrekenen in de supermarkt. Alleen dat lachen toen die toeristen de weg kwamen vragen.. die lui zullen ook wel gedacht hebben..

Paar uurtjes later gingen we wederom op pad om wat te eten (we hadden expres weinig gegeten van tevoren voor maximaal effect, en we waren was rond 23:00 wel in een soort eindfase beland), zijn we bij de dönerboer terecht gekomen. Allemaal hongerig, dus wat bestellen we, een groot broodje döner. 'Groot' was in dit geval zo ontzettend groot dat ik het idee had dat het ding met geen mogelijkheid kleiner werd, hoeveel ik er ook van at. Had het ding half op, zat propvol, keek naar dat ding en ik kreeg half (na-)trippend een hysterische lachbui omdat ik zoiets had van 'ben ik nou nog aan het trippen, of is het ding écht onwaarschijnlijk groot?', wat nogal aanstekelijk werkte op de rest van de clientèle (paar kale Turken, hoogstwaarschijnlijk met strafblad, die het allemaal wel vermakelijk vonden en eveneens met de traantjes over hun wangetjes zaten te lachen boven hun bordje eten).

Verreweg de leukste trip die ik ooit heb gehad, enorme vrolijkheid en visueel spektakel. Setting was wel wat raar, het leukste vond ik nog het al bierslobberend rondspoken in het donkere atelier onder het huis van die kameraad van mij (soort langgestrekt rariteitenkabinet, kan het onmogelijk beter uitleggen, extreem coole plek om te trippen omdat er OVERAL objecten staan waar je je aan kunt vergapen), terwijl er van bovenaf een naargeestig soort mix van dubstep (kamer 1) en jazz (kamer 2) te horen was. Voelde me een soort hoofdpersonage uit een soort gothic novel (denk E.A. Poe), echt retevet.


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-09-2010 15:35 by rotor Profiel van rotor

Hier is wellicht animo voor. Ik heb deze film zelf nog niet gezien, maar werd er aan herinnerd door het nieuws dat de hoofdpersoon onlangs is overleden.
Deze docu heeft ook het een en ander aan prijzen in de wacht gesleepd, maar dat terzijde.
quote:
I was kind of turned off by the title of this film. 'Reindeerspotting' just sounded like a bad parody of 'Trainspotting'. I was afraid that this film was going to be typical drug related film which would dwell on the clichés and leave me with nothing really original. Thank god I couldn't have been more wrong. It's so refreshing and exciting to see a film like this, a film made by a guy with a cheap video camera in the town of Rovaniemi in northern Finland, but having more artistic expertise and vision than most of the films we see these days.

This is a documentary focusing on the life of Jani, a drug addict from Rovaniemi. The film focuses on his daily life and more when he decides to say good bye to Finland and go to Europe. Jani openly talks to the camera about his drug addiction and problems. He talks about drug related stuff but also talks about his family and loved ones. The most interesting parts of the film are the scenes where he just talks about his dreams and hopes and contemplates the reasons behind his drug addiction.
[...]
http://www.imdb.com/title/tt1584813/combined


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-09-2010 5:16 by intothevoid Profiel van intothevoid

Lol @ meedoen aan de werkelijkheid onder invloed. Dat vind ik achteraf gezien altijd de mooiste momenten van een trip. Ik heb altijd de neiging om 'normaal' te doen zodat mensen niet doorhebben dat ik trip, maar meestal werkt dat averechts. Niemand is er echt op voorbedacht trippende lui in dagelijkse situaties tegen te komen en veel mensen herkennen het ook niet, dus tenzij je echt vage shit uithaalt heb je niets om je druk over te maken. Maar toch, die trippers-paranoia heb ik altijd.

Mooi (of ja..) voorbeeld was toen ik met een maat 's avonds in een parkje keihard zat te trippen op truffels. Wist niet meer wat voor en wat achter was, en beiden dachten we dat we onze broeken nat waren (urine, water, geen idee waarvan, maar dat was natuurlijk onzin). Zicht was dusdanig vertroebeld en handen voelden klam aan, dus we konden niet echt objectief checken of we droog waren. Gingen allebei onder een lantaarnpaal staan omdat daar meer licht was en we het beter konden zien. Plotseling kwam er in de verte een jogger aan, dus we besloten dat we 'normaal' moesten doen, want anders zouden 'ze' uitvinden dat we drugs op hadden. Snel naar een bankje gerend, naast elkaar gaan zitten en vet paranoïde zijn ("kut man, daar komt hij, oh kut oh kut, doe normaal"). Echt op het moment dat de jogger bij ons was riep ik veel te hard tegen mijn vriend: "Dus! Hoe is het met jou"?

Jogger schrok zich kapot en keek ons aan alsof we twee debielen waren. Achteraf gezien hadden we veel beter gewoon onder de lantaarnpaal kunnen blijven staan of desnoods onze kop moeten houden. Niemand die iets vermoed. Door 'normaal' te doen (je naar een bankje haasten en overdreven luid casual gesprekken voeren) vielen we echt keihard door de mand.

In mijn vorige huis ook veel te veel lijpe situaties meegemaakt met zeer naïeve christelijke huisgenoten. Wegsmeltende gezichten tijdens gesprekken, je evenwicht verliezen omdat de vloer van water is, etc. En je daar met je vage hoofd uitlullen. :')


[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 17-09-2010 5:57]


You have time. You are doing fine.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-09-2010 9:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Binnenkort Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo weer eens kijken.

Lekker negatief.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen