IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 18:23 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 14:31 schreef Marcel H. het volgende:
vergeet qua rommel Liselotte niet, mijn God dis is echt net zo rampzalig als Anita Boel.


Liselotte Hegt is me nooit echt in positieve dan wel negatieve zin opgevallen. Anita Boel schijnt een heuse studie Journalistiek gedaan te hebben, maar gezien het gebrek aan inhoud van haar artikelen heeft ze dat papiertje waarschijnlijk bij Windesheim of In-Holland gehaald..

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Astronaut op 10-06-2012 18:24]


Mainstream science says...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 18:47 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 18:23 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Anita Boel schijnt een heuse studie Journalistiek gedaan te hebben, maar gezien het gebrek aan inhoud van haar artikelen heeft ze dat papiertje waarschijnlijk bij Windesheim of In-Holland gehaald..


Mijn God, als dat waar is dat is ze zeker niet afgestudeerd, of anders met een minimaal zesje

Maar zij is echt wel de ergste die er daar rondloopt. Als er maar een vrouw in een band zit of zingt is het automatisch goed volgens haar. Geldt trouwens ook voor die Liselotte. En zelfs wat betreft het soort bands dat ze goed vinden, heb ik geen van beiden, in alle die jaren, ook maar eens op enige kennis van zaken kunnen betrappen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:02 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 18:47 schreef Marcel H. het volgende:
Mijn God, als dat waar is dat is ze zeker niet afgestudeerd, of anders met een minimaal zesje

Maar zij is echt wel de ergste die er daar rondloopt. Als er maar een vrouw in een band zit of zingt is het automatisch goed volgens haar. Geldt trouwens ook voor die Liselotte. En zelfs wat betreft het soort bands dat ze goed vinden, heb ik geen van beiden, in alle die jaren, ook maar eens op enige kennis van zaken kunnen betrappen.


Wat Boel aangaat, is ze vooral bezig om te laten zien hoe goed ze wel niet bevriend is met Epic en After Forever. Kan me ook een concertreview van haar herinneren waarin ze de helft van het artikel gebruikt om af te geven op de uitdagende kleding en dito poses van het zangeresje in kwestie..


Mainstream science says...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 19:04 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:02 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Wat Boel aangaat, is ze vooral bezig om te laten zien hoe goed ze wel niet bevriend is met Epic en After Forever. Kan me ook een concertreview van haar herinneren waarin ze de helft van het artikel gebruikt om af te geven op de uitdagende kleding en dito poses van het zangeresje in kwestie..


Ja dat klopt en zowel Epica en After Forever maar blijven ophemelen alsof het het beste na gesneden brood is.

Die concertrecensie ik kan ik me nog herinneren, ja. Ik baalde ervan dat er bijna geen foto's waren om haar betoog te ondersteunen.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 10-06-2012 19:04]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:10 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 19:04 schreef Marcel H. het volgende:
Ja dat klopt en zowel Epica en After Forever maar blijven ophemelen alsof het het beste na gesneden brood is.

Die concertrecensie ik kan ik me nog herinneren, ja. Ik baalde ervan dat er bijna geen foto's waren om haar betoog te ondersteunen.


Nog zo'n miskleun was Verhuyzen's review van de voorlaatste Machine Head album. Hij vond het maar een baggerplaat omdat naar zijn mening MH geen lange interessante kan maken. The Blackening is bijna door alle toonaangevende metalbladen tot een van de beste platen van 2007 uitgeroepen.


Mainstream science says...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 19:11 by Forever After Profiel van Forever After

Mag ik de kneusjes hierboven eraan herinneren dat After Forever al een paar jaartjes niet meer bestaat?


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 19:16 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:11 schreef Forever After het volgende:
Mag ik de kneusjes hierboven eraan herinneren dat After Forever al een paar jaartjes niet meer bestaat?


dat doet niets af aan hoe zij over die band kwijlde.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 19:20 by Forever After Profiel van Forever After

Jezus, en daar maak je je drie jaar nadat een band gestopt is nog druk om? :')


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-06-2012 19:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 juni 2012 19:10 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Nog zo'n miskleun was Verhuyzen's review van de voorlaatste Machine Head album. Hij vond het maar een baggerplaat omdat naar zijn mening MH geen lange interessante kan maken. The Blackening is bijna door alle toonaangevende metalbladen tot een van de beste platen van 2007 uitgeroepen.


Was ook een slap album, die nieuwste is helemaal treurig.


Boeiender


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:27 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 19:20 schreef Forever After het volgende:
Jezus, en daar maak je je drie jaar nadat een band gestopt is nog druk om? :')


Kennelijk heb je crux van mijn betoog gemist. Het gaat niet om dat After Forever niet meer bestaat, maar dat La Boel in haar artikelen zich over allerlei randzaken druk maakt die helemaal niks met de muziek van doen hebben...dixit het gekwijl over hoe goed ze wel niet bevriend is/was met (ex) leden van After Forever en Epica..

Ja ik ben er bewust van dat After Forever al jaren geleden is opgeheven, dat Epica een voorzetting is van het oude After Forever, dat (oud) leden van Epica en After Forever samen in Mayan spelen, dat Floor Jansen wanhopig AF aan het recyclen is in ReVamp en dat uiteindelijk Mark Jansen het verst geschopt heeft..


Mainstream science says...


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:28 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 19:21 schreef MR. N het volgende:
Was ook een slap album, die nieuwste is helemaal treurig.


Vergeleken met "Supercharger" drie stappen in goede richting. De nieuwste MH-plaat kon me ook niet echt overtuigen..


Mainstream science says...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 19:30 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:21 schreef MR. N het volgende:
Was ook een slap album, die nieuwste is helemaal treurig.


Ik snap die hallelujah verhalen over de laatste Machine Head platen dan ook totaal niet. Band heeft slechts één relevante plaat gemaakt en dat is Burn My Eyes. Ben het tegenwoordig bijna nooit meer met Verhuysen eens terwijl het ik het in de jaren 80, vroege jaren 90 bijna altijd met hem eens. Maar met die recensie van The Blackening verwoordde hij precies wat ik van die plaat vond.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:34 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 19:30 schreef Marcel H. het volgende:
Ik snap die hallelujah verhalen over de laatste Machine Head platen dan ook totaal niet. Band heeft slechts één relevante plaat gemaakt en dat is Burn My Eyes. Ben het tegenwoordig bijna nooit meer met Verhuysen eens terwijl het ik het in de jaren 80, vroege jaren 90 bijna altijd met hem eens. Maar met die recensie van The Blackening verwoordde hij precies wat ik van die plaat vond.


Goed..de meningen zijn verdeeld over hoe goed dan wel niet goed is. Verhuyzen heeft wel aardig wat recensies op zijn naam staan die uit twee regels bestaan met als basisargumentie dat het zijn smaak niet is, dus kan het geen goede plaat zijn..


Mainstream science says...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 19:43 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 10 juni 2012 19:27 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Kennelijk heb je crux van mijn betoog gemist. Het gaat niet om dat After Forever niet meer bestaat, maar dat La Boel in haar artikelen zich over allerlei randzaken druk maakt die helemaal niks met de muziek van doen hebben...dixit het gekwijl over hoe goed ze wel niet bevriend is/was met (ex) leden van After Forever en Epica..



Ja en dan kom je met een voorbeeld van haar gedrag wat minstens 3 daar oud is. Of had je de crux van mijn relaas wel begrepen?

En Machine Head is kut.


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 19:44 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:34 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Goed..de meningen zijn verdeeld over hoe goed dan wel niet goed is. Verhuyzen heeft wel aardig wat recensies op zijn naam staan die uit twee regels bestaan met als basisargumentie dat het zijn smaak niet is, dus kan het geen goede plaat zijn..


Ik beweer dan ook niet dat ik het een goede recensent of schrijver vind Heb ik 'm nog nooit gevonden en ik lees Aardschok sinds januari 1983 al. Maar vroeger wist ik gewoon dat als hij iets goed vond ik het ook goed zou vinden, en tevens andersom. Maar nu weet ik echt niet meer welke kant ik met hem op moet. Behalve heel hard uitlachen om een recensie als die van Metallica - Death Magnetic natuurlijk. Hij zegt dat die plaat lange na niet perfect is en geeft het toch een 10

Ook al lees ik de Aardschok nog elke maand, ik weet inmiddels niet meer wat ik aan de recensenten heb. Oké er zijn uitzonderingen zoals Robert Woning, Martijn Busink en Metal Mike (vind hij het goed moet ik er ver van weg blijven en het aan mijn 70-jarige vader aanraden). Jammer van Robert Haagsma, goede schrijver maar ik weet echt niet wat ik aan hem heb met zijn besprekingen. En dat terwijl ik hem nog van mijn Meltdown tijd ken, maar toen had ik al hetzelfde probleem met hem


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 19:52 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 10 juni 2012 19:44 schreef Marcel H. het volgende:
Ik beweer dan ook niet dat ik het een goede recensent of schrijver vind Heb ik 'm nog nooit gevonden en ik lees Aardschok sinds januari 1983 al. Maar vroeger wist ik gewoon dat als hij iets goed vond ik het ook goed zou vinden, en tevens andersom. Maar nu weet ik echt niet meer welke kant ik met hem op moet. Behalve heel hard uitlachen om een recensie als die van Metallica - Death Magnetic natuurlijk. Hij zegt dat die plaat lange na niet perfect is en geeft het toch een 10

Ook al lees ik de Aardschok nog elke maand, ik weet inmiddels niet meer wat ik aan de recensenten heb. Oké er zijn uitzonderingen zoals Robert Woning, Martijn Busink en Metal Mike (vind hij het goed moet ik er ver van weg blijven en het aan mijn 70-jarige vader aanraden). Jammer van Robert Haagsma, goede schrijver maar ik weet echt niet wat ik aan hem heb met zijn besprekingen. En dat terwijl ik hem nog van mijn Meltdown tijd ken, maar toen had ik al hetzelfde probleem met hem


Ach..Metal Mike en Verhuyzen zijn enorme Metallica fanboys en het feit dat Verhuyzen "Lulu" een negatieve recensie geeft, doet daar niks aan af. Als hij die plaat de hemel ingeprezen had, was hij helemaal ongeloofwaardig geworden. In de basis blijft de Aardschok een blad dat door goedwillende liefhebbers gerund wordt, ondanks alle pretenties die ze hebben..



Mainstream science says...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 19:55 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:52 schreef Ancient Astronaut het volgende:
... In de basis blijft de Aardschok een blad dat door goedwillende liefhebbers gerund wordt, ondanks alle pretenties die ze hebben..




Zoals alle metalbladen en metal webzines
Op het goenblik vind ik echt geeneen enkel metalblad/webzine echt goed. Terrorizer is inmiddels ook heel erg afgegleden en hyped zo beetje elke middelmatige Engelse band. Rock Tribune behalve bagger lay out ook niet veel soeps en te veel aandacht voor dingen die niets met metal te maken hebben (zoals worstelen en films), Rock Hard is Duits en die smaak van ze heb ik altijd kut gevonden. Geen idee hoe het schrijfniveau is aangezien mijn Duits totaal niet aanwezig is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 19:57 by Forever After Profiel van Forever After

Marcel, ben jij familie van Jasper?


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 20:01 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 19:57 schreef Forever After het volgende:
Marcel, ben jij familie van Jasper?


Nee, hoezo?

Vanwege de H.? Die staat bij mij voor Hubregtse.
Als je goed las, zou je weten dat ik ooit voor Meltdown geschreven heb, als ik me niet vergis was Jasper Hesselink toen net uit de zandbak


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-06-2012 20:02 by Forever After Profiel van Forever After

Dat staat ie bij de Jasper die ik bedoel ook.

Maar goed, geen familie dus.


 


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-06-2012 20:05 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juni 2012 20:02 schreef Forever After het volgende:
Dat staat ie bij de Jasper die ik bedoel ook.

Maar goed, geen familie dus.


Oh dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je mijn collega bij Lords Of Metal Jasper Hesselink bedoelde.

Waar komt die Jasper die jij bedoelt vandaan? Misschien dat het verre familie is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-08-2012 14:44 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Nog steeds geen nieuwe Aardschok in de brievenbus en niemand bij de "Aardschok Community" die reageert op mailverkeer hierover. Ik denk dat ik 'em volgend jaar weer gewoon in de winkel koop. Of niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-08-2012 14:55 by Mark Profiel van Mark

Gewoon Terrorizer kopen, veel beter.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 17-08-2012 15:11 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 17 augustus 2012 14:55 schreef Mark het volgende:
Gewoon Terrorizer kopen, veel beter.


Mwah. Een paar jaar geleden wel, en misschien is het mijn veranderende muzieksmaak, maar wat hierboven ook al vermeld wordt, hoop gehype van middelmatige Engelse bands en die Behemoth/Watain geilerij begin ik ook wel een beetje zat te worden.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-08-2012 15:15 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 augustus 2012 14:55 schreef Mark het volgende:
Gewoon Terrorizer kopen, veel beter.


Doe ik al.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen