IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Aardschok missers (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 17-08-2012 15:44 by lunatic jozef Profiel van lunatic jozef

quote:
Op 17 augustus 2012 14:44 schreef Count Usher het volgende:
Nog steeds geen nieuwe Aardschok in de brievenbus en niemand bij de "Aardschok Community" die reageert op mailverkeer hierover. Ik denk dat ik 'em volgend jaar weer gewoon in de winkel koop. Of niet.




het was een dubbelnummer 8/9 !!
Dus nog effe wachten!!


YES WEL deeeenk!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-08-2012 16:05 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Hij ligt al een week in de winkels. Waarop zou ik moeten wachten? Wat is het punt van een abonnement als ik het blad telkens te laat - of in het geval van deze maand helemaal niet - krijg?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-08-2012 17:44 by faalhaas Profiel van faalhaas

Staat toch niks interessants in.


... hoe de hazen lopen ...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2012 19:24 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 17 augustus 2012 16:05 schreef Count Usher het volgende:
Hij ligt al een week in de winkels. Waarop zou ik moeten wachten? Wat is het punt van een abonnement als ik het blad telkens te laat - of in het geval van deze maand helemaal niet - krijg?


Dus die van oktober ligt al in de winkels


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-08-2012 20:13 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 augustus 2012 19:24 schreef MetalJan het volgende:
Dus die van oktober ligt al in de winkels


Nee, die van augustus/september met Chuck van Testament op de cover. Die heb ik dus nog steeds niet gehad en ik krijg geen reactie van Aardschok op mijn mails. Erg sneu vind ik het.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-08-2012 20:13]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 17-08-2012 20:33 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2012 20:13 schreef Count Usher het volgende:
Nee, die van augustus/september met Chuck van Testament op de cover. Die heb ik dus nog steeds niet gehad en ik krijg geen reactie van Aardschok op mijn mails. Erg sneu vind ik het.


Die ligt zelfs al een week of drie in de winkels

Dus Plastieke Mieke beantwoord je mails over het feit dat je hem nog niet hebt niet? Belachelijk, die man begint steeds meer een parodie op zichzelf te worden. Een soort van kruising van Jan Smeets van Pinkpop en Mart Smeets.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2012 20:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Plastieke mieke... Daar moest ik even over nadenken, maar ik vat 'em.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BrutalBas
Usericon van BrutalBas
Posted 30-08-2012 17:09 by BrutalBas Profiel van BrutalBashttp://aardschok musicmaker metalfan (revolver's)lust for life 8weekly studenten.net

Waarom bel je dan ook niet even? Op deze manier weet je nooit zeker of je mail uberhaubt geopend is. En aan de reactie van Marcel te zien kijkt die ook niet verder dan zijn neus lang is.



[Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 30-08-2012 17:11]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2012 21:26 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Sinds wanneer is Cryptopsy een Nederlandse band??



5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 september 2012 21:26 schreef Sgeiterdt het volgende:
Sinds wanneer is Cryptopsy een Nederlandse band??


Misschien hebben ze een Nederlandse werkvergunning?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-09-2012 21:41 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 20 september 2012 21:26 schreef Sgeiterdt het volgende:
Sinds wanneer is Cryptopsy een Nederlandse band??




Waar wordt dat beweerd dan?


Bareuh...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-09-2012 21:42 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 20 september 2012 21:26 schreef Sgeiterdt het volgende:

Sinds wanneer is Cryptopsy een Nederlandse band??



De nieuwe Cryptopsy is bij mijn weten in eigen beheer uitgebracht, misschien dat ze daarom in de Van Eigen Makelij-rubriek staan?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-09-2012 21:43]


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2012 21:43 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Ik dacht eerst hetzelfde. Maar kijk eens hoe die rubriek heet.

sinds wanneer heet het 'van eigen makelij' en geen 'van eigen bodem' mee? Hahahahaha


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:44 by bastianus Profiel van bastianus

Ach, natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-09-2012 21:44 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 20 september 2012 21:43 schreef Marcel H. het volgende:
Ik dacht eerst hetzelfde. Maar kijk eens hoe die rubriek heet.

sinds wanneer heet het 'van eigen makelij' en geen 'van eigen bodem' mee? Hahahahaha


Die rubriek bestaat alweer een tijdje, hoor.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2012 21:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 september 2012 21:44 schreef De Ulk het volgende:
Die rubriek bestaat alweer een tijdje, hoor.
Kejjenagaan. Hoe weinig ik het blad met de A nog lees.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2012 21:49 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2012 21:45 schreef bastianus het volgende:
Kejjenagaan. Hoe weinig ik het blad met de A nog lees.


En ik lees het blad zo goed als maandelijks en het was mij nog nooit opgevallen tot nu.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2012 22:02 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 september 2012 21:43 schreef Marcel H. het volgende:
Ik dacht eerst hetzelfde. Maar kijk eens hoe die rubriek heet.

sinds wanneer heet het 'van eigen makelij' en geen 'van eigen bodem' mee? Hahahahaha


Ja nu zie ik het ook, ik was in de veronderstelling dat er alleen Nederlandse bands besproken werden in deze rubriek. Dat is blijkbaar niet meer zo dus, sinds de naamsverandering


5 Euro's? Op je muil!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-01-2013 17:21 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Review van het nieuwe album van Arkhan ("Primal"):

"De oorsprong van Arkhan ligt in Algerije. Drummer Foued Moukid (ex-The Old Dead Tree) richtte de band in mei 2005 op. Het was zijn bedoeling om metal met oriëntaalse invloeden te mixen. Op de tot nu toe twee uitgekomen albums 'Hilal' en 'Salam' was behalve grunter Florent Jannier ook de melodieuze zang van Sarah Layssac te horen. Echt heftig was het allemaal niet. Het had iets weg van Symphony X met Oosterse invloeden en een begaafde zangeres. Maar dat was toen. Nu, in 2012, brengt Arkhan 'Primal' uit. De albumtitel verwijst naar rauwe primaire gevoelens en dat is precies wat we op dit album voorgeschoteld krijgen: rauwe, keiharde metal, waar de diepe grunt van Jannier op niet mis te verstane wijze domineert. De gitaren staan er ditmaal loeivet op. Weg is de zang van Layssac en er is geen spoortje te bekennen van de voormalige Oosterse invloeden. Het geluid van 'Primal' zit eerder in de richting van het episch geweld van Behemoth. Ook oostelijk, maar dan anders. Nu en dan horen we een snufje Machine Head in het gitaargeluid doorklinken, maar dat is de enige finesse dit Arkhan zich op dit album verloorloofd. Het is allemaal behoorlijk bruut, hard en geweldig! De nummers staan als een huis. Er is geen spoortje twijfel of aarzeling te bemerken. Met genadeloze precisie weet Arkhan een lomp, vierkant geluid neer te zetten dat helemaal af is. Dit is blackened death metal van de bovenste plank!"

Behalve het feit dat 'veroorloven' blijkbaar lastig te vervoegen is, is ook het verschil tussen het Zwitserse Arkhan en het Frans-Tunesische Arkan te ingewikkeld voor deze recensent.



Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 10-01-2013 21:12 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Foei, das wel heel slecht


Black seeds of bunny!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2013 21:21 by altx Profiel van altx

"Weg is de zang van Layssac en er is geen spoortje te bekennen van de voormalige Oosterse invloeden."

Raar zeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-01-2013 21:28 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Lijkt me toch eerste huiswerk, even band natrekken

Maar van wiens hand was het stukje?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-01-2013 21:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 januari 2013 21:21 schreef altx het volgende:
"Weg is de zang van Layssac en er is geen spoortje te bekennen van de voormalige Oosterse invloeden."

Raar zeg...


Godver...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 10-01-2013 22:15 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

quote:
Op 10 januari 2013 21:28 schreef Marcel H. het volgende:
Lijkt me toch eerste huiswerk, even band natrekken

Maar van wiens hand was het stukje?


Henri Serton.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-01-2013 7:57 by Blueprint Profiel van Blueprint

Pijnlijk...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen