IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-12-2010 22:47 by Forever After Profiel van Forever After

Als het over iets gaat wat enigzins met Dream Theater maken heeft kan het sowieso niks zijn.


 


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-12-2010 22:48 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 30 december 2010 22:44 schreef RudiEngel het volgende:
Hé, we gaan hier niet positief lopen doen he


Sorry!



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-12-2010 22:48 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 december 2010 22:44 schreef RudiEngel het volgende:
Hé, we gaan hier niet positief lopen doen he


Aaaah, please... ik vind het altijd best wel meevallen met de Aardschok vooral in vergelijking met iets als Kerrang of Metal Hammer.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 30-12-2010 22:49 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Brok in m'n keel!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-12-2010 22:51 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 december 2010 22:49 schreef RudiEngel het volgende:
Brok in m'n keel!


Maar ja ik ben nogal een gewoonte mens en lees de Aardschok al vanaf januari 1983 LOL


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 30-12-2010 22:53 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 30 december 2010 22:51 schreef Marcel H. het volgende:
Maar ja ik ben nogal een gewoonte mens en lees de Aardschok al vanaf januari 1983 LOL


En, zijn de foto's van Portnoy er beter op geworden in 27 jaar tijd?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-12-2010 22:58 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 december 2010 22:53 schreef RudiEngel het volgende:
En, zijn de foto's van Portnoy er beter op geworden in 27 jaar tijd?


in 1983 zag ik ze iig niet hahahaha


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-12-2010 23:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik lees in feite geen enkel magazine enkel en alleen omdat ik alle nodige info gewoon op het internet kan vinden. En omdat ik voorlopig geen magazine dat meer bij mijn smaak ligt heb gevonden/gezocht.

Edit: Wtf, die post doet er eigenlijk weinig toe. Gohja, heb ik het ineens kunnen vertellen

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-12-2010 23:11]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-12-2010 23:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 december 2010 22:12 schreef RudiEngel het volgende:
Tja, ik krijg dan weer plaatsvervangende schaamte van die tenenkrommend slechte 'hallo hoe gaat het, wil je nog iets aan onze bezoekers kwijt en tot ziens'-interviews op ZM, en dat is een structurele misser. De gemiddelde schoolkrant is beter geschreven. Zelfs de naam van dit topic zelf bevat een taalfout. Dat met die foto is incidenteel, als het al niet met opzet is gedaan.


Sja, zo'n "nee ZM" reactie is een beetje jammer.


Boeiender


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 30-12-2010 23:59 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 30 december 2010 22:48 schreef Marcel H. het volgende:
Aaaah, please... ik vind het altijd best wel meevallen met de Aardschok vooral in vergelijking met iets als Kerrang of Metal Hammer.


Wss te weinig snobs.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 31-12-2010 0:01]


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-12-2010 0:06 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 30 december 2010 22:12 schreef RudiEngel het volgende:
Tja, ik krijg dan weer plaatsvervangende schaamte van die tenenkrommend slechte 'hallo hoe gaat het, wil je nog iets aan onze bezoekers kwijt en tot ziens'-interviews op ZM, en dat is een structurele misser. De gemiddelde schoolkrant is beter geschreven. Zelfs de naam van dit topic zelf bevat een taalfout. Dat met die foto is incidenteel, als het al niet met opzet is gedaan.


Hoewel de interviews op ZM soms bedroevend zijn (en niet te vergeten, de cd-besprekingen soms ook), vergelijk je nu serieus een webzine waar vrijwilligers werken met een blad waar de professionele redacteuren en medewerkers voor betaald krijgen.
Wel een hele treurige jijbak.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 31-12-2010 9:00 by nark Profiel van nark

Wel grappig dat die hihat er wel scherp op staat trouwen .
Dus ze kunnen tog wel wat goed doen en idd een luek interview om te lesen.
Zo ........... Heb ik dit jaar tog noch met een positiefe noot af gesloten


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 31-12-2010 9:58 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 31 december 2010 0:06 schreef WMP het volgende:
Hoewel de interviews op ZM soms bedroevend zijn (en niet te vergeten, de cd-besprekingen soms ook), vergelijk je nu serieus een webzine waar vrijwilligers werken met een blad waar de professionele redacteuren en medewerkers voor betaald krijgen.
Wel een hele treurige jijbak.


Ik had het niet beter kunnen verwoorden, hulde


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 31-12-2010 13:10 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Het gaat mij puur om de orde van grootte. Ik gebruik enorme structurele 'missers' (van deze site omdat de discussie hier nu eenmaal wordt gevoerd) als voorbeeld om aan te geven hoe onbeduidend jullie voorbeeld is. Je denkt toch niet serieus dat niemand heeft gezien dat die foto wazig is en het er zomaar tussendoor is geglipt? Het is een vormgeefkeuze, of je het nu mooi vindt of niet. En ja, daar kun je dan heel lang over gaan praten, als je dat interessant vindt.

Ik weet zelf ook wel dat ZM een amateuristische site is en de vergelijking krom is, maar nogmaals: de discussie wordt vanuit hier gestart, dus is het niet meer dan logisch dat vergelijkingsmateriaal dichtbij huis wordt gezocht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2010 13:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 31 december 2010 13:10 schreef RudiEngel het volgende:
Het gaat mij puur om de orde van grootte. Ik gebruik enorme structurele 'missers' (van deze site omdat de discussie hier nu eenmaal wordt gevoerd) als voorbeeld om aan te geven hoe onbeduidend jullie voorbeeld is. Je denkt toch niet serieus dat niemand heeft gezien dat die foto wazig is en het er zomaar tussendoor is geglipt? Het is een vormgeefkeuze, of je het nu mooi vindt of niet. En ja, daar kun je dan heel lang over gaan praten, als je dat interessant vindt.

Ik weet zelf ook wel dat ZM een amateuristische site is en de vergelijking krom is, maar nogmaals: de discussie wordt vanuit hier gestart, dus is het niet meer dan logisch dat vergelijkingsmateriaal dichtbij huis wordt gezocht.


De discussie wordt anders niet door redacteuren van ZM opgestart. Blijf het beetje nivo kleuter vinden om dan ZM maar af te zeiken. Maar goed, hier krijg beginnende schrijvers tenminste een kans om zich te ontwikkelen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-12-2010 13:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 31 december 2010 13:10 schreef RudiEngel het volgende:
Het gaat mij puur om de orde van grootte. Ik gebruik enorme structurele 'missers' (van deze site omdat de discussie hier nu eenmaal wordt gevoerd) als voorbeeld om aan te geven hoe onbeduidend jullie voorbeeld is.

Kunnen we het inderaad beter hebben over het structureel bedroevende niveau van interviews bij de Aardschok.
quote:
Je denkt toch niet serieus dat niemand heeft gezien dat die foto wazig is en het er zomaar tussendoor is geglipt? Het is een vormgeefkeuze, of je het nu mooi vindt of niet. En ja, daar kun je dan heel lang over gaan praten, als je dat interessant vindt.

Dat er lang over gesproken werd is omdat jij zo lekker hapt, jongen Eerst proberen de kritiek weg te wuiven, en als MR. N dan lekker op zo'n pijnpunt doorvraagt (hij zou interviewer moeten worden!) op ZM beginnen af te geven...
quote:
Ik weet zelf ook wel dat ZM een amateuristische site is en de vergelijking krom is, maar nogmaals: de discussie wordt vanuit hier gestart, dus is het niet meer dan logisch dat vergelijkingsmateriaal dichtbij huis wordt gezocht.

Gelul. Ten eerste wat Jenje zei, ten tweede heeft kritiek ongeacht de bron waar het vanuit ontspruit een bepaalde waarde; de bron aanvallen in plaats van de kritiek beantwoorden is dan ronduit zwak. Zelfde als dat een muzikant tegen jullie zegt dat jullie geen muziek kunnen maken en dat daarom jullie recencies ook nergens op slaan

Oh, en de Aardschok kan evengoed amateuristisch genoemd worden


Quis moderabat ipsos moderatores?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2010 13:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2010 13:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Eerst proberen de kritiek weg te wuiven, en als MR. N dan lekker op zo'n pijnpunt doorvraagt (hij zou interviewer moeten worden!) op ZM beginnen af te geven...




LOL, wat dacht je wat ik in het dagelijks leven doe? Interview jaarlijks meer dan ZM en Aardschok bij elkaar....


Boeiender


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 31-12-2010 13:53 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

Wat valt er te beantwoorden aan de kritiek dan? Wat moet ik over zo'n foto zeggen? De vraag werd me gesteld dus probeerde ik antwoord te geven. Ik heb bovendien gezegd dat het volgens mij een vormgeefkeuze is, maar daar lees je voor het gemak dan overheen.

En ik geef direct toe dat ik te snel hap (story of my life) en dat zo'n tegenaanval erg makkelijk is (waarvoor mijn excuses), maar die frustratie komt nog voort uit al die makkelijke kritiek op Onno. Ik vind het zo laf om iemand op anonieme wijze op zo'n manier aan te vallen terwijl die man zo ontzettend veel heeft betekend voor de scene en zijn hele leven eraan heeft gewijd. Dat is respectloos, dat doe je gewoon niet.

Nogmaals mijn excuses voor mijn uitbarsting, ik besef me dat een site als ZM belangrijk is voor beginnende schrijvers om ervaring op te doen, dus dat was te makkelijk van me.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-12-2010 13:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Even een lolletje tussendoor; ik zoek net via Facebook naar Aardschok, krijg ik dit:

http://www.facebook.com/#!/pages/Aardschok/142274589120817

"0 people like this".


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2010 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het zou Aardschok sieren als ze wat meer van de genoemde kritiek zich zouden aantrekken. Begrijpelijk dat dat niet altijd kan omdat AS gewoon geld moet verdienen, maar naar mijn mening (die ik onderbouwd zie door de genoemde kritieken alhier) is het blad met de A teveel gegaan voor de grote namen en is de band en de feeling met de "scene" kwijt.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2010 14:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2010 13:53 schreef RudiEngel het volgende:
Wat valt er te beantwoorden aan de kritiek dan? Wat moet ik over zo'n foto zeggen? De vraag werd me gesteld dus probeerde ik antwoord te geven. Ik heb bovendien gezegd dat het volgens mij een vormgeefkeuze is, maar daar lees je voor het gemak dan overheen.
Ik heb 2 pagina's terug duidelijk gemaakt dat ik jouw mening accepteer, en zette er nog wat kanttekeningen bij, dus voor mij had je het fotovraagstuk (wow) beantwoord.
quote:

En ik geef direct toe dat ik te snel hap (story of my life) en dat zo'n tegenaanval erg makkelijk is (waarvoor mijn excuses), maar die frustratie komt nog voort uit al die makkelijke kritiek op Onno. Ik vind het zo laf om iemand op anonieme wijze op zo'n manier aan te vallen terwijl die man zo ontzettend veel heeft betekend voor de scene en zijn hele leven eraan heeft gewijd. Dat is respectloos, dat doe je gewoon niet.

Pff, anoniem? Valt toch wel mee? En qua aanval valt het toch ook wel mee? Dat er kritiek is, is duidelijk, maar mag je dat niet in zo'n topic als dit vermelden?

quote:

Nogmaals mijn excuses voor mijn uitbarsting, ik besef me dat een site als ZM belangrijk is voor beginnende schrijvers om ervaring op te doen, dus dat was te makkelijk van me.


Ja, het is wel een kweekvijver voor de Aardschok zo langzamerhand ja.


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-12-2010 14:01 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 december 2010 13:47 schreef MR. N het volgende:
LOL, wat dacht je wat ik in het dagelijks leven doe? Interview jaarlijks meer dan ZM en Aardschok bij elkaar....

Niet veel bijzonders dus, aangezien je je nogal druk maakt over een al dan niet bewust wazige foto van Portnoy in de Aardschok.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-12-2010 14:02 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 31 december 2010 13:47 schreef MR. N het volgende:
LOL, wat dacht je wat ik in het dagelijks leven doe? Interview jaarlijks meer dan ZM en Aardschok bij elkaar....



Auditeren?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2010 14:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2010 14:01 schreef Naturens Galleri het volgende:
Niet veel bijzonders dus, aangezien je je nogal druk maakt over een al dan niet bewust wazige foto van Portnoy in de Aardschok.


:')

Sja, als ik iets koop wil ik wel kwaliteit. En ik vond het exemplarisch voor de vormgeving.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2010 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En beroepsmatig gesprekken voeren is echt heul anders dan interviewen. Praat de hele dag for a living.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen