IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Heidenland Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-08-2002 15:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 15:02 schreef impaled succubus het volgende:
er is toch maar 1 heidenland, ik bedoelde dat ik nie wist welke demo ik heb
Communicatiefout. Maar tot op heden is er ook maar 1 demo [dacht ik].


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-08-2002 15:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 15:03 schreef Slechtheid het volgende:
Communicatiefout. Maar tot op heden is er ook maar 1 demo [dacht ik].
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , dan zou ik die wel heben


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 31-08-2002 16:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Her uitgaven zijn echt dom

had je er maar op tijd bij moeten zijn, of tape hem van iemand over ofzo, maar niet lopen zeiken op rereleases. Wie weet wordt het ooit nog eens op een 7" vereeuwigd, maar veel kans heb je er ook niet op...

En VUIG, heb je nog meer leuks in je distro?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-09-2002 18:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2002 16:23 schreef Inside-Lie het volgende:
Her uitgaven zijn echt dom

had je er maar op tijd bij moeten zijn, of tape hem van iemand over ofzo, maar niet lopen zeiken op rereleases. Wie weet wordt het ooit nog eens op een 7" vereeuwigd, maar veel kans heb je er ook niet op...

En VUIG, heb je nog meer leuks in je distro?
.........................goed deze post snap ik echt nie, leg uit in verband met het topic


Havoque
Nostalgiër
Usericon van Havoque
Posted 13-12-2002 19:35 by Havoque Wijzig reactieProfiel van HavoqueQuote dit berichthttp://heidenland.bandcamp.com

(Misschien een beetje laat, maar goed, Heidenland zelf neemt ook de tijd)
Ik denk niet dat Kerkenbrand Commando voorlopig uitkomt, nummers zijn er wel maar persoonlijk ben ik niet meer gemotiveerd om er veel tijd/moeite in te steken. Morgen ga ik wellicht een nieuw nummer opnemen, ik heb nog wel ideeën genoeg, het resultaat zal ik dan wel op een server zetten, om de massa's stil te houden.
"Geef het volk brood en spelen, opdat het zich niet stierlijk zal vervelen."


-- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-05-2005 21:52 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 19:35 schreef Havoque het volgende:
Morgen ga ik wellicht een nieuw nummer opnemen, ik heb nog wel ideeën genoeg, het resultaat zal ik dan wel op een server zetten, om de massa's stil te houden.

Nou ja bijna 3 jaar na dato staat er IETS op de servert...
Ik ga geen complete posts jatten dus ga maar De Muur



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2008 23:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog 3 jaar later ... zelfs de muur geeft het op


man, wat wil ik dit graag origineel


signature


R.
Usericon van R.
Posted 25-02-2008 23:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2008 23:28 schreef Hypnos het volgende:
nog 3 jaar later ... zelfs de muur geeft het op


man, wat wil ik dit graag origineel


Lig je anders niet fijn in je graf?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2008 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo kun je het wel zeggen ja


signature


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-02-2008 18:02 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2008 23:28 schreef Hypnos het volgende:
nog 3 jaar later ... zelfs de muur geeft het op


man, wat wil ik dit graag origineel


Dat snap ik. Het is echt een geweldig stuk muziek.
Gelukkig had ik er op het laatste moment nog één kunnen bemachtigen.

Misschien een re-release op cd.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 26-02-2008 18:03]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-02-2008 23:27 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hmm, die Triomftocht voor de glorie van Wodan Tape heb ik hier nog liggen. Lang niet meer naar geluisterd. Vond het toen wel lekkere muziek.


R.
Usericon van R.
Posted 27-02-2008 9:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Had die kerel zo'n 2 jaar geleden niet een paar nummers opnieuw opgenomen vanuit zijn nieuwe thuisland?



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-02-2008 18:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 9:09 schreef R. het volgende:
Had die kerel zo'n 2 jaar geleden niet een paar nummers opnieuw opgenomen vanuit zijn nieuwe thuisland?




Bij mijn weten alleen Kerkenbrand Commando maar dat is al veel langer geleden dacht ik.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-02-2008 21:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/887/Heidenland-is-niet-meer.html

Ben wel benieuwd geworden naar die demo... nog nooit iets van deze band gehoord.


R.
Usericon van R.
Posted 27-02-2008 22:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 18:18 schreef Verval het volgende:
Bij mijn weten alleen Kerkenbrand Commando maar dat is al veel langer geleden dacht ik.


Hm, nee dacht het niet. Las een eeuw geleden op de beruchte 'de muur' een post waar hij zei dat ie voor de lol wat remakes had gemaakt met een allfather gast dacht ik. Maar kan er ook totaal naast zitten, weet alleen dat er wel remakes zijn.


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 29-02-2008 10:19 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Ik heb dat ding nog ergens in een doos liggen. Als iemand 'm wil hebben, laat maar horen. (Wat doet 'ie op Ebay? )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 29-02-2008 10:40 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2008 22:07 schreef R. het volgende:
Hm, nee dacht het niet. Las een eeuw geleden op de beruchte 'de muur' een post waar hij zei dat ie voor de lol wat remakes had gemaakt met een allfather gast dacht ik. Maar kan er ook totaal naast zitten, weet alleen dat er wel remakes zijn.


Klopt, een aantal nummers plus een cover van Carpathian forest dacht ik. Ik heb ze onlangs van mijn computer verwijderd. Hij had ze in Canada opgenomen met een nieuwe drummer dacht ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-02-2008 11:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 10:19 schreef Rootbaert het volgende:
Ik heb dat ding nog ergens in een doos liggen. Als iemand 'm wil hebben, laat maar horen. (Wat doet 'ie op Ebay? )


doet u mij maar


signature


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 29-02-2008 12:39 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

Je hebt mail op 't adres in je profiel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-02-2008 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vrees van niet


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-02-2008 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

best nr bart.alfvoet at hotmail dan maar


signature


Rootbaert
Usericon van Rootbaert
Posted 29-02-2008 14:45 by Rootbaert Wijzig reactieProfiel van RootbaertQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 12:46 schreef Hypnos het volgende:
best nr bart.alfvoet at hotmail dan maar


Done.

PS: Handig, zo'n PM functie


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 29-02-2008 17:11 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 11:05 schreef Hypnos het volgende:
doet u mij maar


Lucky bastard!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2010 20:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-10-2010 21:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gave tape, die demo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen