IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 0:20 by bokaj Profiel van bokaj

Al die foto's van Floor Jansen vind ik een beetje jammer. Dat wief staat er altijd zo lelijk op. De enige foto waar ze er wel leuk op staat is die studiofoto. Papierverspilling is het, 3 pagina's interview waarvan de helft uit foto's bestaat.

En Smegma wordt saai, als je 1 review gelezen hebt, heb je ze allemaal wel gelezen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-06-2010 0:21]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2010 0:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Mee eens wb Floor Jansen. Ze is blijkbaar niet bepaald fotogeniek, want in t echt ziet ze er een stuk leuker uit.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 04-06-2010 0:40 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ben ik met je eens mutilator. Vraag me af ze er zelf voor kiest om die poses te maken of dat ze die richting in gestuurd wordt door de fotograaf.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 0:41 by bokaj Profiel van bokaj

kan ook aan de fotograaf liggen natuurlijk, of aan de lichtinval.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-06-2010 0:53 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

quote:
Op 4 juni 2010 0:20 schreef bokaj het volgende:
Al die foto's van Floor Jansen vind ik een beetje jammer. Dat wief staat er altijd zo lelijk op. De enige foto waar ze er wel leuk op staat is die studiofoto. Papierverspilling is het, 3 pagina's interview waarvan de helft uit foto's bestaat.

En Smegma wordt saai, als je 1 review gelezen hebt, heb je ze allemaal wel gelezen.
Ja, dat is zo, maar dat heb ik wel met meer recensenten van de Aardschok...Onno cro-mag bijvoorbeeld ook...als die 4 zinnen in een recensie heeft staan dan is het veel.


Evil Dick


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 0:56 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 juni 2010 0:53 schreef Crypt_666 het volgende:
Ja, dat is zo, maar dat heb ik wel met meer recensenten van de Aardschok...Onno cro-mag bijvoorbeeld ook...als die 4 zinnen in een recensie heeft staan dan is het veel.
Onno was de eerste, dus die mag dat. "Deze cd zal inslaan als een BOM in de hardcorescene."


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 04-06-2010 0:58 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Zijn interviews zijn ook altijd zo diepgaand....lol

Ja, Crypt, maar hij kopieert ze tenminste niet...ik denk ik zal eventuele bijdehandjes maar voor zijn he. :')


Evil Dick


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 1:06 by bokaj Profiel van bokaj

Dat is te makkelijk Crypt, zelfs voor mij.

En een diepte-interview met hardcoregasten, euh...

SOIA interview was goed.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 04-06-2010 11:15 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 4 juni 2010 0:41 schreef bokaj het volgende:
kan ook aan de fotograaf liggen natuurlijk, of aan de lichtinval.


Ik vind anders ook dat ze wat meer mag lachen op foto's. Of is dat niet true ende necro?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 11:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2010 1:06 schreef bokaj het volgende:
Dat is te makkelijk Crypt, zelfs voor mij.

En een diepte-interview met hardcoregasten, euh...

SOIA interview was goed.
Ik kan me nog een heel goed interview met Biohazard herinneren, waarin Onno ook echt kritisch uit de hoek kwam t.o.v. zijn "helden". Het is soms een fanboy, maar hij blijft meestal wel neutraal. Ik vind Onno best goed eigenlijk bij vlagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-06-2010 11:34 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik ga ook een Onno Cro-Mag review maken, komt ie:

Deze cd van (vul naam naar keuze in) doet mij beseffen hoezeer ik deze stijl hardcore gemist heb. (vul naam naar keuze in) speelt in de stijl van (vul naam naar keuze in), (vul naam naar keuze in) en (vul naam naar keuize in). Ik ben helemaal ontroerd van deze cd van de jonge honden van (vul naam naar keuze in). Ik moet er een klein beetje van huilen ook. Klasse!


spelfout weggehaald...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-06-2010 11:35 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Een vriend van me kwam met een treffende vergelijking voor de Aarschok:

'De Aardschok is eigenlijk de Hitkrant van de metalscene'

Eigenlijk klopt dit vaak wel ja...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2010 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2010 11:34 schreef varanus het volgende:
Ik ga ook een Onno Cro-Mag review maken, komt ie:

Deze cd van (vul naam naar keuze in) doet mij beseffen hoezeer ik deze stijl hardcore gemist heb. (vul naam naar keuze in) speelt in de stijl van (vul naam naar keuze in), (vul naam naar keuze in) en (vul naam naar keuize in). Ik ben helemaal ontroerd van deze cd van de jonge honden van (vul naam naar keuze in). Ik moet er een klein beetje van huilen ook. Klasse!
Qua reviews heb je helemaal gelijk. Maar de interviews van hem vind ik vaak beslist niet slecht. Wat onconventioneel wellicht, maar daar houd ik wel van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-06-2010 11:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 juni 2010 11:34 schreef varanus het volgende:
Ik ga ook een Onno Cro-Mag review maken, komt ie:

Deze cd van (vul naam naar keuze in) doet mij beseffen hoezeer ik deze stijl hardcore gemist heb. (vul naam naar keuze in) speelt in de stijl van (vul naam naar keuze in), (vul naam naar keuze in) en (vul naam naar keuize in). Ik ben helemaal ontroerd van deze cd van de jonge honden van (vul naam naar keuze in). Ik moet er een klein beetje van huilen ook. Klasse!
Je vergeet de halve tracklist te noemen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-06-2010 11:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 juni 2010 11:34 schreef varanus het volgende:
Ik ga ook een Onno Cro-Mag review maken, komt ie:

Deze cd van (vul naam naar keuze in) doet mij beseffen hoezeer ik deze stijl hardcore gemist heb. (vul naam naar keuze in) speelt in de stijl van (vul naam naar keuze in), (vul naam naar keuze in) en (vul naam naar keuize in). Ik ben helemaal ontroerd van deze cd van de jonge honden van (vul naam naar keuze in). Ik moet er een klein beetje van huilen ook. Klasse!
Je vergeet de halve tracklist te noemen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2010 12:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Over de stijl van zijn reviews zeg ik niets, maar als er een ding is dat je niet van Onno Cro-Mag kan zeggen, dan is het dat hij het genre niet kent. Hij weet telkens wel weer goede vergelijkbare bands op te sommen, waardoor je gemakkelijk je eigen conclusies kunt trekken.

En als hij minder dan 80 punten geeft, dan is het metalcore of beatdown

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-06-2010 12:17]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-06-2010 12:28 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 juni 2010 12:17 schreef BenKnuckles het volgende:
En als hij minder dan 80 punten geeft, dan is het metalcore of beatdown


Of gewoon metal


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2010 20:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dan wordt de grens al verlaagd naar 70...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-06-2010 20:47 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Het nummer Dragontower van Keep of Kallessin zou volgens Aardschok-redacteur 'buiten de boot' vallen op de cd 'Reptillian'. Volgens mij bedoelt de beste man 'uit de toon'.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-06-2010 21:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ja, sjongejonge, wát een misser!


Bruce Banner


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 04-06-2010 21:39 by RudiEngel Profiel van RudiEngel

quote:
Op 4 juni 2010 20:47 schreef Naturens Galleri het volgende:
Het nummer Dragontower van Keep of Kallessin zou volgens Aardschok-redacteur 'buiten de boot' vallen op de cd 'Reptillian'. Volgens mij bedoelt de beste man 'uit de toon'.


Zegt iemand die de bandnaam niet kan schrijven...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-06-2010 21:39 by Dentz Profiel van Dentz

Zegt iemand die uit Elburg komt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-06-2010 21:48 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 4 juni 2010 21:39 schreef RudiEngel het volgende:
Zegt iemand die de bandnaam niet kan schrijven...

Kan ik tenminste nog bij de Aardschok terecht.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2010 21:54 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 juni 2010 12:17 schreef BenKnuckles het volgende:
Over de stijl van zijn reviews zeg ik niets, maar als er een ding is dat je niet van Onno Cro-Mag kan zeggen, dan is het dat hij het genre niet kent. Hij weet telkens wel weer goede vergelijkbare bands op te sommen, waardoor je gemakkelijk je eigen conclusies kunt trekken.

En als hij minder dan 80 punten geeft, dan is het metalcore of beatdown
Daarom hebben ze nu ook iemand anders voor de beatdown en metalcore. En wat varanus hierboven opsomt kun je saai vinden, maar het is wel nuttig. Je weet ongeveer wat je van de cd kunt verwachten en daar zijn reviews voor.

quote:
Op 4 juni 2010 11:23 schreef bastianus het volgende:
Ik kan me nog een heel goed interview met Biohazard herinneren, waarin Onno ook echt kritisch uit de hoek kwam t.o.v. zijn "helden". Het is soms een fanboy, maar hij blijft meestal wel neutraal. Ik vind Onno best goed eigenlijk bij vlagen.
Dat was een mooi interview. Het One Life Crew interview is ook legendarisch.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-06-2010 14:16 by MetalJan Profiel van MetalJan

Geen NDF-review in de laatste Aardschok


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen