IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:41 by herrie Profiel van herrie

tja, kom uut de streek van Bennie Jolink...
vuute op de vloer...
normaal doen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 0:31 schreef krisiunizer het volgende:
Wow, nog even verder teruggelezen.
Rudi moet niet zo happen. Dat vooropgesteld.
En Flebbie ziet spoken. Serieuze spoken.

Ik geloof niet dat de invloed van Anthony bij het blad ooit zo groot is geweest dat hij kon beinvloeden wie er in de Soundcheck kwam.

Misschien was de bewuste plaat niet metal genoeg?
Dat is nog wel eens een afweging geweest. Soms moet een vrij softe/bijna niet metalband wel besproken worden op basis van zijn verleden. Maar dan gaat ie niet mee in de Soundcheck.

Ik heb tig jaar de Soundcheck gedaan. Er is me nooit gevraagd of ik een cijfer wilde aanpassen.
Ook was het altijd ok als ik geen cijfer wilde geven omdat ik zijdelings bij een CD betrokken was (via de studio of een label) - Dan werd er gewoon een streepje gezet, of het gemiddelde van de rest.

Je zou haast gaan denken dat jij iets met het blad met de A te maken hebt. Terwijl ik daar nooit een Krisiunizer heb gelezen als recensent. Meestal hebben die gasten ook een achternaam. Soms een rare, zoals Smegma of van Hammerfall.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:46 by herrie Profiel van herrie

even normaal doen tegen steven smegma!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 0:46 schreef herrie het volgende:
even normaal doen tegen steven smegma!
Sorry.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:50 by herrie Profiel van herrie

"'t zijt u vergeve!" AMEN!


WMP
Usericon van WMP
Posted 04-08-2010 0:55 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 4 augustus 2010 0:19 schreef krisiunizer het volgende:
De enige instructies die we krijgen zijn:
- bijgevoegd een CD - graag bespreken.


Wacht even. Vanes krijgt dus daadwerkelijk betaald voor de drek die hij door wil laten gaan voor 'review'?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2010 8:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Het meest schokkende in de nieuwe aardschok was de foto van Michael Schenker


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 04-08-2010 9:49 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

quote:
Op 4 augustus 2010 0:55 schreef WMP het volgende:
Wacht even. Vanes krijgt dus daadwerkelijk betaald voor de drek die hij door wil laten gaan voor 'review'?


Geen idee.
Ik heb niks over Vanes of betaald krijgen gezegd, toch?



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-08-2010 12:34 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 augustus 2010 0:44 schreef bastianus het volgende:
Je zou haast gaan denken dat jij iets met het blad met de A te maken hebt. Terwijl ik daar nooit een Krisiunizer heb gelezen als recensent. Meestal hebben die gasten ook een achternaam. Soms een rare, zoals Smegma of van Hammerfall.


Gheghe, kom niet aan Steven, die volgens mij zijn stagenaam Smegma te danken heeft aan het feit dat hij ooit de frontman van Rompeprop was. Bastianus, ik zou voor Krisiunizer eens kijken of je ook nog recencies hebt van één of andere Robbie Woning...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 12:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 12:34 schreef Vampire John het volgende:
Gheghe, kom niet aan Steven, die volgens mij zijn stagenaam Smegma te danken heeft aan het feit dat hij ooit de frontman van Rompeprop was. Bastianus, ik zou voor Krisiunizer eens kijken of je ook nog recencies hebt van één of andere Robbie Woning...
Ah, de man die de eerste cd die ik ooit maakte 60 punten gaf (of 59, daar wil ik af zijn). Jammer was dat, het was mooier geweest als hij hem helemaal de grond in geboord had, dat was meer opgevallen. Zijn oordeel was overigens verder geheel correct.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 04-08-2010 12:56 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

En welke band was dat? Benieuwd.
Ben het wel met je eens. Hoge en lage cijfers vallen meer op.

Wim Baelus heb ik twee weken geleden nog gezien bij Loudness in Dynamo.
Geen idee wat hij doet. Maar hij moest er de volgende ochtend (dinsdag) om 6 uur uit, zei hij. Dus die werkt gewoon, net als wij allemaal.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 13:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 12:56 schreef krisiunizer het volgende:
En welke band was dat? Benieuwd.
Ben het wel met je eens. Hoge en lage cijfers vallen meer op.

Wim Baelus heb ik twee weken geleden nog gezien bij Loudness in Dynamo.
Geen idee wat hij doet. Maar hij moest er de volgende ochtend (dinsdag) om 6 uur uit, zei hij. Dus die werkt gewoon, net als wij allemaal.
Methylbenzeen met de cd "Guacamole". Met de Ulk op zang en Aaargh op bas onder andere. En volgens mij heb jij of één van je collega's ooit mijn andere band Pulverizer als een "aardige Bolt Thrower-rip-off" o.i.d. getypeerd. Door die uitdrukking besefte ik toen eigenlijk al dat ik er niet meer zo veel aan vond en de hardcore-invloeden van het begin van de band miste.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 13:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 12:56 schreef krisiunizer het volgende:
Hoge en lage cijfers vallen meer op.

Gerrit Bremer gaf ooit 10 punten aan "Disco volante" van Mr. Bungle. Dit gecombineerd met het feit dat zijn recensie helemaal vol stond met argumenten van niet snappen gaf voor mij de doorslag om deze cd onmiddellijk aan te schaffen. En inderdaad, ik vind het nog steeds één van de gaafste cd's die ik heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-08-2010 13:41 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 4 augustus 2010 12:50 schreef bastianus het volgende:
Ah, de man die de eerste cd die ik ooit maakte 60 punten gaf (of 59, daar wil ik af zijn). Jammer was dat, het was mooier geweest als hij hem helemaal de grond in geboord had, dat was meer opgevallen. Zijn oordeel was overigens verder geheel correct.


Dat was Ferry Bovet en 55 punten, Bas.


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-08-2010 13:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 augustus 2010 13:21 schreef bastianus het volgende:
Gerrit Bremer gaf ooit 10 punten aan "Disco volante" van Mr. Bungle. Dit gecombineerd met het feit dat zijn recensie helemaal vol stond met argumenten van niet snappen gaf voor mij de doorslag om deze cd onmiddellijk aan te schaffen. En inderdaad, ik vind het nog steeds één van de gaafste cd's die ik heb.


Die is inderdaad vrij briljant ja.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 14:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 13:41 schreef De Ulk het volgende:
Dat was Ferry Bovet en 55 punten, Bas.
Juist. Dan was Robbie degene die Pulverizer een Bolt Thrower-kloon noemde waarschijnlijk. En terecht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 04-08-2010 15:28 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 4 augustus 2010 14:35 schreef bastianus het volgende:
Juist. Dan was Robbie degene die Pulverizer een Bolt Thrower-kloon noemde waarschijnlijk. En terecht.


heb je ook wel eens goeie muziek gemaakt?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 15:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 augustus 2010 15:28 schreef flebbie het volgende:
heb je ook wel eens goeie muziek gemaakt?
Ho eens. We waren wel een hele goeie Bolt Thrower-kloon. Bolt Thrower is eigenlijk ook gewoon een hele goeie Obituary-kloon.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-08-2010 15:48 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 4 augustus 2010 15:47 schreef bastianus het volgende:
Ho eens. We waren wel een hele goeie Bolt Thrower-kloon. Bolt Thrower is eigenlijk ook gewoon een hele goeie Obituary-kloon.


...en vice versa.


Bareuh...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 04-08-2010 15:50 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 4 augustus 2010 15:47 schreef bastianus het volgende:
Ho eens. We waren wel een hele goeie Bolt Thrower-kloon. Bolt Thrower is eigenlijk ook gewoon een hele goeie Obituary-kloon.


totaal niet mee eens, vind dat beide bands een hele eigen herkenbare stijl hebben


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 04-08-2010 16:35 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 4 augustus 2010 13:41 schreef De Ulk het volgende:
Dat was Ferry Bovet en 55 punten, Bas.


Tsja, Fred Kroket....samen met Kots Koeienmond (uit de AMH-tijd) meestal degene die cd's besprak die ik niet kocht.

Maar als Robert Heeg, André Verhuysen of Rot op met je Veer enthousiast waren (of juist niet!) kon ik de portemonnee weer trekken.

Het in de grond boren van lp's/cd's had meestal cultwaarde. Een van mijn toenmalige klasgenoten kocht alles met een extreem hoge of lage waardering. Dan kreeg je daarna tapes met KAT, Prong (de eerste!) Exodus, Agent Steel en Jane's Addiction (Nothing's shocking kreeg 4 punten omdat er 4 tepels op stonden...mijn god wat een klassieke redenatie!). Mooie tijd.

Nu blijf ik nog steeds in de oude meuk hangen.....en lees ik de Aardschok al jaren niet meer. De laatste jaren is de inhoud een beetje herhaling van zetten. Sporadisch blader ik hem bij de Bruna door, maar als Onno Croma dan weer iets typt als 'Tijdens een optreden interviewde ik de band..' (DKM enkele jaren terug) moet ik toch lachen en heb ik weer een running gag.


10.10.1942 - 20.11.2011


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-08-2010 21:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 augustus 2010 12:56 schreef krisiunizer het volgende:
En welke band was dat? Benieuwd.
Ben het wel met je eens. Hoge en lage cijfers vallen meer op.




Idd, ik herinner me de review van cryptic slaughter's convicted lp. Stephan Gebédi had hem geschreven (dacht ik), kreeg een verschrikkelijk laag cijfer. Meteen naar de winkel gerend en gekocht, wat een heerschplaat en nog steeds. Ach, iets met verschil in smaak ed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2010 21:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2010 21:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Idd, ik herinner me de review van cryptic slaughter's convicted lp. Stephan Gebédi had hem geschreven (dacht ik), kreeg een verschrikkelijk laag cijfer. Meteen naar de winkel gerend en gekocht, wat een heerschplaat en nog steeds. Ach, iets met verschil in smaak ed.

en het oude bathory, Possessed en hellhammer/Celtic frost. Allemaal bagger.....

Cryptic slaughter heerst overigens


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-08-2010 21:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat dacht ik. Die andere kan ik me niet meer herinneren, hehe. Ligt allemaal wel ergens op zolder, keer op een regenachtige dag oid weer eens een keer naar beneden halen en terug lezen, lijkt me wel weer lachen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 04-08-2010 21:41 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 4 augustus 2010 21:12 schreef attila_de_hun het volgende:
en het oude bathory, Possessed en hellhammer/Celtic frost. Allemaal bagger.....

Cryptic slaughter heerst overigens


De Cryptic Slaughters coverden in hun oefenruimte zelfs Venom,s Welcome to Hell en Black Metal (de songs).
En Show no Mercy van Slayer.

To Mega Therion kreeg overigens wel een goede review in de Aardschok, door Metal Mike, ik dacht een 8.
Morbid Visions gaf hij een review waaraan duidelijk werdt dat Metal Mike bands buiten de bay area (Zuid-Amerikaanse) ook helemaal geen kans gaf.

7 Churches werdt dan weer door Verhuysen afgekraakt als een Slayer Rip Off.
Laten we het dan maar niet hebben over Exumer, Deathrow, Necronomicon, Darkness en S.D.I., want daar kon Verhuysen helemaal geen respekt voor opbrengen.

Bathory kreeg pas respekt door Robert Heeg toen Blood, Fire, Death uitkwam.
Goed tot toen Wim Baelus erbij kwam, wat die man schreef klopte altijd, en kon je je altijd op verlaten.
Tevens was hij diegene die de Duitse Poison m.l.p. uitbracht, en die band de gemiste aandacht gaf die ze verdienden.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen