IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-09-2011 22:42 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Bas,

we gebruiken op cd geen triggers.
Met triggers kan iedere mongool drummen
Dat weet jij ook


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2011 15:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 22:42 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Bas,

we gebruiken op cd geen triggers.
Met triggers kan iedere mongool drummen
Dat weet jij ook
Nou.. Zelfs met triggers lukt het me nog niet. Afijn, dat zullen we 1 oktober in Demtah wel zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 12-09-2011 22:50 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Wat is er 1 oktober dan?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-09-2011 7:00 by bastianus Profiel van bastianus

De reünie van Methylbenzeen op Havenrock.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-09-2011 20:29 by Gorath Profiel van Gorath

Aardschok wil tegenwoordig blijkbaar enkel bands reviewen waarvan het label advertenties (cash cash) plaatst.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2011 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Want?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-09-2011 23:03 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 september 2011 20:30 schreef Jenje het volgende:
Want?


Twilight Vertrieb (vergeef mn spelling) wil niet betaald plaatsen dus geen Gorath recensie. denk hier over na terwijl je sell out Plastieke Mieke's voorwoord leest.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-09-2011 0:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 september 2011 23:03 schreef Marcel H. het volgende:
Twilight Vertrieb (vergeef mn spelling) wil niet betaald plaatsen dus geen Gorath recensie. denk hier over na terwijl je sell out Plastieke Mieke's voorwoord leest.


Wel raar, HRI heeft nooit betaald en krijgt toch recensies. Ik denk dat jullie label uit den spreekwoordelijke nek aan het lullen is...


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2011 0:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik herinner me geen T.V. recensies nochtans in Aardschok.
sinds TMDC


signature


hakowi
Usericon van hakowi
Posted 15-09-2011 9:10 by hakowi Profiel van hakowi

quote:
Op 15 september 2011 0:04 schreef MR. N het volgende:
Wel raar, HRI heeft nooit betaald en krijgt toch recensies. Ik denk dat jullie label uit den spreekwoordelijke nek aan het lullen is...


No offence maar Twilight vertrieb is volgens mij een (in Duitsland) aardig independent label en iig zeker een grote distributeur, dat is qua commerciele belangen wel wat anders als het DIY label van HRI.

Verder denk ik dat velen van ons wel het vermoeden hebben dat Aardschok er wat dat betreft dubieuze praktijken op na houdt alleen jammer dat tot nu niemand nog echt bewijs heeft kunnen overleggen. Misschien kan Marcel H. dat?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2011 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Twilight is idd een grote jongen, denk ook wel dat die anders behandeld word door een magazine a la Aardschok.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-09-2011 11:24 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Helaas kan ik 't bewijs niet overleggen aangezien ik zowel met Twilight Vertrieb als Gorath geen banden heb. Ik had mijn opmerking eerder niet met 100% zekerheid moeten stellen.
Het is dat ik dat verhaal over Twilight Vertrieb op facebook had opgevangen en dus was de conclusie nogal snel getrokken op een woensdagavond na redelijk veel alcoholische versnaperingen.



Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-09-2011 11:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 september 2011 11:24 schreef Marcel H. het volgende:
Helaas kan ik 't bewijs niet overleggen aangezien ik zowel met Twilight Vertrieb als Gorath geen banden heb. Ik had mijn opmerking eerder niet met 100% zekerheid moeten stellen.
Het is dat ik dat verhaal over Twilight Vertrieb op facebook had opgevangen en dus was de conclusie nogal snel getrokken op een woensdagavond na redelijk veel alcoholische versnaperingen.


Heb je al veel mail en telefoontjes gehad? Oude drankwagen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-09-2011 12:00 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 september 2011 11:52 schreef bastianus het volgende:
Heb je al veel mail en telefoontjes gehad? Oude drankwagen?


nee, nog niet. Maar heb wel voor alle zekerheid mail-adres en telefoonnummer veranderd en de verhuiswagen staat al voor de deur. Nu nog even snel een andere werkgever zoeken


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 15-09-2011 15:27 by krisiunizer Profiel van krisiunizerhttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Of het ligt aan Twilight zelf.
Dat ze zeg maar niet hun zorgpremie betalen, maar wel verwachten dat de zorgtoeslag gewoon doorgaat.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2011 17:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 september 2011 15:27 schreef krisiunizer het volgende:
Of het ligt aan Twilight zelf.
Dat ze zeg maar niet hun zorgpremie betalen, maar wel verwachten dat de zorgtoeslag gewoon doorgaat.


beetje jammer dat er een zorgstelsel is
maar als je geen zorgpremie betaald, dan moet je ook niet rekenen op een basiszorgverstrekking?


signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-09-2011 17:10 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 september 2011 17:09 schreef Hypnos het volgende:
beetje jammer dat er een zorgstelsel is
maar als je geen zorgpremie betaald, dan moet je ook niet rekenen op een basiszorgverstrekking?


Dat zijn Amerikaanse toestanden, dat is hier ondenkbaar

Ik mis trouwens Igor de Metal Mastino, die mag van mij wel terugkomen


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2011 17:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

blijkbaar wel in de muziekwereld, lijkt me


signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-09-2011 17:14 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 september 2011 17:12 schreef Hypnos het volgende:
blijkbaar wel in de muziekwereld, lijkt me


Daar doet de Aardschok toch niet aan mee?


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2011 17:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik weet het niet goed,


ofwel wil Twilight Vertrieb advertenties in ruil voor promo's (? maar de meeste zijn digitaal dus WTF) ofwel wil Aardschok alleen maar bespreken als er geadverteerd wordt.

Dat laatste zou ik wel afschuwelijk vinden


signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-09-2011 17:24 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 september 2011 17:18 schreef Hypnos het volgende:
ik weet het niet goed,


ofwel wil Twilight Vertrieb advertenties in ruil voor promo's (? maar de meeste zijn digitaal dus WTF) ofwel wil Aardschok alleen maar bespreken als er geadverteerd wordt.

Dat laatste zou ik wel afschuwelijk vinden



Ja zo is het tot ook mijn spijt vaak wel, het hoeft wat mij betreft niet perse zo zijn, maar blijkbaar wordt tegenwoordig alles voor het geld gedaan. Het zou jammer zijn als de Aardschok zo zijn status verliest die het ooit had. Kleine onbekende bands uit eigen land verdienen zo nu en dan toch wel wat gratis publiciteit, een blad als Aardschok moet niet alleen maar de gesigneerde bands interviews afnemen. Er komen jaarlijks genoeg goede cd's uit van bands die niet iedereen kent, maar die wel de moeite waard zijn om in de aandacht gezet te worden

Gewoon 1 pagina, dat kan er toch wel af?



[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-09-2011 17:26]


5 Euro's? Op je muil!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-09-2011 17:41 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 15 september 2011 17:18 schreef Hypnos het volgende:
ik weet het niet goed,


ofwel wil Twilight Vertrieb advertenties in ruil voor promo's (? maar de meeste zijn digitaal dus WTF) ofwel wil Aardschok alleen maar bespreken als er geadverteerd wordt.

Dat laatste zou ik wel afschuwelijk vinden

ofwel Twilight betaalt verschuldigd advertentiegeld niet-> Aardschok recenseert niet
[/giswerk]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 15-09-2011 17:52 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 15 september 2011 17:41 schreef Sater het volgende:
ofwel Twilight betaalt verschuldigd advertentiegeld niet-> Aardschok recenseert niet
[/giswerk]


Ja we zullen het nooit weten, best jammer

Misschien moet Mental maar weer een underground metalblaadje beginnen met aanstormende talenten


5 Euro's? Op je muil!!


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 15-09-2011 17:59 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

quote:
Op 15 september 2011 15:27 schreef krisiunizer het volgende:
Of het ligt aan Twilight zelf.
Dat ze zeg maar niet hun zorgpremie betalen, maar wel verwachten dat de zorgtoeslag gewoon doorgaat.


Niet zo cryptisch doen. Moet je advertentiekosten voldoen om in de Aardschok te worden gerecenseerd of niet? Volgens mij gaat het daar om.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-09-2011 19:34 by Gorath Profiel van Gorath

Aardschok is het grootste metalblad van Nederland. Schande dat we daar niet in komen met de nieuwe. Alle vorige cd's kwamen er wel in. Desnoods stuur ik zelf een promo op als T.V. ergens de fout in zou gegaan zijn. Wie hierin de fout is, blijft giswerk, maar wij zijn er wel ergens de dupe van.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen